امروزه افراد برای ديده شدن در فضای مجازی كار بسيار سختی را در پيش دارند، اما مثل هميشه ساز و كار هایی برای اين مشكل پديد آمده است و يكی از اين ساز و كار ها رپورتاژ آگهی نام دارد و بيشتر استفاده از اين روش برای ديده شدن سايت مقصد و يا فروش بيشتر محصولات و … می باشد؛ ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه ترفند های رپورتاژآگهی را برای شما عنوان كرده و سير تا پياز آن را نيز برای شما شرح دهيم.
در مقدمه ی اين مقاله بهتر است برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است كه مثال هایی را عنوان كنيم، اگر شما شركتی در زمينه پكيج های آموزشی داشته باشيد و برای ديده شدن هم قطعا بايد كار هایی را انجام دهيد كه پكيج های شما بيشتر ديده شود و علاوه بر آن فروش های بيشتری نيز داشته باشيد، يكی از راهكار هایی كه می توان استفاده كرد از درج دادن آگهی در روزنامه ها می باشد، اما رپورتاژآگهی نيز هم همين گونه است و شما با انتخاب كردن سايت مورد نظر برای تبليغ محتوا و يا يكی از صفحات وب خود می توانيد بهترين كار را برای ديده شدن انجام دهيد.( شما می توانيد با فرا گرفتن دوره آموزش رپورتاژ آگهی از تمامی عنوان ها سود كنيد)
قطعا برای انجام دادن هر كاری بايد در ابتدا يش زمينه ایی را برای خود درست كرده و آماده به كار شويم، پيش زمينه ایی كه برای ترفند های رپورتاژآگهی وجود دارد پيدا كردن عنوان بسيار مهم كه در رابطه با موضوع و علاوه بر آن جذاب باشد( به اين دليل كه كاربر در سايت مقصد و انتخابی شما سريعا با ديدن عنوان جذاب اقدام به كليك بر روی آن كند و وارد يكی از لينك های كه درج داده ايد شود) ولی مهمتر از اين مورد بايد شما يك متن بسيار خوبی كه از نظر سئو و … عالی باشد را تنظيم كرده و آن را درج دهيد، سعی بر اين داشته باشيد كه در محتوای خود نيز بازاريابی را نيز انجام داده باشيد.
سوالی كه بسيار پرسيده می شود آن است كه چگونه ترفند های رپورتاژآگهی تاثير خود را بر روی سايت ما می گذارد و باعث ديده شدن كسب و كار می شود؟ قطعا اگر شما يك سايت مناسبی را برای تبليغ پيدا كرده باشيد و البته با نوستن عنوان جذاب و كليك خور بودن آن كاربران بسيار زيادی آن را می خوانند و علاوه بر آن ممكن است كه بر روی لينك های شما نيز كليك كنند؛ اما نكته حائز اهميت در رابطه با تاثير اين رپورتاژ بر روی رتبه سايت است؛ وقتی كه سايتی رپورتاژ شما را قبول می كند و در آن لينك های فالو می دهد قطعا شما را تاييد كرده و اگر سايت مقصدی كه محتوا را منتشر كرده باشيد رتبه خوبی داشته باشد قطعا مهر تاييد آن بر روی سايت شما قرار می گيرد و قطعا سايت شما ارتقا رتبه هم خواهد داشت.( نكاتی كه در بخش بالا برای شما عنوان شده است بسيار مهم بوده و حتما آن ها را در دستور كار خود استفاده كنيد كه سريعا نتيجه بسيار خوبی را حاصل فرما شويد)
قطعا همه افرادیكه در زمينه سايت و سئو و … فعاليت می كنند مهم ترين مبحثی كه وجود دارد قيمت سايت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی است و چگونه بتوانند قيمت های سايت ها را به صورتی كه برای خود سود داشته باشد را انتخاب كنند؛ پيشنهاد ما به شما آن ست كه سايت هایی كه خدمات رپورتاژ را انجام می دهند را انتخاب كرده( به عنوان مثال چندين سايت در اين زمينه وجود دارد) تمامی سايت های مورد نظر خود را ببينيد و البته قيمت ها را در همه سايت های خدماتی نگاه كرده و مناسب ترين قيمت ها را انتخاب كنيد( يكی از نكته های بسيار مهم كه همه افراد به آن توجه نمی كنند آن است كه بعضی از مواقع برخی از افراد 4 الی 3 رپورتاژ را همزمان با هم خريداری كرده و استفاده می كنند در صورتی كه می توانند در سايت های ديگر پكيج هایی در رابطه با اين موضوع خريداری كرده و صد در صد هم به سود افراد خواهد بود).
نكته مهم: در اين بخش نكاتی بسيار مهمی وجود دارد و البته بايد در انتخاب سايت مقصد سايتی مرتبط به حوزه خود را تارگت اصلی قرار داده و حتما از آن استفاده كنيد؛ يكی از موارد كه بايد به آن اشاره شود آن است كه برخی از سايت ها آگهی شما را يكساله بارگزاری و بعد از يكسال آن را لغو و به گونه ایی آن ار پاك خواهند كرد و پيشنهاد ما به شما آن است كه در اين گونه سايت ها اصلا آگهی منتشر نكنيد به اين دليل كه دور از ترفند های رپوتاژآگهی می باشد، اگر شما هم در اين زمينه پافشاری می كنيد پيشنهاد ما به شما آن است كه هر ساله آن را نيز تمديد كرده كه با افت رتبه نيز مواجه نشويد.
تا به اينجای مقاله آشنایی كامل را به اين موضوع پيدا كرده ايد و حال نوبت آن است كه سراغ ترفند های رپورتاژآگهی برويم، قبل از شروع مباحث اصلی توجه داشته باشيد كه در هر بخش توضيحات بسيار مهمی عنوان خواهد شد كه شما بايد آنها را در راستای كار خود استفاده كنيد و استفاده از آنها بهبود رتبه سايت و سئو آن را به ارمغان می آورد:
هر اين دو مورد از يك خانواده هستند و تاثير خود را هم می گذارد و اما مدت زمان تاثير گذاشتن و ميزان وقت گذاشتن و هزينه و … است كه تفاوت اين دو را حاصل می فرمايد؛ شما برای ساخت بك لينك می توانيد هزينه هایی را بپردازيد و علاوه بر آن بايد هزينه هایی هم پرداخت كنيد كه در نگاه اول شايد به دل شما ننشيند، پيشنهاد ما به شما آن است كه رپورتاژ را با چهار چوب ترفند های رپورتاژآگهی كه سير تا پياز آن را برای شما عنوان كرده ايم رعايت كرده و البته كه نتيجه بسيار بهتری را نسبت به بك لينك ها حاصل فرما است.
اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد و اين مقاله را بين دوستانتان اشتراك گذاری كنيد، در انتهای مطلب بهتر است كه چند نكته بسيار مهم را بازگو كنيم، در ابتدا توجه داشته باشيد كه انتخاب كردن سايت مقصد بسيار مهم بوده و يكی از اركان بسيار مهم در رابطه با رپورتاژ است و البته هميشه بايد سايتی كه مرتبط با حوزه های گردشگری است را انتخاب كنيد، اما يكی ديگر از مواردی كه بايد به آن اشاره شود آن خواهد بود كه هزينه هميشه مد نظر شما نباشد و قطعا هميشه كيفيت و البته رتبه الكسا و ميزان بازديد سايت و … مد نظر شما باشد و قطعا با در نظر گرفتن تمام اين موارد میتوانيد در تمام پروژه های خود موفق و سربلند باشيد و البته برای دريافت اطلاعات بيشتر برای ذخيره سازی بهتر است كه مقاله گوگل شيت را مطالعه بفرماييد)
سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .
نظرات کاربران