اگر شما هم مدير سايت و يا انكه شبكه های اجتماعی هستيد يكی از دغدغه های بزرگ افراد در افزايش فروش كالا خود است ، البته كه بايد آموزش های مرتبط با آن را فرا بگيريد ، ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه ترفند های فروش را برای شما عنوان كنيم .
اولين موضوع كه بسيار مهم خواهد بود اين است كه بايد از شبكه ایی كه درآن كار ميكنيد آگاه و به قوانين آن آشنا باشيد و البته با آخرين خبر و رويداد ها خود را تطبيق دهيد ( تمام موارد ذكر شده پايه است و بهتر است كه برای كمی تكرار شود ) ، توجه داشته باشيد كه هر حوزه برای خود قيمت و هزينه هایی را دارد و بايد شما توجه كنيد كه بازار الان چقدر گنجايش دارد و اينكه ظرفيت آن چقدر است . پيشنهاد ما به شما آن است كه بدانيد تمام كاربران در فضای مجازی و … دنبال بهترين كيفيت هستند و علاوه بر آن قيمت مناسب ( توجه داشته باشيد كه كيفيت در رتبه اول قرار دارد و اينكه مخاطبان حاضر هستند برای آن حتی هزينه های بيشتریهم انجام دهند ) ، برای آموزش تخصصی بهتر است ، آموزش مديران را نيز فرا بگيريد .
اولين مبحثی كه با آن رو به رو خواهيم بود آشنایی و ميزان آگاهی شما نسبت محيط كاری است ، منظور آن خواهد بود كه شما آيا در سايت ها قعاليت ميكنيد و يا اينكه در شبكه های اجتماعی همانند ( تلگرام و اينستاگرام و فيسبوك و … ) ، اما نكته بسيار مهم آن خواهد بود كه با محيط كاری خود تحقيقاتی را انجام دهيد و از قوانين آن آشنا باشيد ( در بخش مقدمه گريز كوتاهی به آن زده ايم ) برای مثال برای فروش در سايت ها بهتر است كه از اول و بيس ابتدایی و تمام الگوريتم ها را فرا بگيريد و قطعا شك نكنيد كه در فروش شما نيز تاثيراتی بسيار مثبتی دارد ، اما برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است كه نرم افزار اينستاگرام هم مثال بزنيم ، برای فروش بيشتر در اين نرم افزار بهتر است كه به تمامی الگوريتم های آن مسلط شويد ( برایمثال آنكه چه زمانی می توانيد به اكسپلور وارد شويد و اينكه اين نرم افزار چگونه به محتوا ها رتبه و اجازه ورود به اكسپلور را می دهد ) تمامی توضيحات داده شده در ادامه اين مقاله به صورت تخصصی شرح داده خواهند شد و اينكه اگر از اين موضوع كمی مبهم هستيد در ادامه اين مشكل رفع خواهد شد .
قطعا پيش نياز هایی وجود دارد ؛ اولين پيش نيازی كه می توانيم به آن اشاره كنيم سيستم و استراتژی است كه برای جلب رضايت مشتری ساخته می شود و البته اگر شما مغازه و يا اينكه انبار و … داريد اين كار خيلی آسان تر به نتيجه خواهد رسيد ولی برای افرادی كه میخواهند در شبكه های مجازی فعاليت كنند خيلی سخت خواهد بود .
مثال ( اينستاگرام ) : شما حسابی در رابطه با فروش ظروف چينی داريد و اينكه تعداد دنبال كننده های بالایی هم خواهيد داشت ، اما موضوع اصلی اين خواهد بود كه دنبال كننده های شما چگونه به شما اعتماد كند ؟ ( اينكه بدانيد تعداد زياد فالوور هم برای جلب اعتبار ، ارتباطی مستقيم دارد ) ، شما می توانيد در بخش هایی كه فروش داشته و اينكه افرادی كه به شما اعتماد كرده اند را استوری كرده و در بخش هايلات ها آنها را نيز ذخيره كنيد ( ابن عمل برای فروش بسيار مناسب خواهد بود و اينكه افراد وقتی مشاهده كنند بسياری ديگر از اين نوع حساب خريداری كرده اند قطعا اين حساب معتبر خواهد بود ) ، البته به غير از اين كار شما می توانيد پرداخت در درب منزل را برای كاربران فراهم سازيد .
مثال ( سايت ) : شما برای فروش در سايت كمی كار سختی داريد ولی آنكه ميتوايند سريع آن را حل كنيد ، ابتدا با پرداخت در درب منزل می توانيد بخشی از اين مشكل را حل كنيد و البته به غير از اين ترفند می توانيد با گرفتن نشان اعتبار ، افزايش اعتماد را برای خود ايفا كنيد . ( در ادامه ترفند های بسياری از افزايش فروش را برای شما عنوان خواهيم كرد )
تا به اينجای مقاله آشنایی كامل به موضوع پيدا كرده ايد و حال نوبت آن فرا رسيده است كه سراغ ترفند های فروش برويم ، البته قبل از آن توجه داشته باشيد كه نكاتی و پيشنهادات بسيار مهم برای شما عنوان خواهد شد كه بهتر است آنها را عملی و يا اينكه در دستور كار خود قرار دهيد :
1 – داشتن ظاهر بسيار جذاب و منظم برای كاربر ( سايت شما اول از هر موردی بايد شكل و ظاهر بسيار زيبایی داشته باشد و اينكه كاربران بخواهند وقت زيادی را در سايت شما صرف و از بسياری از محصولات نيز ديدن فرمايند ، علاوه بر آن داشتن ليستی بسيار منظم و البته مرتبط هم كار ساز خواهد بود )
2 – داشتن نماد اعتبار ( همانطور كه در بخش های بالایی گفته شده است ، شما صد در صد بايد نماد اعتبار مخصوصا برای سايت فروشگاهی داشته باشيد ، برای دريافت آن بايد به سايت نماد رفته و سايت خود را در آنجا نيز ثبت بفرمایید و بعد از چند مدت كه سايت شما بررسی لازمه شد اين نماد به شما داده ميشود ، از اهميت اين موضوع غافل نشويد )
3 – تخفيفات منحصر به فرد برای محصولات ( يكی از روش های كه بسيار رايج خواهد بود آن است كه شما تخفيفاتی را در سايت خود نيز اعمال كنيد كه به نفع شما خواهد بود و كاربران بسيار زيادی هم از اين بخش استقبال خواهند كرد ، توجه داشته باشيد كه بخش تبليغات را در بالای سايت بارگزاری كنيد )
4 – داشتن پشتيبان برای سايت ( توجه بفرمایید كه اگر فردی در رابطه با محصولی سوال داشته باشد بهتر است كه همان موقع سوال خود را نيز مطرح كند ، به اين امر شما بايد پشتيبان آنلاين نيز برای سايت خود نيز فراهم كنيد ، البته تماس تلفنی و راه های ارتباطی نيز فراموش نشود )
1 – لوگو مناسب ( داشتن يك لوگو در اين نرم افزار يكی از لازمه های بسيار ضروری خواهد بود ، اما توجه داشته باشيد كه در ساختن يك لوگو در ابتدا بدانيد كه لوگوی مد نظر شما شبيه به ديگر برند ها نباشد و علاوه بر آن كار شما را به روايت تصوير شرح دهد )
2 – داشتن زمان برای تخفيفات ( يكی از استراتژی های بسيار حرفه ای برای فروش ، زمانبندی تخفيفات خواهد بود برای مثال شما ميتوانيد محصولات خود را در 30 ام هر ماه به صورت تخفيف های 50 درصدی به فروش برسانيد ، البته اين روش تضمينی خواهد بود )
3 – تعداد دنبال كننده ( فالوور) بالا ( همانطور كه در بخش های بالایی گفته شده است برای كسب اعتماد كاربران بايد دنبال كننده بسيار بالایی نيز داشته باشيد ، برای اين عمل می توانيد در كمپين ها نيز شركت كنيد و يا اينكه به حساب های قدرتمند هزينه بدهيد كه حساب شما را نيز تبليغ كنند )
اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برتر آموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بين دوستانتان آن را به اشتراك بگذاريد ، در انتهای مطلب بهتر است كه چند نكته مهم را بازگو كنيم . اول آنكه بخش آگاه محيطی با ابزار های پيش رو در كسب و كار خود را به صورت تمام و كامل فرا بگيريد ، برای پيشرفت روز افزون حتما دوره های آموزشی را تهيه كنيد و از آنها به صورت تخصصی استفاده كنيد ؛ هميشه حواستان به كسب اعتماد خريداران باشد و اينكه شما فقط از طريق اين بخش می توايند فروش داشته باشيد درغير عملی كردن اين صورت هيچ نفعی نخواهيد داشت .
سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .
نظرات کاربران