هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
روش حفظ بهره‌وری در محیط پر سر و صدا

حفظ بهره‌وری در محیط پر سر و صدا

دسته بندی : کسب و کار
1401/09/17

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که صدا روی تمرکز شما بسیار تاثیر دارد به شدت به مطالعه این مقاله نیاز خواهید داشت،

چرا که برای داشتن نتایج مناسب حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا لازم است.

امروزه افراد زیادی در حوزه فریلنسری مشغول به کار می‌باشند. محیط کار یک فریلنسر معمولا خانه‌ی او است، شما نمی‌توانید در خانه به همه بگویید که ساکت باشند چون شما مشغول به کار می‌باشید. از طرفی ممکن است که شما در خانه یک فرزند بسیار کوچک داشته باشید. قطعا شما نمی‌توانید به فرزند خود بفهمانید که فردا  باید پروژه خود را در فلان تاریخ تحویل دهید. از طرفی ممکن است که شما در یک اداره بسیار شلوغ مشغول کار باشد. در نتیجه حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا سخت خواهد شد.

به عنوان مثال فرض کنید که شما به عنوان سئو کار در یک فروشگاه مشغول به سئو سایت فروشگاهی می‌باشید. اگر شما بهترین آموزش سئو جهان را نیز دیده باشید، اما تمرکز کافی نداشته باشید. کاملا طبیعی است که بازخورد مناسبی را ثبت نکنید. با توجه به تمامی نکاتی که در این مقاله خدمت شما گفته شد. شما به مطالعه این مقاله نیاز خواهید داشت. امروزه کار کردن در محیط‌های بسیار شلوغ امری بسیار رایج است.

از طرفی دفاتر کار اشتراکی نیز برای صرفه‌جویی در مخارج مزید بر علت شده است. به نکاتی که در این مقاله گفته می‌شود، توجه کافی داشته باشید و سعی کنید که آن را با توجه به نیاز شخصی خود شخصی سازی کنید. توجه داشته باشید که صدا به صورت موثر روی تمرکز شما و بهره‌وری شما تاثیر گذار خواهد بود. مطالعه این مقاله صورت قابل توجهی می‌تواند روی آینده شغلی شما و تمرکز شما تاثیر گذار باشد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید، تا شما را با نکاتی جذاب شگفت‌زده کنیم.

سعی کنید که قبل از کار خود یک مدیتیشن بسیار کوتاه داشته باشید

 به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که شما قبل از کار خود یک مدیتیشن کوتاه داشته باشید، ذهن خود را اندکی آرام خواهید کرد. این موضوع به شما کمک می‌کند که تمرکز خود را در محیط شلوغ و پر سر و صدا اندکی افزایش دهید. توجه داشته باشید که زمانی که افراد به ذهن خود را آرام می‌کنند، به صورت ناخودآگاه تمرکز آن‌ها اندکی به سمت و سوی دیگر نخواهد رفت و آن‌ها به صدا کم توجه خواهند بود. دقت کنید گفتیم کم توجه نه بی توجه.

از طرفی ما در این مقاله قرار نیست که صرفا با یک مدیتیشن بسیار ساده به شما بگوییم که تمام کار شما انجام شده است. قرار است که شما با انجام مدیتیشن صرفا یک مقدمه کوتاه را شروع کنیم. از طرفی شما برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا باید مدیتیشن کوتاه داشته باشید. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « انواع مدیتیشن » استفاده جامع و کاملی داشته باشید.

توجه داشته باشید که شما مقالات مناسبی را می‌توانید در سایت ما پیدا کنید و با استفاده از آن دانش خود را افزایش دهید.

مدیتیشن به شما کمک می‌کند که با صدای اطراف خود اندکی کنار بیاید و اگر از تجهیزاتی برای کاهش آلودگی صوتی استفاده می‌کنید. حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا برای شما کار سختی نباشد. در نهایت به عنوان آخرین نکته در این بخش به شما توصیه می‌کنیم که نه فقط برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا بلکه برای آرامش خود در طول روز سعی کنید که مدت زمانی کرا تعیین کنید و مدیتیشن انجام دهید. انجام این کار در سلامت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا از گوش گیر و یا هدفون مخصوص استفاده کنید

اگر شما قرار است که به صورت مستمر با ارباب رجوع و یا افراد دیگر بخش‌ها در ارتباط باشید. شاید نتوانید از گوش گیر و یا هدفون استفاده کنید. اما اگر شما در محیط منزل خود مشغول به کار می‌باشید. می‌توانید از گوش‌ گرهای مخصوص و یا هدفون‌های مخصوص برای جلوگیری از آلودگی صوتی استفاده کنید. البته در استفاده از این موارد باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر گوش گیر شما داخل مجرای گوش شما قرار می‌گیرد. نباید مدت زمان این موضوع در بیش از 2 الی 3 ساعت باشد.

استفاده از هدوفون برای جلوگیری از صدا

چرا که شما با انجام این کار به صورت قابل توجهی روی سلامت گوش خود تاثیر خواهید گذاشت. توجه داشته باشید که حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا لازم و ضروری است اما باید روی سلامت خود نیز توجه کافی داشته باشید. از طرفی اگر قرار است که از هدفون‌های مخصوص آلودگی صوتی استفاده کنید. این هدفون‌ها چون فشار قابل توجهی روی گوش شما وارد می‌کند. سعی کنید هر یک ساعت یک بار آن را بردارید و مجدد بگذارید، این کار روی گردش خون گوش شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 توجه داشته باشید که شما باید حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا و سلامتی را به صورت همزمان داشته باشید. در نهایت توجه داشته باشید که اگر از محیط‌های کار اشتراکی استفاده می‌کنید. استفاده از گوش گیر و هدفون برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا باید امری شخصی باشد. شما نباید وسایل خود را به دیگران بدهید، علت آن نیز بسیار مشخص است. در صورتی که شما وسایل خود را به دیگران قرض بدهید، اگر ناراحتی و بیماری مرتبط به گوش داشته باشند. شما نیز ممکن است که آن را بگیرید. اگر دوستان شما به این وسایل علاقه داشتند بهترین کار این است بسیار قاطع به آن‌ها نه بگویید.

سعی کنید که محیط کار خود را تغییر دهید

اگر شما به حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا بسیار نیاز دارید، شما باید از مدیران مسئولین خود در خواست داشته باشید که محیط کار شما را تغییر دهند. در این صورت حواس پرتی شما به صورت قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. ممکن است که مدیران شما با درخواست شما موافقت نکنند. در این صورت شما با توجه به اهمیت حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا بهتر است که از بخش مقالات سایت برترآموز دیدن کنید.

 در آن بخش از مقاله « چگونه از حواس پرتی جلوگیری کنیم » به صورت کامل و جامع استفاده کنید. این کار شما می‌تواند به صورت قابل توجه روی حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا تاثیر مثبت داشته باشد. اگر شما به عنوان یک خیش فرما مشغول به کار می‌باشید. محیط کار شما منزل شما است. در این صورت می‌توانید بررسی کنید که کدام بخش از منزل شما کمترین صدا را دارد. به این فکر کنید که چگونه می‌توانید یک بخش مناسب در منزل را پیدا کنید که می‌تواند آرامش ذهنی و سکوت مورد نیاز شما را تامین کند.

از طرفی شما می‌توانید برای اتاق کار خود از درزگیر استفاده کنید. این کار موجب می‌شود که آلودگی صوتی و صدای افراد خارج از اتاق شما به داخل اتاق شما نیاید. برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود، اما شما نیز باید به نکاتی که در این مقاله گفته می‌شود به صورت کامل توجه کنید و سعی کنید که از آن به صورت کاربردی استفاده کنید.

در صورتی که شما از محیط کار اشتراکی استفاده می‌کنید. سعی کنید که از محیط‌های نزدیک به دیوار و محیط‌های دور از جمع استفاده کنید. در این صورت تمرکز شما بسیار افزایش  خواهد یافت. البته شما نباید حساسیت وسواس‌گونه روی صدا داشته باشید.

برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا خود را در معرض صدای بلند قرار دهید

شاید این موضوع برای شما بسیار عجیب باشد.  باری ما نیز زمانی که برای اولین بار این موضوع را بررسی می‌کردیم بسیار عجیب و نامفهوم بود. اما فلسفه و دلیل آن ما را قانع کرد که این کار می‌تواند روی حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا تاثیر قابل توجه داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ما معمولا سعی می‌کنیم که در محیط‌های بسیار آرام حضور داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم که خانه خود را همیشه آرام نگه داریم. سکوت یک دوست بسیار جذاب برای ما می‌باشد.

 این کار باعث می‌شود که ذهن ما عادت کند که فقط خود را در شرایطی بسیار ویژه قرار دهد و تمرکز را در سکوت مطلق به ما هدیه دهد. اما زمانی که شما خود را در محیط‌های با سر و صدای بسیار بالا قرار می‌دهید. این موضوع باعث می‌شود که ذهن شما با فضای بسیار شلوغ نیز آشنایی داشته باشد. در این صورت در زمان نیاز برای شما حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا کار سختی نخواهد بود. البته توجه داشته باشید که مدت زمان آن ممکن است که متغیر باشد.

شما باید سعی کنید که در محیط‌های پر سر و صدا حضور داشته باشید و در آنجا یک موضوع بسیار ساده فکر کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما در یک میدان شلوغ که صدای وسایل مختلف وجود دارد، حضور دارید و منتظر شخصی می‌باشید. در این زمان به جای این که به سراغ تلفن همراه خود بروید و با آن بازی کنید و یا شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنید. بهتر است که فکر کنید که 6 وعده غذایی قبلی شما چیست. اگر این کار برای شما بسیار ساده است سعی کنید که این عدد را به 10 تا 15 افزایش دهید.

عوامل حواس پرتی خود را لیست کنید

زمانی که شما به دنبال حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا می‌باشید. باید بدانید که غیر از صدا چه موضوعی می‌تواند تمرکز شما را برهم بزند. به عنوان مثال ممکن است که شما در یک اداره بسیار شلوغ « آموزش زبان انگلیسی » باشید. این موضوع در دستور کار شما قرار دارد و یک موضوع شخصی نیست. زمانی که شما مشغول بررسی لغات می‌باشید، نوتیفیکیشن  تلفن همراه شما توجه شما را به خود جلب می‌کند. الباقی داستان کاملا مشخص است. و یا فکر کنید که شما مشغول فعالیت می‌باشید و هشدار ایمیل شما توجه شما را جلب می‌کند.

عوامل حواس پرتی خود را لیست کنید

شما می‌توانید مثال‌های بسیار زیادی را پیدا کنید که به صورت قابل توجه روی تمرکز شما تاثیر می‌گذارد. در نتیجه برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا باید عوامل حواس پرتی خود را بشناسید. یک کاغذ و خودکار بردارید و شروع به لیست کردن آنچه که حواس شما را پرت می‌کند، کنید. در مرحله بعد سعی کنید که یک برنامه‌ریزی برای حذف آن داشته باشید. چگونه می‌توانید برای مدتی به صورت کامل از شر این موضوع راحت شوید. از طرفی اگر شما مشغله ذهنی و یا یادآور ذهنی دارید، سعی کنید که با نوشتن آن را کنترل کنید.

شما با انجام یکبار این کار به صورت قابل توجهی به حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا کمک خواهید کرد. از طرفی اگر عوامل خارجی وجود دارد می‌توانید برای آن اقدام کنید و یک درخواست مودبانه برای رفع آن داشته باشید. فرض کنید که شما مشغول کار می‌باشید و دوست شما مشغول تماشای فوتبال است و از طرفی شما نیز به فوتبال بسیار علاقه دارید. در نتیجه شما باید از دوست خود بخواهید که این کار را متوقف کند. شما می‌توانید به او پیشنهاد دهید که از یک هدفون استفاده کند و یا صدای آن را کاهش دهد.

برای تمرکز بهتر در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا، آن محیط را مرتب کنید!

زمانی که در مورد تمرکز برای کار کردن در محیط‌های شلوغ تحقیق می‌کردیم، به یک موضوع بسیار جالب دست پیدا کردیم. همانطور که می‌دانید در سیلیکون ولی داشتن یک open office امری رایج است. معمولا در اوپن آفیس‌ها افراد زیادی در اطراف شما رفت و آمد دارند و از طرفی سر و صدای بسیار زیادی نیز وجود دارند. محققین در مورد این موضوع تحقیق  کردند و به یک موضوع بسیار جالب نیز دست پیدا کردند. معمولا کسانی که قبل از شروع کار خود محیط کار خود را مرتب می‌کردند، 20 درصد بیش از دیگران در زمان انجام کار تمرکز داشتند. از طرفی به دلیل تمرکز بالای آن ها واکنش این افراد به صداهای مزاحم نیز بسیار کمتر بوده است.

بنابراین اگر شما در هم در یک محیط شلوغ و پر سر و صدا مشغول کار می‌باشید، سعی کنید که قبل از شروع کار خود محیط کار خود را تمیز کنید. البته اگر بتوانید یک تکنیک را نیز با این استراتژی ترکیب کنید، بازدهی کار شما دو چندان خواهد شد. آن هم تمرین برای تنفس دم و بازدم از دهان می‌باشد. حتی برخی از افراد برای اینکه روی این موضوع به صورت تخصصی کار کنند، روی دهان خود یک چسب می‌زنند و سعی می‌کنند که تنفس خود را با استفاده از بینی خود انجام دهند. دقت کنید که این موضوع خود بخشی از حواس شما را به خود جلب می‌کند.

از طرفی کاری که انجام می‌دهید نیز حواس و تمرکز خود را به خود جلب می‌کند. با توجه به تمامی این موارد می‌توان اطمینان داشت که حواس پرتی شما به خاطر سر و صدا به حداقل میرسد.

برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا سعی کنید سرعت کار کردن خود را افزایش دهید

یکی از بهترین تکنیک‌هایی برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا می‌توانید از آن استفاده نمایید، افزایش سرعت کار کردن شما می‌باشد. شما باید تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا کار خود را به صورت اصولی و درست در مدت زمان کوتاهتری انجام دهید. البته با این موضوع به شکل یک مسابقه برخورد کنید. مقابل خود یک ساعت بگذارید و مدت زمان انجام هر کار را یاد داشت کنید، سپس سعی کنید که تکرار این فرآیند را در مدت زمان بسیار کوتاهترین انجام دهید. در این صورت سرعت رشد شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

البته دقت کنید که در روز‌های اولیه که این کار را انجام می‌دهید، لازم است که تمامی کارهای خود را بازبینی کنید. چرا که احتمال خطا در تمامی این موارد افزایش یافته است. زمانی که شما این مسیر را چند بار تکرار کردید و تعداد خطاهای شما به صفر رسید، و از طرفی سرعت انجام کارهای شما نیز افزایش پیدا کرد. به احتمال بسیار زیاد حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا برای شما امکان پذیر شده است. البته دقت نمایید که این تکنیک برای شغل‌هایی که نیازمند تصمیم گیری استراتژی می‌باشد، اندکی خطرناک است. معمولا از این تکنیک برای مشاغلی استفاده می‌شود که میزان تصمیم گیری در آن حداقل است و از طرفی خطای انسانی نیز در آن موثر نمی‌باشد.

سعی کنید ساعت کاری خود را تغییر دهید

ممکن است که شما متوجه شوید که روی صدا محیط هیچ تسلط و کنترلی ندارید. به عنوان مثال شما یک فریلنسر می‌باشید و در محیط منزل خود مشغول کار می‌باشید. به تازگی در همسایگی شما مشغول ساخت و ساز می‌باشند و یک صدای به شدت آزار دهنده نیز تولید می‌کنند. و یا ممکن است که همسایه جدید شما یک فرد بسیار پر سر و صدا باشد. در این صورت می‌توانید برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا ساعت کاری خود را تغییر دهید. شاید در اوایل این موضوع برای شما سخت باشد، اما امری شدنی است.
ممکن است که شما در یک دفتر و یا اداره بسیار شلوغ مشغول بررسی برخی از امور باشید. در این صورت برای اینکه بتوانید حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا داشته باشید. می‌توانید از مسئولین خود در خواست کنید که ساعت کاری شما را تغییر دهند. شما اندکی زمانی زودتر بیاید و یا اندک زمانی دیرتر بروید. البته باید برای این موضوع یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید و این موضوع نیز به تایید مدیران شما برسد. شما باید علت کار خود را به بهره‌وری کای خود به آن‌ها توضیح دهید. در این صورت مقاومت‌ آن‌ها به حداقل‌ترین حالت ممکن خواهد رسید.

 باید آن‌ها به این موضوع ایمان داشته باشند که حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا برای شما روی منافع آن‌ها بسیار موثر است. از طرفی اگر این موضوع از سمت مدیران شما مورد تایید قرار نگرفت شما می‌توانید با همکاران خود در این رابطه وارد مذاکره شوید. برای درک بهتر نکته آخر به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « چگونه به یک مذاکره کننده تبدیل شویم » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. هدف ما این است که حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا برای شما کار ساده‌ای باشد.

استفاده از موزیک ملایم یک راه عالی برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا

به صورت ذاتی انسان برای اینکه بتواند به خوبی تمرکز خود را حفظ کند. لازم است که در محیط‌های پر سروصدا از یک عامل مسدود کننده استفاده کند. ممکن است که شما نتوانید از برخی از گوش گیرهای مخصوص آلودگی صوتی استفاده کنید. ممکن است که گوش شما به هدفون‌های پر فشار حساسیت داشته باشد. در این صورت بهترین کار این است که شما با یک منبع صوتی ثانویه منبع صوتی اولیه خود را مسدود کنید. بهترین کار  برای انجام این کار استفاده از یک موزیک ملایم است. شما می‌توانید برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا از یک صدای طبیعت استفاده کنید.

به صورت کلی به این موضوع توجه داشته باشید که زمانی که شما به دنبال افزایش بازدهی و تمرکز کاربری خود می‌باشید. بهترین کار این است که سعی کنید که با عواملی که پذیرش آن برای ذهن شما آسان است کار کنید. شما نمی‌توانید همسایه خود را از انجام تغییرات در سازه و بنایی منصرف کنید. اما می‌توانید، زمانی که صدای کلنگ زدن شما را آزاد می‌دهد از یک موزیک بی‌کلام و یا یک موزیک ملایم استفاده کنید. این کار می‌تواند روی تمرکز شما و آرامش ذهنی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

استفاده از موزیک ملایم یک راه عالی برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که مدت زمان زیاد گوش دادن به موسیقی برای انجام کار ممکن است که شما را شرطی کند. ممکن است که ذهن شما بدون موسیقی حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا خود را نداشته باشد. در این صورت شما باید از این موضوع در مواردی استفاده کنید که ذهن شما واقعا توانایی تمرکز کردن ندارد. از طرفی موزیک شما بهتر است که خواننده نداشته باشد. چرا که حضور یک خواننده ممکن است که مسیر ذهنی شما را از کار منصرف کند.

سعی کنید روی تنفس و نوع نشستن خود تمرکز کنید

به این نکته توجه داشته باشید که ذهن شما توانایی تمرکز کردن محدودی دارد. در نتیجه زمانی که قرار است شما روی کار خود تمرکز کنید، ممکن است همزمان بتوانید روی صحبت دیگران نیز تمرکز کنید. در این صورت شما به جای انجام این کار می‌توانید روی نوع نشستن و نوع تنفس خود تمرکز داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که شما قرار است روی یک موضوع تمرکز کنید. ممکن است که بتوانید روی یک موضوع جانبی نیز تمرکز کنید. اما به صورت همزمان روی چند عامل نمی‌توان تمرکز کرد.

برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا شما زمانی که روی تنفس عمیق خود تمرکز می‌کنید. این کار به شما کمک می‌کند، که در وهله اول تمرکز شما روی کار خود افزایش پیدا کند و در وهله دوم به شما کمک می‌کند که روی عوامل خارجی کمتری تمرکز داشته باشید. عمل کردن به همین نکات بسیار کوچک به صورت بسیار قابل توجهی می‌تواند روی حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا تاثیر داشته باشید. از طرفی سعی کنید که این موضوع را نیز در حالت عادی که کار شما نیاز به تمرکز کمتری دارد نیز رعایت کنید. قصد ما این است که این کار را برای شما تبدیل به یک عادت بسیار ساده کنیم.

استفاده از تایم لاین یک روش هوشمندانه برای حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا

زمانی که شما برای انجام هرکاری خود یک زمان تعریف کنید و آن زمان را نیز در مقابل چشم خود قرار دهید. به صورت ناخودآگاه ذهن شما تلاش می‌کند که این کار را در مدت زمان تعیین شده تمام کند. از طرفی اگر شما برای کار خود از یک تایمر معکوس استفاده کنید. این کار بازدهی دو چندانی برای شما خواهد داشت. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که این موضوع باید عملی باشد. منظور ما این است که اگر شما زمانی که برای بررسی هر پرونده به صورت نرمال می‌گذارید 45 دقیقه است.

نمی‌توانید برای آن تایم لاین 15 دقیقه تعریف کنید، شما باید به صورت پیوسته این زمان را کاهش دهید. به عنوان مثال اگر شما به طور میانگین همیشه 45 دقیقه زمانی می‌گذارید با 40 دقیقه شروع کنید و تایم لاین خود را به مرور زمان کاهش دهید. زمانی که ذهن شما یک عامل تحریک کننده برای انجام کار خود پیدا می‌کند. سعی می‌کند که تمرکز شما را در یک محیط شلوغ حفظ کند. از طرفی شما باید توجه داشته باشید که تمرکز شما روی انجام کار باشد و نه گذشت زمان.

شما باید چند باری با این روش کارهای خود را انجام دهید تا به ریزه کاری‌های آن مسلط شوید. در نهایت توجه داشته باشید که در اولین روزهایی که از این تکنیک استفاده می‌کنید بعد از انجام کار خود حتما کار خود را یک بازبینی کنید. چرا که ممکن است عجله شما برای انجام کار روی کیفیت کار شما تاثیر گذاشته باشد. اما این موضوع با یک تا دو بار تکرار به سادگی رفع خواهد شد. تمرین می‌تواند حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا را برای شما کار آسان کند.

برای افزایش تمرکز خود در محیط‌های پر سر و صدا از قهوه استفاده نمایید

یکی از تکنیک‌هایی که به صورت ویژه می‌تواند به حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا کمک کند، استفاده از قهوه می‌باشد. البته به این موضوع توجه نمایید که استفاده  از قهوه در مقادیر زیاد خود عامل حواس پرتی می‌باشد. شما باید به عنوان یک فرد حرفه‌ای تمامی تلاش خود را به کار گیرید که میزان مصرف قهوه خود را در روز مشخص کنید. به عنوان مثال شما می‌گویید که فقط قبل از کار قهوه می‌خورم و یا فقط یک فنجان قهوه در مدت زمان انجام کار خود استفاده می‌کنم.

بین هر بار قهوه نوشیدن شما نیز حداقل 4 الی 5 ساعت فاصله باشد. در این صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که قهوه به افزایش تمرکز و افزایش سرعت کار کردن شما کمک می‌کند. در این صورت می‌توانید یک بدون توجه صداهای مزاحم کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. البته توجه نمایید که بهترین مصرف قهوه و استفاده از موزیک ملایم و بی کلام می‌تواند به صورت تضمینی منجر به حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا شود.

سخن پایانی

شما در این مقاله به صورت جامع و کامل با انواع روش‌هایی که می‌تواند به حفظ بهره‌وری در محیط پر سروصدا کمک کند، آشنا شدید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید از چند روش به صورت همزمان نیز استفاده کنید، اما نباید این موضوع برای شما تبدیل به موضوعی وسواس گونه بشود. توجه داشته باشید که شما باید تعادل را در این موضوع حفظ کنید.

شما باید سعی کنید که در یک محیط آرام کار خود را انجام دهید. شما نباید در سکوت مطلق کار خود را انجام دهید. چرا که این موضوع در بلند مدت می‌تواند برای شما وسواس‌های روانی بسیاری را ایجاد کند. در نتیجه سعی کنید در استفاده از این تکنیک‌ها تعادل داشته باشید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *