هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟ چه کاربردی دارد؟ برتر آموز

ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟ چه کاربردی دارد؟

دسته بندی : اینستاگرام
1401/07/03

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی به سرعت در حال پیشرفت و پیشروی است به طوریکه هر کسب و کاری در حال تلاش و فعالیت برای کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی وجود دارند که در کنار آن از طریق این فضا و بسیاری از افراد دیگر تنها از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند. خوب با وجود این شرایط رقابت در این فضا بسیار زیاد می‌شود بنابراین باید سعی کنید که همواره بهترین عملکرد را از خود داشته باشید و مسلما گاهی اوقات نیاز می‌شود تا کسب و کارها از ربات اینستاگرام استفاده نمایند. پس کمک کم مفهوم ربات در این قسمت مهم می‌شود. دقیقا ما در این قسمت از برتر آموز قسمت داریم تا راجع به ربات اینستاگرام و کاربرد‌های آن صحبت نماییم پس با ما همراه باشید.

ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟ سوالی پر کاربرد که معمولا افراد زیادی با آن سر و کار دارند.

شما در اهمین ابتدای مقاله ممکن است تصور کنید که با مفهوم پیچیده‌ای سر و کار دارید اما اصلا اینگونه نیست! لازم است قبل از بررسی این مقاله حتما روی کارکد اینستاگرام مسلط باشید به همین منظوز پیشنهاد می‌شود حتما آموزش اینستاگرام را مطالعه نمایید.

آنچه که شما در این مقاله خواهید آموخت:

  • ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟
  • مزایای استفاده از ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟
  • روش کار ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟
  • معرفی بهترین ربات تبلیغات اینستاگرام

ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟

ربات‌های اینستاگرامی ، نرم افزارهایی بر پایه هوش مصنوعی هستند که عملیاتی مانند لایک ، کامنت ، تبلیغات ، درج محتوا و… را می‌توانند به خوبی انجام بدهند. در واقع در کسب و کارهای بزرگ به علت اینکه حجم کارها بسیار بالاست این ربات‌های اینستاگرامی به کار آنها می‌آیند و در واقع فرآیند انجام کارها را سرعت می‌بخشند.

شما می‌توانید با برنامه نویسی خاصی به این ربات‌ها آموزش بدهید که چه انتظاری از عملکرد آنها دارید و این ربات‌ها طبق برنامه نویسی که به آنها وارد شده است فعالیت خواهند کرد.

الان برخی از کاربران هستند که گمان می‌کنند استفاده از ریات‌ها ممکن است که به اکانت آنها آسیب برساند.

البته باید گفت که اصلا نگرانی شما بی‌جا نیست و برای استفاده از این ربات‌ها در کسب و کار خود باید حد اعتدال را رعایت نمایید زیرا در غیر این صورت قطعا با ضرر‌های زیادی روبرو خواهید بود.

ربات اینستاگرام برتر آموز

مزایای استفاده از ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟

خوب در این قسمت می‌خواهیم بررسی نماییم که استفاده از این ربات‌ها در فضای اینستاگرام چه مزایایی برای ما خواهد داشت. قطعا افراد زیادی وجود دارند که تا به اینجای کار در استفاده از ربات اینستاگرامی دو‌به شک هستند که در ادامه با بررسی این مزایا قطعا ابهام برطرف خواهد شد.

صرفه جویی در زمان

یکی از مزایای بسیار مهمی که ربات‌های اینستاگرامی دارند این است که با توجه به فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند بسیار زیاد در زمان صرفه جویی می‌کنند. شاید بپرسید چرا؟ برای مثال شما برای درج کامنت در 100 تا پست اینستاگرامی یک فرد را استخدام می‌کنید و همزمان این کار را به ربات می‌سپارید.

خوب قطعا ربات بدون خستگی و اتلاف وقت و با سرعت عملی که دارد در تایم کمتری می‌تواند وظیفه خود را انجام دهد.

و همین صرفه جویی در زمان باعث می‌شود تا شما تایم بیشتری برای انجام کارهای دیگر از جمله تولید محتوای کاربردی داشته باشید.

حذف فالوورهای فیک و غیر واقعی

یکی از ویژگی‌هایی که ربات‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند حذف فالوورهای فیک و غیر واقعی است. متاسفانه این فالوورها ممکن است در پیج هر کسب و کاری باشد بنابراین شما یا باید به صورت دستی و یا توسط ربات این کار را انجام بدهید.

الک کردن این فالوورها به بازدهی پیج شما بیشتر کمک خواهد کرد و اگر کل پیج شما فالوور واقعی باشند قطعا تعامل بیشتری را دریافت خواهید کرد.

جامعه هدف را بهتر تشخیص می‌دهید.

یکی از مواردی که بسیار زیاد برای جذب فالوور درست در اینستاگرام مهم است ، این است که شما باید بتوانید جامعه هدف را به درستی تشخیص بدهید.

یکی از مزایای انتخاب جامعه هدف درست این است که شما با تولید محتوای کاربردی زودتر به فروش و درآمد خواهید رسید که این نقطه عطف هر کسب و کاری است.

انتخاب و دسته بندی کردن جامعه هدف قطعا از پس تیم تولید محتوا برمی‌آید اما ربات‌های اینستاگرامی قادر هستند تا بتوانند این کار را برای شما بدون هیچ مشکل و ضریب خطایی انجام بدهند.

جامعه هدف شما می‌تواند از لحاظ سن ، جنسیت ، تحصیلات ، منطقه جغرافیایی و… تقسیم بندی شود و تمامی این نکات را می‌توانید به ربات آموزش داده و این ربات است که از این طریق جامعه هدف شما را دسته بندی و به شما معرفی می‌کند.

ربات‌ها کاملا ابزاری مفیدی برای شما برای تشخیص این موضوع خواهند بود.

روش کار ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟

خوب در این مرحله به بعد می‌خواهیم بررسی نماییم که روش کار این ربات‌ها چگونه است و شما در این قسمت خیلی بیشتر با ساز و کار ربات اینستاگرام آشنا خواهید بود.

تبلیغات با لایک خودکار ربات

یکی از روش‌های معروف ربات تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات با استفاده از قابلیت لایک خودکار اینستاگرام می‌باشد. حالا این ربات چگونه عمل می‌کند؟

شما با برنامه نویسی که به ربات می‌دهید به آن آموزش می‌دهید که چه پست‌هایی از چه افرادی و کدام پست‌ها شامل فلان هشتگ خاص را لایک کند و ربات طبق برنامه‌ای که به آن داده می‌شود تمامی این وظایف را به درستی انجام می‌دهد.

تبلیغات با لایک خودکار ربات چه فایده‌ای برای اکانت شما دارد؟

این کار با هدف جذب تعامل و جذب فالوورهای فعال صورت می‌گیرد. به این شکل که ادمین‌های پیج‌های هدف وقتی مشاهده می‌کنند که پست‌هایشان توسط شما لایک شده‌است ، از پیچ شما بازدید خواهند کرد و در صورتی که محتوای شما مورد علاقه کاربر باشد حتما شما را فالوو کرده و با شما تعامل می‌گیرند. این دقیقاً همان نتیجه مطلوبی است که دیجیتال مارکترها از تبلیغات انتظار دارند.

تبلیغات با ارسال خودکار دایرکت توسط ربات

یکی از قابلیت‌هایی که ربات تبلیغات اینستاگرام در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد ارسال خودکار دایرکت به صورت انبوه است. حتما شما بارها و بارها در دایرکت خود مشاهده کرده‌اید که یکسری پیام تبلیغاتی از پیج‌ها برای شما دایرکت می‌شود.

در این مواقع حتی برای حس کنجکاوی هم شما ممکن است پیج مورد نظر را بررسی و حتی استوری‌های آن‌هم مشاهده نمایید که در این بخش دو حالت رخ می‌دهد:

  1. حالت اول این‌که شما با موضوع و محتوای پیج ارتباط می‌گیرید و آن را فالوو می‌کنید.
  2. حالت دوم اینکه هیچ ارتباطی میان شما و پیج مورد نظر صورت نمی‌گیرد و شما حتی پیام دایرکت را پاک می‌کنید.

استفاده از ربات تبلیغات ارسال دایرکت چه فایده‌ای خواهد داشت؟

در درجه اول این کار موجب می‌شود تا هزاران نفر با پیج و کسب و کار شما آشنا شده و حتی اگر با شما تعامل نداشته باشند نام برند شما به گوش این افراد می‌رسد.

در این پیام می‌توانید با برنامه نویسی‌های مرتبط به ربات تبلیغات اینستاگرام دستور دهید تا کسب و کار شما را معرفی کند.

محتوای که شما برای کاربران ارسال می‌کنید در این مرحله بسیار مهم است زیرا نوع محتوای شما تعیین خواهد کرد که کاربر به تعامل بگردازند یا خیر!

بنابراین بهترین ورژن تولید محتوای خود را برای کاربران ارسال نمایید.

البته در این قسمت توصیه می‌کنیم از تست A/B در دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید. حالا تست A/B در دیجیتال مارکتینگ یعنی چه؟

یعنی این‌که دو تا محتوا با مضمون یکسان ولی نوع نوشتاری متفاوت انتخاب کرده و توسط ربات‌ها برای کاربران ارسال نمایید و آمار بگیرید که چه تعداد کاربران با کدام محتوا به پیج شما اضافه شده‌اند و محتوایی که بیشترین نتیجه را داشت به عنوان شاخص انتخاب کرده و سپس طبق الگوی آن رفتار نمایید.

تبلیغات با درج خودکار کامنت توسط ربات

شما با استفاده از ربات می‌توانید برای پست‌های پیج‌های مختلف و پست‌های هشتگ‌های مختلف کامنت درج نمایید. با برنامه نویسی خاصی که به ربات‌ها می‌دهید انواع کامنت‌ها را می‌توانید درج نمایید و محدودیتی نخواهید داشت.

این کار برای کامنت مارکتینگ بسیار توصیه می‌شود و دیگر نیازی نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید ، زیرا ربات برای شما مفید خواهد بود.

تبلیغات با فالو آنفالو کردن توسط ربات

یکی از قابلیت‌هایی که برای تبلیغات بیشتر در گذشته استفاده می‌شد اما دانستن آن خالی از لطف نیست ، فالو آنفالو کردن افراد برای جذب فالوور است. قابلیت فالو و آنفالو کردن در بسیاری از پیج‌های پربازده معمولا به صورت اتوماتیک است و دستی انجام نمی‌شود.

چرا فالو آنفالو؟

این کار به منظور آشنایی پیج‌ها با پیج شما به صورت انبوه صورت می‌گیرد. پیج‌های زیادی از سمت شما فالو می‌شوند. وقتی که شما را فالوبک کردند و به فالوورهای دائمیتان تبدیل شدند، آن‌ها را آنفالو می‌کنید. چون تعداد زیاد فالووینگ ، اعتبار پیج را کاهش می‌دهد و باعث غیرحرفه‌ای دیدن شدن آن می‌شود.

کاربرد ربات‌های تبلیغات اینستا برتر آموز

معرفی بهترین ربات تبلیغات اینستاگرام

خوب در این قسمت نویت به آن رسید که راجع به بهترین ربات‌های اینستاگرام صحبت کنیم و شما می‌توانید بهترین ربات‌ها را انتخاب نمایید.

1. ربات اینستاگرامی اینستاساز

یکی از ربات‌های معروف و پرکاربرد در اینستاگرام ربات اینستاساز نام دارد که می‌توان آن را جز اولین ربات های اینستاگرام در ایران برشمرد.

این ربات ازنظر قابلیت و امکانات بسیار فوق العاده است. این ربات پشتیبانی بسیار خوبی دارد و می‌توانید برای انجام فعالیت‌های خود به راحتی به آن اعتماد نمایید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که این ربات دارد این است که از فعالیت‌های انجام شده آن گزارش گیری خوبی می‌توانید داشته باشید که این مورد برای تیم آنالیز داده‌ها بسیار ارزشمند است.

ربات اینستاساز دقیقا به شما می‌گوید که فالوورهای جدید شما به خاطر کدام فعالیت شما را فالو کرده اند.

ربات اینستاساز تمام قابلیت‌های یک ربات اینستاگرامی خوب را مثل هدف گیری هوشمندانه ، ارسال پیام دایرکت ، لایک کامنت ، جذب فالوور بر اساس جنسیت ، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی و نقشه و … را دارد.

از دیگر امکانات این ربات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی خوب
  • امکان سه روز تست رایگان
  • انتشار پست به صورت زمان بندی

2. ربات اینستاگرامی روبوکلیک

ربات اینستاگرامی روبوکلیک ، یک ربات جذاب و کاربردی است که این ربات هم جزء ربات های قدیمی اینستاگرام است که تاکنون مشتریان زیادی را جذب کرده است و رضایت کاربری آن بالاست.

روبوکلیک از لحاظ امنیت اکانت اینستاگرام و پشتیبانی مورد تایید است. افرادی که تاکنون از این ربات استفاده کرده اند رضایت خوبی از این ربات داشته اند.

از روبوکلیک هم می توانید به مدت سه روز استفاده رایگان داشته باشید تا با تمامس امکانات آن نظیر سرعت آن آشنا شوید.

از دیگر امکانات این ربات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب فالوور از طریق لوکیشن
  • جذب فالوور از طریق هشتگ
  • پشتیبانی خوب
  • شناسایی و حذف پیج‌های اسپم
  • قابلیت بررسی فعالیت‌های ربان

ربات اینستاگرامی ایران سوشال

 ایران سوشال نیر جزو یکی از بهترین ربات‌های ایستاگرام می‌باشد و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ربات نیز قابل اعتماد است زیرا توسط یکی از شرکت‌های دیجیتال مارکتری ارائه و پشتیبانی می‌شود.

از دیگر امکانات این ربات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش آمار به صورت زنده و پیشرفته
  •  پشتیبانی حرفه ای با پرداخت هزینه اضافی
  •  ارسال کامنت تبلیغاتی انبوه
  •  دنبال کردن هشتگ ها و جذب فالوورهای دلخواه شما
  •  ارائه کارگاه آموزشی رایگان کار با ربات ایران سوشال
  •  جذب فالوور بر اساس محدوده جغرافیایی
  • معرفی خدمات از طریق ارسال پیام دایرکت به کاربران
  • ارسال پست های زمان بندی شده
  • امکان درج هدف گذاری هوشمند برای فعالیت‌های ربات
  • رابط کاربری و تجربه کاربری بالا

سخن آخر:

سعی کرده‌ایم در این مقاله به صورت کاربردی راجع به موضوع ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟ صحبت کرده و نکات خوبی را به شما بیان نماییم. اگر حد اعتدال اسفاده از این ربات‌ها را رعایت نمایید مطمئن باشید که هیچگاه دچار مشکل نخواهید شد. اگر کسب و کار شما بزرگ است که توصیه می‌شود حتما با استفاده از این ربات‌ها فعالیت خود را سرعت ببخشید.

سعی کنید از ربات‌های مطمئن استفاده کرده تا برای اکانت شما مشکلی پیش نیاید ، حتما طبق اصول پیش بروید تا الگوریتم‌های اینستاگرام روی پیج شما حساس نشوند.

و در آخر اگر تجربه‌ای در زمینه استفاده از ربات تبلیغات اینستاگرام دارید و یا اطلاعاتی مازاد از موارد بالا بلد هستید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید.

در قسمت جدیدترین‌های اینستاگرام مقالات کاربردی زیادی را برای شما درج کرده‌ایم. ممنون از توجه شما به برتر آموز.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *