هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1400/04/01

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام: اگر در اینستاگرام هنوز اول راه هستید و با مفاهیم چون استوری، ویو استوری و… هنوز آشنایی ندارید، اشکالی ندارد:) این موارد در اصل آنقدرها هم پیچیده نیستند؛ قبلا در برتر آموز در مورد اینکه استوری چیست در مقاله ی آموزش استوری اینستاگرام توضیح دادیم و گفتیم که چگونه میتوانید استوری بگذارید و از امکانات طراحی که در اینستاگرام هست استفاده کنید، امروز نیز میخواهیم ببینیم که چگونه میشود که ببینیم چه کسانی استوری ما را دیده اند؟! تا پایان مقاله ی «روش دیدن ویو استوری اینستاگرام» با ما همراه باشید.

استوری چیست؟

ابتدا بهتر است خلاصه ای از این مفهوم را با توجه به آنچه در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم بررسی کنیم. در مطلب آموزش اینستاگرام ما توضیحات کاملی در این باره را به شما دادیم.

استوری پست های موقتی هستند که تنها 24 ساعت در صفحه شما باقی می ماند و پس از آن پاک می شوند و یا اینکه اگر تمایل داشته باشید می توانید آن ها را هایلایت کنید که تا زمانی که خودتان می خواهید برای مخاطبان قابل نمایش باشد.

ویو استوری چیست؟

کلمه ی view در لغت به معنای دیدن، نما و از نظر گذراندن میباشد؛ اما هنگامی که میگوییم ویوی استوری منظورمان کسانی هستند که استوری را دیده اند. در واقع در انگیلیسی میگوییم:

«?how many people viewed your story» : چند نفر استوری ات را دیده اند؟

یا میگوییم:

«?who viewed your story»: چه کسی استوری ات را دیده است؟

اما در فارسی برخلاف انگیلیسی که view را فعل در نظر میگیرند ما کلمه ی ویو را در قالب یک اسم به کار میبریم؛ مثلا یکی از جملات رایج این است «استوریت چند تا ویو خورده؟!» و از این قبیل.

 

به صورت کلی ویوی استوری اینستاگرام نیز مانند تمام آپشن های دیگر اینستاگرام برای خود قوانینی دارد که در زیر آن ها را یکی یکی بررسی میکنیم:

قانون اول: اگر 24 ساعت از استوری شما بگذرد شما دیگر نمیتوانید ایدی اشخاص و یا تعداد افرادی که استوری شما را دیده اند را ببینید.

قانون دوم: اگر شخصی را هاید کنید، آن شخص نه استوری های جدید شما را می تواند ببیند نه استوری هایی که قبلا هایلایت کرده اید.

قانون سوم: ترتیب ایدی افراد در ویو های استوری قانون خاصی ندارد، یعنی نه بر اساس زمان مرتب شده اند نه بر اساس دیگری (هرچند افرادی که متخصص اینستاگرام هستند توانسته اند الگوریتم های خاصی را برای این ترتیب ها پیدا کنند)

قانون چهارم: این قانون یک قانون بدیهی است که به این صورت میباشد که اگر پیج شما بسته باشد و استوری بزارید اشخاصی که شما را فالو نمیکنند نمیتوانند استوری شما را ببیند.

قانون پنجم: اگر استوری را بعد از اینکه 24 ساعتش تمام شد هایلایت نکنید، دیگر هیچ شخصی بجز شما به آن استوری دسترسی نخواهد داشت.

قانون ششم: اگر کسی شما را بلاک یا هاید کرده باشد شما نمیتوانید استوری های جدید یا هایلایت او را ببینید.

قانون هفتم: هر شخصی که روی استوری شما بزند ایدی او برای شما نمایش داده خواهد شد، چه آن استوری را سریع رد کند چه نکند. (در آخرین بخش از «روش دیدن ویو استوری اینستاگرام» راه های دیدن استوری بدون سین خوردن را خواهیم گفت)

قانون هشتم: اگر استوری کسی را که پیجش بسته است برای کسی که آن پیج را فالو ندارد بفرستید، آن شخص نمیتواند آن استوری را ببیند مگر اینکه آن پیج را فالو کند.

قانون نهم: شما نمیتوانید ببینید استوری دیگران را چه کسانی دیده اند.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام:

برای دیدن ویو استوری اینستاگرام  کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. استوری بگذارید.
  2. استوریتان را باز کنید.
  3. صفحه را به سمت بالا بکشید.
  4. اشخاص و تعداد آن ها برای شما نمایش داده میشود.

اما دیدید که روش دیدن ویو استوری اینستاگرام بسیار ساده است، آنچه سخت است این است که جوری استوری دیگران را ببینید که برای آن ها نام شما نمایش داده نشود!! که از آن بابت هم نگران نباشید همیشه راه حلی برای هر چیزی هست. صفحه رو اسکرول کنید به سمت پایین تا آن راه حل ها را ببینید. ؛)

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

ممکن است برای شما هم شرایطی پیش بیاید که بخواهید استوری اینستاگرام دیگران را ببینید اما نخواهید که آیدی شما برای آن شخص نمایش داده شود. برای انجام دادن این کار وب سایت ها و نرم افزارهای وجود دارند که با استفاده از آنها می توانیم استوری دیگران را بدون اینکه اصطلاحاً سین بخورد ببینیم. اما در خود اینستاگرام تنها یک روش وجود دارد که با انجام آن می توانید استوری ها را بدون آنکه سین بخورد ببینید اما این روش بسیار ریسکی است و همیشه جواب نمی دهد؛ به همین خاطر ما این روش را توضیح نمی دهیم و به جای آن نرم‌ افزارها و وب سایت هایی را معرفی خواهیم کرد که بدون به وجود آمدن مشکلی این کار را برای شما میسر می کنند.
اپلیکیشن های دیدن استوری بدون سین خوردن برای اندروید و آیفون
در این قسمت از مقاله روش دیدن ویو استوری اینستاگرام چند اپلیکیشن برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن را معرفی می کنیم.روش کار با با این اپلیکیشن ها تقریباً با هم مشابه است است و اصلا سخت نیست به همین علت ما فقط روش کار با یکی از اپلیکیشن ها را توضیح می دهیم.

  • قبل از شروع حتما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار ها هر چقدر که معتبر باشد ممکن است تبعاتی را به دنبال داشته باشد، پس بهتر است استفاده از این اپلیکیشن ها و یا اپلیکیشن های مشابه با کارایی های دیگر (مثل جذب فالوور و…) را در آخرین اولویتتان قرار دهید.
  1. برنامه Story Saver ∞ برای دیدن مخفیانه استوری ایسنتاگرام در آیفون
  2. برنامه Anonymous Story برای دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام در اندروید (ما در این مقاله این اپلیکیشن را توضیح میدهیم)

شیوه ی کار این نرم افزار ها به این صورت است که شما ایدی شخصی که میخواهید استوری های او را ببینید وارد میکنید و سپس این نرم افزار آن استوری ها را برای شما دانلود میکند تا شما بتوانید در محیطی خارج از اینستاگرام و بدون آنکه ایدی شما برای شخص مقابل نمایش داده شود آن استوری ها را ببنید.

  • برای کار با نرم افزار Anonymous story ابتدا آن را از لینک بالا دانلود کنید و سپس آن را باز کنید.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • روی add new بزنید تا آیدی شخصی که میخواهید استوری هایش را ببینید وارد و پیدا کنید.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • آیدی شخص مورد نظر را در قسمتی که در تصویر میبینید تایپ و سرچ کنید.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • در این مرحله لیستی از پیج هایی برای شما نمایش داده میشود که با آنچه سرج کرده شباهت و یا تطابق دارد.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • آیکون + مقابل نام کاربری مورد نظر را لمس کنید تا آن پیج برای شما ثبت شود.
  • حالا این یوزر در لیست اضافه می شود. هر زمان که بخواهید می توانید روی آن بزنید و بدون سین خوردن استوری های شخص را مشاهده نمایید. همچنین امکان دانلود استوری اکانت نیز وجود دارد.

وبسایت های دیدن استوری بدون سین خوردن

اگر نمیخواهید نرم افزاری دانلود کنید میتوانید از روش آنلاین و با استفاده از وبسایت های موجود استوری ها را ببیند. در این بخش نیز چند وبسایت معرفی میکنیم و یکی را به طور کامل توضیح میدهیم، روش کار دیگر وب سایت ها نیز مانند هم خواهد بود.

وب سایت Instastories

وب سایت instalkr

وب سایت anonigviewer  

برای توضیح روش کار با این وبسایت ها ما وبسایت anonigviewer را انتخاب میکنیم:

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • در قسمت search user ایدی پیج مورد نظرتان را وارد کنید و روی علامت ذره بین بزنید. ( توجه داشته باشید که ایدی را باید حتما در یکی از این دو قالب تایپ کنید @username https://www.instagram.com/username/)

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • از میان صفحات پیدا شده صفحه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • بعد از اینکه روی صفحه ی مورد نظرتان کلیک کردید صفحه ی بالا برایتان باز میشود، که بیو و پروفایل پیج مورد نظر را نمایش میدهد. (توجهتونو جلب میکنم به اموجی های ترسناک ویندوز تو تصویر بالا! D: )

روش دیدن ویو استوری اینستاگرام

  • حالا برای آن که بتوانید استوری های را ببینید کافیست صفحه را به سمت پایین بکشید. اکنون میتوانید استوری شخص مورد نظر را به صورت یواشکی یا همان مخفیانه ببینید 🙂

ودر آخر باید به این نکته هم اشاره کنیم که این وبسایت ها و نرم افزار ها برای پیج های پرایوت پاسخ گو نیستند 🙁

اگر سوالی دارید میتوانید در بخش نظرات از ما بپرسید 🙂

نویسنده : لیلا نیکان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *