رپورتاژ آگهی

رپورتاژ چیست؟ آموزش رپورتاژنویسی و خرید ارزان

دسته بندی : سئو
1399/09/24

رپورتاژ چیست؟ این سوالی میباشد که قطعا بعد از چندین وقت بعد از اینکه وارد دنیای ویمستری و آموزش سئو بشید از خودتون خواهید پرسید. به نوعی شما برای رسیدن به صفحات اول گوگل روی کلمات کلیدی سایت خودتون باید دست به دامان رپورتاژ بشید.البته اول در مورد نامش باهم صحبت کنیم، رپورتاژ – ریپورتاژ – رپرتاژ – رپورتاج اینا اسامی هست که برای این بخش میگن اما یاد بگیریم و درست و صحیح بگیم رپورتاژ Reportage و جایی چیزی دیگه نگیم چون اشتباست. در ادامه این پست برتر آموز با رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی ارزان بیشتر آشنا میشیم همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

به ساده ترین حالت ممکن رپورتاژ آگهی «محتوایی از سمت شماست که در سایت های دیگر منتشر میشود و به سایت شما در آن محتوا لینک میدهند.»

سوالات متداول در مورد رپورتاژ آگهی

منظور از محتوایی که در سایت های دیگر منتشر میشود چیست؟

برای رپورتاژ آگهی عمدتا محتوای متنی باید در سایت های دیگر منتشر کنید و خیلی به سمت محتوای تصویری و یا صوتی نروید.

در چه سایت هایی منتشر میشود؟

خودتان سایت های مقصد را میتوانید انتخاب کنید که در ادامه بهتون میگیم چطور انتخاب کنید.

لینک دادن به سایت ما یعنی چی؟

یعنی روی کلماتی که قرار هست به صفحه اول گوگل برسد به شما لینک بدن. ( یعنی اگر قرار هست روی کلمه خرید گوشی رتبه بگیرید در محتوای سایت مقصد روی همین کلمه لینک داده میشود به صفحه سایت شما )

محتوای رپورتاژ چگونه باشد؟

رپورتاژ نویسی به نوعی یک هنر است و باید بدانید که چطور میتوان یک رپورتاژ عالی نوشت. اگر دانش کافی در زمینه رپورتاژ نویسی و آموزش رپورتاژ نویسی را داشته باشید میتوایند با یک رپورتاژ هم برند شوید، هم روی کلمه کلیدی مدنظر رتبه بگیرید و هم تعداد بازدید خوبی به سمت سایت شما منتقل شوند. باید بدایند که اصول رپورتاژ نوشتن به این صورت هست که شما باید نام برند خود را در کنار دیگر برندهای مشهور حوزه رقابتی خود قرار دهید. در مورد تخصص خود صحبت کنید و ربط دهید به کلمه کلیدی خود و روی آن لینک سازی کنید. اگر برند شخصی دارید حتما روی پرسونال برندینگ خودتون هم کار کنید. برای مثال بگید من محسن حبیبی سئوکار و بنیانگذار سایت برتر آموز هستم و …

روش لینکسازی در رپورتاژ آگهی

سوالی که خیلی پرسیده میشود و به نوعی خیلی ها از آن اطلاع ندارد و فقط فکر میکنند یک لینک روی کلمه کلیدی باید بدهند و همین لینک باعث میشود رتبه خوبی را بگیرند. باید گفت به این سبک فعالیت کاملا اشتباست چون رپورتاژ یکی از مهمترین بخش ها برای لینکسازی سایت شماست و باید استراتژی خوبی در لینکسازی را داشته باشید. برای مثال باید هم به برند سایت لینک دهید و هم به کلمه کلیدی هدف، اما نباید همیشه روی یک کلمه لینکسازی کنید، باید هر بار به یک مدل لینکسازی انجام بدین که در ادامه بیشتر در مورد لینکسازی اش صحبت میکینم.

لینکسازی طبیعی در رپورتاژ

کلمه کلیدی اصلی : آموزش اینستاگرام

اسم سایت : برتر آموز

کلماتی که باید در رپورتاژ روی آن لینک سازی انجام شود باید به این صورت باشد : آموزش اینستاگرام – آموزش اینستاگرام در برتر آموز – آموزش صفر تا صد اینستاگرام – برتر آموز – دوره آموزش اینستاگرام – آموزش اینستاگرام برای کسب و کارها

حالا باید به کلماتی که بالا گفته شد لینک صفحه هدف رو بدین در رپورتاژ آگهی خودتون، توجه کنید یکجا گفتیم برتر آموز! بله درسته باید روی کلمه برند هم لینک بدین به صفحه هدف. این نوع لینکسازی بسیار طبیعی بوده و گوگل شک نمیکنه که در حال ساخت لینک به صورت دستی هستید.

تعداد لینکها در رپورتاژ آگهی چندتا باشد؟

موردی هست که الان همه میگن سه عدد لینک بدین در رپورتاژ و این کاملا یک عدد من درآوردی هست و روی هیچ مقیاس و شاخص خاصی مشخص نشده. سعی کنید در هر رپورتاژ یک لینک بدین چون اون صفحه رپورتاژ فقط برای یک هدف نوشته میشه و تاثیر بیشتری به سایت شما منتقل میشود. سعی کنید در رپورتاژ های خودتون به صفحات غیرمرتبط لینک ندین! مثلا در صفحه رپورتاژی که قرار هست در مورد آموزش بیزینس کوچینگ منتشر شود به صفحه خرید لپ تاپ لینک ندهید. چون بازدهی برای شما کمتر میشود و بهترین کار این هست لینکی که در رپورتاژ میدین حتما مرتبط باشد.

یک اشتباه بزرگ در لینکدهی

متاسفانه برخی از سایت ها و سئوکاران بدون دانش رپورتاژ اقدام به منتشر کردن و لینکسازی میکنند و بادهی منفی برای آنها دارد. برای نمونه شما به هیچ عنوان نباید در یک رپورتاژ روی یک کلمه به دو صفحه لینک دهید. یا روی دو کلمه متخلف به یک صفحه لینک دهید. حتما این نکته را در نوشتن رپورتاژ بهش دقت کنید تا بازدهی رپورتاژ برای شما بسیار بیشتر شود.

بهترین روش خرید رپورتاژ

سایت های زیادی هستن که لیست سایت هایی که رپورتاژ منتشر میکنند را در آورده و شما میتوانید از بین اونها انتخاب کنید به چه سایتی رپورتاژ سفارش بدین. عمدتا قیمت این سایت ها اختلاف زیادی با سایت اصلی نداره و بهتر است با سایت های واسطه کار کنید. یا اگر مایل نیستید به این سایت ها کار کنید میتونید مستقیم به سایت هدف پیام بفرستید و قیمت رپورتاژ آگهی رو ازشون بگیرید و مستقیم باهاشون کار کنید.

بهترین سایت برای رپورتاژ منتشر کردن

حالا قصد دارید رپورتاژ منتشر کنید یا همون رپورتاژ بخرید اما نمیدانید چه سایتی رو انتخاب کنید و بهترین سایت برای شما چه سایتی هست که بازدهی خوبی هم داشته باشد. بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ سایت هایی هست که دامین آتوریتی بالایی داشته باشه و قیمت آن ارزان باشد. در تله سایت های گران نیوفتید اما باید بدانید سایت های برند مثل مهر یا زومیت قطعا سایت های شناخته شده ای هستند و بازدید زیادی به سمت این سایت ها وجود دارد و رپورتاژ شما در این سایت ها بیشتر دیده میشود که برای شما بازدهی بیشتری هم دارد. اما برای شروع کار حتما سایت هایی را انتخاب کنید که قیمت ارزان و دامین آتوریتی بالایی داشته باشد. البته نکته خیلی مهم این هست سعی کنید در سایت های مرتبط محتوای خودتونو منتشر کنید. برای مثال اگر در زمینه تکنولوژی فعالیت میکنید نباید در سایت های گردشگری رپورتاژ منتشر کنید چون بازدهی کمی برای شما دارد اما اگر همه سایت هارو رفتین و دیگه سایتی نمونده میتونید تو سایت های غیرمرتبط هم رپورتاژ منتشر کنید.

 

 

 
نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.