هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

سئوی ایکامرس چیست؟ 12 تکنیک مفید در ecommerce

دسته بندی : سئو
1401/07/01

آیا یک فروشگاه اینترنتی دارید؟ اگر چنین است، سئوی ایکامرس یا بهینه‌سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک (SEO) استراتژی مورد نیاز شما برای جذب خریداران بیشتر است. اما سئو برای تجارت الکترونیک چیست؟ و چگونه می‌توانید شروع کنید؟ خوشبختانه، ما تمام اطلاعاتی را که برای ایجاد یک سئوی قوی برای استراتژی سئوی تجارت الکترونیک نیاز دارید، در اختیار داریم و از مشکلات رایج سئوی تجارت الکترونیک جلوگیری کنید.

سئوی تجارت الکترونیک چیست؟

بهینه‌سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک مجموعه‌ای از تکنیک‌های بهینه‌سازی است که وب‌سایت شما را قادر می‌سازد در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. SEO برای تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد در نتایج جستجوی مرتبط تری ظاهر شوید، که به شما امکان می دهد ترافیک، سرنخ ها و فروش بیشتری را برای رشد فروشگاه خود به صورت آنلاین افزایش دهید.

چرا سئو برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد؟

اکنون که پاسخ «سئو برای تجارت الکترونیک چیست» را دارید، احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا اهمیت دارد. چرا باید در استراتژی سئوی تجارت الکترونیک سرمایه‌گذاری کنید؟ در اینجا چهار دلیل برای اهمیت سئو برای تجارت الکترونیک وجود دارد از جمله در سطح تجارت الکترونیک شامل موارد زیر هستند:

  • شما به مردم کمک می‌کنید تا برند شما را کشف کنند: اگر شخصی با نام تجاری شما آشنا نیست، سئوی تجارت الکترونیک یک راه عالی برای کمک به آن‌ها برای کشف برند شما است. شما در نتایج جستجوی بیشتری ظاهر می‌شوید، که به افراد بیشتری کمک می‌کند برند شما را کشف کنند.
  • به افراد بیشتری کمک می‌کنید محصولات شما را پیدا کنند: افراد فعالانه محصولاتی را جستجو می‌کنند که تجارت الکترونیک شما ارائه می‌دهد. با سرمایه‌گذاری در سئوی تجارت الکترونیک، به افزایش دید محصول و شناخت برند کمک می‌کنید.
  • شما تجربه بهتری را برای مخاطبان خود فراهم می‌کنید: سرمایه‌گذاری در سئوی تجارت الکترونیک شما را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان خود فراهم کنید. شما باید سایت خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، که به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری برای مخاطبان خود ارائه دهید. تجربه کاربری مثبت‌تر منجر به تداعی مثبت برند و افزایش فروش می‌شود.
  • شما فروش را افزایش می‌دهید: وقتی سرنخ‌ها محصولات شما را در جستجو پیدا می‌کنند، وقت می‌گذارند تا آن‌ها را بررسی کنند و ببینند آیا مناسب است یا خیر. با رتبه‌بندی در نتایج جستجوی مرتبط، سرنخ‌هایی را جذب می‌کنید که به‌احتمال‌زیاد به فروش برای کسب‌وکار شما تبدیل می‌شوند.

12 استراتژی عالی سئوی تجارت الکترونیک برای فروشگاه آنلاین شما

اکنون که پاسخ‌هایی به «سئوی تجارت الکترونیک چیست» و «چرا سئو برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد» دارید، وقت آن رسیده است که وارد آن شوید و شروع کنید! این 12 بهترین روش بهینه‌سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک را برای افزایش دید برای فروشگاه آنلاین خود بررسی کنید.

  1. تحقیقات کلمات کلیدی را برای رتبه‌بندی در نتایج جستجوی مرتبط انجام دهید

اولین قدم برای استراتژی سئوی تجارت الکترونیک شما، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی عباراتی هستند که خریداران تجارت الکترونیک شما هنگام استفاده از موتور جستجو برای یافتن محصولات مرتبط، آن‌ها را جستجو می‌کنند. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای تجارت الکترونیک، با جستجو در انواع محصولات خود شروع کنید تا ببینید چه کلمات کلیدی دیگری می‌توانید ایجاد کنید. برای یافتن عبارات مرتبط باید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KeywordsFX استفاده کنید.

همان‌طور که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می‌دهید، می‌خواهید به کلمات کلیدی دم بلند پایبند باشید. کلمات کلیدی دم بلند شامل سه یا چند کلمه هستند و بسیار خاص هستند. این کلمات کلیدی به شما کمک می‌کنند تا سرنخ‌های مرتبط تری را برای کسب‌وکار خود جذب کنید. به‌طورکلی، شما می‌خواهید به کلمات کلیدی طولانی بچسبید زیرا آن‌ها ترافیک واجد شرایط بیشتری را هدایت می‌کنند.

درحالی‌که برخی از کلمات کلیدی کوتاه، کلمات کلیدی که حاوی یک یا دو کلمه هستند، می‌توانند برای کسب‌وکار شما خوب عمل کنند، اما به‌طورکلی رقابت زیادی دارند. ناگفته نماند، در صورت جستجوی کلمات کلیدی کوتاه، دانستن اینکه آیا دلیل جستجوی آن‌ها همین بوده یا خیر راحت نیست. هدف جستجو با کلمات کلیدی دم بلند بسیار واضح‌تر از کلمات کلیدی دم‌کوتاه است. کلمات کلیدی دم بلند نیز نسبت به کلمات کلیدی دم‌کوتاه جایگاه بیشتری دارند، زیرا در آنچه جستجوگر می‌خواهد بداند دقیق‌تر هستند. بنابراین، برای تثبیت استراتژی سئوی تجارت الکترونیک خود، همچنان به عبارات کلیدی طولانی‌تری ادامه دهید.

  1. محتوای مفید ایجاد کنید

پس از انتخاب یک کلمه کلیدی اصلی و تعداد انگشت‌شماری از کلمات کلیدی مرتبط، می‌خواهید روی استراتژی بازاریابی محتوای خود برای تجارت الکترونیک کار کنید. محتوا به شما کمک می‌کند در نتایج جستجوی مختلف رتبه‌بندی کنید و ترافیک مرتبط بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید.

برای شروع کار با تولید محتوا، باید موضوعات را درام بیاورید. به موضوعات مرتبط با صنعت پایبند باشید که به شما کمک می‌کند ترافیک مرتبط را به صفحه خود هدایت کنید. سپس می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط را برای ادغام در محتوای خود پیدا کنید.

برای ایجاد محتوای تأثیرگذار:

  • کلمات کلیدی مورد نظر خود را با هم ترکیب کنید: با قرار دادن کلمات کلیدی خود در سراسر صفحه به مخاطبان خود اطلاع دهید که دقیقاً به چه چیزی نگاه می‌کنند. شما می‌خواهید کلمات کلیدی شما طبیعی به نظر برسند، بنابراین از کیورد استافینگ کلمات کلیدی بیش‌ازحد خودداری کنید.
  • مطابقت با هدف جستجو: هنگام ایجاد محتوا، مطمئن شوید که محتوای شما با هدف جستجو مطابقت دارد. کلمات کلیدی خود را بردارید و جستجو کنید تا ببینید شرکت‌های دیگر درباره یک موضوع چه می‌نویسند. این به شما کمک می‌کند محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجوی بهتر مطابقت داشته باشد، بنابراین می‌توانید در نتایج رتبه‌بندی بهتری کسب کنید.
  • محتوای خود را به‌درستی قالب‌بندی کنید: محتوایی که رتبه‌بندی می‌کند محاوره‌ای است. اطلاعات را به شیوه‌ای واضح و قابل درک ارائه می دهد. از استفاده بیش‌ازحد از اصطلاحات فنی و صنعتی برای قابل دسترس کردن محتوای خود اجتناب کنید.
  • اسکن کردن را آسان کنید: شما می‌خواهید خریداران هنگام ورود به سایت شما به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به راحتی قابل اسکن است. صفحات خود را با پاراگراف های کوتاه، لیست‌ها و سرفصل‌ها تقسیم کنید تا خریداران بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را اسکن کنند.
  1. برچسب عنوان کلیک کنید

برچسب‌های عنوان اولین چیزی است که مخاطبان شما وقتی با فهرست شما مواجه می‌شوند در نتایج جستجو می‌بینند.

سئوی ایکامرس

برچسب‌های عنوان یکی از جنبه‌های ضروری سئو برای سایت‌های تجارت الکترونیک هستند، زیرا همراه با کلمات کلیدی، گوگل از برچسب‌های عنوان برای تعیین زمینه صفحه شما استفاده می‌کند. آنها یک فاکتور مستقیم برای رتبه بندی گوگل هستند.

برای هر صفحه در سایت خود، باید چند دقیقه ای را صرف طوفان فکری تگ های عنوان کنید. شما چیزی فریبنده می خواهید که خریداران را تشویق کند روی نتیجه شما کلیک کنند. مهمتر از همه، شما می خواهید کلمه کلیدی اصلی خود را درست در ابتدای تگ عنوان خود قرار دهید. جستجوگران تمایل دارند فقط چند کلمه اول عنوان شما را بخوانند، بنابراین می‌خواهید فوراً به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نگاه می‌کنند.

گنجاندن کلمات کلیدی خود در تگ عنوان، رتبه بندی محتوای شما را نیز بهبود می بخشد. همانطور که برچسب‌های عنوان را بهینه می‌کنید، مطمئن شوید که در محدوده کاراکتر باقی می‌مانید. شما فقط 60 کاراکتر برای تگ عنوان خود دارید، بنابراین باید سعی کنید به تگ های عنوانی که حدوداً 55 کاراکتر هستند بچسبید تا کمی برای خود جا تکان دهید. در غیر این صورت، خطر قطع شدن برچسب خود را دارید.

ecommerce seo

4. توضیحات متای چشم نواز را ایجاد کنید

توضیحات متا در زیر برچسب عنوان شما در جستجو ظاهر می شود. آنها توضیح مختصری (حدود 160 نویسه) از آنچه خریداران هنگام بازدید از صفحه شما پیدا خواهند کرد، ارائه می دهند.

توضیحات متا نقش مهمی در ارائه اطلاعات مربوط به صفحه شما به خریداران و وادار کردن آنها به کلیک بر روی لینک شما ایفا می‌کند. توضیحات متا جذاب، ترافیک را به فروشگاه آنلاین شما هدایت می‌کند. فراموش نکنید که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در توضیحات خود بگنجانید. هم به گوگل و هم به جستجوگران کمک می‌کند تا بفهمند صفحه شما با نتایج جستجو مرتبط است.

5. URL های کاربر پسند ایجاد کنید

شما می‌توانید دسترسی فروشگاه آنلاین خود را با ترکیب URL‌های کاربرپسند برای همه صفحات خود بهبود بخشید. به جای یک رشته گیج کننده از حروف و اعداد تصادفی، برای مشتریان شما بهتر است اگر از کلمات کلیدی صفحه خود برای ارائه زمینه صفحه خود استفاده کنید و به کاربران کمک کنید URL شما را بهتر به خاطر بسپارند. اگر سایت شما دارای دسته‌ها یا پوشه هایی است که صفحات شما در آن قرار می گیرند، می توانید آن ها را نیز در URL خود قرار دهید. مشتریان شما راه دیگری برای پیگیری محل حضورشان در سایت شما خواهند داشت.

exampleurl.com/store/products/coastal-decor/silver-sea-fan-accent.html

این URL دارای ساختار سلسله مراتبی واضحی است که کاربران می‌توانند به راحتی آن را دنبال کنند. همچنین احتمال اینکه آنها این مسیر را به خاطر بسپارند بیشتر از چیزی شبیه به این هستند:

Exampleurl.com/store/products/category8390-3/44jg930294.html

ساختار URL واضح به شما کمک می‌کند در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشید و زمینه بهتری را برای مخاطبان خود فراهم کنید.

6. معماری سایت خود را تقویت کنید

به عنوان یک سایت تجارت الکترونیک، شما صدها صفحه در سایت خود دارید. از صفحات دسته‌بندی خود گرفته تا صفحات تک‌محصولی، صفحات زیادی برای سازماندهی دارید. هنگام انجام سئو برای سایت های تجارت الکترونیک، داشتن یک معماری مستحکم که سهولت ناوبری را برای مشتریان شما ترویج می‌کند، ضروری است.

برای معماری سایت شما:

  • آن را مرتب نگه دارید: مهمترین چیز در مورد معماری این است که سازماندهی شده باشد و مسیر منطقی را دنبال کند. هنگامی که شما یک مسیر سازمان یافته دارید، این امکان را برای کاربران آسان می‌کند که بدون فشار دادن فلش عقب، به عقب برگردند. از بردکرامب ناوبری برای کمک به سازماندهی خود استفاده کنید.

سئو تجارت الکترونیک

  • آن را مقیاس پذیر نگه دارید: به عنوان یک فروشگاه آنلاین، با افزودن محصولات جدید و ایجاد محتوا، صفحات جدیدی را اضافه خواهید کرد. معماری سایت شما باید بتواند در عین حال که یکپارچگی آن را به عنوان یک معماری ساده حفظ می‌کند، با افزوده های جدید مدیریت کند. یک سازماندهی منظم از دسته‌ها داشته باشید که به شما امکان می‌دهد صفحات محصول جدید را به راحتی اضافه کنید.

هنگام ایجاد ساختار سایت، شما می‌خواهید با در نظر گرفتن مشتریان خود طراحی کنید. یک ثانیه وقت بگذارید تا ساختار سایت خود را بررسی کنید و تعیین کنید که پیدا کردن صفحات در سایت چقدر آسان است. و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، المان نوار جستجو را اضافه کنید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی محصولات را جستجو کنند.

آموزش سئو تجارت الکترونیک

  1. تصاویر خود را برای جستجو بهینه کنید

به‌عنوان یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک، تصاویر فراوانی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهید تا به آن‌ها کمک کنید درک بصری از محصول شما داشته باشند. در نتیجه، صفحات شما می‌توانند سنگین و کند شوند زیرا فایل‌های تصویری زیادی در سایت خود دارید. در مقاله بهینه سازی تصاویر بیشتر توضیح داده‌ایم.

یک سایت کند برای سئوی شما مضر است زیرا گوگل فقط می‌خواهد سایتی را با بارگذاری سریع به جستجوگران ارائه دهد تا بتوانند به سرعت اطلاعات را دریافت کنند. برای اینکه به شما کمک کند تصاویر خود را از سنگینی سایت خود دور نگه‌دارید، از ابزارهای فشرده‌سازی تصویر مانند Kracken.io استفاده کنید تا اندازه فایل تصویر خود را کوچک‌تر کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصاویر شما را در سایت خود دچار مشکل نکنند. همچنین می‌توانید مقاله افزایش سرعت سایت برتر آموز را نیز مطالعه کنید.

استفاده از فشرده‌سازی با اتلاف می‌تواند به شما کمک کند تا چندین کیلوبایت (حتی مگابایت) در هر تصویر ذخیره کنید و در عین حال در صفحه خود شگفت‌انگیز به نظر برسید. علاوه بر فشرده‌سازی تصاویر، می‌خواهید متن جایگزین را نیز به تصاویر خود اضافه کنید تا به شما در رتبه‌بندی در نتایج جستجو کمک کند. متن جایگزین زمانی ظاهر می‌شود که تصویر به درستی بارگیری نمی‌شود یا زمانی که خریدار از یک نرم‌افزار کمکی مانند صفحه خوان استفاده می‌کند. هنگامی که متن جایگزین اضافه می‌کنید، فرصتی را برای شما ایجاد می‌کنید تا کلمات کلیدی خود را در صفحه خود ادغام کنید و در نتایج جستجو رتبه‌بندی کنید.

  1. سرعت صفحه سایت تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشید

سرعت صفحه فروشگاه شما بسیار مهم است که تا حد امکان سریع نگه‌داشته شود. چرا؟ اگر بتوانید سرعت بارگذاری وب‌سایت خود را تنها یک ثانیه افزایش دهید، می‌تواند تبدیل‌های شما را تا 7 درصد افزایش دهد.

علاوه بر این، وب‌سایت‌هایی که در عرض پنج ثانیه بارگیری می‌شوند، 70 درصد جلسات کاربر طولانی‌تر و 35 درصد نرخ پرش کمتری کسب می‌کنند. فروشگاه‌های کم تجارت الکترونیکی در معرض خطر از دست دادن مشتریان بالقوه هستند.

اگر می‌خواهید بدانید که سایت شما در حال حاضر با چه سرعتی بارگذاری می‌شود، می‌توانید زمان بارگذاری خود را با  ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل بررسی کنید. گذشته از فشرده‌سازی تصاویر، همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم، می‌توانید سرعت صفحه خود را  با موارد زیر افزایش دهید:

  • میزبانی ویدیوها در سیستم‌عامل‌های شخص ثالث مانند Wistia یا YouTube
  • فشرده‌سازی فایل‌های سنگین جاوا اسکریپت، CSS و HTML
  • پاک کردن کد و حذف عناصر غیرضروری
  • بررسی پیکربندی سرور شما
  • فعال کردن کش مرورگر برای بارگذاری سریع‌تر
  • کاهش تعداد ریدایرکت‌ها

می‌توانید از پلاگین های افزایش سرعت سایت نیز استفاده کنید.

  1. طراحی واکنش گرا را برای تجربه خرید بهتر یکپارچه کنید

بیش از 70 درصد از مصرف‌کنندگان از طریق تلفن هوشمند خرید می‌کنند. اگر وب‌سایت تجارت الکترونیکی ندارید که به دستگاه‌های تلفن همراه پاسخگو باشد، در نتایج جستجو رتبه‌ای نخواهید داشت. گوگل در حال حاضر از ایندکس اول موبایل برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو استفاده می‌کند، به این معنی که آن‌ها به نسخه موبایل سایت شما نگاه می‌کنند تا وب‌سایت شما را در جستجو رتبه‌بندی کنند. اگر یک وب‌سایت سازگار با موبایل نداشته باشید، با سایت‌های بهینه شده برای موبایل از رقبای خود عقب خواهید افتاد.

با استفاده از طراحی واکنش گرا، وب‌سایت خود را قادر می‌سازید تا با هر دستگاهی که مخاطبان شما استفاده می‌کنند، سازگار شود. این یک تجربه مثبت را برای مخاطبان شما تضمین می‌کند، خواه آن‌ها در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی باشند. با طراحی ریسپانسیو خوب، هر عنصر در سایت شما متن، تصاویر و ویدیوهای شما، پیمایش و غیره – مقیاس می‌شود، و طرح‌بندی تغییر می‌کند، بنابراین صفحه شما بدون توجه به دستگاهی که بازدیدکنندگان شما استفاده می‌کنند، بی‌عیب به نظر می‌رسد.

سایت خود را ریسپانسیو کنید:

  • استفاده از یک شبکه سیال در کد سایت شما
  • طراحی عناصر هم برای ماوس و هم برای صفحه نمایش لمسی
  • انتخاب عناصری که بهترین تجربه را برای درج در صفحه نمایش های کوچک‌تر ارائه می‌دهند
  • آزمودن طرح‌بندی‌های واکنش گرا از پیش طراحی‌شده

با استفاده از ابزار Google’s Mobile-Friendly Test می‌توانید میزان سازگاری سایت خود با موبایل را بررسی کنید.

  1. محصولات خود را با نشانه‌گذاری طرحواره برجسته کنید

نشانه‌گذاری طرحواره کدی است که در HTML خود قرار می‌دهید و ویژگی‌هایی مانند بررسی محصول، قیمت‌ها را به نتایج شما اضافه می‌کند. Google انتخاب می‌کند که آیا عناصر را به نتایج شما در صفحات جستجو اضافه کند، اما با وجود نشانه‌گذاری طرحواره، شانس خوبی برای نمایش آن ویژگی‌ها وجود دارد.

آموزش سئوی ایکامرس

وقتی خریداران بتوانند مستقیماً این اطلاعات را در جستجو ببینند، درگیر می‌شوند و می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌تری در طول فرآیند تحقیق خود بگیرند. نشانه‌گذاری طرحواره همچنین سئوی شما را برای تجارت الکترونیک افزایش می دهد زیرا به گوگل کمک می‌کند صفحه شما را بهتر درک کند. این طرح به شما کمک می‌کند تا خود را به‌عنوان یک موجودیت آنلاین (از جمله نام، آدرس اینترنتی و شماره تلفن خود) شناسایی کنید و همچنین مشخص کنید که چه محصولاتی را می‌فروشید.

.11بک لینک سازی را شروع کنید

بک لینک‌ها به سئو خارجی مربوط هستند و لینک‌هایی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما می‌آیند. بک لینک‌ها برای استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک شما ارزشمند هستند زیرا می‌توانند ترافیک قابل توجهی را افزایش دهند و به شما کمک کنند اعتماد و اعتبار سایت خود را بهبود بخشید. موتورهای جستجو، بک لینک‌ها را به‌عنوان تأییدیه می‌بینند، بنابراین مهم است که بک لینک‌های معتبر و ارزشمندی را برای سایت خود کسب کنید.

بنابراین فرض کنید که شما محصولات دکوری را می‌فروشید. اگر یک وبلاگ محبوب طراحی داخلی وبلاگی به نام «دکور ساحلی ضروری برای خانه شما» بنویسد و به یکی از صفحات محصول شما پیوند دهد، به‌عنوان تأییدیه ای است که خوانندگان باید محصول شما را بخرند. هنگامی که مخاطبان پست آن‌ها را می‌خوانند، مردم شروع به مراجعه به صفحه محصول شما می‌کنند تا آن را بررسی کنند و احتمالاً خرید کنند.

.12سایت تجارت الکترونیک خود را ایمن کنید

امنیت سایت  یک الزام مطلق برای سایت‌های تجارت الکترونیک است، و فشار زیادی در بهینه‌سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک وجود دارد تا اطلاعات خصوصی کاربران تحت قفل و کلید محکم قرار گیردبه‌عنوان یک فروشگاه تجارت الکترونیک، باید داده‌هایی را که از مشتریان خود دریافت می‌کنید رمزگذاری کنید. مخاطبان شما می‌خواهند وقتی اطلاعات کارت اعتباری و آدرس خود را وارد می‌کنند احساس امنیت کنند.شما باید سایت خود را ایمن کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان همچنان در صفحه شما خرید می‌کنند.

می‌توانید این کار را با درخواست گواهی لایه سوکت های امن (SSL) انجام دهید.یک گواهی SSL داده‌های سایت شما را رمزگذاری می‌کند تا افراد دارای اهداف مخرب نتوانند آن را بخوانند. همچنین  HTTPSبرخلاف واژه HTTP ناامن را قبل از نام دامنه سایت شما حذف می‌کند.

نتیجه‌گیری و پایان

سئوی تجارت الکترونیک روشی رایگان برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما از طریق نمایش بیشتر آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. یک صفحه با رتبه خوب ترافیک بیشتری دریافت می کند، بنابراین شما می خواهید صفحه شما تا حد ممکن رتبه بالایی داشته باشد.

برای اینکه صفحات وب شما در SERP رتبه بالاتری داشته باشند، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است، از کلمات کلیدی که استفاده می کنید تا تنظیمات فنی فروشگاه وب شما و اینکه آیا فروشگاه وب شما سازگار با موبایل است، همگی در بهینه سازی سئو تاثیر زیادی دارند.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *