هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
اکانت کلاب هاوس

آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس تصویری✅

دسته بندی : فناوری - مقالات
1399/12/28

آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس، شاید در بین اپلیکیشن های اجتماعی به نام کلاب هاوس بر خورده باشید. بعد از این که متوجه شدید کلاب هاوس چیست؟ به این موضوع می رسید که آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس چگونه است.

همه ی ما می دانیم که بیشتر اپ هایی که امروزه معروف هستند، و بیشتر ما از آن ها استفاده می کنیم. در ابتدا مبتنی بر پیام های متنی بوده اند. اگر چه این اپ ها با گذشت زمان امکاناتی مانند تماس های صوتی و ویدئویی هم اضافه شد. این پیام رسان های معروف اپ هایی مانند تلگرام و واتساپ می باشد.

 

اپلیکیشن کلاب هاوس به شما این امکان را می دهد که اقدام به لایو های صوتی کنید. اخیرا افرادی زیادی اقدام به گفت و گوی زنده در روم های این اپ شده اند. لازم به ذکر است که شما نمی توانید در هر رومی وارد شوید و از آن استفاده کنید.

بهتر است که به سراغ آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس برویم در ابتدا به شما بگوییم این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که صحبت های خود را به گوش بقیه افراد برسانید. افراد زیاد و مشهوری اقدام به استفاده از کلاب هاوس کرده اند. به عنوان مثال ایلان ماسک شروع به سخنرانی کرد و این موضوع باعث بیشتر شدن معروفیت کلاب هاوس شد.

 

 ساخت اکانت کلاب هاوس

آموزش تصویری ساخت اکانت کلاب هاوس clubhouse

بعد از آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس نوبت به آموزش تصویری آن می رسد.

شما برای این که به اکانت کلاب هاوس خود وارد شوید، دو راه دارید.

  • دعوت نامه شخصی
  • رزرو نامه شخصی

دعوتنامه کلاب هاوس

 

ساخت روم در کلاب هاوس

شما در این برنامه می توانید با استفاده از بخش روم، اتاق های فعال را پیدا کنید. در این روم ها می توانید مشخصات روم مانند نام افراد فعال، تعداد حاضرین و … را مشاهده کنید.

کلاب هاوس

 

همان گونه که گفته شد روم ها دارای دو بخش خصوصی و عمومی می باشند. شما برای ساخت اکانت کلاب هاوس می توانید با استفاده از بخش خصوصی با دوستان خود شروع به گفت و گو کنید.

حتی می توانید با وارد شدن به بخش عمومی با افرادی که آنلاین هستند شروع به گفت و گو کنید. برای این کار شما می توانید صفحه را به چپ بکشید و افراد آنلاین را مشاهده کنید.

همچنین بعد از ساخت اکانت کلاب هاوس می توانید اگر سوالی داشتید، با انتخاب علامت دست درخواست وصل شدن میکروفن را داشته باشید.

آموزش ساخت پروفایل در کلاب هاوس

شما این امکان را دارید که مانند تمامی شبکه های اجتماعی بعد از این که فرایند ساخت اکانت تمام شد، اقدام به ویرایش پروفایل خود کنید. همچنین در قسمت بیو هم می توانید شروع به نوشتن اطلاعات خود کرده و 125 کلمه در آن تایپ کنید.

پروفایل کلاب هاوس - برتر آموز

همچنین لازم است که بدانید قسمت بیو در مرحله ساخت اکانت کلاب هاوس بسیار ساده بوده و نمی توانید لینک و یا ایموجی اضافه کنید.

روش عضویت در کلاب هاوس

برای آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس با ما همراه باشید. در ابتدا لازم به ذکر است که این اپ در حال حاضر برای موبایل های آیفون می باشد. بعد از این که این اپلیکیشن را از آپ استور دانلود کردید، آن را نصب کنید. در اینجا این اپ از شما یک دعوت نامه می خواهد. و باید شخصی که از این کلاب هاوس استفاده می کند. برای این که شما یک دعوت نامه خودکار را دریافت کنید نیاز است تا در لیست انتظار نیز شرکت کنید. زمان پردازش این لیست قطعی نمی باشد. از این رو شما می توانید نام کاربری را رزرو کرده و بعد از مدتی طولانی اکانت شما در این آپ مورد پذیرش قرار می گیرد.

 

بعد از این که شما به کلاب هاوس دعوت شدید یک لینک به این صورت برای شما ارسال می شود. Joinclubhouse.com/app که شما با استفاده از این پیام می توانید اقدام به ثبت نام در کلاب هاوس کنید.

بعد از این که به سیستم وارد شدید این امکان را دارید که به حساب کاربری توییتر خود را با اپ کلاب هاوس پیوند دهید. شما حتی توانایی این را دارید که عکس پروفایل خود را با عکس حساب توییتر خود اقدام کنید. این سرویس به شما این امکان را میدهد که مخاطب های خود را به یک دیگر پیوند بدهید، از روی پیدا کردن افراد برای شما آسان می شود.

لازم به ذکر است که می توانید آدرس ایمیل خود را با این سرویس تایید کنید. از این رو در هنگامی که برای شما مشکلاتی پیش آمد گزینه ای را برای اتصال مجدد داشته باشید. بعد از این که به  کلاب هاوس وارد شدید می توانید وارد روم هایی شوید که دارای پخش زنده می باشند، همچنین می توانید در لایو های عمومی نیز شرکت کنید.

روم در کلاب هاوس

استفاده از کلاب هاوس چگونه است

بعد از آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس نوبت به استفاده از آن می رسد. در این اپ لایو ها را می توانیم به دو گزینه تقسیم بندی کنیم. مورد اول لایو هایی می باشند که خصوصی هستند و شما برای این که به آن ها وارد شوید، نیاز به این دارید  که یک دعوت نامه داشته باشید و یا فرد مورد نظر را دنبال کنید. نوع دیگر لایو به صورت عمومی می باشد و شما امکان این را دارید که به راحتی وارد این لایو ها شوید و از مطالبی که ارائه می کنند، لذت ببرید.

لازم به ذکر است که شما توانایی این را دارید که با استفاده از لوکیشن خود کلاب هاوس های خود را انتخاب نمایید. همچنین شما این توانایی را دارید که بر اساس علاقه مندی های خود اقدام انتخاب اتاق گفت و گو کنید. خوشبختانه می توان این را بیان نمود که این امکان در حال حاضر در ایران فیلتر نمی باشد و شما می توانید از آن استفاده کنید.

با تمام این ها یک مشکل وجود دارد و آن این می باشد که شما برای این که شخصی را دعوت کنید، باید شماره تلفن فرد دعوت شده را برای احراز هویت وارد نمایید. آن فرد در هنگام دریافت کد احراز هویت، اقدام به فعال کردن اکانت خود می نماید.

آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس به همین جا ختم نمی شود این مشکل در این جایی است که در حال حاضر امکان دریافت کد احراز هویت برای همراه اول وجود ندارد. به این افرادی که دارای سیم کارت همراه اول می باشند نیز نمی توانند وارد اپلیکیشن شوند. از این رو می توانید از سیم کارت های اپراتور های دیگر مانند ایرانسل، رایتل و یا دیگر اپراتور ها اقدام نمایید.

ورود به کلاب هاوس بدون دعوت نامه

بعد از این که به صورت کامل با آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس آشنا شدید، نوبت به دریافت دعوت نامه می رسد اگر شما این امکان را ندارید که دعوت نامه دریافت کنید با ما همراه باشید.

به دلیل این که کلاب هاوس یک برنامه ای می باشد که شما تنها از طریق دعوت نامه می توانید وارد آن شوید، این یعنی این که شما تنها در صورتی می توانید از این برنامه استفاده کنید که یک کاربر قبلی شما را دعوت کرده باشد. به همین دلیل شاید شما به این فکر باشید که برای این کار چه راه حل هایی وجود دارد. در حالت کلی دو راه حل برای دریافت کد دعوت نامه رایگان برای کلاب هاوس نیز وجود دارد که در ادامه قصد این را داریم که به شما این موضوع را توضیح دهیم.

اولین راه حل این موضوع می باشد که شما منتظر افرادی بمانید که به شما دعوت نامه می فرستند، یا حتی می توانید به دنبال گروه هایی باشید که دارای علایق مشترک هستند، از این طریق شما می توانید یک کد دعوت نامه رایگان نیز دریافت نمایید.

به دلیل که این که راه حل اول بسیار ساده می باشد، نیازی به توضیح ندارد. به همین دلیل درباره آن صحبتی نمی کنیم. اما ما در ادامه این مطلب اقدام به معرفی چند روش موثر برای دعوت و ورود به اپلیکیشن توضیح می دهیم.

گروه های فیس بوک کلاب هاوس

به دلیل Facebook را می توان یکی از پرکاربرد ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در دنیا دانست. امکان این که شما افرادی را که قبلا از کلاب هاوس استفاده کرده اند را پیدا کنید بسیار بالا می باشد. شما می توانید این افراد را پیدا کرده و شروع به برقراری ارتباط کنید. از این شیوه شما می توانید به راحتی دعوت نامه کسب کنید.

از اصلی ترین ترین رسانه های اجتماعی می توان به فیس بوک اشاره نمود. شما با استفاده از فیس بوک می توانید شروع به جستجوی هشتگ خاص، یافتن و کاوش پست ها، افراد و گروه هایی که شما به آن ها علاقه دارید.

به همین دلیل توصیه می شود، شروع به استفاده از هشتگ های مرتبط مانند #Clubhouse و یا #Clubhouse Invites کنید، تا پست ها و گروه های مرتبط برای شما نمایش داده شود. این کار را می توان یکی از بهترین روش ها برای برقراری کردن ارتباط بین کاربران کلاب هاوس دانست که شما می توانید از آن ها درخواست کد رایگان کنید.

رددیت (گروه های دعوت از کلاب هاوس)

بعد از این  که به صورت کامل آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس را یاد گرفتید باید وارد آن شوید اگر کد دعوت نامه ندارید. تنها کافیست کمی با رددیت آشنایی داشته باشید، تا با نحوه کار گروه ها و انجمن ها را در این پلتفرم آشنا باشید. در این پلتفرم گروه ها و علاقه مندی ها Subreddits نامیده می شوند. افرادی که دارای علایق مشترک می باشند توانایی این را دارند که به صورت رایگان به این گروه ها بپیوندند و شروع به ارتباط با یکدیگر کنند. به همین دلیل اگر شما می خواهید کد دعوت نامه رایگان از کلاب هاوس را از طریق رددیت دریافت کنید، می بایست به دنبال گروه های Clubhouse Community باشید. این گروه متشکل از کاربرانی می باشد که شروع به استفاده از کلاب هاوس کرده اند. شما تنها کافیست در رابطه با این موضوع در گروه ها صحبت کنید تا درخواست شما برای کد دعوت نامه اجرا شود.

 

کلاب هاوس چیست؟

شبکه اجتماعی هست که میتونید اونجا فقط به صورت ارسال پیام صوتی فعالیت کنید.

آیا کلاب هاوس رایگان هست؟

بله کاملا رایگان بوده برای تمامی کاربران دنیا

کلاب هاوس برای اندروید و آیفون موجوده؟

در حال حاضر فقط برای IOS منتشر شده است اما برخی از کاربران اندروید هم میتونند اونو داشته باشند.

برای ساخت اکانت کلاب هاوس نیاز به دعوتنامه داریم؟

بله باید از طرف کاربری که در کلاب هاوس هست برای شما دعوتنامه ارسال شود.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *