هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
غيرفعال كردن نوتيفيكيشن + برترآموز سورنا بابایی

غير فعال كردن نوتيفيكيشن موبايل + راهنمایی

دسته بندی : فناوری
1401/02/06

امروزه برخی از کاربران به دنبال یادگیری غیرفعال کردن نوتفیکشن هستند و ما قصد داریم که در این مقاله به شما توضیحات لازم را دهیم تا بتوانید که غیرفعال کردن تبلیغات را انجام دهید و برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع جذاب در سايت برتر آموز همراه ما باشيد.
توجه داشته باشید که نمایش تبلیغاتی سایت ها در موبایل های افراد یکی از عمده ترین مشکلات و آزاردهنده که برای صاحبان و تلفن های همراه خود است که با توجه به نمایش های ناگهانی هم چنین اعلان هایی و مشکلاتی برای شما بسیار ممکن خواهد بود.
و در این شرایط های بعد از قبول کردن، این غير فعال كردن نوتيفيكيشن برای شما کاربران ممکن است مدام برای شما ظاهر شوند و ایجاد مزاحمت برای شما داشته باشند.( بهتر است در اين بازه آموزش های امنيت شبكه را فرا بگيريد)

ما به شما اطلاع رسانی میکنیم که می‌توانید برخی از این اعلان ها در دفعات بعدی ایجاد مزاحمت می کنند را توقف کنید و همچنین بالا رفتن تعداد پیغام ها می تواند کسل کننده باشد و حتما برایتان سوالی پیش خواهد آمد که چگونه اعلان های سایت را غیر فعال کنیم؟
ما به شما کمک خواهیم کرد که این کار بسیار ساده است و چندین راهکار هایی برای حذف کردن نوتفیکشن سایت ها که در بیشتر اندروید ها ارائه شده است که در ادامه به شرح مفصل آن ها خواهیم پرداخت.

1_چگونه اعلان های سایت را غیرفعال کنیم؟

آموزش غير فعال كردن نوتيفيكيشن + برترآموز

توجه کنید که به منظور از حذف کردن اعلان های اینترنتی که در موبایل خود می بایست نوتفیکشن مرورگر خود را در حالت غیر فعال قرار دهید و یا اینکه لیست وبسایت هایی که برای شما اعلان ارسال می کنند آن را بررسی کنید و برای آن ها اجازه صادر کنید تا بدین منظور مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید و از آن ها استفاده کنید تا به شما کمک کنند:
1= اولین قدم برای استفاده مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید. (معمولا بیشترکاربران از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنند ولی روش این کار برای انها کلی می خواهد بود.)

2= دومین قدم برای شما به قسمت تنظیمات مرورگر تلفن همراه خود مراجعه کنید.توجه داشته باشید که جهت مدیریت و حذف کردن اعلان های اینترنتی در موبایل شما گزینه Notifications را لمس کنید.
و هم اکنون جهت برای غير فعال كردن popup در گوگل کروم موبایل های اندروید گزینه From websites را انتخاب کنید.
سپس در لیست Allowed وبسایت هایی را مشاهده می کنید که دسترسی های لازم برای جهت ارسال نوتیفیکیشن برای شما جایگزین کرده اند. پس در راستای حذف کردن بیشتر اعلان های اینترنتی موبایل می توانيد این لیست به طور کامل بررسی کنید و مراجعه صحیح داشته باشید.
توجه کنید که تمام وبسایت هایی که نمی خواهید برای شما کاربران نوتیفیکیشن ارسال می کنند را باز کنید و گزینه Clear & Reset را بزنید که موجب می شود غير فعال كردن popup است که در گوگل کروم اندروید را خواهید داشت .
و بعد از انجام این مراحل، اجازه دریافت برای نوتیفیکشن از سمت وبسایت ها رد خواهد شد. و دیگر شما در این قسمت های نوتیفیکشین گوشی خود را از سمت این سایت ها اعلانی دریافت نمی کنید.

2 -غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ها در گوگل کروم:

توجه کنید که برخی از افراد علاقه ی خاصی به تماشای هیچگونه نوتیفیکیشنی از سمت وقسمت های گوگل کروم ندارند و البته که این برنامه به خودی خود هیچوقت  برای شما کاربران نوتیفیکیشن( غير فعال كردن نوتيفيكيشن  ) ارسال نخواهد کرد.
ولی باز هم امکان دارد که قابلیت این که به صورت کامل  نوتیفیکیشن را قطع کنیم وجود دارد. پس برای حذف کردن اعلان های تبلیغاتی در موبایل ها باید مراحل زیر ا به ترتیب دنبال نمایید:
1(برای دسترسی به این قسمت settings تنظیمات موبایل خود مراجعه کنید.
2(مرحله دوم برای استفاده این است که سپس به قسمت های برنامه ها یا Apps بروید.
2(ما چگونه می‌توانیم نوتیفیکیشن کروم را قطع کنیم
توجه برای جهت حذف کردن اعلان های اینترنتی برنامه مرورگر مورد نظرشما را از این لیست ها پیدا کنید.
3(مرحله سوم باید گزینه Notification را اتایید کنید
5( توجه داشته باشید که برای قدم پنجم ازگزینه های مختلفی که از جمله غیرفعال کردن هرنوتیفیکشن های کروم و بستن صدا، ویبره و … مشاهده می شود که مهم ترین نکته برای غير فعال كردن نوتيفيكيشن است.
6(مرحله ششم که به منظور غير فعال كردن نوتيفيكيشن گوگل کروم گزینه Block all را درحالت فعال می توانید شما قرار دهید .
و شما کاربران عزیز در این شرایط بعد از قبول کردن و این نوتیفیکیشن ها برای شما کاربران ممکن است مدام برای شما ظاهر شوند و ایجاد مزاحمت کرده باشند و پیغام های که شما برای تبلیغاتی یا خبررسانی موبایل معمولا با عنوان تبلیغات ها که مزاحم یا تبلیغات ناخواسته شناخته می شوند.

توجه داشته‌ باشید که غیر فعال کردن نوتیفیکیشن سایت ها که در مرورگرهای موبایل که برخی از این اعلان ها در دفعات و مراحل بعدی که ممکن است برای شما کاربران ایجاد مزاحمت کنند و همچنین بالا رفتن و جلوگیری از تعداد پیغام ها می تواند به امری کسل کننده تبدیل شود که حتما شما از خود می پرسید که ما چگونه اعلان های سایت را غیر فعال کنیم؟
توجه کنید که این کار بسیار برای شما ساده است و چندین راهکار که برای یاد گیری غیر فعال کردن که می تواند برای حذف‌ کردن نوتیفیکشن سایت ها که در بیشتر اندروید ها ارائه شده.

1-چگونه اعلان های سایت را غیر فعال کنیم؟

امروزه بیشتر افراد به دنبال این هستند که برای حذف کردن تبلیغات که به منظور حذف کردن اعلان های اینترنتی در موبایل بايد برای نوتیفیکشن مرورگر خود را که در حالت های غیرفعال قرار دهید و یا اینکه لیست وبسایت هایی که برای شما کاربران اعلان هایی ارسال می کنند که آن را بررسی نموده و برای آن ها اجازه صادر کنید. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.
1) برای قدم اول می‌توانید از مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید. (معمولا بیشتر کاربران که از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنند و برای آموزش ها‌ی مرتبط با آن پيشگام هستند
2) مرحله دوم که میتوانيد استفاده کنید  که قسمت تنظیمات مرورگر تلفن همراه خود مراجعه کنید.
3) مرحله سوم که می‌توانید استفاده کنیدکه جهت مدیریت و حذف کردن اعلان های اینترنتی در گوشی گزینه Notifications را لمس کنید.
4) مرحله چهارم که می‌توانید استفاده کنید این است که اکنون جهت غير فعال كردن popup در گوگل کروم اندروید گزینه From websites را انتخاب کنید و لمس کنید که غیر فعال شود.
5) قدم پنجم که می توانید استفاده کنید این است که سپس در لیست Allowed وبسایت هایی را که مشاهده می کنید که دسترسی لازم جهت ارسال برای شما کاربران است که نوتیفیکیشن برای شما را دارند.
توجه داشته باشید که راستای حذف کردن اعلان های اینترنتی موبایل بايد این لیست ها را به طور کامل بررسی گردد.
6) قدم ششم که می توانید از آن استفاده کنید این است که تمام وبسایت هایی که نمی خواهید و قصد آن را ندارید که برای شما نوتیفیکیشن ارسال کنند را باز کنید و گزینه Clear & Reset را بزنید.
این گونه است که این کار موجب غير فعال كردن popup در گوگل کروم بیشتر اندروید ها خواهد شد.
سپس شما بعد از انجام این مراحل، اجازه و همراهی دریافت کردن نوتیفیکشن از سمت وبسایت ها رد می شود. و دیگر در این قسمت های نوتیفیکشین موبایل های خود که از سمت این سایت ها اعلان های دریافت نمی کنید.

غیر فعال سازی نوتیفیکیشن ها در گوگل کروم چیست؟

انواع و اقسام روش های غير فعال كردن نوتيفيكيشن + برترآموز

توجه کنید که خیلی از افراد به تماشای هیچگونه نوتفیکیشنی از سمت گوگل کروم را دسترسی ندارند و البته که این برنامه نیز به خودی خود هیچوقت برای شما کاربران غير فعال كردن نوتيفيكيشن ارسال نمی کند و هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند.

ولی باز هم قابلیت دارد که این که به صورت کامل این نوتیفیکیشن را قطع کنیم وجود دارد. پس برای اکثر حذف کردن اعلان های تبلیغاتی موبایل ها باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و یا آن ها را دنبال نمایید:

1) برای قدم اول که می‌توانید به قسمت settings یا همان تنظیمات موبایل خود بروید و مراجعه کنید.
2) برای قدم دوم که می توانیدبه قسمت‌های  برنامه ها یا Apps بروید.
3)برای قدم سوم که می‌توانید  که جهت حذف کردن اعلان های اینترنتی برنامه های مرورگر مورد نظرتان را که از این لیست پیدا کنید.
4) حالاقدم چهارم که می‌توانید استفاده کنید این است که گزینه Notification را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید و وارد آن بشوید.
5) برای قدم که می‌توانید از آن استفاده کنید این است که گزینه های مختلفی که از جمله غیرفعال کردن نوتیفیکشن های کروم، بستن صدا، ویبره و … مشاهده می شود.

تنظیمات حذف کردن اعلان های اینترنتی در اندروید چگونه است؟ 

ترفند های غير فعال كردن نوتيفيكيشن

توجه کنید که در چنین حالتی یک سری صفحات ناخواسته روی موبایل شما می آید و باز می شود که به صورت کلی يك مورد باعث نمایش های این صفحات تبلیغاتی که در تلفن همراه است:
1) مرحله اول می توانید از آن استفاده کنید این است که با باز شدن که وبسایت های ناخواسته از قسمت های گوگل کروم.

برای انجام دادن به این کار باید مراحل زیر را انجام دهید و دنبال کنید:

1) به تنظیمات موبایل خود مراجعه کنید و روی آن کلیک کنید .
2) به قسمت Apps یا همان برنامه های موبایل خود بروید.
3) و همچنین  برنامه گوگل کروم را پیدا کنید و وارد آن شوید.
4) سپس گزینه Manage Space را لمس نمایید و به آن مراجعه کنید.
5) توجه کنید که دیتای این برنامه را که با گزینه Clear Data پاک کنید.
ناخواسته در موبایل های اندرویدی رفع می شود.
اما اگر همچنان با این پیغام ها مواجه شدید می توانید سایر برنامه های نصب شده روی گوشی تلفن همراه خود مراجعه کنید و آن را بررسی نمایید معمولا بعد از نصب و اجرای برخی از برنامه های که برای شما نامعتبر چنین پیغام هایی ظاهر خواهند شد و شما را به وبسایت های خطرناک هدایت می کنند و ممکن است شما کاربران به مشکل برخورد کنید. پس شما کاربران باید از برنامه های نامعتبر یا مشکوک که به موبایل شما آسیبی می‌رساند حذف کنید.
توجه داشته باشید که برخی از افراد قابلیت هایی  به عنوان نوتفیکشن را که برای وبسایت های خود می توانند پیکربندی هایی داشته باشند که تا به امروز در دفعات بعدی برای واخبار و اعلاناتی ارسال کنند و یا می توان خبر رسانی کنند.

تا نمایش پیاپی که پیغام های تبلیغاتی و نوتفیکيشن های سایت در موبایل های خود که کاربرانی که می توانند به امری آزاردهنده تبدیل شوند.
و شما دوستان عزیز در چنین شرایطی برای خلاصی و غیرفعالسازی نوتفیکشن تبلیغاتی سایت ها چندین راهکارهایی می توان داشته باشید که می توانید از آن استفاده کنید که از جمله اعمال تنظیمات و حذف کردن اعلان های اینترنتی در بیشتر موبایل های اندروید و غیرفعالسازی نوتفیکشن تبلیغات سایت است.

سخن پايانی:

اميدواز هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده و در صورت رضايت آن را به اشتراك بگذاريد.

 

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *