هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
كسب درآمد از سايت + برترآموز سورنا بابایی

كسب درآمد از سايت چگونه می باشد؟ راه های كسب درآمد از سايت

1401/03/06

شما می دانید که اغلب این روز ها اکثر افراد علاقه مند به دنیای وب و یا کارمندی که در مشاغل مختلف فعالیت می کنند حتملا درفکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و كسب درآمد از سايت ازطریق اینترنت هستند.  ولی چون آشنایی ندارند نمی دانند ازکجا باید شروع کنند کسب درآمد ازطریق اینترنت راه های متفاوتی دارد. مادراین مقاله سعی می کنیم خلاصه ای از راهکارهای سودمند کسب درآمد ازطریق سایت که نیاز به سرمایه گذاری ندارید آشنا کنیم. پس شما اگر بدنبال راه های قانونی برای کسب و درآمد بیشتر در اینترنت هستند بدون اینکه نیاز به یک دوره آموزشی داشته باشید برای کسب درآمد از طریق اینترنت راهکار های لازم را در اختیار شما می گذاریم تا بتوانیم به شما کمک کنیم ایده های مورد نظر خود رادرجهت درست پرورش بدهید، ما در سايت برترآموز تمامی اين موارد را برای شما به صورت تخصصی شرح داده ايم و البته بدون هيچ ابهاماتی، برای گسترش دانش خود به راحتی می توانيد در دوره های طراحی سايت و آموزش سئو و برنامه نويسی شركت كنيد.

كسب درآمد از سايت + برترآموز سورنا بابایی

ساخت یک بلاگ:

باید بدانیدکه ساخت یک بلاگ بسیار مهم است چون شما می توانید مخاطبان زیادی را بدست بیاورید و استفاده ازبلاگ وساخت سایت باعث بازاریابی وابسته برای درآمد زایی یک روش فوق العاده برای کسب درآمد آنلاین است.( اولين راه برای كسب درآمد از سايت ساخت بلاگ می باشد)

راه اندازی یک استارت آپ:

حتملا شما تعریفی از استارت آپ را نمی دانید وفقط شمارویای کسب و کار خود را دارید .بایدبدانید که استارت آپ با اینکه دشوار تر ین راه برای کسب و کار است ولی دارای بیشترین میزان سوددهی رادارد.

ساخت و فروش نرم افزار:

یکی دیگر از راه های كسب درآمد از سايت ساخت و فروش نرم افزار است. امروزه ما بایک نیاز سیری ناپذیر بانرم افراز سودمند روبرو هستیم.چه یک برنامه کاربردی تخصصی برای حل یک مشکل طراحی شده باشد.چه همین بازیهای وقت‌گیر تلفن همراهتان باشد می تواند برای یک کسب و کار به شدت سودآور وموفقیت آمیز باشد می دانید که نرم افزار ارتباطی تیمی که فقط دو سال ازیک پروژه فرعی را می توانند به یک شرکت میلیاردی تبدیل کنند.

پیدا کردن مشتریان غیروابسته فروش خدمات به آنها:

یکی دیگر از راه های كسب درآمد از سايت پیداکردن مشتریان غیروابسته است وفروش خدمات آنها است.اگرشما یک بازاریاب خوبی هستید دراین حرفه مهارت دارید مثل طراحی، نوشتن ،توسعه وب ،بازاریابی،مدیریت پروژه،یاهرچیزدیکری ازطریق و بلاگ سایت اینترنتی ارتباطی موثر بامخاطبان خاص خوددارید که یکی ازراحت ترین واسانترین روش برای کسب ودرامد اینترنتی وانلاین شروع همکاری در فروش است.

انواع و بسياری از روش های كسب درآمد از سايت

مربی گری آنلاین وفروش خدمات:

باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق سایت مربی گری آنلاین وفروش خدمات است..مانند فروش خدمات غیروابسته انفرادی همچنین می توانید دانش توصیه هایشان رادرحیط تخصصی شما بصورت یک مربی یامشاوربفروش برسانید اگر شماحرفه ای هستید ما پیشنهاد می کنیم خودتان را متخصص معرفی کنید.میلیون ها نفر در دنیای مجازی آنلاین تمایل دارند درازای زمانی که به آنها اختصاص داده‌اند به شما پول قابل توجهی پرداخت کنند.

ایجاد دوره های آنلاین جهت توسعه دانش:

باز هم كسب درآمد از سايت ازطریق ایجاد دوره های آنلاین ماشمارابیستر آشنا می کنیم از روش ها مختلف اگر دراین روش حرفه ای هستید چه شغلی فعلی تان چه کسب وکارانفرادی چون مربی گری شما حتملا می توانید به صورت یک پکیج دانشتان به صورت آموزشی جمع آوری کنید وآن ارسال‌ها بفروش برسانید.

ضبط پادکست واشتراک گذاری:

یکی دیگر از روش های کسب درآمد ازطریق سایت ضبط پادکست واشتراک گذاری است حتملا شما می دانید پادکست ها درحال حاضر فوق العاده داغ هستند وآن هم بخاطر مشغله های که در زندگی امروز وجود دارد.افراد همگی به دنبال روشها و کارهای سریع تر و مفیدتر برای دریافت یک محتوا هستند .پادکست ها فرصت خارق العاده ای است برای جذب مخاطب وکسب درآمد آنلاین هستید .صدها شرکت به دنبال استخدام شما هستند پس برای آنها اهمیتی ندارد شما کجازندگی می کنید این کار به شما این فرصت را می دهد تاازروال کارسنتی فاصله گرفته نوع جدیدتری ترکیب درآمد را تجربه کنید این روش راهم می توانید درکنار شغل اصلی خودتان انجام دهید .وصدمه ای به شغلتان نمی زند

تست وب سایت:

روش های دیگر کسب درآمد ازطریق سایت تست وب سایت است . کاربران عزیز حتملا شما پیشنهاد قوی نسبت به طراحی وساخت سایت خوددارید .حتملا سایت شما طراحی تمیز داشته باشد وبه راحتی هم باآن کارشود ومحتوا معنادار داشته باشد .باید بدانید افرادی زیادی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا افکار شما رامورد آنالیز سایت وروش های بهبود یک سایت بشنوند حتی قادرند پول خوبی هم هزینه کنند برای توسعه سایتشان.

روایت کتاب های صوتی:

امروزه صنعت کتاب صوتی درحال افزایش رونق است ودرهرحال هنوز ۵درصد کتابها صوتی منتشر می شوند اگر شما کاربران گرامی بازیگر هستید ویااگر اطرافیان خود می گویند صدای خوبی برای شرکت در رادیو دارید می توانید با ظبط نسخه های صوتی کتابهای مستقل ومعروف پول بیشتری در بیاورید .سایت های زیادی نویسندگان رابه مجریان کتابهای صوتی متصل می کنند ودرهرصورت چه بازیگر هستید چه مجری هستید چه صدا پیشه هستید .که بدنبال کسب درآمد بیشتر هستید می توانید خدمتتان را بصورت آنلاین بفروش برسانید .

مدیریت کارگاه های شرکتی:

برای اینکه شما کاربران عزیز از استعداد و مهارت های تجاری تان استفاده کنید.مدیریت کارگاره های شرکتی بصورت آنلاین است.کسب وکارها همیشه به دنبال روش های منحصر به فرد برای بالا بردن آگاهی نیروی کارشان هستند اگر شما کاربران گرامی بتوانید استعدادهایتان رادر یک جلسه آموزش دهید آن موقع می ببینید تمام شرکتها خریداران می شوندوشما بصورت آنلاین کسب درآمد می کنید ‌پس درابتدای یک بور تفولیو بسازید .ودرشرکتهای مربوط دسترسی پیدا کنید .تا ببینید ایا آن می خواهند با تمایل دارند.شما به تیمشان تدریس دهید.

آموزش صفر تا صد كسب درآمد از سايت به زبان ساده

مشاوره بازاریابی کسب و کار کوچک:

یکی دیگر از راه های كسب درآمد از سايت مشاوره بازاریابی است .اگر شما کاربران کمی درزمینه بازاریابی وسئوسایت تجربه دارید تخصصی کار کرده اید می توانید مردم را از محصولات و خدماتی که به طور روزمره استفاده می کنید .حیرت زده کنید پس شما می توانید بااین تجربه به عنوان یک مشاوره بازاریابی کسب و کار کوچک مشغول کارشوید .و بصورت آنلاین پول در بیاورید مخصوصا اگر شما در زمینه سئو تخصص دارید می توانید به مشتریان کمک کنید که به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

دفتر دار انلاین:

همان طور که می دانید هرساله صدها یا هزارها میلیون سندومدرک ایالت متحده محضری می شود مثلاً فرم شهروندی ،وصیت نامه ،رهن ،فرم حمل اسلحه،وحتملا می دانید چندین این کارها بصورت حضوری انجام می شود .ولی امروزه سایت های مختلف و زیادی وجود دارد که دفترها راقادر می سازند خدمتشان را بصورت آنلاین انجام دهند.یااگر تازه کار هستید ومی خواهید تازه شروع این کاررابکنید .حتملا چک لیست دفتر اسناد رسمی ملی را مطالعه کنید تا به یک دفتردار معتبر تبدیل شوید.

خرید یک وب سایت موجود:

یکی دیگر از راههای کسب درآمد ازطریق سایت خرید یک وب سایت موجود است .حتملا شما کاربران متوجه شده‌اید که وب سایت ها تفاوت زیادی باهم ندارند خیلی از آنها معتبر نیستند وبه درد کار نمی خورند اما بعضی‌ها می توانند درآمد زیادی رابه ما کسب کنند .خرید یک وب سایت موجود را به یک ایده قوی برای کسب درآمد آنلاین تبدیل کنید.اگر چشمان تیز ببینی دارید تا الماس را در سنگ تشخیص دهید.

ساخت یک وب سایت نیچ:

کاربران همیشه مخاطبانی رابرای شور واشتیاق یاسرگرمی تان پیدا کنید.پس فقط ازطریق انجام دادن کاری که عاشقش هستید دریک وب سایت می توانید بصورت آنلاین پول بدست بیاورید حتملا می دانید که ساخت وب نیو سود آور وزمانبر است.وبرای افرادی که ضعيف هستند اصلا مناسب نیست ولی شما اگر فردی هستید که می توانید با چالش های سخت مقابله کنید پس می توانید شروع به ساخت آن کنید ودرآخر هم ازطریق تبلیغات سایت های وابسته یا محصولات مربوط دیگر کسب درآمد کنید .

مربی شخصی یامربی تناسب اندام آنلاین:

شما عزیزان اگر درزمینه تناسب اندام حرفه ای یاسررشته ای دارید واز حس تجارت هم برخودار هستید می توانید شما به عنوان یک مربی شخصی پاره وقت آنلاین کارکنید.تاشما بتوانید هم ازنظر جسمی وهم مالی سود کسب کنید وقتی شما به شهرت پیدا کردید ومبنای مشتریتان مستحکم شد به راحتی می توانید آن رابه یک کارتمام وقت تبدیل کنید پس توجه داشته باشید که شما باید به چند عددبلاگ های تناسب اندام برتر سربزنید وببیند آنها چطور ازحمایت پولی و مالی ،محتوا ،درامد وابسته وفروش محصولات چگونه بصورت آنلاین پول درمی‌آورند.

مقاله نویس یا نویسنده اخبار انلاین:

یکی دیگر از راه های كسب درآمد از سايت مقاله نویس یانویسنده اخبارانلاین است همان طورکه حتملا شما اطلاع دارید این روزها نیاز نیست مدرک روزنامه نگاری داشته باشید که بتوانید به عنوان یک خبرنگار یامقاله نویس آنلاین پول در بیاورید و همین طور وب سایت های زیاد و جدیدی وجود دارد که همیشه برای پوشش محلی ان ها به کمک احتیاج دارند.

خرید و فروش اسامی دامنه:

احتملا شما کاربران گرامی اطلاع دارید که تجارت ثبت وخریددامنه در چند دهه اخیر بسیار رونق پیداکرده این درحالی است که بیشتر اسامی خوب قبلاً فروخته شد ه اند اسامی دیگری نیز وجود دارد که می توانید بصورت نسبتا ارزان برروی آنها دست بگذارید و بدین طریق به طور آنلاین کسب ودرامد می کنید.

اجاره خودرو turo:

اگر شما مالک یک خودروهستید و از ان خودروهای کم وهرازگاهی استفاده می کنید ازآن یااجاره دادن آن درturoبه آسانی می توانید بصورت آنلاین کسب درآمد کنید.پس دراین مقاله باید به شما اطلاعاتی بدهم که تمام خودروهایی که درturoاجاره داده می شوند باید حق بیمه ۱میلیون دلاری راپرداخت کنید میدانم که این موضوع باعث تعجب شما احتملا شده است.

ثبت داده های شرکت ها:

اگر شما کاربران عزیز به تایپ کردن علاقه دارید یا درتایپ کردن سریع مهارت دارید بدانید که شما می توانید باثبت داده ها برای شرکت ها بصورت آنلاین پول در بیاورید اگر علاقه زمینه کارشما باشد بدون شک دران موفق خواهید بود پس به یاد داشته باشید.ثبت داده dataehtry,رادرcraivslistجستجو کنید .

رقابت انلاین:

رقابت های آنلاین برسر انتخاب نام و شعارهای شرکت حتملا شما کاربران پیشنهاد ها و ایده های زیادی برای انتخاب نام تجاری دارید باهم می خواهید به یک نسخه تخیلی دست پیداکرده اید شما فرصت های زیادی برای کسب درآمد آنلاین ازطریق رقابت های برای انتخاب نام وشعار شرکت ها پیش روی شما قرار دارد اگر فکر می کنید که شمامی توانید بااستعداد درزمینه نام گذاری دارید پلتفرم رابازکنید شمادرانجا می توانید با نامگذاری برند،خدمات،محصولات،شعارهای شرکت وحتی طراحی لوگو پول زیادی بدست آورید.

]صفر تا صد استفاده زا ترفند هایی برای كسب درآمد از سايت

پاکسازی موتورهای جستجو

یکی دیگر از راههای کسب درآمد پاکسازی موتورهای جستجو است حتملا برای شما پیش آمده است که درگوگل به دنبال چیزی بگردید ووقتی جستجو شما به پایان رسید ازخود پرسید ه اید چطور سرازاینجا درآورده ام درحالیکه گوگل وموتورهای جستجو دیگر از الگو ریتم های قدرتمند برای نمایش صفحات درنتایج جستجو استفاده می کنند اما افرادی بااعتمادخاطر ازدرست بودن عملکرد موتورهای جستجو بصورت آنلاین ازطریق انجام سئو سایت برای صاحبان سایت کسب ودرامد می کنند

مشاورسفرانلاین:

اگر شما فردی هستید که سفر کردن را دوست دارید و یا عاشق سفر هستید به طور اتفاقی به دنبال فروش بلیط های هواپیما یا گشت زنی درسایت هستید پس بیاید برای خودتان یک جایگاه به عنوان نماینده سفرخصوصی درست کنید .یکی از دوستانم دقیقا این کار را کرده وبا کسب وکار فرعی خودتوانسته درآمد بیشتری بصورت آنلاین کسب کند باتوصیه های دهان به دهان دوستانتان که می دانند برای داشتن ارزان ترین سفرها هوایی می توانند به شما اطمینان کنند شروع کنید وبعد ازآن به خاطر داشته باشید.که گروه هایی رادرفسبوک بسازید وافرادی را که می خواهید از آخرین معاملات اطلاع داشته باشند را دعوت کنید ودرآخر می توانید بصورت تمام وقت به مردم مشاوره دهید که چگونه می توانند مثل شما رویای سفرشان رابه حقیقت و واقعیت تبدیل کنند.

تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک مدرس مجازی:

بازهم یکی دیگر از آنهایی کسب ودرامد تدریس زبان انگلیسی در دنیای مجازی است حتملا شما صددرصد اطلاع دارید که زبان انگلیسی زبان دوم یک روش خارق‌العاده برای کسب درآمد شما  است و باید بدانید درهایی رابرای سفر به سراسر دنیا به روی شما می گشاید اگر میل داشتید وما به شما حتملا توصیه می کنیم مدارک رسمی زبان انگلیسی زبان دوم را داشته باشید و زمانیکه یک سخنگوی بومی باشید توانایی تدریس داشته باشید افرادی که در کشورهای عربی که بخواهند تا ۲۵دلار به ازای تدریس زبان انگلیسی ازطریق اسکایپ به شما پرداخت می کنند .

دستیار مجازی:

یک شرکت بایک سازمان به حرفه یامهارت شما نیاز دارد شما حتملا می توانید به عنوان یک دستیار مجازی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید به خاطر داشته باشید که یک دستیار مجازی همه این کارها را می توانند انجام دهد از تحقیق و حسابداری ،ورود به پایگاه داده ها و مدیریت ایمیل ،گرفته تا غیره این روش ها فوق العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم ساخت شبکه حرفه ای خاص خودتان والبته رشد یک جریان دیگر درآمد می باشد .

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *