هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
لوازم جانبی موبايل + برترآموز سورنا بابایی

لوازم جانبی موبايل و انواع اقسام و چگونگی كاركرد آن ها

1400/12/24

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

امروزه کاربران درباره لوازم جانبی شک و تردید داردن که برای موبایل های خود چه لوازم جانبی را خریداری کنند که مفید باشد و چگونه خریداری کنند که سرشان کلاه نرود برای اطلاعات بیشتر درباره لوازم جانبی موبایل‌ های خود با ما همراه باشید که ما در سايت برتر آموز قصد بر این  داریم که از صفر تا صد برای شما کاربران عزیز توضيحات لازم را دهیم، فکر کنید که در یک روز عالی و آفتابی قصد بر این دارید که به پارکی بروید برای  ورزش کردن و موسیقی دلخواه‌تان را هم دارید گوش می‌دهید و غرق آن شدید ، ناگهان موبایلتان شروع به زنگ زدن می‌ کند و آن  قصد را دارید که از جیب‌ تان درمی‌ آورید و یک دفعه از دست‌رتان ناگهان لیز می‌خورد و بر روح کف زمین میافتد. توجه داشته باشید که اگر خدای نکرده صفحه نمایش موبایل شما بشکند باید هزینه‌ ی بسیار زیادی را برای تعمیر موبایل خود بپردازید که به روز اولش باز گردد و حتی اگر که بر روح پشت و یا اینکه زربه ای از بقل بهش وارد شود، مثل خطی و خراشی بر روح پشت موبایلتان بیافتد برای درست کردن آن باید هزینه‌ ی های زیادی را انجام دهید و اگر هم نخواهد درست کنید دیگر موبایلتان ان  ظرافت و زیبایی را نخواهد داشت، ولی اگر که یک قاب معمولی خوب برایش خریداری کنید و با یک گلس مقاوم خریداری کنید و میتوانید که با یک کیف روی موبایلتان تهیه کنید دیگر چنین اتفاقاتی برایتان پیش نخواهد امد و اگر که موبایلتان این لوازم را داشته باشید بجای اینکه موبایلتان برایش اتفاقی بی افتد فقط یک خورد خاکی خواهد شد که می‌توانید آن تمیز کنید و به ادامه ورزشتان باز گردید.( توجه داشته باشيد كه با لوازم جانبی موبايل خود می توانيد به راحتی در آموزش فتوشاپ هم پيشگام باشيد به اين دليل كه راحتی كار شما با استفاده از لوازم جانبی موبايل بيشتر می شود)

نکته: امروزه ماها از لوازم جانبی موبایل به خوبی سر در خواهیم آورد که هر روز امکان دارد ازشان استفاده کنیم برای مثال میشه گفت شارژر موبایل، قاب ، گلس،  هندزفری ، هدفون و حتی پاوربانک و کیف و غیر… توجه کنید که برخی از این لوازم جانبی برای موبایلتان ضروری و مهم است و برخی دیگر هم برای راحتی کار های شما و بهتر استفاده کردن از موبایلتان ساخته شد اند که میتوانید آن‌ها را خریداری کرد و استفاده کنید، در ادامه ما قصد بر این داریم که درباره لوازم جانبی شما  راهنمای های لازم را کنیم درباره   انواع لوازم جانبی های موبایلتان، مدل‌های مختلف را تهیه کنید برای راحتی کارهای خود و زیبای موبایلتان.

لوازم جانبی موبايل + برترآموز

لوازم جانبی موبایل شامل چه چیزهایی است؟

ما در این بخش برای شما کاربران عزیز یک لیست لوازم جانبی موبایل تهیه کردایم که شامل چه چیزهای خواهد شد که شما میتوانید انها را خریداری کنید از بازار های سراسر کشور برای استفاده راحت تر از موبایلتان و سالم نگرداشت آن، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  • اولین مورد از لوازم جانبی موبايل که بنظر ما برای موبایل های تان ضروری است قاب خواهد بود که به نام کاور و گارد هم شناخته می‌شود که به این کار خواهد آمد وقتی که موبایلتان از دست‌تان میافتد در برابر ضربات به پشت مقاومت نشان دهد که خطی و خشی بر پشت موبایلتان نیافتد.

 

  • دومین مورد حائز اهميت  که بنظر ما برای موبایل های تان ضروری است گلس خواهد بود که برای محافظ از صفحه نمایش شما استفاده خواهد شد که در برابر ضرباتی که به صفحه نمایش شما وارد خواهد شد مقاومت کند  که به صفحه نمایش شما هیچ گونه  آسیبی نرسد.

 

  • سومين عامل بسيار تاثير گذار در لوازم جانبی موبايل که بنظر ما برای موبایل های خود بايد استفاده كنيد کیف خواهد بود که میتوانید بجای اینکه موبایلتان را در جیب تان قرار دهید که ناگهان از جیب تان بی افتد در کیف مخصوص موبایل قرار دهید که جایش امن تر باشد.

 

  • چهارمین موردی که به نظر ما برای موبایل های شما ضروری خواهد بود و بهتر است كه از آن ها استفاده كنيد؛  گلس محافظ لنز دوربین خواهد بود در برابر ضرباتی که به دوربین موبایلتان وارد خواهد شد که تا حد امکان از دوربین تان محافظت کند.

 

  • پنجمین عامل موثر بر موبايل كه  به‌ بنظر ما برای موبایل های لازم است ولی اجبار هم خواهد بود. شارژر (آداپتور و کابل) خواهد بود که برای راحت تر شارژر کردن موبایلتان به کار خواهد آمد.

انواع و اقسام لوازم جانبی موبايل

  • مورد ششم  که بنظر ما برای موبایل های تان ضروری است پاوربانک خواهد بود که فرض کنید در جای رفت اید که موبایلتان شارژر برقی اش ۱ درصد است و هر لحظه امکان دارد خاموش شود ولی اگر که شما پاوربانک داشته باشید دیگر به همچین مشکلی برنخواهید خود.

 

  • هفتمین چیزی که بنظر ما برای موبایل های شما واجب است هندزفری و هدفون خواهد بود که فرض براین کنید که جای شلوغی هستید یا اینکه در حال مسافرت رفتند هستید و آهنگ های که داخل ماشین بخش خواهد شد به دلخای شما نخواهد بود که شما امکان این را دارید با یکی از آنها آهنگ های مورد نظر خود را خودتان گوش دهید.

 

  • هشتمین چیزی که بنظر ما برای موبایل های شما عالی است،  کارت حافظه خواهد بود که فرض براین بگرید که موبایلتان حافظه چندانی ندارد و شما شغلی دارید که با موبایل سرو کار دارید و به حافظه بالا نیاز دارید کارت حافظه که به نام رم هم شناخت می‌شود به شما امکان این را می‌دهد که حافظه موبایلتان را تا هز چقدر کا بخواید بالا برید و اطلاعات در آن ضخیر خواهد شد.

 

  • نهمین موردی که بنظر ما برای موبایل های تان ضروری است کابل تبدیل خواهد بود که ما چندین کابل تبديل داریم که ما فقط قصد داریم اونی که بیشتر برای موبایل ها استفاده خواهد شد را برای شما بگویم، این کابل قادر به این است که شما میتوانید به راحتی کامل اگر که داخل فلش تان چیزی دارید که می‌خواهید وارده موبایل خود کنید بجای اینکه ببرید در فروشگاه های خدمات کامپیوتری که برایتان وارد کند میتوانید خودتان این کار را انجام دهید فقط با یک کابل تبدیل این امکان را دارید که هر چیزی را از فلش خود به داخل موبایل های تان وارده کنید در کمترین زمان.

 

  • دهمین مورد که بنظر ما برای موبایل های تان ضروری است کابلAUX خواهد بود که به شما امکان این را خواهد داد که داخل ماشین اگر که فلشی یا رمی ندارید که آهنگ های دلخواه خود را گوش دهید با استفاده از این کابل امکان این را دارید که داخل ماشین خود هر آهنگی را گوش دهید به صورت خیلی ساده و آسان.

این لیست کامل ترین  لوازم جانبی ضروری و غیرضروری است که شما میتوانید آنها را تهیه کنید برای موبایل خود حالا  در بخش های ديگر توضیح  خواهیم داد که کاربرد همه‌ی این لوازم جانبی ها چگونه است که ببينيد هز کدام به چه کاری خواهند خود.

 

قاب یا گارد گوشی موبایل چیست؟

گاردها برای گوشی موبایل و لوازم جانبی موبايل شما یک روح رنگ تازه ایی  را خواهد بخشيد. هر سری که  یک گارد جدید برای گوشی خود تهیه می کنید،تازگی و زیبای آن را احساس خواهد کرد با این روش ساده میتوانید از گوشی های خود لذت ببرید و با این روش ظاهر آن عوض خواهد شد و گوشی‌مان را بیشتر از هر وقت  دوست خواهیم داشت و چیزی که از همه مهمه تر است تا به زیبای آن امنیت موبایل خود را با این کار  بالا می‌برید و امروزه که گوشی ها حساس تر از قبل خواهند بود که امکان دارد با یک ضربه ال سی دی گوشی شما ترک بردارد و مجبور به هزینه‌ی های زیادی شوید که آن را درست کنید، توجه داشته باشید که قاب مثل یک پوشش مقاوم برای گوشی موبایل شما عمل خواهد کرد که  اجازه نمی‌دهد آسیبی به بدنه‌ گوشی شما وارده شود.

انواع مدل‌های قاب موبایل؟

مدل‌های قاب‌ها بسیار زیاد تر از آن چیزی که فکرش راهم می کنید هستند، الان شاید برایتان سوالی پیش آید که مگه چه مدل های داریم برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید، مدل در جنس و ساختار، طراحی و رنگ هستند که انتخاب های زیادی را جلوی شما کابران عزیز گذاشته اند که بتوانید هر نوع که دوست دارید و مورد پسند تان  بود تهیه کنید از فروشگاه های خدماتی لوازمجانبی،توجه داشته باشید که شما امکان این را دارید،اگر بخواهید  قاب گوشی‌ موبایلتان را با دستبند یا ساعت هوشمند و حتی  کیف‌تان ست کنید که یکی از آیتم‌های جذایت خواهد بود برای مردانه و زنان، این سبک از مدل قاب ها به شما  امکان این را خواهد داد که به راحتی  رنگ و طرح دلخواه‌تان را پیدا کرده و تهیه کنید با کمترین هزینه ممکن، در ادامه به شما چند نوع از قاب های جذاب و شیک را نام خواهیم برد‌.

چه نوع قاب‌هایی ساخته شده اند داریم؟

  • اولین مدل جذاب و عالی  قاب ژله ای است که میشه گفت قابی نرم و منعطفی است که از جنس TPU. پلیمری ساخته شده است  برای موبایل های شما و به دلیل ارتجاعی بالا و انعطاف پذیری بالایی که دارند بر سر زبان ها افتاداند و به زبان ساده تر  یعنی ضربه ها  را به خوبی دفع خواهد کرد که به گوشی موبایل شما هیچ آسیبی وارد نشد،توجه داشته باشید که  طرح‌های مختلفی قاب های ژله ای دارد که برای مثال میشه گفت قاب ژله ای شفاف و مدل دیگه نیمه‌ شفاف و رنگی است، که بیشتر از قاب شفاف استفاده خواهند کرد تا به قاب نیم شفاف حال باز هم به سلیقه شما ربط دارد که چجوری پسند خواهید کرد و این را هم بدانید که جدیدن طرح اکلیلی قاب ژله ای هم در بازار ها به ارائه گذاشته شده است برای خریداری که آنها هم  جذابیت‌های خاص خودش را قطعا دارند،اگر که بخواهی  از امنیت آن صحبت کنیم باید بگویم نسبتا خوبی عمل خواهد کرد و اگر که یک قابی می‌خواهید که کلن ضدضربه باشد باید بهش های ديگر را بخوانید که برای شما توضيحات لازم را داد ایم.

نکته: قاب ژله ای شفاف به گذره زمان کثیف خواهد شد که شما میتوانید انها را بشورید که باز مصل روز قبل شود، اگر که  می‌خواهید بدانید دلیل کثیف شدن شان چیست در قسمت های دیگر برایتان توضیح داد ایم.

  • دومین مدل قاب سیلیکونی است که با جرعت می‌توانیم بگویم  قابی با طراحی جذاب و خوش‌دست است که برای آقایانی که به تیپ شان اهمیت می‌دهند عالیت، این قاب از جنس سیلیکون ساخته شد است و یکی از  قابلیت های جذاب این قاب این است که ضدتعریق است، یعنی این کلمه این است که وقتی شما درحال کارکردن با گوشی خود هستید دیگر خبری از عرق کردن دست نخواهد بود،توجه داشته باشید که این قاب یک  نرم و لطیفی خاصتی دارد که همین با عث خواهد شد که کار کردن با آن لذت‌بخش با شد.

نکته: این قاب جذاب از لوازم جانبی موبايل رنگ‌ های کمیاب را دارد مثل زنگ نارنجی،سبز، گل‌بهی ، فسفری و هر رنگ دیگری که شما کاربران عزیز دوست داشت باشید این قاب دارد.

  • سومین مدل  از لوازم جانبی موبايل قاب ضدضربه است که از جنس پلی‌کربنات ساخته شده است،این قاب همانطور که از اسمش معلوم در دسته‌ی قاب‌های سخت قرار گرفته است، که برای افرادی پیشنهاد خواهد شد که شغل شان به گونه ایی است که در ارتفاعات هستند این گونه عمل خواهد کرد که قسمت های لبه‌ها گوشی را به صورت کامل می ببند که از ضربات در عمان باشد، طراحی خاص هم دارد که میتوانید آن‌ها را برای خودتان تهیه کنید توجه کنید که امنیت آن‌ها تقریبا از هر قابی بیشتر خواهد بود.

 

  • چهارمین مدل از لوازم جانبی موبايل قاب کتابی است که میشه گفت این قاب ها یک  پوشش جذابی و باحالی  دارد که میشه گفت مثل صفحه‌ ی کتاب است که  روی صفحه نمایش قرار خواهد  گرفت و میشه گفت تا حد زیادی از آسیب دیدن صفحه نمایش جلوگیری خواهد کرد که نسبت به قاب های دیگر  قیمت کمتری هم دارد که این را بدانید که بستگی به جنس آنها هم دارد.

امیدواریم که از قسمت قاب ها خوشتان امده باشد در قسمت دیگر از گلس ها صحبت خواهیم کرد برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

 

 

 

گلس یا همان محافظ صفحه نمایش چیست؟

یکی از تقات حساس گوشی ها صفحه نمایش آنها است که امکان دارد با یک ضربه‌ای کوچک ال سی دی آن آسیب بشکند ببیند و حتی امکان از کار افتادن ال سی دی بشود و با یک ترک ریز به مرور زمان روی صفحه نمایش شما خط های به وجود می‌ آورد و امکان این هم است که سنسور های صفحه نمایش و سنسور های اثر انگشت هم از کار بی افتند، اگر که یکی از این موارد برایتان پیش آید برای درست کردن آن باید هزینه‌ی های زیادی را پرداخت کنید، پس بجای این هزینه‌ی های زیاد میتوانید با یک گلس خوب از شر این مشکلات رهای پیدا کنید در قسمت پايين صفحه چند مدل گلس برای شما نام برده ایم که شما میتوانید انها را خریداری کنید از فروشگاه های خدماتی لوازم جانبی‌ موبايل.

نوع و جنس های لوازم جانبی موبايل +‌برترآموز

نواع گلس های گوشی؟

  • اولین مدل از لوازم جانبی موبايل که قصد داریم برایتان معرفی کنیم گلس شیشه ای است که همانطور از اسمش مشخص است،این گلس از جنس شیشه ساخته شده است و برای همین است که ضخامت بسیار کم و وضوح بسیار بالا خواهد داشت، این گلس ها اینجوری عمل می‌کند که اگر به گلس فشاری یا ضربه ای وارده شود می‌شکند ولی ال سی دی شما سالم خواهد بود این را هم درنظر داشته باشید که اگر فشار یا ضربه بسیار بالا باشد ال سی دی هم آسیب خواهد دید.
  • دومین مدل از لوازم جانبی موبايل که قصد داریم برایتان معرفی کنیم  گلس پلاستیکی است توجه داشته باید که این مدل گلس شفافیت کمتری دارد نسبت به گلس های ديگر که به زبان ساده میشه گفت کدرتر است، این گلس که از جنس پلاستیک ساخته شده است در برابر ضربات  مقاومت بالایی دارد، از ضربات زیاد اتفاقی برایش نخواهد افتاد ولی امکان دارد  که خیلی ضربه بالا باشد بدونه اینکه به گلس آسیبی برسد یک راست ال سی دی ترک بردارد یا به مشکل بربخورد.

• سومین مدلی که قصد داریم برایتان معرفی کنیم گلس ضدضربه است این گلس از  جنسTPU ساخته شده است، جنس جالبی دارد که میشه گفت پلاستیک پلیمری است که یکی از ویژگی‌ های این گلس این است که ضربه را کامل دفع خواهد کرد و برای همین نامش را انتخاب كردن گلس ضدضربه.

 

سخن پايانی:

اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد و در صورت رضايت ان را برای دوستانتان به اشتراك بگذاريد، در انتهای مطلب بايد چند نكته مهم را عنوان كنيم. اولين نكته حائز اهميت ان است كه بايد به آن توجه كنيد ميزان صحت كالا است، اگر شما به صورت مثال هدفونی را اختيار كنيد قطعا ميزان صحت سلامت آن باعث كيفيت صدا خواهد شد و قطعا با كم بودن ميزان صحت كالا ميزان صدا كم می شود و البته كه خش خش صدا شما را آزار خواهد داد. دومين نكته حائز اهميت درباره قيمت ها است؛ پيشنهادات ما به شما آن است كه اگر جنسی به قيمت پايين را مشاهده كرديد قطعا بدانيد كه اين قيمت پايين حتما دليلی دارد و البته كه با در نظر گرفتن آن می‌ توانيد تصميمات درستی را بگيريد.( هدست ها مواردی هستند كه اين موضوع در بيشتر آن ها رخ می دهد و البته كه بيشتر افراد درگير اين موضوع هستند و انتخاب نادرستی را می انجامند و قطعا پشيمان هم خواهند شد، به موضوعات تخصصی قطعا توجه داشته باشيد كه تاثيرات بزرگی را بيس صدا و البته نوع آن می‌ گذارد)

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اورج جانبی

    عالی بود

    1. جواد فرازمند

      خداروشکر که مفید بوده براتون