هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
نكات مهم زبان انگليسی + برترآموز سورنا بابایی

نكات مهم زبان انگليسی + موثر بر آموزش زبان انگليسی

دسته بندی : تحصیلی
1401/03/29

نكات مهم زبان انگليسی بر روی آموزش زبان انگليسی بسيار تاثير گذار خواهد بود و قطعا كه اگر شما در مرحله آموزش زبان انگليسی هستيد، اين نكات به شما برای فرا گيری بهتر كمك خواهد كرد؛ ما دراين مقاله ازسايت برترآموز قصد بر آن داريم كه نكات مهم زبان انگليسی را برای شما شرح داده و البته كه توضيحاتی مختصری‌ را در رابطه با اين حوزه در ادامه عنوان خواهيم كرد.

همانطور كه خود شما و ديگر افراد می دانيد، بيشترين زبانی كه امروزه همه مردم در حال يادگيری آن هستند، زبان انگليسی می باشد و قطعا كه يكی از بهترين زبان های بين المللی می باشد، برای استخدام در بسياری از شركت ها خارجی و يا اينكه برای مهاجرت به كشور های خارجه و يا برای دارا بودن شرايط تحصيل در خارج از ايران؛ قطعا اولين موردی كه برای شما مهم است داشتن مداركی مبنی بر صلاحيت آموزش شما بر زبان انگليسی می باشد، انواعی مدارك بسيار زيادی وجود دارد همانند آيلتس و تافل. اين دو مدرك بسيار مهم می باشد و قطعا كه بايد به آن ها توجه كنيد.( برای قبول شدن در آزمون های‌ اين دو مدرك بسيار بايد تلاش كنيد و علاوه بر آن بايد بر روی گسترده كردن دايره لغات خود نيز بسيار تلاش كنيد، علاوه بر تمامی اين موضوعات بايد بر روی لحن و صحبت كردن خود هم بايد تلاش كنيد).

پيشنهاد می شود برای يادگيری زبان از صفر تا صد در دوره های آموزش زبان انگليسی سايت برترآموز شركت كنيد و قطعا كه با اتمام دوره آموزشی شما به نحو احسن زبان انگليسی را فرا خواهيد گرفت.

نكات مهم زبان انگليسی + برترآموز

داشتن مدرك های زبان از آموزشگاه های معتبر برای آينده ما و استخدام شدن تضمينی است؟

در پاسخ به اين سوال بايد ذكر شود كه خير، داشتن مدارك مختلف از آموزشگاه های مختلف به معنای‌ آن نمی باشد كه شما نكات مهم زبان انگليسی را فرا گرفته ايد، و قطعا كه بايد دو مدرك اصلیكه عنوان كرده بوديم( آيلتس و تافل) را به دست آوريد، فارغ از به دست آوردن تمامی مدارك بايد بر روی دانش خود و طرز صحبت كردن و گويش خود نيز(speaking) تمركز بسيار ويژه ایی را صرف كنيد؛ به اين دليل كه پس از سفر به كشور های خارجه و… اولين موضوع بر روی لحن و گويش شما تاكيد خواهد داشت.( اگر شما هم می خواهيد با ورود به موئسسه ها مدرك های خاصی را دريافت كنيد كه اعتبار خاصی داشته باشد؛ پيشنهاد ما به شما آن است كه در موئسسه های مطرح ثبت نام كنيد و يا اينكه در مجتمع فنی ها نيز فعاليت آموزش خود را شروع كنيد، به اين دليل كه برخی از مجتمع فنی‌ ها دولتی می باشند و هميشه مدرك آن ها نيز معتبر خواهد بود و البته كه آموزش شما هم توسط اساتيد معتبر تضمين می شود؛ ولی باز هم ذكر خواهيم كرد كه مدرك ملاك اصلی نمی باشد)

 

نكات مهم زبان انگليسی :

تا به اينجای مقاله موضوعات بسيار مهمی شرح داده شده است و حال نوبت‌ آن فرا رسيده است كه سراغ نكات مهم زبان انگليسی برويم، توجه داشته باشيد كه در هر بخش پيشنهادات و موارد بسيار مهم تنظيم شده است و شما بايد آن ها را در راستای كار خود استفاده كنيد:

  • بهترين آموزش را انتخاب كنيد( به همراه بهترين مدرس زبان): در اولين قدم از نكات مهم زبان انگليسی قطعا بايد بهترين آموزش زبان را انتخاب كرده و با توجه به آن پيش برويد. اما چرا از ابتدای مقاله بر روی آموزش عالی تاكيد شده است؟ قطعا تمامی افراد كه وارد حوزه آموزش زبان می شوند؛ حتما كه نكات مهمی در رابطه با آن نمی دانند و البته كه بايد با اولين آموزش های خودشان آن ها را بياموزند، اولين آموزش به آن معنا خواهد بود كه هميشه در ذهن شما حك می شود.( پس با توجه به اين دليل بايد بهترين مدرس ها را انتخاب كنيد) يك مدرس زبان عالی علاوه بر داشتن مدارك های معتبر و سابقه خود بايد از لحن و گويش انگليسی بسيار عالی برخوردار باشد و تمامی كلمات را به درستی تلفظ كند؛ درست تلفظ نكردن كلمات و حروف الفبا يكی از معظلات دانش آموختگان زبان انگليسی می باشد.

 

  • گرامر( قواعد زبان): دومين قدم از نكات مهم زبان انگليسی شروع به يادگيری گرامر زبان می باشد. گرامر يا همان قواعد يكی‌ از اصول پايه آموزش زبان می باشد و هميشه بر روی آن هم تاكيد شده است، برای جمله بندی كردن و سوالی كردن جملات و… خيلی بايد به گرامر زبان انگليسی توجه كرد به اين دليل كه اگر شما به عنوان مثال مكان فاعل و مفعول را معكوس كنيد قطعا ساختار جمله بر هم خواهد ريخت؛ يادگيری گرامر به قدری مهم شده است كه كلاس های آموزشی بسيار زيادی تعريف شده است كه دانش آموزان برای قدرتمند كردن گرامر خود در اين نوع كلاس ها شركت كنند.( اين موضوع مهم بودن و سخت بودن گرامر زبان را می رساند) بهتر است بدانيد در كنكور مخصوص و تخصصی زبان و البته در كنكور ما بقی رشته های تحصيلی در رابطه با گرامر ها بسيار سوال طرح می شود.

 

  • گسترش دادن دايره لغات زبان انگليسی: برای اينكه هميشه بتوانيد در مكالمه خود از كلمات بيشتری استفاده كنيد قطعا بايد گسترش دايره لغات را برای خود به ارمغان بياوريد،‌به ياد داشتن بسياری از لغات برای شما بسيار مهم است به اين دليل كه ترجمه كردن متون را بسيار آسان و البته كه خواندن روزنامه های خارجی را بسيار برای شما آسان خواهد كرد. در نگاه اول ممكن است كه يادگيری بسيار از لغات و كلمات شايد بسيار سخت باشد و يا اينكه غير ممكن به نظر برسد؛ ولی با توجه به برخی‌ از ترفند ها‌ می‌ توان از اين مورد به خوبی استفاده كرد، كتاب های به نام ديكشنری و يا دايره لغات منتشر شده است كه شما می توانيد آن ها را خريداری كنيد. اين نوع از كتاب ها قطعا كه سطح به سطح طبقه بندی شده اند. به عنوان مثال شما برای اينكه از موضوعات پايه آموزش هایی را فرا بگيريد از ابتدایی ترين لغات شروع شده است و قطعا در ادامه اين روند رو به سختی می رود.( اگر شما قصد مهاجرت به كشور های خارجه را داريد بهتر است كه دايره لغات خود را افزايش دهيد به اين دليل كه استفاده از كلمات بسيار گوناگون ممكن است و شما با يادگيری آن ها می توانيد درخواست های خود را به راحتی شرح دهيد)

نكات مهم زبان انگليسی چرا انقدر مهم شده است؟

 

  • صحبت كردن خود را تقويت كنيد( speaking): تا به حال اين سوال را از خود پرسيده ايد كه چرا آموزش زبان انگليسی را آغاز كرده ايد؟ در چه مكان هایی و چه لحظاتی می خواهيد از آن استفاده كنيد؟ قطعا تمامی ما به دنبال آن هستيم كه به راحتی با افراد خارجی زبان صحبت كرده و با آن ها ارتباط برقرار كنيم، و به نوعی می‌ توان آن را انگيزه ما در آموزش زبان تلقی كرد. تقويت كردن خود برای صحبت كردن؛ يكی ديگر از نكات مهم زبان انگليسی می باشد كه هميشه در تمامی آموزش ها و آموزشگاه ها به آن توجه می‌ شود. برای شما در اين بخش بهتر است پيشنهاداتی را عنوان كنيم؛ اگر شما برای تمامی امتحانات زبان آماده شده ايد و يا اگر اينكه در تمامی موضوعات زبان و… عالی عملكردی از خود به جا گذاشته باشيد؛ مهمترين بخش ان يكی صحبت كردن باقی مانده است و به اصطلاح به آن نيز غول مرحله آخر گفته می شود؛ شما بايد برای تقويت صحبت كردن، هميشه به لحن و گويش كلمات دقت كنيد و مشاهده كنيد كه دام يك از كلمات بيشتر كشيده می شود و كدام كلمات با توجه به نوع ساختار و نوشتار خود، تلفظ سختی‌ دارد. با مشخص كردن و مدام يادآوری كردن هر يك از آن در speaking خود پيشرفت خواهيد كرد.

 

  • موزيك گوش دادن و مشاهده فيلم ها را هيچوقت دست كم نگيريد: يكی‌ از روش های قديمی و كارساز كه از زمان های قبل توصيه می شود و تا به الان ادامه دارد، قطعا موزيك گوش دادن و مشاهده فيلم ها می باشد. اما چرا انجام دادن اين دو عمل انقدر بسيار مهم شده؟ برای‌ درك اين موضوع بهتر است مثال هایی را برای شما عنوان كنيم، فرض كنيد شما در حال تماشا انيميشن به زبان اصلی و به همراه زير نويس فارسی هستيد، قطعا با تماشا كردن اين نوع از انيميشن ها می توانيد تلفض صحيح كلمات را درك كنيد و قطعا اگر با كلمات جديدی اگر آشنا شده ايد قطعا نوبت آن فرا رسيده است كه آن ها را يادداشت كرده و هميشه آن ها را به ياد داشته باشيد.( اصطلاحات را هيچ وقت فراموش نكنيد، اصطلاحات و به نوعی ضرب المثل های بسيار زيادی در زبان های خارجه وجود دارد كه بايد نمونه ایی‌ از آن ها را ديده باشيد كه بتوانيد آن را درك كنيد، به عنوان مثال اگر نمونه ایی از متن زبان انگليسی را ترجمه كنيد كلمه به كلمه قطعا معنای خاصی ندارد ولی نوعی از ضرب المثال ها‌ است؛ همانند no pain no gain، نابرده رنج گنج ميسر نگردد)

 

نكته: در پايان نكات مهم زبان انگليسی بهتر است ذكر شود كه، در جمع های دوستان خود نيز به زبان انگليسی ارتباط برقرار كنيد. اين مورد به طرز عجيب  و باورنكردنی كارساز خواهد بود و بهتر است شما آن ها را انجام دهيد.

آموزش صفر تا صد نكات مهم زبان انگليسی به صورت كامل و دقيق

آيا شركت كردن در آموزشگاه ها و موئسسه ها موثر و يا دوره های آموزش آنلاين؟

 

پاسخ دادن به اين سوال كمی سخت می باشد به اين دليل كه هر دو كمی يكسان هستند ولی اختلافات بسيار كوچكی نيز دارند؛ به عنوان مثال شما اگر در آموزشگاه های زبان شركت كنيد قطعا آن فضای رقابتی و ارتباط بهتر می باشد و انگيزه بهتری هم نسبتا خواهيد گرفت، اما در آموزش های آنلاين هم اين موضوع به سختی انجام خواهد شد ولی يكی از مهم ترين بخش برای دوره های آموزشی زبان انگليسی  آن است كه هر چند بار كه اختيار كنيد به راحتی می توانيد آموزش ها را ساعت ها و ساعت ها مشاهده كنيد. توجه داشته باشيد كه دوره های آموزشی پشتيبانی‌ های خاص و منحصر به فرد خود را هم خواهد داشت و در صورت مشكل داشتن و يا بروز سوالات مهم بهتر است با پشتيبانی ارتباط برقرار كنيد.( قطعا كه در سايت برترآموز در تمامی دوره های‌ آموزشی مجازی اين موارد نظير پشتيبانی، و مشاهده های بينهايت و… رعايت شده است)

 

سخن پايانی:

اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد و در صورت رضايت آن را برای دوستانتان به اشتراك بگذاريد. در انتهای مطلب بهتر است چند نكته مهم را ذكر كنيم؛ اولين مورد از نكات مهم زبان انگليسی انتخاب بهترين مدرس می باشد، اگر بخواهيد آموزش های درستی را فرا بگيريد بهتر است كه در نوع انتخاب مدرس هميشه تحقيقاتی را انجام دهيد( به اين دليل كه شما برای افزايش دانش خود قرار است كه هزينه هایی را صرف كنيد و بهتر است كه با هزينه های خود بهترين انتخاب را انجام دهيد) بهتر است نوع آموزش خود را از قبل تعيين كرده باشيد. دومين نكته در رابطه با افزايش گسترش دامنه لغات زبان می باشد؛ بهتر است هر روز 10 الی 20 لغت جديد فرا گرفته باشيد و هميشه آن ها را مرور و در جملات خود و در زمان ارتباط با ديگران از آن استفاده كنيد، قطعا با انجام دادن اين موارد هميشه آن ها را به ياد خواهيد داشت.

از اهميت  مشاهده كردن فيلم ها زبان اصلی به همراه زير نويس هيچ گاه غافل نشويد؛ اين مورد سبب شده كه شما لغات بسيار جديد تری را فرا بگيريد و علاوه بر آن ها نوع تلفظ كلمات و اصطلاحات مهم را هم به ياد داشته باشيد.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *