هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ایده تولید محتوای پیج کلینیک زیبایی

ایده تولید محتوای پیج کلینیک زیبایی

دسته بندی : اینستاگرام - کسب و کار
1401/03/17

پیج کلینیک زیبایی این روزها میتواند درامد میلیونی داشته باشد تنها کافیست برای ان وقت بگذارید. این روزها انجام خدمات زیبایی در بین مردم ، مخصوصاً بانوان رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. با توجه به پیشرفت علم پزشکی بسیاری از خدمات زیبایی مثل نگهداری از پوست تا جراحی های کوچک زیبایی را میتوان در کلینیک های زیبایی انجام داد. متخصصانی که در کلینیک های زیبایی فعالیت می کنند تمایل دارند که با تولید محتوا و تبلیغات مجازی اطلاعات کلینیک خود را با مردم به اشتراک بگذارند و از این راه جذب مشتری کنند و درآمد بیشتری داشته باشند.

مهمترین راه برای موفقیت در این مسیر این است که کاربردی ترین اطلاعات ، برای تولید محتوا و تبلیغات کلینیک مورد نظر توسط افراد متخصص انتخاب شود و طی فرایند های تخصصی در صفحه اینستاگرامی شما قرار بگیرد. این تولید محتوا باید به شکلی تهیه شود که مخاطب خاص خود را جذب کند و او را به سمت کلینیک زیبایی شما هدایت کند.

ایده تولید محتوای پیج کلینیک زیبایی

همواره به این نکته توجه داشته باشید این تولید محتوا ست که به شما کمک می کند تا جزء پر بازدیدترین صفحات اینستاگرامی قرار بگیرید که در نتیجه این فرآیند باعث جذب مخاطب و مشتری بیشتری خواهد شد. کلینیک زیبایی از جمله مشاغلی هست که می تواند مخاطب زیادی را جذب کند. مهمترین نکته برای موفقیت در این مسیر این میباشد که محتوای شما به روز باشد و در قالب پست و استوری در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

ما در برتر اموز مطلب قصد داریم که شمارا با روش های تولید محتوای کامل و جذاب برای یک کلینیک زیبایی آشنا کنیم.

از جمله محتوا هایی که می توانید در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید موارد زیر هستند:

  • محتوای متنی و محتوای تصویری

در ابتدا لازم است که شما تمامی خدمات زیبایی که قصد دارید در کلینیک خود به آن بپردازید برای کاربران خود معرفی کنید در واقع بهتر است اطلاعات مختصری را در رابطه با هر یک از خدمات بیان کنید استفاده از عکس و فیلم در کنار توضیحات شما قطعاً بازخورد خوبی خواهد داشت نکته حائز اهمیت این می باشد که همواره در بسیاری از کلینیک های زیبایی میبینیم که تصاویری از قبل و بعد از دریافت خدمات مورد نظر را با مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارند ، چرا که از نظر روانشناسی دیدن تغییرات مثبت برای جذب مخاطب بسیار نقش مهمی دارد مثلاً از عنوان های قبل و بعد از عمل می توانید استفاده کنید.

  • تبلیغات اینستاگرامی پیج کلینیک زیبایی

توجه داشته باشید که، اولین چیزی که ممکن است مخاطب شما را جذب کند طراحی صفحه شما میباشد. اولین مورد برای تبلیغ کلینیک زیبایی خود در اینستاگرام این میباشد که صفحه شما دارای یک طراحی خاص باشد ، حتماً در قسمت بیوگرافی توضیحات تخصصی مربوطه را بنویسید همچنین راه های ارتباطی را عنوان کنید. شما می‌توانید لینک مجوزی که از وزارت بهداشت گرفته اید را در قسمت بیوگرافی خود بگذارید. شما با این کار باعث می شود که مشتری شما با اطمینان و خیالی راحت برای انجام خدمات زیبایی به کلینیک شما مراجعه کند.

  • معرفی کادر کلینیک

حتماً پستی را با عنوان معرفی متخصصین کلینیک در صفحه خود آپلود کنید. در نظر داشته باشید که ذکر مهارت‌های متخصصانی که در کلینیک شما فعالیت می کنند. بسیار تاثیر مهمی در جذب و اعتماد سازی مشتری خواهد داشت. تجربیات و موفقیت های متخصصین خود را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید ، حتی می‌توانید زمان های حضور متخصص در کلینیک و طریقه نوبت دهی را در پست های خود بگنجانید.

  • پاسخ دادن به سوالات متداول

پستی را تحت عنوان سوالات متداول در صفحه خود به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید که به طور معمول برای انجام هر کاری شما باید اطلاعات مربوطه آن را بدانید ، پس سوالاتی که ممکن است برای هر شخصی یا بهتر است بگویم برای عموم مخاطبین شما به وجود آید در یکی از پست های خود پاسخ دهید.

  • استفاده از کوئسشن باکس

با فالوور های خود در ارتباط باشید. شما میتوانید به صورت ماهیانه یا هفتگی از باکس های کوئسشن اینستاگرام جهت ارتباط با فالوور های خود استفاده کنید. اینکار باعث میشود تعامل صفحه شما بالاتر رفته و از طرفی باعث میشود که این حس به مخاطبین شما منتقل شود که به انها و درخواست های انها احترام گذاشته اید.

  • چالش های جذاب طراحی کنید

از چالش های اینستاگرامی غافل نشوید. برای جذب مخاطب همواره می توانید یکسری جشنواره ها و تخفیفاتی را برای کاربران خود در نظر بگیرید. چالش های اینستاگرامی که بتوانید جوایزی را نیز به مخاطبین خود دهید میتواند تاثی مثبتی برروی صفحه شما داشته باشید مخصوصا اگر این جوایز شامل خدمات کلینیک شما باشد.

  • حرفه ای بودن خود را نشان دهید

پست هایی را با عنوان معرفی جراحی های سرپایی در صفحه خود به اشتراک بگذارید

در این پست شما میتوانید از عمل های سرپایی مانند رفع خال یا رفع چین و چروک پوست یاد کنید ، علاوه بر این شما می توانید اطلاعات مفیدی را در رابطه با این مدل جراحی ها با استفاده از عکس های مربوطه با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. این نکته را فراموش نکنید که در این پست ها می توانید از تجربیات متخصصین خود استفاده کنید و همچنین هزینه ها را عنوان کنید.

ایده تولید محتوای پیج کلینیک زیبایی

درباره مراقبت های بعد از عمل پستی آماده کنید. بهتر است در صفحه اینستاگرامی خود یک پست کاربردی و علمی در رابطه با رعایت دستورات پزشکی و مراقبت های بعد از عمل داشته باشید.

پست هایی را با عنوان تجربیات مشتریان در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

شما میتوانید در این پست از تجربیات مشتریانی که از خدمات کلینیک زیبایی شما استفاده کرده اند استفاده کنید و برای اعتمادسازی هرچه بیشتر حتماً از تصاویر قبل و بعد از دریافت خدمات استفاده کنید.

از پست هایی با عناوین مقالات علمی در صفحه خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده کردن از برخی مقالات معتبر علمی مربوطه باعث افزایش جذابیت صفحه شما میشود و همچنین بار علمی برای مخاطب شما خواهد داشت.

  • هشتگ گذاری مناسب پیج کلینیک زیبایی

از هشتگ های مربوطه غافل نشوید.

همیشه در انتهای پست های خود در واقع در قسمت کپشن از هشتگ های مربوطه استفاده کنید ، به عنوان مثال می توانید از این هشتگ ها استفاده کنید #کاشت_مو #زیبایی #جوانسازی_پوست #لیفت_ابرو

  • فیلمبرداری را فراموش نکنید

تصویر برداری یکی از مهمترین نکاتی است که باید در پیج کلینیک زیبایی به ان توجه کرد. فیلمبرداری از مراحل انجام خدمات توسط متخصصین را فراموش نکنید.

شما میتوانید در این پست ویدیو های قابل پخشی از انجام فعالیت‌های متخصصان خود در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید ، این ویدیو ها می توانند از جراحی های زیبایی درمانی باشند. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که انتشار این مدل ویدیوها بر روی مشتری شما قطعا تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و او را ترغیب به امتحان کردن این خدمات می کند.

ایده تولید محتوای پیج کلینیک زیبایی

در واقع شما با انتشار این فیلم ها کیفیت کار خود را به مخاطبین خود نشان میدهید و در واقع بستری را برای اعتماد سازی فراهم میکنید. از آنجایی که صفحه شما مرتبط با زیبایی مخاطب شما می باشد اعتماد سازی در مخاطب اهمیت بالایی دارد چرا که امروزه مخاطبین بسیار باهوش هستند و تنها با مشاهده یک تبلیغ جذاب به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

تعاملی که فالوور های شما با پست های شما برقرار می کنند را دست کم نگیرید. در واقع هر چه سعی کنید پست هایی را که تعامل بیشتری با مخاطب برقرار میکند در صفحه خود به اشتراک بگذارید فالوور بیشتری را جذب خواهید کرد.

  • محتوای کپی ممنوع

هرگز از محتوای کپی شده استفاده نکنید.

در واقع محتوای کپی شده باعث میشود که مخاطب این احساس را داشته باشد. که قبلا هم این مطالب را مطالعه کرده است و برای او هیچ جذابیتی ندارد ، در نتیجه باعث خستگی او می شود و از صفحه شما بدون اینکه بقیه پست ها را چک کند عبور خواهد کرد.

  • سبک محتوایی متفاوت

استفاده از تصاویر و عکس نوشته ها را در صفحه خود فراموش نکنید.

از نظر علم روانشناسی ثابت شده که استفاده از محتواهای متفاوت بسیار مهم است. که استفاده از عکس و فیلم ها می تواند جذابیت بیشتری نسبت به متن برای مخاطب داشته باشد. در نظر داشته باشید که هرگز از تصاویر غیر واقعی استفاده نکنید. چرا که محتوایی که شما انتشار می‌دهید باید قابل قبول و بی نقص باشد. اگر شما یک تصویر غیر واقعی از کاشت مو در صفحه خود منتشر کنید. ممکن است در نگاه اول برای مخاطب بسیار جذاب به نظر برسد. اما مخاطب شما قطعاً بسیار باهوش تر از این است که یک عکس غیر واقعی را بپذیرد. این امر باعث می شود که اعتماد مخاطب به کل کلینیک شما از بین برود.

  • برای فالورهای خود وقت بذارید

کاربران خود را با مراکز مربوطه آشنا کنید.

شما میتوانید پستی را با موضوع آشنایی مخاطب با مراکز مرتبط ایجاد کنید. با این کار تعداد مخاطبان خود را افزایش می دهید. به عنوان مثال میتوانید از معرفی داروخانه ها و یا آزمایشگاه هایی که با کلینیک شما قصد همکاری دارند استفاده کنید که در صورت رجوع به این مراکز شامل تخفیف می شوند.

همواره این موضوع را در نظر داشته باشید که مطالب مرتبط را در دسته بندی های مرتبط با عنوان بندی های درست قرار دهید. دادن مطالب تفکیک شده در اختیار مخاطب حس بهتری را در او ایجاد میکند.

  • ارتباط با ما را فراموش نکنید

آخرین موردی که می تواند در جذب مخاطب برای کلینیک شما موثر باشد ارتباط با مشتری هست.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ارتباط قوی با مشتری یکی از نقاط قوت پیشرفت شما می باشد. یعنی به همان شکل که در کلینیک زیبایی خود به مشتریان خود مشاوره می دهید باید بتوانید همین شرایط را در صفحه اینستاگرامی خود برای فالوور های خود ایجاد کنید. علاوه بر تمام موارد بالا استفاده از مطالب اموزش اینستاگرام را نیز فراموش نکنید.

و در آخر باید بدانید که مخاطبین شما کسانی هستند. که به دنبال زیبایی می باشند و در ابتدا کیفیت کار شما را از طریق تصاویر و ویدیوهای شما بررسی میکنند. سپس تصمیم می‌گیرند کلینیک شما و یا دیگری را انتخاب کنند. در واقع تمام محتوایی که شما به صورت متنی یا تصویری انتشار میدهید. کارت ویزیت شما یا همان معرف شما می باشد ، هرچقدر دقت عمل ، وسواس و صداقت بیشتری در کار خود داشته باشید مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد.

امیدوارم این مطلب در جهت ارتقا پیج کلینیک زیبایی شما موثر واقع شود.

نویسنده : پریسا نصرتی

سلام من 9 سال سابقه تولید محتوای یونیک (ترجمه شده) دارم و به وردپرس و محتوای سئو شده تسلط کامل دارم. طی این سال ها در زمینه های مختلفی تولید محتوا انجام دادم اما در زمینه ارز دیجیتال، پزشکی و شیمی هیچ تخصصی ندارم. در سایر زمینه ها تخصص کامل دارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. safi

    ممنونم بسیار مفید و کاربردی بود.خیلی سلیس و دقیق تمام نکات رو متذکر شدید.من هم در حال تاسیس پیج زیبایی هستم.امیدوارم بتونم در این راه اوج بگیرم و موفق بشم.بازم ممنونم.خدا حفظتون کنه

    1. جواد فرازمند

      سلام رفیق 🙂
      مرسی بابت انرژی که دادی
      روزمون رو ساختی 🙂 خوشحالیم که برات مفید بوده
      امیدواریم تو این مسیر خوش بدرخشی

  2. عاطفه

    سلام. من مشغول تاسیس یک پیج زیبایی هستم و به دلیل نداشتن تجربه استرس زیادی دارم. تا اینکه به طور اتفاقی پیج شما رو دیدم و با مطالعه راهنمایی های شما استرسم خیلی کمتر شد. یک دنیا ممنونم از مطالب خوب تون و امیدوارم خدا به خاطر آرامشی که به من دادید پاداش بسیار بزرگی به شما بده.
    شاداب باشید و خوشبخت

    1. محسن حبیبی راد

      سلام خواهش میکنم امیدوارم موفق باشید