هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
معرفی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی

معرفی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی 😎

دسته بندی : سئو
1402/04/11

همانطور که می‌دانید، استفاده از دانش سئو زمانی برای شما کاربردی خواهد بود که به صورت به روز استفاده شود. 🧐

با مطالعه این مقاله باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با استفاده از برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی دانش خود را افزایش دهید 😉

سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، ما اومدیم با یک مقاله بسیار کاربردی و جذاب در حوزه سئو و تکنیک‌های آن. بارها در دوره آموزش سئو برترآموز روی این موضوع تاکید کرده‌ایم که سئو یک دانش پویا می‌باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که روی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی با شما عزیزان صحبت کنیم. در این مقاله قصد داریم به شما برترین و معتبرترین سایت‌های این حوزه را معرفی کنیم. اما نکته بسیار مهم آن در این است که شما حداقل توانایی خواندن مطالب انگلیسی را داشته باشید. البته در صورتی که دانش شما در این حوزه عمیق نیست، نگران نباشید، با کمک هوش مصنوعی به سادگی می‌توانید این خلاء را پوشش دهید.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، در نظر گرفتن احتمال خطای هر سایت می‌باشد. به صورت هفتگی و ماهانه گوگل در استراتژی موتورهای جستجوی خود اندک تغییراتی را لحاظ می‌کند. به همین دلیل ممکن است که یکی از این سایت‌ها استراتژی را به شما آموزش دهد که کاربردی نباشد. البته به یاد داشته باشید که گوگل آپدیت‌های بزرگ و اصلی خود را همیشه اطلاع رسانی می‌کند تا افراد برای بررسی نتایج سرچ کنسول خود دچار سردرگمی نشوند.

در نهایت آخرین نکته بر این است که شما به عنوان یک سئو کار باید قدرت زبان انگلیسی بالایی داشته باشید. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که از صفحه آموزش زبان انگلیسی برترآموز به جهت تقویت دانش زبان خود استفاده نمایید. شما اگر به اندازه کافی روی این موضوع زمان صرف نکنید، به شما اطمینان خواهیم داد که سرعت رشد و نمو شما به صورت قابل توجه افزایش پیدا خواهد کرد. در این مسیر نیز دانش و تجربه برترآموز قطعا به عنوان یک چراغ راهنما خواهد بود.

1.   https://neilpatel.com/blog/

یکی از برترین سایت‌هایی که در حوزه سئو که می‌تواند برای شما مانند یک معجزه عمل کند، سایت   neilpatel.com می‌باشد. این سایت متعلق به نیل پاتل است و به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ در آن فعالیت می‌کند. اما همانطور که می‌دانید، قدرت سئو زمانی مشخص می‌شود که آن را با پارامترهای دیجیتال مارکتینگ ترکیب کنید. از طرفی نکته جذاب این سایت در این است که او به سئو نیز علاقه بسیاری دارد و این دو علم را به صورت علمی و به روز با هم ترکیب کرده است. به همین دلیل نیز بازدهی کار او به صورت فوق العاده‌ای بالا می‌باشد. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید، او دانش مناسبی در حوزه سئو و موتورهای جستجو دارد. به همین دلیل است که حتی برخی از افراد به دنبال منتورینگ او در حوزه سئو نیز می‌باشند.

او در وبلاگ سایت خود نتایج تحقیقات و اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارد. در صورتی که شما به صورت پیوسته به بررسی این اطلاعات بپردازید، بازدهی بسیار جذابی به دست خواهد آورد. از دیگر مزایای این سایت می‌توان به زبان روان آن اشاره کرد. اگر شما اهل بررسی مقالات وبمستران بزرگ گوگل باشید، قطعا با این موضوع مواجه شده‌اید که زبان این مقالات به شدت سخت و پیچیده می‌باشد. این زبان شاید برای یک نیتیو انگلیسی زبان ساده باشد، اما به جرات برای شخصی که دانش متوسط زبان دارد، اطلاعات آن سخت خواهد بود. خوشبختانه با استفاده از سایت neilpatel.com دیگر مشکلی نخواهید داشت.

البته شما با استفاده از این سایت می‌توانید به برخی ابزارهای تحلیل ترافیک سایت خود دسترسی داشته باشید. بخش قابل توجهی از خدمات این سایت به صورت رایگان عرضه شده است. شاید 5 درصد این سایت خدمات پریمیوم داشته باشید که مناسب شما نخواهد بود. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بخش آموزش سایت نیز به بررسی خدمات حوزه سئو خواهد پرداخت. به همین دلیل است که این سایت را می‌توان فارق از دیگر سایت‌ها یک انتخاب عالی دانست. حتی در بخش آنالیز سئو آن نیز اطلاعات بسیار جذابی وجود دارد.

برترین سایت‌هایی که در حوزه سئو نیل پاتل

2.   https://academy.hubspot.com

در بررسی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی، سایت نیل پاتل شاید اندکی سطح بالا داشته باشد و برای یک فرد مبتدی اطلاعات آن جذاب خاصی نداشته باشد. به همین دلیل تیم تحقیقاتی برترآموز به افراد که دوست دارند با ماهیت سئو آشنا شوند و از طرفی اطلاعات به روز به دست آورند، دوره آکادمی HubSpot را پیشنهاد می‌کند. از مهمترین مزایای این دوره در این است که تمامی اطلاعات آن به صورت رایگان می‌باشد. به همین دلیل است که می‌تواند یک انتخاب بسیار جذاب و کاربردی برای شما دانش پذیران حوزه سئو باشد. از طرفی در این سایت روی مفاهیم به روز بازاریابی نیز تاکید فراوان شده است. زمانی که شما به عنوان یک فرد بتوانید این موارد را با یک دیگر ترکیب کنید و یک استراتژی شخصی طراحی کنید، بازدهی کار شما به مراتب بالاتر خواهد رفت.

کل مدت زمان دوره آموزشی این سایت در حدود 3 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد. به همین دلیل است که شما به سادگی می‌توانید آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی درک کنید. شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که چگونه زیر نویس برای آن تهیه کنیم. در این صورت شما می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی یوتیوب استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است که یک کانال شخصی راه اندازی کنید و سپس به صورت قسمت به قسمت آن را داخل یوتیوب خود نیز بارگذاری کنید. سپس با استفاده زیرنویس خودکار یوتیوب و انتخاب زبان فارسی به صورت کاملا مجزا ان را آموزش ببینید. به یاد داشته باشید که تمامی این فرآیند باید توسط یک رایانه و در سیستم عامل ویندوز انجام شود.  چرا که روی گوشی موبایل خود، ممکن است که به زبان فارسی دسترسی نداشته باشید.

در صورتی که شما به دنبال گفت و گو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم‌های سئو و یا هوش مصنوعی به کار گرفته شده در گوگل می‌باشید. این سایت به شما اجازه تبادل نظر و همچنین انتخاب تاپیک‌های به روز را نیز می‌دهد. اما نکته بسیار مهم آن در این است که سایت بخش به بخش این سایت را به صورت دقیق بررسی نمایید.

3.   ahrefs.com

در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی معمولا اطلاعات پایه و یا اطلاعات به روز را ارائه می‌دهند. اما کمتر سایتی را می‌توانید پیدا کنید که به شما استراتژی به روز ارائه دهد. به عنوان مثال زمانی که Chat GPT به بازار عرضه شد، افراد زیادی این سوال را مطرح کردند که چگونه از چت جی پی تی به عنوان یک ابزار حرفه ای برای انتقال مطالب استفاده نماییم. باید به شما بگوییم که این در سئو این موضوع اندکی متفاوت مطرح می‌شود. چرا که یکی از مواردی که روی عملکرد آن تاثیر می‌گذارد، سئو می‌باشد. این هوش مصنوعی نیاز دارد تا پاسخ سوال شما را از منابع مختلف بررسی کند.

از طرفی با توجه به این که خود یک موتور جستجو مستقل نیست، با استفاده از موتورهای جستجو مختلف نه تنها گوگل شروع به تحلیل و بررسی داده ها می‌کند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را به شما تحویل می‌دهد. با توجه به این نکته، استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود سئو شاید اندکی چالش برانگیز شود. با توجه به این موضوع سایت  http://ahrefs.com/ می‌تواند متفاوت عمل کند. در این سایت شما مشاهده خواهید کرد که علاوه بر سئو و دیجیتال مارکتینگ روی تحلیل دیتا و تولید محتوا نیز آموزش‌هایی ثبت شده است. با توجه به این موضوع تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که استراتژی‌های  این سایت را مورد بررسی قرار دهید. در نگاه اول شاید تمامی این استراتژی‌های یک استراتژی ساده باشد.

اما زمانی که برای سئو سایت از آن استفاده می‌کنید و نتایج را بررسی می‌کنید، متعجب خواهید شد. به عنوان مثال شما به دنبال شما به دنبال رتبه گرفتن روی کلمه کلیدی « آموزش وردپرس » می‌باشید. این سایت به شما ابزارهای رایگان ارائه خواهد داد که می‌تواند سرعت رشد شما را به مراتب افزایش دهد. با این حال پیشنهاد ما به شما این است که به این سایت به عنوان یک تفریح نگاه کنید و شروع به بررسی بخش به بخش آن نمایید تا به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید.

4.   google analytics academy

زمانی که به دنبال معرفی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی هستیم، هیچ سایتی به اندازه google analytics academy نمی‌تواند یاری دهنده ما باشد. یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در حوزه سئو که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده است، سایت google analytics academy می‌باشد. اکثر افراد google analytics  را به خوبی می‌شناسند. اما نکته بسیار مهم آن در این است که با آکادمی آن آشنایی کافی ندارند. آن ها فکر می‌کنند که این google analytics صرفا برای تحلیل ترافیک سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که اشتباه فکر می‌کنند، این سایت علاوه بر تحلیل ترافیک یک سایت به شما امکان آموزش سئو را نیز خواهد داد.

برخی از افرادی که اندکی با این سایت آشنایی دارند، از بخش‌های آموزشی آن برای تحلیل دیتا استفاده می‌کنند. در صورتی که هدف ما آموزش تغییرات جدیدترین الگوریتم‌های گوگل می‌باشد. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، در حال حاضر جدیدترین اخبار و اطلاعات تغییر الگوریتم‌های گوگل را می‌توان از طریق google analytics academy به دست آورد. با این حال به این نکته توجه داشته باشید که داشتن یک دانش حداقلی برای سئو بسیار لازم و ضروری می‌باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق وبلاگ سایت برترآموز که یکی از برترین سایت های آموزش سئو فارسی زبان می‌باشد، با اطلاعات اولیه مورد نیاز خود آشنا شوید.

سپس با استفاده از سایت google analytics academy یافته‌های خود را به چالش بکشید و به دنبال تعریف استراتژی باشید.  افرادی که دانش سئو بالایی دارند، اطلاعات خود را به صورت پیوسته آپدیت می‌کنند. چرا که ذات دانش سئو پویایی است و شما بدون توجه به این موضوع نمی‌توانید آن گونه که باید و شاید به اهداف خود دست پیدا کنید. در نهایت باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که حداقل سطح زبان مورد استفاده برای این سایت نیز سطح متوسط می‌باشد. چرا که برخی از اصطلاحات تخصصی آن نیاز به دانش بالا زبان دارد. البته با کمک ابزارهای تخصصی ترجمه زبان انگلیسی نیز می‌توانید نیاز خود را رفع کنید. اما این موضوع روی مدت زمانی یادگیری شما تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

گوگل آنالیتیکس

5.   LinkedIn Learning

یکی از سایت‌های بسیار  جذابی که در معرفی برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی باید به آن اشاره داشته باشیم، سایت LinkedIn Learning می‌باشد. اکثر افراد لینکدین را یک شبکه اجتماعی مربوط افراد سرشناس و یا افراد تک دوست می‌دانند. در صورتی که لینکدین در حال حاضر یک شبکه به شدت قوی برای یادگیری می‌باشد. در حال حاضر LinkedIn Learning دارای بیش از 16000 دوره آموزش تخصصی سئو می‌باشد. دقت کنید که در این دوره‌ ها قرار نیست که یک سری مطالب کلی آموزش دهند. بلکه قرار است که یک سایت به صورت صفر تا صد بررسی شود. فرض کنید که شما به دنبال راه اندازی یک سایت در حوزه آموزش زبان آلمانی می‌باشید.

شما برای شروع نیاز به یک منتور دارید تا کار شما به صورت حرفه‌ای و دقیق بررسی و رصد کند. به نظر شما چه کسی برای این منظور بهترین شخص می‌باشد. قطعا کسی که اطلاعات بسیار به روز داشته باشید و از همه مهمتر یک شبکه ارتباطی با افراد برتر حوزه سئو و یا دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. این که شما چگونه یک استراتژی به صورت صفر تا صد طراحی کنید، هنر شما است. اما این که چه کسی این استراتژی را بررسی کند و به آن اجازه اجرا دهد، موضوع دیگری است. شما به عنوان یک سئو کار باید روزانه حداقل 20 ت 40 دقیقه برای بررسی لینکدین خود قرار دهید. چرا که اولا شما باید افراد مطرح در این حوزه را دنبال کنید و از آن ها اطلاعات به روز دریافت نمایید.

دوما شما باید بتوانید از دوره های تخصصی برای افزایش دانش خود استفاده کنید. در حال حاضر دوره های سئو موجود در لینکدین سطح بسیار بالایی دارد و برای کسانی که به دنبال مستر شدن و یا آموزش سئو می‌باشند، یک امتیاز بسیار عالی محسوب می‌شود. از طرفی مهمترین ویژگی این دوره ها در این است که فارق از زبان و محل زندگی شما برای همه افراد امکان استفاده از پلتفرم‌های ویژه برای ترجمه همزبان وجود دارد. البته داشتن یک دانش زبان اولیه بسیار به شما کمک خواهد کرد.

6.   SEO 101

یکی دیگر از برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی سایت، SEO 101 می‌باشد. این سایت شاید در نگاه اول ظاهر ساده ای داشته باشد. اما بعد از بررسی های نهایی آن می‌توان به این نتیجه رسید که این سایت به سبک کلاسیک سئو را بررسی کرده است و در نهایت به صورت نوین برای آن استراتژی تعریف کرده است. شما در این سایت با نظرات و مقالات اقای جیل کوچر آشنا خواهید شد. او با توجه به سابقه بسیار بالایی که در این حوزه دارد و از طرفی دانش بسیار عمیق او یکی از نابغه های حال حاضر شناخته می‌شود. اگر نیم نگاهی به سوابق درخشان او داشته باشید، پروژه‌های جذابی را مشاهده خواهید کرد که هر بخش آن برای شما جذاب خواهد بود.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که، این سایت برای شما مفاهیم پایه‌ای را با دیدگاهی متفاوت بررسی می‌کند. به عنوان مثال اگر قرار است که ارزش کلمات کلیدی را به شما نشان دهد، برای شما اطلاعات بسیار زیادی را بررسی می‌کند و از تعریفی متفاوت از تعاریف موجود را به شما نشان خواهد داد. این یکی از بزرگترین و جذابترین مزایای این سایت می‌باشد. شاید لیست برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی بیش از 100 مورد برتر داشته باشد. اما این سایت قطعا در 10 گزینه اول می‌باشد. نکته جالب این موضوع در این است که این سایت توسط انگلیسی زبانان نیز رتبه بسیار بالایی دارد.

این موضوع زمانی ارزش پیدا می‌کند، که شما مشاده می‌کنید سایت SEO 101 امتیاز بیشتری از سایت وبمستران معروف گوگل دریافت کرده است.با توجه به این موضوع پیشنهاد ما به شما این است که تمام تلاش خود را روی بررسی این سایت قرار دهید. سعی کنید با ذهن خالی مفاهیم پایه سئو مانند لینک سازی، انتخاب کلمات کلیدی و … را بررسی کنید. در این صورت می‌توانید بازدهی بسیار عالی برای آموزش سئو خود به دست آورید. دقت داشته باشید که داشتن نگاه خلاقانه در سئو خود یک امتیاز جانبی بسیار جذاب خواهد بود.

7.   WEBMASTER WORLD

به عنوان آخرین سایت در لیست برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی باید به سایت WEBMASTER WORLD اشاره داشته باشیم. اگر بخواهید که برای یادگیری مفاهیم پایه‌ای سئو این سایت را دنبال  کنید، قطعا با چالش‌های بسیار زیادی مواجه خواهید شد. چرا که اطلاعات بسیار زیادی به صورت گسترده در اختیار و در دسترس شما خواهد بود. اما اگر بخواهید که بخش‌های پازل سئو را به صورت تخصصی بررسی کنید، قطعا این سایت برای شما مانند یک معجزه عمل خواهد کرد. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این سایت برای استفاده افراد متخصص و حرفه‌ای می‌تواند، اندکی زمان بر باشد. چرا که شما باید در گفتگوهای مختلف خود به دنبال پیدا کردن افراد با تجربه باشید.

اما اگر شما مدت زمانی را برای این کار صرف کنید و یک لیست از افراد با تجربه به دست آورید، قطعا دانش و اطلاعات شما به صورت قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایت WEBMASTER WORLD بهترین سایت بررسی الگوریتم‌ها و قوانین جدید گوگل می‌باشد. چرا که سئو کاران حرفه‌ای در گروه‌هایی خاص با یک دیگر در مورد نتایج این تغییرات با هم صحبت می‌کنند و از طرفی دانش خود را به نیز با یک دیگر به اشتراک می‌گذارند. اما نکته بسیار مهم آن در این است که سطح این گفتگوها اندکی بالا است. برای درک تمامی این موضوع لازم است که شما دانش بالایی در حوزه زبان انگلیسی داشته باشید، چرا که در غیر این صورت ممکن است که در فهم استراتژی‌های مختلف دچار چالش شوید.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سایت WEBMASTER WORLD برخی از خدمات خود را به صورت رایگان و برخی دیگر را به صورت پریمیوم در اختیار شما قرار خواهد داد. اما شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای لازم است که اشتراک آن را تهیه کنید. چرا که دسترسی شما به این اطلاعات به عنوان اولین نفر قطعا برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. هرچه این اطلاعات تحلیل پذیری بیشتری داشته باشند، قطعات رتبه و شرایط سایت شما پیشرفته‌تر خواهد شد.

سایت وبمستران

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد برترین سایت های آموزش سئو زبان انگلیسی با شما صحبت کردیم. شما به عنوان یک سئو کار لازم است که دانش خود را همیشه به روز نگه دارید. به عنوان مثال در حال حاضر کپی رایتینگ توسط هوش مصنوعی برای تولید محتوا امری رایج شده است. اما نکته بسیار مهم آن در این است که افراد چگونگی استفاده از محتواهایی الگوریتمی را نمی‌دانند. به همین دلیل است که الگوریتم MUM برای آن ها چالش‌های بسیار زیادی را فراهم خواهد کرد. آن ها به صورت غیر مستقیم شاهد افت رتبه سایت خود می‌باشند. در صورتی که آن ها محتوای بیشتری بارگذاری می‌کنند و از طرفی لینک سازی قوی‌تری نیز انجام می‌دهند، اما زمانی که به نتایج آن نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که سایت در حال درجا زدن می‌باشد.

تا زمانی که شما به عنوان یک سئو کار و یا استراتژیست سایت نتوانید اطلاعات روز برای خود شخصی سازی کنید، از این دست چالش‌ها بسیار زیاد خواهید داشت. استفاده از هوش مصنوعی برای رشد سایت و یا پیدا کردن پاسخ سوالات مختلف بسیار عالی است. اما راستی آزمایی این اطلاعات نیز بسیار مهم است. به همین دلیل است که همواره ما تاکید داریم که هر استراتژی را در مقیاس کوچک اجرا کنید و بعد از بررسی نتایج آن مقیاس استراتژی خود را افزایش دهید. چرا که در غیر این صورت بازنده اصلی شما خواهید بود. البته ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود و هر آنچه نیاز داشته باشید، در سریعترین زمان ممکن فرا خواهید گرفت.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *