هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

آموزش زبان آلمانی از پایه تا پیشرفته ❶ ویژه مکالمه + مهاجرت

مدرس

محسن حبیبی راد

مدت زمان دوره

ساعت

نحوه ارسال

دانلود از وبسایت

پشتیبانی دوره

24 ساعته

قیمت :

4,990,000 تومان

توضیحات

آموزش زبان آلمانی، اگر قصد مهاجرت و زندگی به کشور آلمان رو دارید و یا قصد دارید در این کشور ادامه تحصیل دهید باید به زبان آلمانی مسلط شوید و ما در این پکیج آموزشی به نوعی تدریس کرده ایم که شما به راحتی بتوانید مهاجرتی آسان به آلمان را از نظر زبان آلمانی داشته باشید. زبان آلمانی جزو مهمترین زبان های خارجی میباشد که ایرانیان زیادی به دنبال یادگیری آن هستند اگر شما نیز به دنبال یادگیری زبان اصیل آلمانی هستید باید بهترین دوره های مرتبط به این زبان را بگذرانید.

شما با تهیه این پکیج آموزش زبان آلمانی یاد خواهید گرفت که به صورت صفر تا صد بدون هیچ پیش زمینه ای به زبان آلمانی به راحتی بتوانید به این زبان مسلط شوید و در پایان این دوره آموزشی بتوانید با گویش آلمانی صحبت کنید. پکیج زبان آلمانی « iGerman » پرفروش‌ترین و محبوبترین پکیج آموزش زبان آلمانی در کشور ایران میباشد که چندین سال سابقه حرفه ای در این زمینه را داراست و با سبکی کاملا جدید و متفاوت شروع به آموزش زبان کرده است.

 

محتویات پکیج آموزشی iGerman

این پکیج شامل فیلم آموزشی + دو جلد کتاب + یک عدد فلش 32 گیگ شامل فیلم های زبان آلمانی به همراه زبان فارسی میباشد و همچنین یک عدد تراکت دیواری 100*70 کاملا منحصر به فرد برای خریداران ارسال خواهد شد.

 

  • فیلم های آموزشی زبان آلمانی تولید شده آکادمی آی جرمن
  • یک عدد فلش 32 گیگ شامل فیلم های زبان آلمانی
  • کتاب علائم راهنمایی و رانندگی زبان آلمانی
  • کتاب دوپینگ زبان آلمانی
  • شامل صفر تا صد زبان آلمانی در این کتاب وجود دارد
  • اسامی زبان آلمانی

امروزه همه سعی داریم زبان‌های مختلف هر کشوری را یاد بگیریم و بتوانیم به راحتی صحبت کنیم، اما خب یادگیری همه‌ی آنها ممکن نیست، زبان انگلیسی به دلیل بین‌المللی بودن آن مورد توجه همه قرار گرفته است. بعد از آن آموزش زبان آلمانی در بین مردم مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله سعی داریم بیشتر در مورد زبان آلمانی صحبت کنیم.

زبان آلمانی

در واقع زبان، گویشی برای ارتباط است که انسان نیازهای خود را با ارتباط با بقیه انسان‌ها برطرف می‌کند. هر زبان و هر گویشی شیرینی و جذابیت خودش را دارد. با زبان آلمانی در بسیاری از کشورهای اروپا ارتباط برقرار می‌کنند، شاید در ابتدا کمی سخت به نظر بیاید به دلیل اینکه این زبان مانند زبان انگلیسی در مدرسه‌ها تدریس نشده است و دانش‌آموزان چیز زیادی از این زبان نمی‌دانند. آموزش زبان آلمانی هم مانند انگلیسی و دیگر زبان‌ها در آموزشگاه‌های مختلف تدریس می‌شود و علاقه مندان می‌توانند ثبت نام کنند و این زبان شیرین را یاد بگیرند. در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، شرق بلژیک و … اکثریت مردم به این زبان صحبت می‌کنند. جالب است بدانید یک دهم کل کتاب‌هایی که در سال تالیف می‌شوند به زبان آلمانی است. این زبان هم مثل زبان انگلیسی گویش‌های مختلف و متنوعی دارد. آموزش زبان آلمانی برای کسانی که قصد مهاجرت دارند اهمیت زیادی دارد تا در کمترین زمان و به صورت حرفه ای یا حداقل متوسط آن را یاد بگیرند. زمانی که می خواهید مهاجرت کنید، دغدغه‌ی اصلی شما یادگیری زبان آن کشور است تا امتیاز بالایی برای پذیرش داشته باشید. بعد از مهاجرت هم نیاز است به طور حرفه‌ای آن را یاد بگیرید تا بتوانید ارتباط صمیمی با هم محلی‌های خود داشته باشید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

الفبای زبان آلمانی

زبان آلمانی 26 حرف اصلی و 4 حرف فرعی دارد. این حروف در کنار هم قرار می‌گیرند و ارتباط زنده‌ای را بوجود می‌آورند. نام‌ها در این زبان مذکر، مونث و یا خنثی هستند. گاهی میتوان گفت اسم‌های جمع هم چهارمین جنس به حساب می‌آید، آموزش زبان آلمانی از صفر تا صد نیاز به اراده و پشتکار زیادی دارد. در آموزش زبان آلمانی همه‌ی قواعد و گرامر‌ها و باید‌ها و نباید‌ها به خوبی آموزش داده می‌شود، اگر به این اصول و قواعد توجه نکنید ممکن است هنگام صحبت با فردی آلمانی اشتباه‌های زیادی داشته باشید و موجب به اشتباه رساندن منظور خود بشوید که این موضوع می‌تواند برای طرف مقابل شما خنده دار و یا ناراحت کننده باشد. با آموزش کامل زبان آلمانی همه‌ی این مشکلات رفع می‌شود تنها باید دقت و وقت خود را صرف این کار کنید.

سطوح مختلف زبان آلمانی

خب بعد از اینکه یک آموزشگاه خوب و معتبر برای یادگیری پیدا کردید نوبت آن است که تعیین سطح شوید که این کار را خود مربی آموزشگاه انجام می‌دهد و از شما تست می‌گیرد. فراموش نکنید در سطح‌های ابتدایی نیاز به آموزش زبان آلمانی با خلاقیت و ایده پردازی دارید. تعیین سطح سه مرحله است که سطح اول، سطح مقدماتی است که شامل A1 و A2 می‌شود. سطح بعدی دوره میانی و سطح بعدی هم دوره پیشرفته است که هر کدام از این‌ها زیر مجموعه‌ای دارد و اگر هم چیزی بلد نباشید نیاز به آموزش زبان آلمانی از پایه دارید. اگر هم اهل رفتن به کلاس نیستید می‌توانید از پکیج آموزش زبان آلمانی استفاده کنید که همه این موارد را به خوبی آموزش می‌دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این موارد می‌پردازیم.

سطح A1: در این سطح متقاضی کلمه ها و جملات خیلی ابتدایی را بلد است و برای رفع نیاز‌های ضروری کافی است. البته که می‌تواند خودش را معرفی کند و سوال‌های پرتکرار که در ارتباط رواج دارد، بپرسد.

سطح A2: در این سطح میتوانید علاوه برکلمات ساده، کمی بیشتر ارتباط برقرار کنید و از خود و زندگی خود بیشتر صحبت کنید و در بحث‌های ساده و معمولی شرکت کنید.

سطح میانی شامل B1 و B2 است که در زیر توضیح می‌دهیم.

سطح B1: در این سطح شما دوره مقدماتی را گذرانده اید و به قول معروف سختی راه را طی کرده‌اید. حالا راحت‌تر متوجه جملات و صحبت‌های دیگران می‌شوید و برای مهاجرت تقریبا نصف راه را طی کرده اید و بیشتر از پس کارهای خود برمی‌آیید.

سطح B2: در این سطح شما می‌توانید حتی در مورد رشته تخصصی خود به راحتی صحبت کنید و در کلاس‌های تخصصی خود شرکت کنید و بدون آمادگی بدون مشکل خاصی گفت‌و‌گو کنید.

سطح بعدی شامل سطح پیشرفته می‌شود که با C1 و C2 نام‌گذاری میشود.

سطح C1: در این سطح به راحتی می‌توانید متن‌های طولانی و بلند را بدون اینکه به دنبال معنی کلمه‌ای بگردید درک کنید.

سطح C2: در این سطح هم که اخرین سطح یادگیری است، خیلی راحت با دیگران میتوانید هم‌کلام شوید و به دنبال لغت در ذهن خود نمی‌گردید و در کل مشکل خاصی در صحبت و دستور و قواعد ندارید.

برنامه ریزی و نکاتی در یادگیری زبان آلمانی

قبل از شروع یادگیری، یک برنامه‌ی جامع و دقیق داشته باشید تا هم راحت‌تر یاد بگیرید و اینکه از یادگیری آن زده نشوید. در این ادامه نکته‌ها و روش‌هایی را توضیح می‌دهیم.

  • کلمات را از ساده به سخت در فلش کارت‌ها بنویسید و هر شب آنها را چک کنید.
  • به موفقیت‌ها و پشتکار و شکست‌های خود فکر کنید.
  • اگر در سطح مقدماتی حرفه‌ای نشدید وارد مرحله بعد نروید.
  • تمرین و تکرار اصول و پایه یادگیری هر زبانی است.
  • زمان‌بندی یادگیری در طی روز اهمیت زیادی دارد، از آن غافل نشوید تا تفریط و افراط صورت نگیرد که بسیار اشتباه است.
  • از رمزهای خنده دار و جالب برای حفظ کردن کلمات استفاده کنید تا برای همیشه در حافظه بلند مدت شما بماند.
  • هدف خود را هیچ وقت فراموش نکنید، فکر کردن به هدف شما را در این راه قوی‌تر میکند.

نکات بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که با دقت و توجه و رعایت آنها به همه‌ی این موارد به راحتی زبان آلمانی را یاد میگیرید. هنگامی که این نکات را به صورت مداوم رعایت کنید تبدیل به یک عادت در روز می‌شود و زمانی که بخواهید تنبلی کنید احساس می‌کنید چیزی گم کردید. اگر منظم باشید دوره آموزش زبان آلمانی بسیار کوتاه‌تر می‌شود. مطمئن باشید موفق تر از همیشه عمل می‌کنید و روزهای بهتری در انتظار شماست.

گام به گام، با مراحل آموزش زبان آلمانی

تفاوت های زبان آلمانی با زبان فارسی

تفاوت های زبان آلمانی با زبان فارسی
جنسیتضمایر شخصی
جمله بندیحروف تعریف

الفبای زبان آلمانی از 26 حرف اصلی و 4 حرف فرعی تشکیل شده است که قرار گرفتن این حروف کنار هم زبان آلمانی را می سازد. زبان آلمانی و فارسی تفاوت هایی با هم دارند که بررسی آن ها پیچیده است. ولی برای آموزش زبان آلمانی باید در یک سطح ابتدایی این تفاوت ها را دانست. این تفاوت ها عبارتند از :

  • جنسیت : برخلاف زبان فارسی، در زبان آلمانی جنسیت خیلی نقش دارد. یعنی هر اسم یکی از جنسیت های مذکر، مونث و یا خنثی را دارند. در زمان آموزش زبان انگلیسی جنسیت را هم باید یاد گرفت.
  • حروف تعریف معرفه : در زبان آلمانی برای نشان دادن معرفه نکره بودن از حروف معرفه استفاده می شود که این حروف معرفه خود می توانند مونث، مذکر بودن را نشان دهند.
  • نحوه جمع بستن اسامی : در زبان آلمانی برخلاف چیزی که در زبان فارسی و انگلیسی وجود دارد جمع بستن کلمات قانون خاصی ندارد و در زمان آموزش زبان آلمانی باید جمع کلمات را هم یاد گرفت.
  • ساختار مفعولی در زبان آلمانی : در زبان آلمانی مفعول مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد که بر اساس جایگاه آن در جمله پیدا نمی شود و براساس ساختارش پیدا می شود.
  • ساختار های ملکی : در زبان آلمانی ساختارهای ملکی همگی با یک حالت نشان داده می شوند.
  • ضمایر شخصی : در زبان آلمانی سه نوع ضمایر شخصی داریم که عبارتند از ضمایر شخصی فاعلی، مفعولی مستقیم و غیرمستقیم. برخلاف زبان های انگلیسی و فارسی دو نوع ضمیر مفعولی داریم.
  • جمله بندی : فاعل و مفعول در زبان آلمانی می توانند جایگاه های مختلفی داشته باشند چون از روی ساختارشان شناخته می شوند.
  • نسبت دادن صفات در زبان آلمانی : در زبان آلمانی وقتی که یک صفت را به یک اسم نسبت می دهیم، آن صفت ویژگی های آن اسم را دریافت می کند. این نکته برخلاف چیزی است که در زبان انگلیسی اتفاق می افتد.
  • زمان ها در زبان آلمانی : زمان ها در زبان انگلیسی شبیه به زبان آلمانی می باشد. در آموزش زبان آلمانی باید به این نکته توجه کرد که زمان هایی مانند حال کامل، گذشته کامل و آینده کامل در زبان فارسی معادلی ندارند.
  • افعال عبارتی : در زبان آلمانی می توان با اضافه کردن حروف اضافه به فعل، فعل های جدیدی را ساخت. این حالت را در زبان انگلیسی هم می توان مشاهده کرد در انگلیسی به این افعال Phrasal گفته می شود. در زبان فارسی برای این افعال معادلی پیدا نشده است.

آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته

همین اول کار بهتر است بدانید که دانستن آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری زبان آلمانی بسیار مفید و کارساز است. چرا که زبان آلمانی و انگلیسی هر دو از یک گروه زبانی به نام  Germanic Languages هستند. به همین علت هم اگر یکی از زبان‌های موجود در این گروه زبانی را بلد باشید راحت تر می‌توانید دوره آموزش زبان آلمانی را گذرانده و آن را فرا بگیرید.

کار خود را با یادگیری الفبای این زبان آغاز کنید. به آوای هر حرف به صورت جداگانه گوش دهید و صدای حروف را با هم و در کلمه های مختلف بشنوید و مقایسه کنید. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، صدای حروف الفبا را در هر دو زبان با هم مقایسه کنید تا درک بهتری از چگونگی تلفظ آن‌ها داشته باشید. همچون هر زبان دیگری،  یادگیری زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته نیازمند تمرین و تکرار فراوان است. شما می‌توانید با شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی مجموعه برتر آموز، این زبان را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

گام به گام، با مراحل آموزش زبان آلمانی

برای یادگیری این زبان بایستی گام به گام پیش بروید و توقع نداشته باشید که یک شبه، همه نکات و قواعد آن را فرا بگیرید. در ادامه به شما مراحلی که باید طی کنید را خواهیم گفت.

  1. یادگیری الفبای زبان آلمانی

قطعا نخستین گام برای یادگیری هر زبان جدیدی، یاد گرفتن الفبای آن می باشد. الفبای زبان آلمانی روسی دارای 26 حرف است که بسیاری از حروف آن مشابه زبان انگلیسی و با همان تلفظ هستند، اما غیر از این حروف، حرف دیگری نیز در این زبان داریم که به آن eszett می گویند و با نماد ß یا ss نشان داده میشود و در نگارش مدرن آلمانی، استفاده از آن لزومی ندارد.

شاید در آغاز دوره های آموزش زبان آلمانی ، یادگیری این زبان کمی دشوار به نظر برسد، اما به شما قول می‌دهیم که با روزی یک ساعت تمرین، خیلی سریع به آن مسلط خواهید شد. جهت یادگیری الفبای زبان آلمانی و آشنایی با تلفظ حروف آن، نخست این عبارت را در اینترنت سرچ کرده و سپس سعی کنید تلفظ کلماتی که به این زبان می‌بینید را اول خودتان حدس بزنید، بعد به یک دیکشنری معتبر مراجعه نموده و درستی حدس خود را چک نمایید.

  1. آموزش زبان آلمانی، نوشتن حروف و کلمات

حال نوبت به نوشتن می رسد. برای نوشتن، نخست لازم است که تمام حروف این زبان را یاد گرفته باشید و سپس از روی برخی کلمات راحت و با دیدن ویدیو‌های آموزشی، شروع به نوشتن کنید. پس از مهارت یافتن در نوشتن حروف به شکل جداگانه، شروع به نوشتن چند کلمه و سپس یک جمله کنید. جهت یادگیری هر چه سریعتر خط زبان آلمانی حتما هر روز ساعاتی را به تمرین اختصاص دهید.

  1. یادگیری کلمات ساده و عبارات محاوره‌ای در زبان آلمانی

در این زبان نیز همچون سایر زبان‌های خارجی، نخست لازم است با عباراتی از قبیل  Hello، How are you، Thank you   و … آشنا شوید. این عبارات ساده و به اصطلاح محاوره ای دروازه ورود به دنیای زبان‌های خارجی هستند و به زبان آموز کمک می‌کنند در جای درست و به جایی از آن‌ها استفاده کند.

  1. ضمایر و صرف افعال در آموزش زبان آلمانی

یادگیری ضمایر در این زبان نیازمند تمرین و تکرار فراوان است و بایستی به مذکر، مونث یا خنثی بودن ضمایر دقت کنید.

  1. دیدن فیلم و اخبار به زبان آلمانی

اگر می‌خواهید از مبتدی تا پیشرفته این زبان را یاد بگیرید، بایستی علاوه بر شرکت در دوره های تخصصی آموزش زبان آلمانی، پیوسته باید فیلم‌هایی به این زبان ببینید و یا مثلا برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب به سراغ اخبار یا داستان هایی به زبان آلمانی بروید. اگر موقع خواندن اخبار یا داستان با کلمه ای مواجه شدید که اصلا معنای آن را نمی‌دانستید، کلمه را هایلایت کنید و سپس در دیکشنری معنی آن را بیابید. کلمات را همراه با مثال به خاطر بسپارید و یا از تکنیک جعبه لایتنر استفاده کنید.

به طور کلی اگر روزانه تنها 30 دقیقه به فراگیری این زبان بپردازید. پس از مدت کوتاهی می توانید به درستی و با تلفظ صحیح به زبان جدیدتان صحبت نموده و در آن به مهارت قابل وصفی دست یابید.

شایان ذکر است که دوره های آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته مجموعه برتر آموز، توسط معلمان برتر این زبان و اساتید مجرب ارائه می‌ گردد و شامل موضوعاتی از قبیل مبانی گفتاری، جشنواره‌ های تابستانی و زمستانی و غذاهای معروف این کشور و وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن خواهد بود.

باید گفت زبان هایی همانند زبان آلمانی مثل زبان فرانسوی سختی های زیادی در یادگیری دارند اما اگر مرجع خوبی در زمینه آموزش این دو زبان پیدا کنید خیلی راحت میتونید به این زبان ها مسلط شوید. مثلا اگر آموزش زبان فرانسه را به خوبی ببینید میتوانید در مدت زمان خیلی کم به این زبان صحبت کنید و اگر قصد مهاجرت هم داشته باشید مشکلی برای شما پیش نیاید. عموما زبان آلمانی و زبان فرانسه از جمله زبان های خاصی هستند که تو این کشور ها بیشتر مردم به زبان محلی خود صحبت میکنند، البته شما میتوانید انگلیسی هم در این کشورها صحبت کنید اما اگر به زبان همان کشور مسلط باشید خیلی کار راحت تری برای زندگی و اقامت کاری و تحصیلی در آلمان و فرانسه خواهید داشت.

 

زبان آلمانی

مزایای یادگیری زبان آلمانی

یادگیری هر زبان جدید دنیای جدیدی را به روی فرد باز می کند. از مزایای یادگیری زبان آلمانی هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یادگیری آسان از مزایای زبان آلمانی است.

آموزش زبان آلمانی همانند آموزش زبان ترکی کار چندان دشواری نیست و اگر شما با زبان انگلیسی تا حدودی آشنا باشید، کارتان آسانتر هم خواهد بود. چرا که هر دوی این زبان ها ریشه ی یکسانی دارند و در نتیجه، هزاران کلمه‌ مشابه وجود دارد. به عنوان مثال، کلمه انگلیسی chin در زبان آلمانی Kinn بوده  و father  به شکل Vater می باشد. پس یادگیری زبان آلمانی نسبتا راحت است.

  1. زبان آلمانی، زبان دانشمندان و مخترعان بزرگی است.

گفتنی است که آلمان کشور دانشمندان و مخترعان مشهوری بوده است. درصد زیادی از دستاوردهای جهانی نخستین بار به زبان آلمانی کشف و معرفی شده اند. لذا آشنایی با کشفیات این اشخاص برجسته و خواندن کتاب هایشان به زبان اصلی از مزایای یادگیری این زبان می باشد.

صدها جایزه نوبل برای دستاوردهای فیزیک، شیمی، ادبیات، پزشکی و سایر زمینه‌ها متعلق به آلمانی هاست. افزون بر آن، بسیاری از برندگان جایزه نوبل از سایر کشورها هم، در دانشگاه‌های معتبر و مشهور کشور آلمان آموزش دیده اند.

  1. اهمیت آموزش زبان آلمانی برای اهداف آکادمیک

در اصل، زبان آلمانی، دومین زبان علمی متداول‌ در دنیاست که در بیشتر کتابها و مقالات علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل این موضوع هم می تواند این باشد که بازار کتاب آلمان، سومین بازار بزرگ کتاب دنیا پس از چین و انگلیس است. از آنجایی که درصد کمی از این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه شده اند، تنها یادگیری و تسلط به زبان آلمانی امکان دسترسی به آن‌ها را به شما خواهد داد. پس این می تواند یکی از مزایای مهم و اساسی یادگیری زبان آلمانی محسوب شود.

  1. یادگیری زبان آلمانی راهی روشن به سوی تحصیلات تکمیلی

یکی از علل اصلی که باعث شده آموزش زبان آلمانی چنین جایگاه والایی در جامعه علمی داشته باشد، این واقعیت است که دانشگاه‌های این کشور شهرت و اعتبار جهانی بسیار مطلوبی دارند. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۱، این کشور چهارمین مقصد محبوب برای دانشجویان متقاضی تحصیل خارجی بوده است که برای دانشگاه های آلمانی اپلای کرده بودند.

افزون بر آن در این کشور برای تحصیلات تکمیلی، تعدادی دانشگاه‌ با هزینه بسیار پایین یا عدم وجود شهریه نیز وجود دارد. لذا  یادگیری زبان آلمانی برای صرفه‌جویی در هزینه های دانشجویی نیز راه حل بسیار مناسبی است.

دانشجویان با تحصیل در این کشور می توانند در تمامی رشته های دانشگاهی به دانش عمیق و بنیادی دست یابند، اما در حوزه‌های فیزیک، شیمی و پزشکی دانشگاه های آلمان در جهان مشهور  و زبانزد هستند. البته این موضوع با توجه به جایگاه‌ دانشگاه‌های آلمانی در رتبه بندی‌های جهانی به اثبات رسیده است.

مزایای آموزش زبان آلمانی

5. افزایش درآمد با آموزش زبان آلمانی

یکی از شرکای تجاری آمریکا در دنیا کشور آلمان است که در تمامی عرصه ها نیز حضور دارد و سعی در بیشتر کردن مناسبات تجاری خود با دیگر کشورها دارد. محصولات آلمانی را همه ما می شناسیم، از خودرو گرفته تا محصولات شیمیایی و فلزات توسط کشور آلمان ساخته و به کشورهای دیگر صادر می شوند. بنابراین اگر به دنبال افزایش درآمد خود از طریق تجارت هستید، بهترین کار این است که زبان آلمانی خود را هرچه بیشتر تقویت کرده تا بتوانید به راحتی هرچه تمام تر با صادرکنندگان آلمانی مذاکره و صحبت کنید.

6. ارتباط با بزرگترین نیروگاه اقتصادی جهان دیگر مزیت یادگیری این زبان

شاید بسیاری از افراد آلمان را فقط به چشم ادامخ تحصیل ببینند. اما باید بدانید چنین چیزی اصلا صحبح نیست چرا که آلمان یکی از کشورهایی است که در اقتصاد جهان نقش بسیار زیادی دارد. کشور آلمان بزرگترین کشور در حوزه اقتصاد در اروپا و چهارمین کشور در اقتصاد جهان است و بسیاری از فناوری های نوظهور در این کشور شکل می گیرند. اکثر افراد در آلمان می توانند به زبان انگلیسی نیز صحبت کنند اما اگر بتوانید با زبان مادری با آلمانی ها صحبت کنید، قطعا باعث ایجاد حس خوب و بهتر شدن روابط کاری خواهید شد.

7. زبان بسیاری از کشورهای اروپایی آلمانی است

زبان های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی هر سه جزو زبان های پر طرفدارتر در جهان و مخصوصا اروپا هستند. همچنین این سه زبان به عنوان زبان رسمی در اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر خود آلمان، در مرکز و اروپای شرقی از این زبان استفاده می شود. بنابراین شما با یادگیری چنین زبانی، با 100 میلیون نفر در دنیا ارتباط کاملا نزدیک خواهید داشت و همین باعث یک سطح بسیار گستزده از روابط مفید برای شما خواهد شد.

8. دسترسی به حجم زیادی از اطلاعات در اینترنت

آلمانی زبان ها در سطح اینترنت حضور بسیار پررنگی دارند و اگر شما به زبان آلمانی مسلط باشید، می توانید با افراد مختلف در سطح جهان فقط با استفاده از یک گوشی یا کامپیوتر در ارتباط باشید. علاوه بر افراد، سایت های زیادی هستند که به زبان آلمانی محتوا درون آن ها است و شما می توانید به چیزی حدود 15 میلیون سایت که به زبان آلمانی هستند، دسترسی داشته باشید. یکی از دامنه هایی که در جهان بسیار مورد استفاده است، دامنه de می باشد که مربوط به کشور آلمان است.

9. ارتباط با آلمانی ها در دیگر کشورها

نکته بسیار جالبی که درباره آلمان وجود دارد، این است که تعداد زیادی از مردم این کشور زیاد به مسافرت می روند. چرا که در طول سال، 6 هفته مرخصی دارند و با داشتن یک درآمد به نسبت بالا، برای آن ها مسافرت رفتن بسیار کار آسانی است. بنابراین بسیار پیش می آید که در کشورهای دیگر و توریستی، به آلمانی ها برخورد کنید و با آنها مجبور به مراوده باشید. اگگر زبان آلمانی را بدانید، در اینصورت بهتر می توانید با دیگر افراد آلمانی ارتباط برقرار کنید و حتی نیازهای خودتان را در یک کشور دیگر با آن ها مطرح کنید.

چگونه می توان یادگیری زبان آلمانی را سریع تر کرد؟

داشتن یک پکیج و آموزش فوق العاده برای آموزش زبان آلمانی، امری مهم و ضروری است . چرا که در این پکیج به راحتی می توانید به بهترین منابع دسترسی داشته باشید و همچنین فرآیند یادگیری آموزش خود را به راحتی هرچه تمام تر و سریع استارت بزنید. اما اینکه روند رشد شما به چه صورتی ادامه داشته باشد، کاملا به خودتان بستگی دارد. در ادامه روش های بسیار مفید که می تواند تاثیر زیادی در روند یادگیری شما داشته باشد را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید سریع تر فرآیند یادگیری زبان آلمانی را طی کنید.

1. از پانتومیم کمک بگیرید

شاید بسیاری از مواقع، یادگیری تمامی کلمات برای شما کمی سخت باشد و مدت زمان زیادی نیاز باشد تا آن ها را یاد بگیرید. اما اگر بتوانید از زبان بدن خود در انجام فعالیت ها و یادگیری زبان استفاده کنید، بسیار سریع تر می توانید پیشرفت کنید و یادگیری زبان را انجام دهید. زمانی که با یک شخص یا مدرس یا حتی دوست که به زبان آلمانی مسلط است صحبت می کنید، بهتر است هنگامی که معنای واژه ها را نمی دانید، از زبان بدن و علائم استفاده کنید تا بتوانید منظور خود را بیان کنید.

2. از یک مربی کمک بگیرید

یکی از ویژگی های پکج زبان آلمانی برتر آموز، پشتیبانی فوق العاده آن است. یعنی شما به صورت مداوم می توانید سواات خودتان را برسید و با مدرس خود در تماس باشید. وقتی به صورت مداوم با یک مربی که به زبان آلمانی مسلط است صحبت می کنید و با وی در ارتباط هستید، زبان آلمانی شما بسیار قوی خواهد شد و در عین حال مطمئن هستید که این زبان را به خوبی یاد می گیرید. استاد شما در زبان آلمانی باید کسی باشد که علاوه بر اینکه با وی احساس راحتی می کنید، بتوانید در زمان های مختلف به وی دسترسی داشته باشید و هر سوالی که از او دارید، به راحتی بپرسید. همچنین اگر او شما را تشویق کند که قطعا خیلی اتفاق بهتری خواهد افتاد و روز به روز شما به این زبان علاقمند خواهید شد.

3. برنامه ریزی را فراموش نکنید

برنامه ریزی برای هر کاری یکی از مهم ترین اصولی است که باید انجام دهید. ممکن است در ابتدا کمی فکر کنید این کار سخت و زمان بر است، اما در ادامه روند یادگیری خود خواهید دید که این کار نه تنها زمان بر نیست، بلکه باعث خواهد شد تا انگیزه فوق العاده ای را برای یادگیری داشته باشید. برای برنامه ریزی باید زمان خالی خود را پیدا کنید و سعی کنید حداقل در روز یک الی 4 ساعت زمان بگذارید. هرچه زمان شما برای یادگیری قرار می دهید، بیشتر باشد سریع تر فرآیند یادگیری برای شما تکمیل خواهد شد و می توانید روان تر به زبان آلمانی صحبت کنید.

4. فضای دیجیتال و آنلاین زبان آلمانی را تجربه کنید

سعی کنید بر روی تمامی دستگاه های خود مانند تلفن همراه، کامپیوتر، ایمیل، نام ها و … زبان آلمانی را اضافه کرده و زبان اصلی را به این زبان تغییر دهید. البته یادتان باشد برنامه هایی را زبانش را تغییر دهید که کاملا به آن مسلط هستید وگرنه در روند کار آن برنامه دچار مشکل خواهید شد. برای مثال اگر برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود دارید و می توانید به صورت چشمی بسیاری از کارها را با آن انجام دهید، تغییر دادن زبان آن به آلمانی گزینه بسیار مناسبی است. اما اگر با یک برنامه نمی توانید به راحتی کار کنید، توصیه ما به شما این است که چنین کاری را انجام ندهید.

5. مطالعه کتاب زبان آلمانی

یکی از مهمترین منابع برای یادگیری هر چیزی، مطالعه کتاب مربوط به همان موضوع است. برای یادگیری زبان آلمانی، واژگان، دستورها و اصطلاحات مربوط به آن، کتاب ها کمک زیادی به شما خواهند کرد و می توانید به راحتی سطح زبان خود را گسترده کنید. برای یادگیری زبان آلمانی کتاب های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید بهترین کتاب را پس از تهیه دوره، از مدرس و پشتیبان خود بپرسید تا زمان خود را روی کتاب هایی که مناسب شما نیستند، نگذارید.

یادگیری زمان آلمانی چقدر طول می کشد؟

برای یادگیری یک زبان دیگر، عوامل مختلفی تاثیر گذار است. برای مثال کسی که 5 ساعت در روز زمان برای یادگیری می گذارد با کسی که تنها نیم ساعت زمان می گذارد بسیار متفاوت است. درست است کیفیت بسیار مهم تر است اما باید توجه داشته باشید که با نیم ساعت زمان گذاشتن در روز قرار نیست مهارت بسیار بالایی در مدت زمان کوتاه به دست آوردید. با این حال، ما می خواهیم به صورت کلی سه سطح از دانش زبان را که ممکن است یک شخص به آن دست پیدا کند را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته و بدانیم برای رسیدن به هر کدام از این سطوح چه مقدار باید زمان بگذاریم.

سطح مبتدی

فرد با توانایی های مبتدی در واقع کسی است که بتوانید سوالات ساده را از افراد بپرسد، مکالمات را بسیار آهسته انجام دهد و در عین حال بتواند خود را معرفی کند. برای قرار گرفتن در این سطح از دانش باید ویژگی های زیر را داشته باشید.

  • بتواند در جایی مانند رستوران یا کافی شاپ، غذایی برای خوردن سفارش دهد.
  • با مردم عادی بتواند در حد صحبت های اولیه مکالمه کند.
  • بتواند برخی از مهارت های خواندن اولیه را درک کرده و از روی آن ها بخواند.
  • وقتی کسی به آهستگی در حال صحبت کردن است، بتواند آن را درک کند.

این ها مواردی است که از یک شخص با سطح مبتدی در زبان آلمانی یا هر زبان دیگری توقع می رود که بداند. برای اینکه به این مهارت برسید، حدود 180 تا 200 ساعت زمان گذاشتن، امری منطقی و معقول است. اما ممکن است یک شخص با 150 ساعت مطالعه به این توانایی برسد و شخصی با 220 ساعت به توانایی سطح مبتدی برسد. اما ما در اینجا متوسط را در نظر گرفتیم. یعنی اگر هفته ای 10 تا 15 ساعت زمان بگذارید، بدون نگرانی می توانید به این سطح از دانش برسید.

سطح متوسط

در این سطح از زبان، باید بتوانید مکالماتی که به صورت روزمره بین افراد برقرار می شود را درک کنید. حتی باید بتوانید گاهی سوال هایی نیز از دیگران بپرسید و همین باعث تفاوت بین این سطح از زبان با سطح مبتدی خواهد شد.

  • در سطح متوسط زبان آلمانی باید بتواند به اخبار و رادیو به راحتی گوش کنید و حتی خبرهای مختلف را از روی روزنامه ها بخوانید.
  • درباره موضوعات رایج بتوانید با دیگر افراد صحبت کنید.
  • موارد مربوط به  قواعد زبان را بخوانید و به راحتی آن ها را درک کنید.

برای رسیدن به این سطح، تنها 6 ماه تمرین و یادگیری مستمر نیاز دارید. یعنی اگر بتوانید هفته ای 15 ساعت بر روی زبان آلمانی خود تمرکز کنید، در عرض 6 ماه، 350 ساعت تمرین کرده اید و قطعا به این سطح از توانایی خواهید رسید.

سطح پیشرفته

در این سطح دیگر باید به مهارت های حرفه ای در این زبان برسید و هیچ چیزی نباشد که نتوانید به خوبی آن را درک کنید و درباره آن صحبت کنید. در این سطح از زبان آلمانی باید بتوانید مکالمات را به خوبی با دیگران انجام دهید، اتفاق هایی که ممکن است در زندگی یا هنگام سفر روی می دهد را به خوبی مدیریت کرده و درباره آن ها بتوانید صحبت کنید، فیلم های زبان آلمانی را بدون زیر نویس تماشا کنید و کتاب هایی که به زبان آلمانی نوشته شده اند را به خوبی و بدون ایراد بخوانید.

برای رسیدن به این سطح از تسلط بر روی زبان، باید به مراتب بیشتر از مراحل قبلی زمان بگذارید و بدانید که بعد از رسیدن به این مرحله، تسلط کافی بر روی زبان آلمانی برایتان بسیار شیرین خواهد بود. برای رسیدن به سطح پیشرفته از تسلط بر روی زبان آلمانی باید حداقل 750 ساعت مطالعه داشته باشید. یعنی اگر به صورت متوسط هفتگی 15 ساعت زمان بگذارید، در عرض یک سال به این حد از تسلط خواهید رسید. البته که این زمان در مقایسه با زبان های دیگر مانند عربی بسیار کمتر است. چرا که برای آموزش زبان عربی به صورت کامل، باید 2200 ساعت زمان بگذارید.

بهترین روش های یادگیری زبان آلمانی چه چیزهایی هستند؟

  • هدف داشته باشید، آن را بر روی کاغذی بنویسید و سعی کنید جایی قرار دهید تا همیشه آن را ببینید.
  • کتاب خواندن به زبان آلمانی را به جزوی از روتین خود تبدیل کنید حتی اگر تایم بسیار کوتاهی در حد 15 دقیقه باشد. ممکن است در ابتدا برایتان سخت باشد اما سعی کنید خود را به خواندن کتاب عادت دهید.
  • روزانه سعی کنید حداقل بین 1 تا 4 ساعت مطالعه مفید داشته باشید.
  • در مواقعی که در مترو، ماشین و به صورت کلی زمان های مرده دارید، مطالعه و یا گوش دادن به فایل های خود را حتما انجام دهید.
  • سعی کنید فیلم ها را بدون زیرنویس ببینید و سعی کنید آن ها را بفهمید. اوایل کار می توانید با استفاده از ریرنویس این فیلم ها را ببینید و در ادامه زیرنویس ها را حذف کنید.
  • مطالبی را که یاد میگیرید، با صدای بلند برای خودتان تکرار کنید و اگر کسی دور و برتان است، می توانید آن مطالب را برای وی نیز با صدای بلند بخوانید.
  • به اخبار به زبان آلمانی گوش دهید و سعی کنید آن را بفهمید.
  • دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده و سعی کنید تعداد کلماتی که بلد هستید را روز به روز بیشتر کنید.

سوالات متداول در باره یادگیری زبان آلمانی

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

این سوال کمی کلی است، مثلا اگر کسی به زبان انگلیسی مسلط باشد، کار برای وی بسیار آسان تر است و آنقدر یادگیری زبان آلمانی برایش سخت نخواهد بود. اما به صورت کلی زبان آلمانی بین زبان های معروف در دنیا، جزو درجه سختی متوسط به حساب می آید. یادگیری این زبان نسبت به زبان انگلیسی سخت تر و نسبت به زبان های دیگر راحت تر خواهد بود.

برای مهاجرت و زندگی در آلمان، باید چه سطحی از زبان را بدانیم؟

برای مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های آلمان، از شما سطح زبان B1 خواسته خواهد شد. البته که ممکن است در برخی از دانشگاه ها، سطح زبان B2 از شما خواسته شود. بنابراین باید به یک حد متوسط از زبان برسید تا بتوانید برای مهاجرت و زندگی در آلمان اقدام کنید. البته فرقی نمی کند بخواهید برای تحصیل بروید یا برای کار، داشتن یک حداقل از سطح زبان برای شما نیاز است و هنگام اخذ ویزا، این مورد چک خواهد شد.

برای یادگیری چقد زمان نیاز است؟

هر سطح متفاوت است، اما به صورت کلی برای یک فرد عادی، 6 ماه زمان میبرد تا به یک حد خوب از تسلط بر روی زبان آلمانی برسد. اما می توانید فشرده تر کار کنید و این زمان را به 3 ماه کاهش دهید.

زبان آلمانی در کدام کشورها به صورت رسمی زبان آن کشور است؟

کشورها آلمان، اتریش، سوئیس، تیرول جنوبی و بلژیک

امروزه کشور آلمان جزو مقصد زیادی از مهاجران می‌باشد که طبیعتا برای این که بتونید زندگی بهتری را در این کشور تجربه کنید باید با زبان آن آشنا باشید. یادگیری زبان کشوری که درآن قصد اقامت دارید  تا حد زیادی شما را به مردمان آن نزدیک می‌کند بنابراین تجربه‌ای خوشایندی از هم زبانی با سایر مردم بدست خواهید آورد.

آیا یادگیری زبان آلمانی از صفر زمان بر است؟

بیشتر کسانی که قصد دارند از پیکج‌های صفر تا صد استفاده کنند، افرادی هستند که می‌خواهند در کمترین زمان این زبان را یاد بگیرند. این نکته را توجه داشته باشید که شما قرار است یک زبان جدیدی را آموزش ببینید بنابراین این امر در بازه زمانی یک الی دو ماهه اصلا امکان پذیر نیست اما اگر بتوانید با برنامه ریزی درست روزانه بین یک الی چهار ساعت زبان آلمانی را تمرین کنید در بازه زمانی شش ماهه تقریبا یک سطح متوسطی را بدست می‌آورید حتی اگر یادگیری زبان آلمانی از صفر را شروع کرده باشید.

پس یادگیری زبان آلمانی در شش ماه هم امکان پذیر است به شرط این که به صورت مستمر و پیوسته فعالیت داشته باشید.

آیا پکیج برتر آموز بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی در خانه است ؟

اکثر دوستانی که از پیکج‌های آموزشی صفر تا صد زبان آلمانی برتر آموز استفاده می‌کنند افرادی هستند که می‌خواهند در خانه آموزش ببینند. اگر می‌خواهید به صورت خود خوان این کار را انجام بدهید ، باید حوصله و زمان کافی برای مطالعه در خانه داشته باشید و از همه مهم‌ترپشتکار شما بالا باشد. اگر تمام این ویژگی‌ها را دارید بله ، برتر آموز به شما بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی در خانه را پیشنهاد کرده است. البته برای یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی از صفر پیشنهاد می‌شود از راهنمای زیر استفاده نمایید :

برای این که نتیجه بهتری را دریافت کنید برای خود بازه زمامی تعیین نمایید ، مثلا از تاریخ 1 بهمن خواندن زبان آلمانی را استارت بزنید و سپس تا تاریخ 1 تیر ماه تارگت بگذارید تا زبان خود را تقویت نمایید.

برنامه زمانی داشته باشید مثلا روزانه 3 ساعت را به مطالعه پکیج اختصاص بدهید.

برای یادگیری زبان آلمانی هدف بگذارید ، هر روز هدف را با خود تکرار نمایید تا انگیزه خوبی را برا یایدگیری داشته باشید.

اگر به سطح متوسطی از زبان آلمانی رسیدید سعی کنید در کنار مطالعه پکیج آموزش زبان آلمانی ، از کتاب‌‌ها و یا مجلات استفاده نمایید.

به موسیقی آلمانی گوش بدهید این کار به تقویت مهارت listening  شما کمک خواهد کرد.

حتی می‌توانید به اخبار زبان آلمانی هم گوش بدهید!!

دانلود آموزش زبان آلمانی صفر تا صد برتر آموز چگونه است ؟

پس از خریداری آموزش زبان آلمانی ، دسترسی شما برای دانلود این پیکج باز می‌شود و می‌توانید این پکیج را به صورت کامل دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. این پکیج آموزشی پشتیبانی دارد و در صورت مشکلی در دانلود می‌توانید با پشتیبان‌های برتر آموز در ارتباط باشید.

برای یادگیری زبان آلمانی در شش ماه باید چی کار کنیم؟

در حالت کلی یادگیری زبان آلمانی به دو قسمت گرامر و واژگان تقسیم می‌شود که هر دو این موارد را باید در کنار هم پیش ببرید.

ما در پکیج آموزش زبان آلمانی برتر آموزبه خوبی آموزش گرامر و واژگان را در کنار یک دیگر قرار دادیم تا شما بتوانید با مطالعه این موارد عملکرد خوبی را داشته باشید.

باید بدانید که گرامر زبان آلمانی نسبت به زبان انگلیسی کمی پیچیده‌تر است اما اگر از آموزش درستی استفاده نمایید می‌توانید نتیجه خوبی را دریافت کنید.

برای یادگیری واژگان هم که طبیعتا باید حافظه خوبی را داشته باشید تا سعی کنید کلمات را در جملات مختلف استفاده نمایید تا سریعتر به خاطر بسپارید.

چگونه به یادگیری زبان آلمانی از صفر کمک کنیم؟

اگر شما هم از صفر شروع کردید تا زبان آلمانی را یاد بگیرید با انجام روش‌های زیر می‌توانید آموزش خود را سریعتر کرده و یادگیری بهتری را داشته باشید:

سعی کنید در محیط مناسب مطالعه داشته باشید!

برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنید توصیه می‌شود که در محیطی مناسب آلمانی را یاد بگیربید سعی کنید کلمات جدید را روی برگه‌های کوچک یادداشت کرده و روی میز و یا دیوار بچسبانید تا در طول شبانه روز کلمات به چشم شما آشنا باشند.

باید حرف بزنید!

سعی کنید هر کلمه و یا جمله جدیدی را که یاد می‌گیرید بارها با خود با صدای بلند تکرار نمایید تا گوش شما به زبان آلمانی آشنا باشد.

با طرح بازی آلمانی یاد بگیرید!

شاید فکر کنید که این روش‌ها الان برای بچه‌ها است ولی شما هم می‌توانید با بازی زبان آلمانی را یاد بگیرید.

آیا پس از یادگیری زبان آلمانی می‌توانیم در آزمون‌ها شرکت کنیم؟

بله پس از این که تسلط کافی روی زبان آلمانی پیدا کردید حالا نوبت به آن می‌رسد که در آزمون‌های مختلف شرکت کرده و مدارک مربوطه را دریافت نمایید.

آزمون Goethe Zertifikat

موسسه بین المللی گوته، سطح زبان آلمانی افراد را با آزمون‌ استاندارد Goethe Zertifikat مورد سنجش قرار می‌دهد .مدرک آزمون‌های گوته مورد پذیرش و تأیید سفارت آلمان است. پس اگر قصد مهاجرت تحصیلی، کاری یا حتی زندگی در آلمان را دارید، باید در این آزمون شرکت کرده و نمره خوبی را کسب نمایید.

مدرک آزمون گوته یکی از ملزومات اخذ ویزا ا سفارت آلمان محسوب می‌شود.

سطح B1 آزمون گوته رایج‌تر است و معمولاً افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، از این آزمون استفاده می‌کنند.

سطح A1 آزمون گوته برای افرادی است که می‌خواهند از طریق همسر اقدام به مهاجرت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون‌ها می‌توانید از موسسات مربوطه زبان آلمانی کمک بگیرید.

آزمون TestDaF

این آزمون برای آن دسته از دانشجویانی است که قصد دارند به زبان آلمانی در دانشگاه‌های آلمان یا سایر کشورهای آلمانی زبان به تحصیل آکادمیک بپردازند. اگر در تمامی بخش‌های آزمون موفق به کسب مدرک سطح تست داف ۴ (TDN 4) شوید،  می‌توانید در تمامی مراکزهای آموزشی کشور آلمان تحصیل نمایید.

آزمون TestDaF از بخش‌های خواندن (Lesen) و درک مفهوم، شنیدن (Hören) و درک مفهوم، نگارش (Schreiben) و سرانجام بخش گفتار (Sprechen) به زبان آلمانی تشکیل می‌شود که هر کدام به طور جداگانه ارزیابی و نتایج هر بخش در کارنامه گزارش می‌شود.

حداقل سطح زبان آلمانی شما برای شرکت در آزمون تست داف ۴ بایست B2 باشد.  این آزمون معمولاً شش بار در سال برگزار می‌گردد.  اعلام نتیجه آزمون ۴۰ روز زمان می‌برد.

سخن پایانی

در پایان باید بگوییم که اگر واقعا قصد شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی را داشته باشید و با علاقه این زبان را یاد بگیرید، به هیچ وجه احساس وظیفه نکرده و با وجود همه سختی های راه از ادامه دادن آن لذت خواهید برد!! پیش از اینکه متوجه شوید، کاملا روان خواهید شد و احساس نمی‌کنید که تقلا و کوشش فراوانی برای این کار کرده اید.

نکته دیگر اینکه توصیه میکنیم، اگر واقعا به صورت هدفمند آموزش زبان آلمانی را شروع کرده اید، پس یادگیری این زبان را به روتین زندگی خود تبدیل نمایید و حتما تایمی را برای گنجاندن یک جلسه آموزش منظم در برنامه خود باز کنید.

در این مقاله بر آن بودیم تا ترفندهای فراگیری این زبان را بررسی کنیم و سپس، چند مرحله اساسی در یادگیری مقدماتی آن را به ‌صورت اجمالی توضیح دهیم. اکنون نوبت شماست تا با خود بیندیشید و ببینید با استعدادی که از خودتان سراغ دارید، یادگیری این زبان برای شما چقدر طول خواهد کشید؟ چگونه و از چه طریقی باید این زبان را بیاموزید؟ و اینکه به نظرتان می‌شود آموزش زبان آلمانی را به ‌صورت خود آموز و با استفاده از ویدئوهای آموزشی در گوگل و بدون شرکت در دوره های تخصصی پیش برد یا خیر؟!

امروزه زبان آلمانی طرفداران بسیاری در میان زبان آموزان و دانشجویان ایرانی پیدا کرده است. مجموعه های آموزش زبان آلمانی برتر آموز با این پیش فرض آماده شده اند که زبان آموز کاملا از صفر شروع به یادگیری نموده است. در این مجموعه آموزشی بر این بوده ایم که کلیه مباحث اصلی و مبنا برای فراگیری این زبان و استفاده از آن در سطوح مختلف آموزشی و محاوره ای مطرح کنیم؛ به گونه ای که کلیه سوالات زبان آموزان در رابطه با نکات گرامری و ترکیب لغات و ساختارهای جمله، پاسخ داده شوند.

2.9/5 (31 نظر)

توضیحات تکمیلی

سطح دوره

حرفه ای

0

از 5

میزان رضایت : عالی

میزان رضایت خود را در رابطه با محصول ثبت نمایید.

نظرات

  1. علی خسروانی (خریدار محصول)

    سلام عرض شد دوست عزیز من مسافر هستم باید خیلی سریع برم منتظر این بسته شما‌موندم چند روزه که نرسیده میشه یک اطلاعی بدین لطفا

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام چشم پیگیری میشه اطلاع میدیم بهتون

  2. علی خسروانی (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید دوست عزیز من ۱۰ روزه که این بسته رو سفارش دادم و مسافر هم هستم چی شد پس,به اسم علی خسروانی

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام بسته شما ارسال شده طی روزهای گذشته بزودی میرسه دستتون

  3. سعید عرب فیروزجائی

    آیا داخل بسته دی وی دی هست؟
    و اینکه نمیشه نمونه ی هر بخش رو نشون بدین؟

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام داخل فلش مموری خدمتتون ارسال میشه فایل ها
      میتونید به پشتیبانی تلگرام پیام بدین ارسال بشه خدمتتون @poshtibans1

  4. Mohammad soltany

    سلام وقت بخیر
    من سه هفتست که بسته زبان آلمانی رو سفارش دادم و متاسفانه هنوز به دستم نرسیده و پشتیبان تلگرام هم پاسخو نیسته و با شماره های داخل سایتتونم نمیشه تماس گرفت . اگر که میشه راهنمایی کنید

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام روزتون بخیر شما به صورت پرداخت درب منزل سفارش دادید؟ بسته شما ارسال شده بود برگشت خورد
      پشتیبان با شما تماس گرفته بود یک بار دردسترس نبودید متاسفانه امروز ثبت میشه مجدد با شما تماس گرفته بشه برای رفع مشکل

  5. علی عیدی

    سلام عرض ادب
    محصول به صورت دانلودی هست؟
    یا
    درب منزل میارید؟

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام محصول آموزش زبان آلمانی به صورت پکیج آموزشی یعنی کتاب + فلش مموری هست که درب منزل شما ارسال میشه

  6. محی الدین آرین (خریدار محصول)

    با سلام، من بسته رو خریداری کردم ولی هیچ گونه ادرسی از من نخواست سایت، چجوریه؟خودتون تماس میگیرید برای ارسال؟؟

    • محسن حبیبی راد (خریدار محصول)

      سلام بله دوست عزیزم هماهنگی ها انجام میشه با شما برای تهیه بسته زبان آلمانی

  7. مهدی

    سلام خسته نباشید شماره تماس مستقیم دارید ؟

  8. مهدی

    سلام خسته نباشید چند روزی هست که سفارش دادیم ولی خبری از بسته ارسالی شما نیست ؟

    • محسن حبیبی راد

      سلام دوست عزیزم بسته های آموزش زبان آلمانی ارسال شدند همه و بزودی به دستتون میرسه و این تاخیر به دلیل کروناست
      لطفا تلگرام به آی دی @Poshtibans1 پیام بدین کد رهگیری خدمتتون ارسال بشه

  9. آتنا

    سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه پکیج رو بگیرم در روز چند ساعت باید کارکنم؟! یعنی چقدر تایم میخواد؟!

    • محسن حبیبی راد

      سلام دوست عزیز، این مورد آموزش زبان آلمانی بستگی به خودتون داره اما ما برنامه رو براتون بستیم روی روزی 6 ساعت در طی 9 ماه برای پایان سطح B2

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان آلمانی از پایه تا پیشرفته ❶ ویژه مکالمه + مهاجرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *