هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
How to advertise on Instagram22

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

دسته بندی : اینستاگرام
1400/08/03

How to advertise on Instagram1

اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید کار خود را ارتقا دهید حتما به آموزش تبلیغات در اینستاگرام فکر کرده اید. امروزه اینستاگرام به یک پلتفرم جذاب برای انتقال اطلاعات و به اشتراک گذاشتن محتواها تبدیل شده است. حال این محتواها هم می تواند آموزنده و هم می توانند مخرب باشند.

حتما شما هم افرادی را دیده اید در اینستاگرام پول پارو می کنند. در واقع این کار ناشدنی نیست چرا که شما هم می توانید با کمی خلاقیت و ایده فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید و به درآمدهای میلیونی دست یابید.

در این مقاله از سایت برتر آموز قصد داریم شما را با آموزش تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم تا با تمامی فوت و فن در اینستاگرام به خوبی آشنا شوید.

قبل از هرچیز به این نکته دقت کنید که برای هزینه کردن در اینستاگرام می بایست خیلی هوشمندانه عمل کنید چرا که افراد سود جو و کلاهبردار زیادی در فضای مجازی هستند که می توانند یک شبه تمامی حساب و یا بخشی از اموال شما را به غارت ببرند.

صفحات بزرگ در اینستاگرام چه صفحاتی هستند؟

مطمئنا شما هم صفحات بزرگتر را در اینستاگرام دیده اید که فالوور های بسیار زیادی دارند. این صفحات روز به روز در حال افزایش فالورر های خود هستند و در واقع تلاش های زیادی هم برای اینکه پیجشان دیده شود انجام می دهند.

لطفا به این نکته توجه کنید که بزرگ بودن اعداد فالوور نشانه با کیفیت بودن پیج  نمی باشد. برای آنکه بتوانید در صفحات بزرگ در اینستاگرام تبلیغ داشته باشید ابتدا باید مشخص کنید که چه صفحاتی بزرگ هستند که ما در این مقاله به دو مورد از آن اشاره کرده ایم پس در ادامه همراه ما باشید:

بله همانطور که کمی بالاتر اشاره کردیم زیاد بودن تعداد فالوورها مبنی بر بزرگ بودن آن پیج نیست. بسیاری از افراد برای اینکه مخاطب خود را فریب دهند، دست به کارهای نا شایست از جمله خرید فالورورهای فیک می کنند. اگر می خواهید پول خود را در جوب بیندازید توصیه می کنیم دست به خرید فالور بزنید چرا که فالورهای اصلا هدفمند نیستند و هیچی سودی برای صفحه شما نخواهند داشت. برای آن که بتوانید تشخیص دهید که آیا فالورهای یک پیج فیک است یا خیر کافی است تعداد فالورهای ان را با تعداد افرادی که پست را لایک کرده اند، مقایسه کنید.

تخصصی باشد.

اگر نگاهی به پیج های فروش محصول در اینستاگرام بیندازید، خواهید دید که بیشتر آن ها تخصصی هستند. حال تخصصی بودن به چه معناست؟ به این منظور است که هر پیجی در یک زمینه مشخص و روشنی فعالیت می کند. به این نکته توجه کنید که تخصصی بودن یک پیج در اینستاگرام باعث جذب فالوور بیشتر می شود که این فالور معمولی نمی باشد. به این گونه فالورها، فالور هدفمند می گویند.

شرایط تبلیغ در پیج های بزرگ اینستاگرام

خب تا اینجا مقاله متوجه شده اید که یک پیج بزرگ در اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد. حال باید قدک بعدی را بردارید و بدانید که چگونه می توان در پیج ها تبلیغ داشت؟

قدم بعدی این است که با ادمین پیج مورد نظر در ارتباط باشید و تعرفه های تبلیغ را از آن جویا شوید.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام تبلیغات به چند صورت امکان پذیر می باشد که در ادامه به طور کامل این موارد را شرح داده ایم:

تبلیغات بنری

بله درست شنیده اید. حتما با خود فکر می کنید مگر اینستاگرام جایی برای نصب و یا درج بنر هم دارد؟

در این قسمت شما برای این که بتوانید یک بنر خوب طراحی کنید، می توانید از یک عکس محصول و یا ادیت یک فیلم خلاقانه از شرح ویژگی های محصول کمک بگیرید. به این نکته توجه کنید اگر بنر شما از جذابیت زیادی برخوردار نباشد، قطعا هیچکس جذب آن نخواهد شد و به حای اینکه فروش شما افزایش یابد ممکن است آن فرد شما را آنفالو کنید.

نگران نباشید برای آن که بتوانید یک بنر و یا ویدو جذاب بسازید احتیاج نیست بهترین دوربین عکاسی را داشته باشید و یا عکاس ماهر باشید. چرا که ما در سایت برتر آموز صفر تا صد آموزش فیلمبرداری و عکاسی را برای شما شرح داده ایم.

تبلیغات ویدئویی

یکی دیگر از انواع تبلیغات، تبلیغات ویدئویی می باشد. برای این کار شما می بایست یک تیزر از کسب و کار خود درست کنید و به صفحه های بزرگ در اینستاگرام ارائه می دهید تا آن ها در صفحات خود به اشتراک بگذارند. به واسطه تبلیغ آن ها سایت شما هم رشد خواهد کرد.

هزینه تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام به چند روش می باشد؟

معمولا اکثر پیج ها برای این که ویدئو های شما را تبلیغ کنند، معمولا دو پیشنهاد به شما می دهند.

مورد اول: شما تبلیغات خود را پیچ مورد نظر ارائه می دهید. سپس از او می خواهید که مدت 24 ساعت ویدئو شما و یا بیشتر در پیج خود قرار دهد. و بعد در ازای مدت زمانی که محتوای سایت شما در پیج آنان قرار بگیرد، هزینه دریافت می کنند .تعرفه های هر پیج هم به عوامل زیادی از جمله تعداد فالوررها و … بستگی دارد.

مورد دوم: ویدئو شما بر اساس میزان بازدیدی که می خواهید در پیج فرد تبلیغ کننده قرار می گیرد. به طور مثال شما می خواهید که ویدئو شما 2000 تا بازدید بخورد. پیجی که قرار است محتوای شما را قرار دهد بعد از اینکه ویدئو را قرار داد و 2000 تا بازدید کننده داشت، آن را حذف خواهد کرد.

تبلیغات استوری

How to advertise on Instagram2

نوع دیگر تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغ بر اساس استوری است. حال چگونه این کار امکان پذیر می باشد؟

در این بخش شما یک بنر براساس سایز استوری اینستاگرام برای خود طراحی می کنید. سپس از پیج مورد نظر درخواست می کنید که به مدت 24 ساعت بنر شما را در استوری خود بار گزاری کنید. آن پیج هم در ازای 24 ساعتی که بنر شما را قرار می دهد از شما هزینه دریافت می کند.

اگر تعداد فالورهای آن پیج بالای 10 هزار فالوور باشد، شما به راحتی می توانید لینک سایت خود را هم در استوری آن قرار دهید که بلافاصله بعد از بازدید بنر بتواند به راحتی به سایت شما متصل گردد.

چند نکته مهم:

برای این که بتوانید در اینستاگرام تبلیغات موفقی و محصولات خود را به بهترین روش بفروشید ، لازم نیست شاخ غول بشکنید. در مرحله اول باید به چیج خود کمک کنید و فالورهای خود را افزایش دهید. هر گاه  فالوورهای شما افزایش یابد، قطعا فروش بیشتری هم خواهید داشت. همانطور که ر این مقاله اشاره کرده ایم، راه های زاید برای جذب فالوور وجود دارد.

سعی کنید صبر را چاشنی کار خود کنید چرا یک شبه نمی توانید به فروش های بالایی برسید. تا زمانی مشتری بتواند به صفحه شما اعتماد کند، زمان زیادی طول می کشد.

چرا مردم از تبلیغات در اینستاگرام می هراسند؟

همانطور که می دانید اینستاگرام یک پلتفرم جدیدی است که به تازگی در بیت افراد جا افتاده است. جالب است بدانید هنوز خیلی از کسب و کارها از قابلیت های اینستاگرام مطلع نیستند و هیچگونه فروشی هم از این روش ندارند.

خیلی وقت هم پیش آمده که افراد از تبلیغات هراسان هستند که ابتدا باید ریشه این ترس را پیدا کرد و فهمید که دقیقا مشکل کارفرما یا همان فروشنده چیست؟

به طور کلی ما دو نوع تبلیغات داریم:

  • تبلیغات برند سازی
  • تبلیغات برای فروش

اگر در تبلیغات فروش کمی ناشیانه عمل کنید و یک سری قوانین را زیر پا گذارید، قطعا دچار ضرر خواهید شد. تبلیغات برای فروش ریزه کاری های زیادی دارد که باید تمامی آن را دقیق به کار بگیرید. اگر در تبلیغات خود کمی خلاقیت را چاشنی کار خود کنید، این تضمین را به شما خواهیم داد که در عرض چند ماه فروش شما دو برابر چیزی که هست خواهد شد.

چند درصد از رقیبان شما بر روی اصول اینستاگرام کار می کنند؟

به طور کلی تنها 5 درصد افراد هستند که به طور اصولی برای افزایش فروش و فالوور خود گام های اصولی بر می دارند و 95 درصد دیگر راهکار های معمولی را پیش می گیرند.

تبلیغات خوب در اینستاگرام چقدر بازدهی دارد؟

خبر خوش این است که اگر 10 میلیون برای پیج خود هزینه کنید، 50 میلیون تومان برداشت خواهید کرد. به شرطی که تبلیغات شما اصولی باشد. اگر در ابتدای کار هستید و هنوز به فروش زیادی دست نیافته اید، پیشنهاد می کنیم 50 درصد از سود خالص درآمد خود را صرف تبلیغات کنید.

این نکته را فراموش نکنید که در همان ابتدای کار لازم نیست یکباره هزینه های کلان برای تبلیغات صرف کنید. ابتدا از هزینه های کمتر آغاز کنید و شروع کنید به خلق محتواهای جالب برای پیج، سپس بعد از اینکه متوجه شدید صفحه شما بازخورد خوبی دارد می توانید به سمت تبلیغات بیشتر و با هزینه های سنگین تر بروید تا نتیجه بهتری بگیرید.

به پیج های اینفلوئنسری یا عمومی تبلیغ دهیم؟

این سوال خیلی از افراد است که نمی دانند برای اینکه تبلیغ پر بازدهی انجام دهند، باید از کدام پیج ها درخواست تبلیغ کنند.

پیشنهاد ما این است که پیج های بلاگری بهتر از دیگر پیج ها می باشد . چرا که افراد بیشتری با بلاگر ها آشنا هستند و همچنین اعتماد بیشتری هم به آنان دارد.

لازم به ذکر است که تعرفه پیج های عمومی از پیچ های اینفلوئنسرها بسیار ارزان تر می باشد پس اگر دنبال تبلیغات با هزینه های کمتر هستید، استفاده از پیج های عمومی می تواند بهترین گزینه باشد.

هر گاه که پیجتان رونق گرفت و رشد چشمگیری داشت می توانید تبلیغات خود را به بلاگرهای معروفتر بدهید چرا که بازخورد خیلی خوبی برای پیج شما به همراه خواهند داشت.

چه موقع تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم هر گاه که توانستید سه اصل را به طور کامل رعایت کنید، می توانید آموزش تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنید و از پیج های بزرگ درخواست کنید تا صفحه شما را به دیگر افراد معرفی کنند.

ظاهر پیج

توصیه می کنیم تا زمانی که یک ظاهر شیک و کاربر پسند برای پیج خود طراحی نکرده اید، به سراغ تبلیغات نروید. استفاده از یک عکس پروفایل مناسب کسب و کار، بایو کامل، استفاده از رنگ های مکمل و هایلایت های زیبا از جمله کارهایی است که شما می بایست در آموزش تبلیغات در اینستاگرام یاد بگیرید.

محتوای خوب

داشتن محتوای خوب و ارزشمند از دیگر اصولی است که باید در پیج خود رعایت کنید. هر گاه به آن درجه رسیدید که بتوانید محتواهای یونیک و بی عیب و نقص به مشتری خود ارائه دهید، می توانید تبلبغات خود را شروع کرده و یا برنامه های آموزش تبلیغات در اینستاگرام را مشاهده کنید.

تعداد پست مناسب

بعضی از پیج های فروش را دیده ایم که به جای داشتن محتوای مربوط به کسب و کار خود، از محتواهای بی منظور و یا روزمره استفاده می کنند. در واقع این بدترین و زشت ترین کار ممکن است چرا که وقتی مخاطب وارد پیج شما می شود دوست دارد محصولات شما را ببیند و با ویژگی های آن آشنا شود نه این که روز مرگی و گل و بلبل مشاهده کند.

پس سعی کنید از درج مطالب اضافه در پیج کاری خود دوری کنید. هر گاه تمامی پست هایتان را مطابق با نیاز کاربر طراحی کردید، می توانید آموزش تبلیغات در اینستاگرام را آغاز کنید. لازم به ذکر اسن که حداقل تعداد پست ها باید 30 پست به بالا باشد.

شاخصه تبلیغات خوب در ایسنتاگرام چیست؟

اگر تبلیغ شما این چند نکته را رعایت کند، می توان گفت یک تبلیغ بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید:

  • منتقل کردن حس صمیمیت
  • تاثیر بر احساسات مخاطب
  • برانگیخته کردن حس کنجکاوی فرد
  • چه عواملی موجب احساسی کردن مخاطب می شود؟
  • ترویج روش های دست یابی آسان به پول و دوری از فقر البته این کار بستگی به نوع فعالیت شما دارد.
  • رسیدن به سلامتی با خرید محصول شما اگر در زمینه بهداشتی و سلامت فعالیت دارید.
  • ایجاد حس نشاط و خنده در مخاطب

به طور کلی تمام این نکات را گفتیم تا شما را به بهترین راه در جهت یادگیری و آموزش تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مطالب اطلاعات عمومی شما را افزایش داده باشیم از این که تا انتهای مقاله همراه برترآموز بوده اید از شما بی نهایت سپاسگزاریم.

نویسنده : معصومه آغاز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *