هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام کیست؟ از مبتدی تا پیشرفته ادمینی اینستاگرام + فوت های کوزه گری

دسته بندی : اینستاگرام
1400/08/08

اینستاگرام اصلی ترین دروازه فروش اینترنتی در این یکی دو سال گذشته است و قدرت بی نظیر آن باعث شده تا کسب و کارهای زیادی به بازار آن ورود کنند. قدرت بالای اینستاگرام در ایجاد فروش های بالا، باعث شده که صاحبان کسب و کار پول خوبی برای رشد بیزینس خود در این شبکه اجتماعی پولساز کنار بگذارند. یکی از متخصص هایی که باعث افزایش مستقیم سود در اینستاگرام می شود، ادمین اینستاگرام است.

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستاگرام فردی است که یک یا چند پبج اینستاگرام را مدیریت می کند. کارهای روتین ادمین اینستاگرام موارد زیر هستند:

  • مدیریت اکانت و تمیزکاری (مانند حذف فالوورهای روح و پاک کردن کامنت های نامناسب)
  • آپلود پست
  • پاسخ به کامنت ها
  • ارسال استوری
  • افزایش فالوورها
  • پاسخگویی به دایرکت ها
  • افزایش تعامل ها
  • تحلیل داده های اینسایت

فعالیت های اصلی ادمین اینستاگرام

فعالیت های اصلی ادمین اینستاگرام شامل موارد زیر است.

کار با همه اجزای اینستاگرام

ادمین اینستاگرام باید کار با همه اجزای اینستاگرام را بلد باشد. البته لازم نیست در حد تخصصی کار با 0 تا 100 همه ابزارها را لاقل در اول کار بلد باشید. اما بهتر است که با یادگیری پیوسته کار با ابزارهای اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرد. مهم ترین ابزارهای اینستاگرام همان هایی هستند که در طول روز با آن ها سر و کار دارید. مثلا لایو گذاشتن، بیزینس کردن اکانت و موارد اینچنینی یعنی در واقع کارهایی که باید با آموزش تولید محتوا به صورت ویدئویی آن ها را فرا بگیرد.. اگر بعضی از اجزای اینستاگرام را نمی شناسید یا کار با آن ها را بلد نیستید لازم نیست نگران باشید. کافی است در سیستم های اشتراک ویدئو یک جست و جو بزنید و می بینید که کلی آموزش خوب درباره کار با اجزای اینستاگرام ساخته شده است. همچنین می توانید با استفاده از صفحه آموزش اینستاگرام، دید بهتری نسبت به اینستاگرام پیدا کنید.

در اوایل کرونا، رافائل نادال، تنیس باز معروف یک لایو با هوادارن خود داشت و سعی کرد که دوستش راجر فدرر را به لایو اضافه کند اما بلد نبود 🙂 پس ممکن است که شما متخصص باشید و در انجام کارهایی کم نظیر باشید اما لایو اینستاگرام را بلد نباشید. اما مهم نیست و بهتر است مهارت های اصلی کار با اجزای اینستاگرام را به دست آورید.

یک پروفایل جذاب بسازد

ساخت یک پروفایل جذاب اولین رکن داشتن یک پیج اینستاگرامی خوب است. پس اولین قدمی که ادمین اینستاگرام باید بردارد این است که پروفایلی جذاب بسازد. یک پروفایل جذاب چه ویژگی هایی دارد؟

عکس پروفایل باید عکسی مناسب باشد. اگر پیج شخصی و پرسونال باشد بهتر است که عکس از نزدیک و با لبخند باشد. همچنین بهتر است که عکس کنتراست بالایی داشته باشد. یعنی رنگ های چهره با رنگ پس زمینه متفاوت باشد مانند تصویر زیر

بهتر است که background عکس پروفایل شخصی، محیط طبیعی نباشد و یک پس زمینه ساده باشد. برای پیج های شرکتی نیز بهتر است که لوگوی شرکت را قرار دهید و اگر لوگوی شرکت در ابعاد مریعی عکس پروفایل اینستاگرام نیست بهتر است که یک لوگو مخصوص شبکه های اجتماعی و اینستاگرام درست کنید. در نظر داشته باشید که باز هم باید لوگو و بک گراند کنتراست بالایی داشته باشند.

اکانت را بیزینس کرده و آن را به خوبی تحلیل کند

اکانت بیزینس خوبی هایی دارد که پیج معمولی ندارد. مثلا در زیر هر پست آمار لایک، کامنت، اشتراک گذاری یا share و سیو برای شما نمایش داده می شود و کانال هایی که کاربر از آن ها پست را دیده نمایش می دهد. مثلا می گوید که هر کاربر از Home ،Expelore، Hashtag یا چه کانال های دیگری این پست را دیده است. همچنین در داشبورد، آماری از رشد مثبت یا منفی پیج و پربازده ترین پست ها به شما ارائه می دهد.

ادمین اینستاگرام باید بلد باشد که یک پیج را کانفیگ کرده و آن را تبدیل به بیزنیس اکانت کند و سپس باید تحلیل را نیز بلد باشد. مثلا یکی از آنالیزهایی که باید انجام بدهد این است که برترین و پربازده ترین پست ها را پیدا کرده و متوجه شود که در آن پست چه کارهایی انجام شده که بازخورد خوبی داشته و در پست های بعدی نیز همان الگو را حفظ کند.

تحقیق و کشف ایده های تولید محتوا را بلد باشد.

در مقاله تحقیق کلمات کلیدی، حسابی در مورد این که چگونه می توان کلمات کلیدی پرسرچ را پیدا کرد صحبت کردم. اما در اینجا به بحث اصلی تحقیق کلمات کلیدی برای تولید محتوا می پردازم.

برای تحقیق کلمات کلیدی در اینستاگرام از دو ابزار اصلی استفاده می کنیم.

ابزار اول keywordtool است.

ابزار کیورد تول ابزار مفیدی است که شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را در کادر جست و جوی آن وارد می کنید و سپس به شما ایده های بسیار زیادی ارائه می دهد. قابلیت مهم و عالی keywordtool این است که کلمات کلیدی اینستاگرام را نیز در اختیار شما قرار می دهد. کافیست در کادر جست و جو کلمه خود را وارد نمایید و سپس هشتگ ها و در بخش people اکانت هایی که از این واژه استفاده کرده اند را به شما نمایش می دهد.

 

ابزار دوم inflact است

که ابزاری کامل تر نسبت به کیورد تول برای کارهای اینستاگرامی به شمار می رود.

instagram admin

وقتی که وارد سایت می شوید با چنین محیطی مواجه می شوید. در بخش Genered by keyword کلمه خود را تایپ کنید و سپس کلمات زیادی به شما پیشنهاد می شود. در ادامه من سرچ کردم ادمین اینستاگرام و با پیشنهادات زیر مواجه شدم.

ادمین اینستاگرام

یکی از نکات مثبت ابزار اینفلکت این است که تعداد پست های هر هشتگ را به ما می دهد. پس استفاده از این دو سایت می تواند به شما کمک کند که موضوعات مناسب و پر جست و جویی را برای تولید محتوا به عنوان ادمین پیج اینستاگرام پیدا کنید. البته موضوعاتی که به ما معرفی می کند کلمه کلیدی نیستند، بلکه هشتگ های پراستفاده هستند که آمار آن ها را نیز به ما می دهد. مزیتش این است که می دانیم چه موضوعاتی پرمخاطب هستند و می توانیم چند پست در آن حیطه تولید کنیم. همچنین برای بخش هشتگ گذاری نیز به کار ما می آید و می توانیم از این هشتگ های پراستفاده که طرفداران بسیاری دارند استفاده کنید.

سرچ در گوگل

یکی دیگر از راه های پیدا کردن موضوعات پرمحتوا، سرچ در گوگل است. سایت هایی که در حوزه کاری شما سئو شده اند، درباره موضوعات بسیار زیادی که با کار شما مرتبط هستند محتوا تولید کرده اند که می توانند موضوع محتوای پست های شما باشند. یک راه دیگر هست که به شما ایده های تولید محتوایی بسیار عالی می دهد و آن استفاده از منابع خارجی است. معمولا، مردم سراغ منابع خارجی مانند سایت های انگلیسی زبان مرجع یا یوتیوب انگلیسی نمی روند.

پس اگر شما از طریق محتواهای انگلیسی و دست اول ایده پیدا کرده و پست بگذارید، با بازخوردهای عالی مواجه می شوید. سعی کنید در یوتیوب کانال های قوی را پیدا کرده و از روی محتوای آن ها الگو برداری کنید. دنبال ویدئوها و مطالبی باشید که بازدهی بالایی داشته باشند.

کار با نرم افزارها و ابزارهای کامپیوتری و موبایلی مختلف را بلد باشد

یک ادمین اینستاگرام حرفه ای باید کار با ابزارها و نرم افزارهای کامپیوتری و موبایلی مختلف را بلد باشد. مثلا یادگیری آموزش فتوشاپ یکی از مهارت های ضروری برای instagram admin است. یا یادگیری اینشات که یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای ساخت ویدئو آسان و حرفه ای با موبایل است یکی از ضروریات یادگیری برای ادمین اینستاگرام است ما در مقاله آموزش اینشات در مورد این اپلیکیشن قدرتمند صحبت کرده ایم. داشتن مهارت در کار با ابزارهای مختلف باعث می شود که کار شما آسان باشد و در موقع نیاز از موبایل یا کامپیوتر استفاده نمایید.

ممکن است در مواقعی دسترسی به یکی از موارد کامپیوتر و لپ تاپ یا موبایل نداشته باشید که در این صورت می توانید با دستگاه دیگر، کار خود را راه بیاندازید. چون شما هم کار با نرم افزارهای کامپیوتر و لپ تاپ را بلدید و هم کار با اپلیکیشن های موبایلی. پس یک ادمین حرفه ای هستید. اگر کار با همه ابزارهای حرفه ای را بلد نیستید، نگران نباشید و سعی کنید با روزی یکی دو ساعت یادگیری و تمرین آن ها را یاد بگیرید.

تولید محتوای جذاب انجام بدهد

ادمین اینستاگرام باید بتواند تولید محتوای جذابی انجام بدهد. تولید محتوای جذاب دو وجه دارد.

  1. تولید محتوای جذاب به لحاظ بصری
  2. تولید محتوای جذاب به لحاظ کارآمدی و مفید بودن

هر چند که بهتر است محتوایی که تولید می شود یک نمه آب و تاب داشته باشد و به لحاظ بصری جذاب باشد اما مهم تر از جذابیت بصری، جذابیت محتوایی و مفید بودن محتواهای تولید شده است. یعنی محتوای ارائه شده، باعث لذت بردن کاربر و همچنین بهبود مشکلات آن شود. در مقاله تبلیغ نویسی صحبت کردیم که مردم از درد دوری می کنند و به دنبال کسب لذت هستند و اگر شما این کار را برای آن ها انجام دهید، مطمئا دید مثبتی به شما پیدا می کنند.

پست های عالی ارسال کند

پست های عالی ارسال کند یعنی چه؟

  1. محتوا به لحاظ بصری و محتوایی مناسب و جذاب باشد.
  2. کپشن نویسی درست و حسابی داشته باشد. مثلا پیجی بود که هر پستش نزدیک به 500 لایک می خورد و در واقع فالوورهای مناسبی داشت اما در کپشن پست هایش که محصولاتش را قرار داده بود قیمت را نگفته بود و کاربران زیادی کامنت قیمت گذاشته بودند. در حالیکه این کار نادرست است. اگر پیج فروشگاهی است و شما محصولاتتان را در پست ها معرفی می کنید لازم است تا قیمت هم بزنید چون کاربر می آید و پست را می بیند که به جز عکس و ویدئوهای پست، مشخصات را هم بخواند و قیمت جز مشخصات محصول است. فرض کنید مشتری به مغازه شما بیاید نمی شود که به او قیمت را نگفت. در اینستاگرام هم همینطور است.
  3. از هشتگ های مناسب استفاده کند. در این مقاله، ابزار inflact را معرفی کردیم که با استفاده از آن می توانید هشتگ های پرسرچ حوزه کاری خود را بیابید و از آن ها استفاده کنید.
  4. لوکیشن بزنید. لوکیشن زدن باعث می شود که احتمال اکسپلور رفتن شما بیشتر باشد و همچنین پست شما در جست و جوی لوکیشن قرار داشته باشد.

تقویم محتوایی شبکه های اجتماعی داشته باشد

تقویم شبکه های اجتماعی را می توان جزء وظایف و مهارت های مهم ادمین اینستاگرامی دانست. یعنی یک برنامه ریزی کنید و وظایف چند روز آینده خود را بنویسید، سپس می توانید با خیال راحت و طبق برنامه محتواهای خود را قرار دهید. فعالیت بدون تقویم محتوایی در اینستاگرام کار سختی نیست اما داشتن تقویم محتوایی کارتان را بسیار ساده تر می کند.

بهتر است که تمامی پست های یک هفته آینده خود را در یک روز تولید کنید و سپس در طول روزهای هفته آن ها را در پیج قرار دهید.  اینطور در طول هفته سرتان سبک تر است و می توانید کارهای بیشتری را در طول روز انجام بدهید. تنها کار محتوایی که باید هر روز آن را تولید کنید و انجام بدهید استوری گذاشتن است.

رقبا را آنالیز کند

آنالیز رقبا فرایندی بسیار مهم است. چون می توانید بفهمید که آن ها چه کارهای خوبی انجام می دهند و شما نیز همان ها را انجام دهید. برترین و قوی ترین رقبای حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و با استفاده از مهندسی معکوس از پست ها و استوری هایی که می گذارند ایده بگیرید، از پروفایل آن ها، شیوه پاسخگویی به دایرکت، شیوه کامنت گذاشتن و موارد اینچنینی ایده بگیرید.

مثلا بعضی از پیج هایی که خوب کار می کنند جواب دایرکت را با ویس می دهند. این کار باعث افزایش دوستی و اعتماد می شود. ما هم می توانیم با مهندسی معکوس و پاسخگویی دایرکت با ویس بازدهی پیج خود را بالاتر ببریم.

تبلیغ کردن را بلد باشد

بدون تبلیغ کردن رشد زیادی صورت نمی گیرد. حتی اگر پست شما به اکسپلور هم می رود، باز هم تبلیغات رشد و افزایش فالوور آن را تسریع می بخشد. ما با تبلیغات در پیج های بزرگ، بیزینس خود را به افراد بیشتری معرفی می کنیم و جامعه فالوورهای خود که در نهایت با تبدیل به مشتری به ما سود می رسانند را افزایش می دهیم. برای تبلیغ کردن باید مهارت های تبلیغ نویسی را بلد بود و سعی کرد که مخاطبان را احساسی کرد.

وظایف ادمین اینستاگرام

وظایف ادمین اینستاگرام

  1. استوری بگذارید
  2. عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید
  3. ویدیوهای بیش از یک دقیقه ای را در IGTV آپلود کنید
  4. اگر کامنت های پیج فعال است به نظرات پاسخ دهید.
  5. با استفاده از روش های مختلف تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. می توانید مقاله افزایش فالور اینستاگرام ما را دنبال کنید.
  6. وظایفی که یک ادمین در صفحه اینستاگرام باید انجام دهد دقیقا همان فعالیت هایی است که برای ارتقا و توسعه صفحه اینستاگرام خود انجام می دهید. ممکن است در برخی مواقع صفحه شما به یک مدیر نیاز داشته باشد.

وظایف کلی ادمین اینستاگرام

  1. بارگذاری و انتشار محتوا از جمله عکس ها و فیلم ها به طور منظم
  2. کپشن یا متنی بنویسید که با محتوایی که آپلود کرده اید مطابقت داشته باشد.
  3. پاسخ به ارسال مستقیم ارسال شده توسط فالوورهای صفحه یا افرادی که فالوور مرتبط نیستند.
  4. به نظرات پست ها پاسخ دهید
  5. کامنت هایی با محتوای بی ادبانه و توهین آمیز را حذف کنید
  6. استوری ارسال کنید
  7. پاسخ به واکنش ها به استوری
  8. تعداد لایک پست ها را افزایش دهید
  9. تعداد بازدیدهای ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را افزایش دهید و تفاوت ها را تشخیص دهید
  10. راهکارهایی برای افزایش دید
  11. تعداد فالوورهای واقعی را افزایش دهید
  12. صفحه را ایمن نگه دارید و از هک شدن آن جلوگیری کنید. می توانید مقاله افزایش امنیت اینستاگرام برترآموز را مطالعه کنید.
  13. اقدامات لازم را برای پویایی بیشتر نمایه انجام دهید (تغییرات دوره ای در متن بیو و عکس پروفایل)
  14. تسلط نسبی بر نرم افزارهای گرافیکی مانند illustrator و Photoshop داشته باشید
  15. بالا بردن سطح تعامل صفحه اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
  16. آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام
  17. تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشد
  18. خلاقیت در تولید محتوا

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

برای اینکه به ادمین اینستاگرام تبدیل شویم باید 3 کار اصلی را انجام بدهیم:

  1. یادگیری
  2. تخصص
  3. تجربه

ابتدا باید مهارت هایی که در طول مقاله در مورد آن ها صحبت کردیم را یاد بگیرید. سپس تبدیل به متخصصی می شوید که کارهای زیادی را بلد است اما به تجربه هم نیاز داریم. پس باید در جایی مشغول به کار شوید تا دو اتفاق مهم رخ بدهد. اول کسب تجربه کنید و دوم برای خود نمونه کار ایجاد کنید.

کسب درآمد از ادمینی اینستاگرام

چگونه باید از ادمین اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ به صورت کلی می توان از روش های زیر کسب درآمد کرد.

کار پیدا کردن در سایت های آگهی و استخدام

اگر یک نگاه به سایت های آگهی مثل دیوار یا سایت های استخدام بیاندازید می بینید که آگهی های شغلی بسیاری را مشاهده می کنید. می توانید به عنوان کارمند ادمین اینستاگرام مشغول شوید.

کار کردن برای خودتان

تا الان افراد زیادی این کار را انجام نداده اند که یک پیج اینستاگرام بزنند و پروژه ادمینی بگیرند. اگر در اینستاگرام فعالیت خوبی داشته باشید می توانید به راحتی ماهانه چند پروژه بگیرید.

کسب درآمد از آموزش ادمین اینستاگرام

می توانید به عنوان مدرس و مشاور ادمین اینستاگرام پیج بزنید و با سایت های آموزشی و افراد مدرس همکاری کنید. همچنین می توانید یک کانال تلگرام یا سایت تحت عنوان مطالب ویژه بزنید و مطالب حرفه ای در آن قرار داده و از کاربران VIP مبلغی را به صورت ماهیانه دریافت نمایید.

درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟

یک ادمین اینستاگرام با توجه به موقعیت کاری خود و کارهایی که انجام می دهد بین 1 میلیون تا 20 میلیون ماهیانه و حتی بیشتر کسب درآمد می کند. فرض کنید که یک پک آموزشی دارید و قیمت آن 500 هزار تومان است و 50 نفر هم آن را میخرند پس شما 25 میلیون تومان کسب درآمد کردید پس درآمد ادمین اینستاگرام حرفه ای با درآمد ادمین اینستاگرام مبتدی متفاوت است و همچنین فرد بسته به کارهایی که انجام می دهده درآمد کسب می کند. کسی که پروژه های ادمینی می گیرد نهایت درآمد ماهیانه اش 20 میلیون تومان خواهد بود چون بیش از چند پیج دیگر کشش مدیریت ندارد اما فروشنده آموزش می تواند درآمد بیشتری کسب کند.

انواع ادمین اینستاگرام و استخدام ادمین  اینستاگرام و تلگرام 

ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد ادمین اینستاگرام صحبت کردیم. اما سوال اساسی که ایجاد می‌شود این است که هر ادمین چه وظایف و دسته بندی دارد. ما در این بخش قرار است که در مورد انواع ادمین اینستاگرام به صورت کامل صحبت کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که این دسته بندی یک دسته بندی قرار دادی است و شما می‌توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید.

سعی ما بر این است که دسته بندی به شما ارائه دهیم که برای هر کسب و کاری و با هر سطحی قابل شخصی سازی و آپدیت باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ادمین اینستاگرام با توجه با نیاز و همچنین برنامه شما برای پیج وظایفش مشخص می‌شود. با توجه به این نکته بسیار مهم سعی کنید که قبل از هر چیزی مشخص کنید که هدف شما از فعالیت آنلاین چیست؟

آیا قصد شما برندینگ است، آیا شما می خواهید افزایش فروش داشته باشید؟ شما می خواهید دیگران از برند شماآگاهی داشته باشند؟ آیا مقصد نهایی شما فروش سلولی است؟ قصد شما افزایش فالوور و خدمات است؟ مقصد نهایی شما افزایش روابط اجتماعی مشروط به شبکه سازی است؟ و… .

با توجه به مواردی که خدمت شما عرض کردیم سعی کنید که قبل از هرکاری، به بخش آموزش‌‌های سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از «  آموزش اینستاگرام » استفاده کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که به هر میزان که شما دانش عمیق‌تری در این حوزه داشته باشید، استخدام ادمین اینستاگرام و تلگرام شما به صورت فنی و درست‌تری انجام می‌شود.

ادمین در نقش استراتژیست بازاریابی

اگر شما به دنبال یک ادمین اینستاگرام می‌باشید که به صورت تمام وقت در کنار شما باشد. قطعا این گزینه می‌تواند بسیار عالی و کاربردی باشد. این نوع ادمین اینستاگرام برای شما همه کار انجام می‌دهد. ادمین تولید محتوای شبکه‌های مجازی شما را انجام می‌دهد. شخصی که ادمین است برای نوع تبلیغات شما برنامه ریزی می‌‌کند. او فقط برای انجام کار خود نیاز به موجودی کالای شما و همچنین قیمت محصولات شما دارد. او ممکن است که یک دستیار گرافیست نیز داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که سابقه و رزومه این ادمین برای شما بسیار مهم است.

چرا که قرار است از شما یک حقوق قابل توجه دریافت کند. به این نکته توجه داشته باشید که دانش او در زمینه دیجیتال مارکتینگ به چه اندازه است. از طرفی او برای ارتقاء کسب و کار شما چه برنامه‌ای دارد. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که او قرار است به صورت کامل برنامه فروش آنلاین شما را هدایت کند و شما قصد دخالت در کار او را ندارید. شما صرفا می‌توانید بگویید که از فروش آنلاین چه هدفی دارید.

ادمین عمومی اینستاگرام

درصد بالایی از کسب و کارها به این نوع ادمین نیاز دارند. آن‌ها معمولا خود هزینه تبلیغات و برنامه ریزی تبلیغات را انجام می‌دهند. آن‌ها معمولا به دنبال یک ادمین می‌باشند که تا به دایرکت‌ها پاسخ بدهد. به صورت کلی تولید محتوای عمومی داشته باشد. پست و استوری روزانه قرار بدهد و در صورت نیاز نیز به جذب فالوور رایگان بپردازد. اما اگر شما شخصی می‌باشید که دانش کافی در حوزه دیجیتال مارکتینگ ندارید و قصد صرفه جویی در هزینه‌های خود را دارید.

تنها یک انتخاب دارید و آن هم این است که از ادمین حرفه‌ای که در بخش اول به آن اشاره شد استفاده کنید. در غیر این صورت بازدهی مورد انتظار خود را کسب نخواهید کرد. به این نکته توجه داشته باشید که یک نفر باید بتواند برنامه ریزی کاربردی برای تولید محتوای شما داشته باشید.

زمانی که یک محیط  رقابتی می‌شود و رقبا شما نیز در آن حضور پیدا می‌کنند. اگر شما با یک برند ضعیف و بدون برنامه ریزی در آن فضا حضور داشته باشید به این معنی است که شما بازنده میدان خواهید شد. همان چند خریداری که در فضای آفلاین از شما خرید می‌کردند با حضور در فضای مجازی و مقایسه شما با رقبا، از خرید مجدد خود صرف نظر می‌‌کنند. سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید که خلاقیت و برنامه ریزی ادمین شما در هر دو دسته برای شما بسیار مهم خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد ادمین اینستاگرام صحبت کردیم و سعی کردیم که یک نقشه ذهنی از تمامی کارهایی که یک ادمین باید انجام بدهد را ایجاد کنیم و آن را در این مطلب شرح دهیم. بهتر است که همین الآن دست به کار شوید و شغل ادمین اینستاگرام را آغاز کنید چون شغلی بسیار عالی با کسب درآمد در منزل به حساب می آید و برای بانوان خانه دار، معلولین، دانش آموزان و دانشجویان و همچنین تمامی افرادی که به دنبال شغل دوم بدون سرمایه هستند، ایده ای عالی است.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *