هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترین پلاگین های ساخت آزمون

15 مورد از بهترین پلاگین های ساخت آزمون (آزمون ساز وردپرس)

دسته بندی : ساخت سایت - وردپرس
1400/11/20

آیا به دنبال بهترین پلاگین های ساخت آزمون برای وب سایت وردپرسی خود هستید؟

بسیاری از وب سایت های محبوب مانند BuzzFeed از آزمون ها برای ایجاد محتوای ویروسی به منظور بازاریابی ویروسی و افزایش تعامل کاربران در وب سایت های خود استفاده می کنند.

در این مقاله، ما بهترین افزونه‌های آزمون را برای وردپرس انتخاب کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند کاربران خود را جذب کنید و زمان صرف شده توسط کاربران را در سایت خود را افزایش دهید.

بهترین پلاگین های ساخت آزمون

1. Formidable Pro

Formidable Forms پیشرفته ترین پلاگین فرم ساز وردپرس در بازار است. این پلاگین با یک فرم ساز ساده اما بسیار قدرتمند با قابلیت کشیدن و رها کردن ارائه می شود که به شما کمک می کند فرم هایی ایجاد کنید که چیزی فراتر از فرم های تماس ساده هستند.

این پلاگین به قالب‌ های فرم قدرتمندی مجهز است که می‌توانید با استفاده از آن ها آزمون های مختلفی بسازید. برای کار باید ابتدا با یک فرم خالی شروع کنید و آزمون خود را از ابتدا بسازید.

می توانید آزمون هایی ایجاد کنید که به طور خودکار به کاربران امتیاز می دهند یا خود نمرات و درجه بندی های مختلفی را ایجاد کنید. هنگامی که یک کاربر جواب مسابقه ای را ارسال می کند، گزینه ای برای ایمیل کردن نمره کاربر برای وی یا نمایش آن در قالب یک پیام وجود دارد.

به علاوه، راه‌های مختلفی برای قالب‌بندی نمره آزمون وجود دارد، از جمله تعداد کل پاسخ‌ها، نمره، درصد پاسخ‌های صحیح و موارد دیگر. این پلاگین در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است که باید حداقل پلن Business آن را تهیه نمایید تا به پلاگین مفید Quiz Maker دست پیدا کنید. این پلاگین مکمل، امکانات افزودن آزمون را به پلاگین اصلی Formidable Forms اضافه می کند.

2. LearnDash

LearnDash یکی از بهترین پلاگین های LMS وردپرسی در مارکت است. این پلاگین دارای یک ویژگی آزمون قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر نوع مسابقه ای را که نیاز دارید ایجاد کنید.

ضمن آن دارای امکان پرسش چندین نوع سوال از جمله: تک گزینه ای، چند گزینه ای، متن آزاد، مرتب سازی، تطبیق، تشریح کردن، پر کردن جای خالی و نظرسنجی را دارد.

برخی از ویژگی‌های دیگر عبارتند از: آزمون‌های زمان‌بندی‌شده، سؤالات تصادفی، بانک سؤال، آزمون‌های چند صفحه‌ای، تلاش‌های محدود و موارد دیگر. حتی می توانید رسانه های مختلف مانند تصاویر را به هر یک از گزینه های پرسش و پاسخ اضافه کنید.

گزینه‌های آزمون پست شامل تغییر مسیرها حین آزمون دادن، پیام‌ها، نمایش نتایج آزمون در سبک‌های مختلف، تابلوی امتیازات، گواهی‌ها و سطوح مختلف است.

چه در حال فروش دوره های آنلاین یا ایجاد محتوای ویروسی باشید، LearnDash یکی از انعطاف پذیرترین پلاگین های ساخت آزمون وردپرس برای ساخت انواع آزمون ها است.

3. Interact Quiz Maker

Interact Quiz Maker یک پلاگین قدرتمند مبتنی بر وب برای تولید آزمون‌های ویروسی و استفاده از آنها برای دریافت سرنخ، افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی، افزایش بازدید سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل است.

این پلاگین به شما اجازه می دهد تا شما با سازنده Drag and drop آن، سوالات بسیار انعطاف پذیری پرسیده و بدین تریبت سایت خود را حرفه ای تر کنید.

شما می توانید سبک ها، رنگ ها، طرح های مختلف و بیش از 800 قالب آزمون آماده برای استفاده را انتخاب کنید.

این نرم افزار از برگزاری مسابقات حرفه ای پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سؤالات را بر اساس پاسخ های کاربر به سؤالات قبلی نشان دهید. می توانید از سیستم امتیازدهی آنها برای نشان دادن نتایج به راحتی در پایان استفاده کنید.

می توان آن را به راحتی با استفاده از یک شورتکد ساده به سایت شما اضافه کرد و به زیبایی با ایمیل مارکتینگ و نرم افزار CRM شما یکپارچه شد.

4. WP Quiz

WP Quiz یک پلاگین ساخت آزمون انعطاف پذیر و آسان برای استفاده برای وردپرس است. این پلاگین با 3 نوع مسابقه ارائه می شود.

شما می توانید تصاویر را به پرسش ها و پاسخ های خود اضافه کنید، به کاربران اجازه دهید امتحان را مجدداً راه اندازی کنند، نتایج را در پایان نشان دهند و موارد دیگر.

WP Quiz دارای دو گزینه استایل است: مسابقه چند صفحه ای یا تک صفحه ای. شما توانایی اسکرول خودکار و اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را دارید.

نسخه حرفه ای این افزونه به شما اجازه می دهد تا کاربران را مجبور به انجام یک عمل برای مشاهده نتایج، تصادفی کردن سؤالات و پاسخ ها، تایمر شمارش معکوس و نمایش تبلیغات در سایت کنید.

همچنین در مقاله بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی چند پلاگین برای آن معرفی کرده ایم.

5. Quiz and Survey Master

Quiz and Survey Master یک پلاگین ساخت آزمون منعطف و پلاگین نظرسنجی وردپرس است. این پلاگین قدرتمند ممکن است در طراحی تجربه کاربری خشن و زمخت به نظر برسد اما با ویژگی های عالی و مستندات گسترده آن را جبران می کند.

از چندین نوع سؤال از جمله چند گزینه ای، درست و نادرست، پر کردن جاهای خالی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

همچنین به شما امکان می دهد چندین صفحه نتیجه ایجاد کنید، بنابراین می توانید آنها را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی کنید. همراه با پشتیبانی ایمیل، گواهینامه ها، تابلوهای امتیازات، نکات، جعبه نظرات و موارد دیگر می باشد.

نسخه حرفه ای این افزونه دارای انواع افزونه های مکملی است که گزارش و تجزیه و تحلیل، ادغام بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی قیف بازاریابی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

6. Quiz Cat

Quiz Cat یک افزونه رایگان مسابقه وردپرس با رابط کاربری آسان و گزینه های عالی برای ایجاد آزمون های ویروسی برای وب سایت شما است.

این امکان را به شما می دهد تا به هر سوال و پاسخ تصویر اضافه کنید. همچنین می توانید یک صفحه شروع و پایان برای مسابقه خود ایجاد کنید.

به هر پاسخ می توان امتیاز داد و شما می توانید به گونه ای تنظیم کنید که برای هر پاسخ صحیح مقداری امتیاز به آن اختصاص داد. اگر یک مسابقه درست و غلط برای بازدیدکنندگان ایجاد می کنید، این می تواند مفید باشد.

7. HD Quiz

HD Quiz یکی دیگر از افزونه های مسابقه رایگان عالی برای وبلاگ وردپرسی شما است. این پلاگین یک طراحی واکنش گرا دارد و به شما امکان می دهد تا آزمون های نامحدود با هر تعداد سوال و پاسخ که نیاز دارید ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از تصاویر GIF به همراه پرسش‌ها و پاسخ‌های خود استفاده کنید تا آنها را تعاملی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: تایمر مسابقه، نکات ابزار سوال برای نکات، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، استفاده از تصاویر به عنوان پاسخ، امتیازدهی و موارد دیگر.

8. ARI Stream Quiz

ARI Stream Quiz به شما امکان می دهد با جمع آوری آدرس ایمیل و نام کاربر از آزمون ها برای تولید سرنخ استفاده کنید.

از ادغام با MailChimp و سایر سرویس های ارائه خدمات بازاریابی ایمیلی پشتیبانی می کند. جدا از تولید سرنخ، سازنده مسابقه واقعی دارای یک رابط کاربری آسان برای ساخت آزمون‌های شما است.

یکی از قابلیت های خوب آن است که از AJAX برای عملکرد سریعتر استفاده می کند، دارای چندین تم، ادغام با شبکه های اجتماعی و موارد دیگر است.

بهترین پلاگین های ساخت آزمون

9. Chained Quiz

Chained Quiz یک پلاگین راه اندازی مسابقه وردپرس با ویژگی منطق شرطی است که در آن سؤال بعدی در مسابقه به پاسخ کاربر به سؤال قبلی بستگی دارد.

این به شما امکان می دهد آزمون های شخصیتی بسیار تعاملی ایجاد کنید که به صورت پویا تغییر می کنند.

از پاسخ های چند گزینه ای، تک گزینه ای و مقاله پشتیبانی می کند. می توانید به هر پاسخ صحیح امتیاز دهید و تصمیم بگیرید که وقتی کاربر پاسخی را انتخاب می کند چه کاری انجام دهید.

10. Forminator

Forminator یک پلاگین رایگان همه کاره وردپرس برای ساخت فرم ها، نظرسنجی ها و آزمون ها مانند یک حرفه ای است. این یک پلاگین سازنده آزمون به صورت ساده برای استفاده است که به شما کمک می کند ایده خود را در کسری از لحظه تحقق بخشید. در واقع، نیازی به رفتن به کارهای بک اند و انجام هر گونه ویرایش کد یا کدنویسی نخواهد بود. همانطور که گفته شد، Forminator برای همه، یک پلاگین مبتدی کامل و همچنین یک توسعه دهنده وب پیشرفته است. شما می توانید مسابقه دقیق مورد نظر خود را تنظیم کنید و آن را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

برای قوی نگه داشتن تعامل، اکنون می‌توانید بدون زحمت آزمون‌های مختلفی را امتحان کنید که کاربران می‌توانند سپس در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. از آزمون‌های معروف بدون پاسخ گرفته تا آزمون‌های چالش‌برانگیز، می‌توانید همه آن‌ها و سپس تعدادی را بسازید.

11. Quiz Maker

Quiz Maker به صورت رایگان یا نسخه حرفه ای ارائه می شود. البته، می‌خواهید ابتدا به صورت رایگان آن را امتحان کنید و در صورت نیاز بعداً آن را ارتقا دهید. با این حال، اگر افزونه رایگانی را پیدا کردید که این ترفند را برای شما انجام دهد، نیازی به استفاده از نسخه پریمیوم آن نیست. به هر حال، تا زمانی که می خواهید می توانید از آن استفاده کنید. البته نسخه پولی آن ویژگی‌های بیشتری دارد.

در مورد ویژگی‌ها، Quiz Maker شما را در تعداد آزمون‌ها و سؤالاتی که می‌خواهید کنار هم قرار دهید محدود نمی‌کند. علاوه بر این، دارای یک برگه نتایج است، از سوالات تصادفی پشتیبانی می کند و می توانید آن را فقط برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند در دسترس قرار دهید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید ظاهر طرح را به طور کامل تنظیم کنید. بدین معنا که، ارتفاع و عرض را تغییر دهید، رنگ را تغییر دهید و موارد دیگر. و قبل از اینکه مسابقه جدید خود را به صورت زنده شروع کنید، مطمئن شوید که ابتدا آن را پیش‌نمایش کرده‌اید و در صورت لزوم اصلاحات اضافی را انجام دهید.

12. WP testing

این پلاگین ساخت آزمون وردپرس به شما امکان می دهد تست ها و آزمون های روانشناسی سرگرم کننده و هیجان انگیز ایجاد کنید. از تست های پایه تا پیشرفته، می توانید همه آنها را بسازید. با این اوصاف، تست‌ها و آزمون‌های دقیقی را که می‌خواهید بسازید و کاربران خود را به شرکت تشویق کنید.

گزینه ها هنگام تنظیم چیزهای مختلف بسیار زیاد است. می توانید تمام آزمون را در یک صفحه نمایش دهید یا آن را با یک سوال در هر مرحله اجرا کنید. برای اطلاع شما، کل فرآیند ایجاد مسابقه یا آزمون در ویرایشگر متن داشبورد وردپرس شما انجام می شود. مطمئناً بازی کردن با ویژگی ها و عملکردهای مختلفی که تست های روانشناسی و آزمون ها در دسترس است بسیار راحت خواهد بود.

اطلاعات بیشتر / دانلود

12. WP Poll

این پلاگین رایگان قابل توجه وردپرس دارای ویژگی ها و عملکردهای بسیاری است که به شما یکپارچه سازی سریع چیز جدیدی را ارائه می دهد. با قابلیت‌های سفارشی‌سازی شگفت‌انگیز، می‌توانید به سرعت WP Poll را دقیقاً مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

در مورد ویژگی ها، شما بیش از ده طرح تم، هفت انیمیشن، سبک پنج تایمر، ویجت و گزارش عملی و گرافیکی در پس زمینه دریافت می کنید. شما همچنین می توانید نتایج نظرسنجی/مسابقه را با ادغام ساده یک شورتکد نمایش دهید. در نهایت، اگر می‌خواهید از پلاگین استفاده کنید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر / دانلود

البته پیشنهاد می شود که در صورت لزوم از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید که امکانات بیشتر و نامحدودی در اختیار شما قرار می دهد.

13. پلاگین Poll, Survey, Quiz, Slideshow و Form Builder

همانطور که از نام آن پیداست، پلاگین Poll, Survey, Quiz, Slideshow و Form Builder فقط برای ساخت آزمون ها نیست. با انجام یک نظرسنجی یا ایجاد فرمی برای جمع آوری اطلاعات می توانید کارهای بیشتری با این افزونه انجام دهید. برای کمک به شما در کشف نظرات با استفاده از این پلاگین، گزینه های مختلف طراحی شده است. زمان ماندگاری کاربران را در سایت افزایش می دهد، تعامل اجتماعی را افزایش می دهد و می تواند با درآمدهای تبلیغاتی همراه باشد. چون می توانید کاربران را اجبار کرده تا تبلیغاتی را مشاهده نمایند.

ساخت یک مسابقه آسان و در لحظه است. شما می توانید تمام آزمون های خود را از یک داشبورد مدیریت کنید و اندازه ها، فونت ها و رنگ ها را سفارشی کنید. امکان انجام انواع مختلف آزمون، وجود دارد. برای دادن جلوه های مختلف به آن، می‌توانید بخش معرفی تصویر یا ویدیو را به مسابقه اضافه کنید و آن را در هر جایی، از جمله در صفحه فرود، جایگذاری کنید.

این پلاگین برای حداکثر 10000 بازدید در ماه رایگان بوده و با نام تجاری پلاگین همراه است. فراتر از آن، باید یکی از پلن های آزمون را خریداری کنید. این پلن ویژگی‌های اضافی، پشتیبانی بیشتر، ویژگی‌های درآمدی و حذف نام تجاری را ارائه می‌دهند.

اطلاعات بیشتر / دانلود

14. Ari stream quiz

استفاده از آن آسان است و فقط کمی زمان می برد تا اولین مسابقه خود را راه اندازی کنید. برای جمع آوری سرنخ ها با افزونه های ایمیل مارکتینگ مانند MailChimp و Mailer Lite ادغام می شود. نسخه قابل دانلود رایگان به شما این حق را می دهد که فقط یک قالب مسابقه داشته باشید و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را فقط در توییتر و فیس بوک امکان پذیر می کند. از سوالات چند گزینه ای پشتیبانی می کند و آزمون ها را از طریق Ajax بارگذاری می کند. پاسخ های صحیح را می توان بلافاصله یا در پایان مسابقه نشان داد یا اصلاً نشان نداد. شما می توانید مسابقه را با استفاده از شورتکدها در پست و صفحات جاسازی کنید.پلن های Premium آزمون‌های شخصیت شناسی را فعال می‌کنند و مجموعه سرنخ‌هایی را به شما ارائه می دهد. آنها همچنین یک صفحه نتایج اضافه می کنند تا نتایج مسابقه را نشان دهند و اشتراک گذاری اجتماعی را به پلتفرم های شبکه های اجتماعی بیشتری گسترش دهند. سوالات می توانند در بسیاری از صفحات نمایش داده شوند و کاربران مجبور به اشتراک گذاری آزمون ها شوند.

اطلاعات بیشتر / دانلود

بهترین پلاگین های آزمون ساز ساخت آزمون

15. Buzzfeed Quiz Builder

راه اندازی مسابقه ویروسی وردپرس درآمدزایی بالایی دارد و به شما امکان می دهد تبلیغات را در آزمون ها قرار دهید و ویژگی Refresh Browser را فعال کنید. از آزمون های چند صفحه ای پشتیبانی می کند، به شما امکان می دهد سوالات را به صورت تصادفی نمایش دهید و پاسخ ها را ذخیره کنید.

گوگل آنالیتیکس به شما کمک می کند شرکت کنندگان مسابقه را ردیابی کنید و اشتراک گذاری ها را در شبکه های اجتماعی بشمارید. علاوه بر این، چند زبانه بوده و با پلاگین های راه اندازی سایت چند زبانه کار می کند، با هر موضوعی کار می کند، و به شما امکان می دهد از یک رابط کاربری دوستانه کار کنید.

این پلاگین همچنین شامل دکمه های اشتراک گذاری جذاب است، دو نوع قالب ارائه می دهد و به شما امکان می دهد آزمون های سایر کاربران را ایمپورت یا اکسپورت کنید. همچنین امکان ادغام یک مسابقه در هر مکانی، از جمله خارج از سایت، با استفاده از iframe وجود دارد.

بهترین پلاگین ساخت آزمون وردپرس کدام است؟

پس از بررسی هر یک از این پلاگین ها، ما معتقدیم که Formidable Forms ،LearnDash و TryInteract جامع ترین راه حل های ساخت آزمون در دنیا هستند.

اگر به دنبال راه‌حلی برای افزودن آزمون‌ها به وردپرس و ویژگی‌های پیشرفته‌سازی فرم هستید، به شدت توصیه می‌کنیم با Formidable Forms کار کنید.

اگر راه ساده ای برای ایجاد آزمون های تعاملی در وب سایت فروش دوره مانند برترآموز می خواهید، LearnDash یک گزینه عالی است.

اگر به دنبال ایجاد آزمون‌های ویروسی به سبک Buzzfeed هستید، TryInteract یک گزینه عالی برای آن است زیرا با بسیاری از قالب‌های آماده برای استفاده همراه است.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین پلاگین آزمون برای وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین پلاگین های دایرکتوری مشاغل وردپرس را مشاهده نمایید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *