هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
تبلیغات جیمیل چیست؟

تبلیغات در جیمیل چیست و چه تاثیری دارد؟

دسته بندی : کسب و کار
1401/05/27

امروزه بازاریابی نوین امری به روز و آنلاین است. دیگر کم­تر کسی به فکر پخش تراکت و یا دیگر روش‌­های بازاریابی سنتی می­‌باشد. شما برای بازاریابی آنلاین نیز، نیاز به استراتژی و برنامه دارید. شما ممکن است مقدار زیادی روی دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید، اما نکته بسیار مهم و اساسی این است که شما باید پلتفرم‌­های تبلیغاتی مختلف و استراتژی­‌های تبلیغاتی را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین روش‌­های بازاریابی آنلاین آشنا کنیم. روشی که مخاطبان آن بیش از یک و نیم میلیارد نفر است. روز به روز نیز به این آمار افزوده می­‌شود. بله درست حدس زدید ما در مورد جیمیل صحبت می­‌کنیم. جیمیل یک پلتفرم ایمیل رسان است که به دلیل ویژگی­‌های جذاب خود مورد توجه اکثر کمپانی‌­ها و مردم عادی قرار گرفته است. روز به روز دسترسی شما به جیمیل به واسطه تلفن­‌های همراه هوشمند و اینترنت همراه آسان­تر می­‌شود و این امر کمک به افزایش مخاطبان این پلتفرم می‌­کند.

معمولا در جوامع پیشرفته مردم بیشتر از ما ایرانیان از جیمیل استفاده می­‌کنند و در بازه‌­های زمانی کوتاه­تر نیز به چک کردن آن مشغول می­‌شوند. اما به لطف تلفن‌­های همراه هوشمند، این فرهنگ در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است. شما به عنوان یک استراتژیست بازاریابی و یا به عنوان یک صاحب کسب و کار بهترین زمان است، تا بازار به بلوغ نهایی خود نرسیده است. بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرید.

با ما همراه باشید تا شما را با تبلیغات در جیمیل و تاثیرات آن در بازاریابی نوین به صورت دقیق و کاربردی آشنا کنیم. دیجیتال مارکتینگ امروزه نیاز به هوشمندی و پلن‌­های تبلیغی »اجرایی دارد. اگر شما به تبلیغات آنلاین علاقه‌­مند هستید، می­توانید به بخش « آموزش اینستاگرام » در سایت برترآموز مراجعه کنید، و از محصولات و دوره آموزشی­‌های مرتبط استفاده کنید. شما برای تبلیغات هوشمند، نیاز دارید که از مسیرهای مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جیمیل چیست؟

ما اگر بخواهیم به تعریف تبلیغات در بستر جیمیل برسیم باید قبل از آن به یک تعریف مشترک و کاربردی از جیمیل برسیم. جیمیل یک سیستم ایمیل رسان رایگان است که توسط شرکت گوگل ساخته شده است. این پلتفرم بواسطه روش دعوت نامه و در ابتدا شروع با عضو گیری کرد. از مهم­ترین ویژگی­‌های این پلتفرم می­توان به فضای آزاد زیاد اشاره کرد که در ایمیل رسان یاهو همچین قابلیتی وجود نداشت.

این پلتفرم به دلیل توجه به نیاز مخاطبان و امکانات به روز خود توانست به سرعت جای خود را در میان کاربران پیدا کند و به یک آمار فوق­ العاده در تعداد کاربر و محبوبیت بین کاربران دست پیدا کند. ممکن است شما با شناخت جیمیل از خود سوال کنید، چه دلیلی دارد که جای ایمیل مارکتنیگ از جیمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟ سوال شما سوال به جا و مهمی است. شما در تبلیغات ایمیلی می‌­تواند تا 100 کاراکتر استفاده کنید، در حالی که شما در تبلیغات جیمیلی حداکثر 25 کاراکتر مجاز است. اما شما به این موضوع توجه داشته باشید که در تبلیغات جیمیلی شما می‌­توانید محتوای ویدویی داشته باشید.

شما در تبلیغات ایمیلی اگر می­‌خواستید به چنین قابلیتی دست پیدا کنید، لازم بود که به صفحه ثالث بروید که معمولا در جیمیل مارکتینگ این به این صورت نیست و خود شخص در صفحه خود می­‌تواند، محتوای تبلیغی شما را مشاهده کند. این موضوع زمانی قابل اهمیت است که برخی افراد به جهت جلوگیری از فیشینگ اطلاعات معمولا صفحات ناشناس را در وب باز نمی‌کنند. از طرف دیگر شما اگر به مخاطبان در حال رشد جیمیل نگاه کنید. این انتخاب، انتخاب عاقلانه­ تری است. یکی دیگر از دلایلی که جیمیل مارکتینگ طرفداران بیشتری دارد، این است که شما در جیمیل مارکتینگ تنوع پلن تبلیغاتی بهتری دارید. که در ادامه به بررسی این موارد دقیق و عمق­ی‌تر می­‌پردازیم.

تبلیغات در جیمیل (Gmail sponsored ads) چیست؟

قطعا برای شما هم پیش آمده است که زمانی که به جیمیل خود مراجعه می‌­کنید، جیمیل­‌های از منابع ناشناس دریافت کرده باشید. معمولا افراد از سر کنجکاوی این جیمیل­‌ها را باز می­کنند و به آن­ها نیم نگاهی دارند. به این فرآیند جیمیل مارکتینگ می­گویند. تبلیغات جیمیل به صورت تعاملی است و در برگه‌­های مخصوص تبلیغات و یا شبکه­‌های اجتماعی قرار می‌­گیرند. البته از مهم‌ترین ویژگی­‌های جیمیل مارکتینگ می‌­توان به ارسال جیمیل به مخاطبین هدفمند اشاره کرد.

البته این موضوع را مدنظر قرار بدهید که شرکت گوگل اطلاعات شخصی هیچ یک از کاربران خود را به فروش نمی‌­رساند و این دسترسی به مخاطبین هدفمند بر اساس الگوریتم­‌های خاص خود انجام می‌­شود. که در بخش­‌های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات در گوگل

این ویژگی برای کسب و کارهای بسیاری حائز اهمیت است. شما در جیمیل‌­های ارسالی خود می‌­توانید تبلیغات فراوانی شامل عکس،فیلم، متن و… استفاده کنید. البته در این بخش معمولا قدرت طراحی جیمیل تبلیغاتی خود را نباید دست کم بگیریم. منظور ما این است که محتوای شما باید به قدری برای مخاطب شما جذاب باشد که منجر به اکشن شود.  شما برای طراحی یک محتوای تبلیغاتی عالی می­‌توانید به بخش مقالات برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله  « تولید محتوای موفق  » استفاده کنید.

یک جیمیل تبلیغاتی چگونه به مخاطب نمایش داده می‌­شود؟

قبل از هرچیز لازم به ذکر است تمامی تبلیغاتی که برای شما ارسال می‌­شود بر اساس رصد فعالیت­‌های آنلاین شما بواسطه الگوریتم­‌های گوگل انتخاب می‌­شود. گوگل به هیچ وجه به محتوای جیمیل­‌های شخصی شما دسترسی ندارد و حریم شخصی شما همیشه محفوظ است. اگر شما به سربرگ promotion  در جیمیل خود دقت کرده باشید، تمامی جیمیل­‌های شما دارای برچسب AD  می‌­باشد. در این قسمت معمولا جیمیل­‌های تبلیغاتی شما قرار دارند. البته لازم به ذکر است ممکن است گاهی جیمیل‌­های تبلیغاتی شما به واسطه وارد کردن آدرس جیمیل خود در سایت­‌های مختلف، در پوشه اصلی شما قرار بگیرد.

گاها برخی از افراد نیز به واسطه تغیرات در پلتفرم­‌های فرستنده جیمیل سعی بر این دارند که جیمیل­‌های خود را در پوشه‌­ای به غیر از سربرگ promotion  قرار دهند. که این تکنیک جزو تکنیک­ های سیاه این بخش می‌­باشد و به شما توصیه نمی­‌شود، چرا که از همان ابتدا به مخاطب احساس بی اطمینانی القا می‌­کند.

زمانی که شما به تبلیغات آنلاین فکر می‌­کنید قطعا سایت نیز دارید، شما برای بهتر دیده شدن و دریافت مخاطب جدید اقدام  رپورتاژ نویسی و لینک سازی خارجی می­‌کنید. از این رو ما در مجموعه برترآموز بهترین و جامع­ترین دوره رپوتاژنویسی ایران را به نام « آموزش رپورتاژ آگهی » برای شما طراحی کرده‌­ایم. شما با این دوره کاربردی سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در 5 سایت برتر نمایش دهید.

آیا تبلیغات در جیمیل بهترین راه بازاریابی آنلاین است؟

شما تا این قسمت به صورت کلی با جیمیل مارکتینگ آشنا شدید، اما معمولا در این قسمت سوال اساسی این است که با توجه به راه­‌های تبلیغاتی مختلفی که وجود دارد آیا بهترین راه تبلیغات آنلاین، تبلیغات جیمیلی است؟ ما در این بخش به مزیت­‌های رقابتی این پلتفرم می‌­پردازیم و تصمیم نهایی را به عهده شما می­‌گذاریم.

  1. تعداد کاربران قابل توجه

ما در بخش­‌های ابتدایی معرفی این پلتفرم به شما اطلاع دادیم که این اپلیکیشن بیش از یک و نیم میلیارد کاربر فعال دارد. شما سیستم‌­های تبلیغاتی دیگر را بررسی کنید، چه میزان کاربر فعال دارند؟ سرعت رشد کاربران فعال آن­ها به چه صورت است؟ شما قطعا با بررسی دو سوال قبلی شگفت­ زده خواهید شد.

  1. سیستم پرداخت عادلانه

اگر شما از سیستم­‌های ایمیل مارکتینگ استفاده کرده باشید، قطعا اطلاع دارید که شما زمانی که تبلیغاتی ایمیلی را استفاده می­‌کنید، از شما به ازای ارسال هر ایمیل مبلغی را دریافت می­‌کند. اما در سیستم تبلیغاتی جیمیل مارکتنیگ شما به ازای هر کلیک مبلغی را پرداخت می‌­کنید. منظور ما این است که، اگر کاربر جیمیل به تبلیغات شما بی­ توجه باشد و روی آن کلیک نکند، به دلیل عملی نشدن اهداف تبلیغی شما، مبلغی از شما دریافت نمی‌­کند. این موضوع باعث شده است که پلتفرم جیمیل به تبلیغات عادلانه و موثر معروف باشد.

  1. پلن­ های تبلیغاتی متنوع

شما ممکن است به عنوان استراتژیست تبلیغاتی یک برند و یا یک کمپانی بزرگ از تبلیغات خود اهداف متفاوتی داشته باشید، مانند فروش، آگاهی از برند، پاسخ به یک شایعه، به چالش کشیدن رقبا … . با توجه به موارد ذکر شده، شما می­‌توانید پلن­‌های تبلیغاتی متنوعی را انتخاب کنید که در مقالات بعدی به صورت مفصل هریک از این پلن­‌های تبلیغاتی را بررسی می­‌کنیم. پلتفرم جیمیل به دلیل امکانات و الگوریتم­ های قوی که دارد می­‌تواند شما را در طراحی پلن تبیغاتی شخصیتان یاری کند و از طرفی می‌­توانید با بررسی پلن‌­های متفاوت تبلیغاتی جیمیل، استراتژی تبلیغاتی خود یکپارچه و هوشمند اجرا کنید.

فواید تبلیغات در جیمیل

  1. تارگتینگ مخاطب هدف

یکی از مهم­ترین خواسته­‌های هر مدیر بازاریابی این است که به مخاطبین هدفمند دسترسی داشته باشد، چرا که با دسترسی به مخاطبین هدفمند می­‌تواند بهترین بازدهی را از تبلیغات و سرمایه گذاری خود بدست بیاورد.

شما می­­توانید با انجام تبلیغات خود به واسطه جیمیل تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کنید. چرا که جیمیل با بررسی عملکرد فعالیت­‌های آنلاین شما می­‌تواند به میزان مناسبی علایق و فعالیت شما را متوجه شود. البته مجددا این نکته را یادآور می­‌شوم که جیمیل هیچگونه دسترسی به محتوای پیام­‌های شما ندارد و حریم خصوصی شما همیشه حفظ می­‌کند.

شما بواسطه سرچ‌­هایی که داخل گوگل در حالت عمومی انجام می‌­دهید و یا استفاده از اپلیکیشن­‌هایی که گوگل صاحب امتیاز آن­‌ها است. به گوگل سرنخ‌­هایی راجب شخصیت و علایق خود می­‌دهید. گوگل به هیچ وجه این اطلاعات را به صورت شخصی در اختیار کمپانی­‌های تبلیغاتی قرار نمی‌­دهد.  او اطلاعات را به صورت گروهی استفاده شخصی می­‌کند و کسی خارج از کمپانی گوگل به این اطلاعات دسترسی ندارد. از طرفی این موضوع باعث می­‌شود شما برای دسترسی به مخاطب هدفمند به فقط به سراغ گوگل بروید.

  1. شخصی سازی تبلیغات

این ویژگی از برترین ویژگی­‌های تبلیغات در جیمیل است، چرا که شما می­‌توانید با توجه به نیاز خود محتوای خود را شخصی سازی کنید. شما به واسطه دسترسی به این تبلیغات می‌­توانید به بهترین نحو ممکن بازدهی کسب کنید. به شما توصیه می­کنم برای ساخت یک محتوای شخصی سازی شده و جذاب به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و از مقاله « هرم بازاریابی محتوا چیست » استفاده کنید. شما در این مقاله با کد گذاری محتوا و جذاب سازی محتوا به صورت کاربردی آشنا می­ شوید. تولید محتوای جذاب و شخصی سازی شده نیاز به استراتژی و پلن تبلیغاتی دارید که در این مقاله به صورت جامع فرا خواهید گرفت.

  1. استفاده از محتوای ویدیویی

همیشه یکی از جذاب‌­ترین و کاربردی ترین محتواهای تبلیغاتی محتوای ویدیویی است. شما برای تبلیغات انبوه اگر بخواهید از محتوا ویدیویی به صورت تبلیغات تلوزیونی و یا تبلیغات ماهواره‌ای استفاده کنید، قطعا هزنیه قابل توجه­‌ای باید پرداخت کنید، در صورتی که شما برای استفاده از پلتفرم جمیل هزینه بسیار کم­تری و بر اساس کلیک کاربر پرداخت می‌­کنید. از طرفی شما می‌توانید با توجه به ویژگی­‌های قبلی بیان شده، یک محتوای تبلیغاتی شخصی سازی شده به صورت ویدیویی استفاده کنید که تاثیر بیشتر خواهد داشت. نکته جذاب دیگری که در استفاده از سیستم جیمیل به صورت محتوای ویدیویی وجود دارد، شما می‌­توانید به سیستم گزارش دهی دقیق دست پیدا کنید که در تحلیل نتایج برای شما بسیار مفید است.

  1. امکان آنالیز نتایج

اگر بخواهیم یکی از مهم­ترین عوامل برای طراحی پلن تبلیغاتی به صورت بلند مدت را نام ببریم، قطعا امکان آنالیز نتایج تبلیغات است. شما می­‌توانید بازخورد­های کاربران مختلف را از تبلیغات خود آنالیز کنید. این موضوع به این دلیل مهم است که شما با بهینه سازی و آنالیز تبلیغات خود می‌­توانید، به سیستم موثر بازاریابی و تبلیغات دست پیدا کنید. که این ویژگی، ویژگی کمی نیست.

کمپین دیسکاوری

معمولا سیستم گزارش دهی گوگل همیشه مورد توجه آژانس­‌های تبلیغاتی بوده است. به این دلیل که می‌­توانند با مدل سازی صحیح به بازدهی بهتر و مشتریان بیشتر دست پیدا کنند. در نتیجه شما نیز به عنوان یک شرکت خصوصی می­‌توانید بهترین استفاده از این امکانات را داشته باشید.

  1. تکرار چرخه بازاریابی

در بخش‌­های قبلی به صورت مفصل راجب بازاریابی شخصی ­سازی شده و همچنین راجب امکان تحلیل نتایج صحبت کردیم. در این بخش شما می‌­توانید با توجه به تحلیل داده­‌های خود و طراحی یک محتوای شخصی سازی شده جدید به مخاطبان قبلی خود که واکنش داشنتد، مجدد جیمیل بزنید. شما با این کار احتمال اکشن نهایی و نتیجه گرفتن را به صورت قابل توجه‌­ای افزایش می‌­دهید.شما به واسطه تکرار این چرخه به صورت مداوم می­‌توانید بهترین نتیجه را کسب کنید. به یاد داشته باشید بازاریابی به روش تبلیغات در جیمیل نیازمند خلاقیت و بهبود نتیجه است در غیر این صورت شما به واسطه تکرار این چرخه نه تنها به سود نمی‌­رسید بلکه به زیان دست پیدا می‌­کنید.

کمپین دیسکاوری ( Google Discover)

شرکت گوگل به جهت افزایش بازدهی تبلیغات شما و از طرفی به جهت رشد بیزیتس خود از تاریخ 1 جولای 2021 اجازه ایجاد کمپین‌­های تبلیغاتی جدید در جیمیل را به کسی نمی­‌دهد. (البته اگر شما قبل از این تاریخ اقدام به ثبت پروژه­‌های تبلیغاتی خود کرده باشید، برای فراخوانی آن مشکلی نخواهید داشت.) او از این تاریخ به بعد به شما توصیه می‌­کند برای طراحی کمپین‌­های تبلیغاتی خود از برنامه دیسکاوری استفاده کنید. شاید برای شما سوال باشد، چرا این برنامه را به شما پیشنهاد داده است و از طرفی شما را نسبت به قبل اندکی محدود­تر کرده است.

اولین دلیل این کار گوگل این است که شما به مخاطب بیشتری دسترسی دارید و به جای یک و نیم میلیارد مخاطب به بیش از 3 میلیارد مخاطب ( البته در پلتفرم­های مختلف ) دسترسی خواهید داشت که امکان شخصی سازی و تمامی موارد قبلی ذکر شده وجود دارد. از طرف دیگر شما به واسطه گوگل دیسکاوری نه تنها به جمیل درسترسی دارید بلکه به دیگر پارتنر­های گوگل مانند تبلیغات در یوتیوب نیز دسترسی دارید و از طرفی می­‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را اندکی پیشترفته تر و هوشمندتر کنید.

شما به تمام ویژگی‌­هایی که در تبلیغات جیمیل دسترسی داشتید، در گوگل دیسکاور نیز به صورت جامع و کامل دسترسی خواهید داشت. از جمله مهم­ترین آن­ها می‌­توان به پیشنهاد هزینه اتوماتیک ( Smart Bidding )، هدف گذاری مخاطبان ( Audience Targeting )، تبلیغات نیتیو یا همسان ( Native Ad )  و دسترسی (Reach) اشاره کرد.

تبلیغات چند بیزینسی

قطعا یکی از جذاب ترین و کاربردی­ترین ویژگی‌­های گوگل دیسکاور امکان تبلیغات چند بیزینسی است که در صورتی که شما بتوانید به درستی از آن استفاده کنید. می­‌توانید مشتریان و مخاطبین رقبای خود را نیز بدست بیاروید. از این رو یک رقابت سالم در ارائه بهتر کالا و خدمات شکل خواهد گرفت.

در بخش­‌های قبلی زمانی که شما از تبلیغات در جیمیل استفاده می‌­کردید، زمانی که شما یک جیمیل تبلیغاتی برای کاربر ارسال می‌­کردید. زمانی که او روی آن کلیک می­‌کرد به لندینگ پیج شما دست پیدا می­کرد و به صورت مستقیم با شما در ارتباط بود. اما با این قابلیت شیوه اجرا کاملا متفاوت است. در این حالت یک جیمیل برای مخاطب ارسال می­‌شود. در آن علاوه بر شما دیگر رقبا شما نیز که از این سرویس استفاده کرده­‌اند را نیز در کنار شما نمایش می­‌دهد.

کاربر دراین مرحله مختار است که بهترین گزینه را انتخاب کند، و اگر مخاطب شما را انتخاب کند به صفحه شما منتقل می­‌شود در صورتی که رقیب شما را انتخاب کند، مسیر کاملا متفاوت است و به رقیب شما دست پیدا می‌­کند. شما به واسطه این تبلیغات با استفاده صحیح از مزیت رقابتی خود می­‌توانید، کاربران جدید و مخاطبان رقبای خود را نیز بدست بیاورید و از طرفی هزینه تبلیغات نیز برای شما اندکی کم­تر است، البته این موضوع به پلن فعال شما نیز بستگی دارد.

شما به واسطه گوگل دیسکاور می­‌توانید به تبلیغات داینامیک نیز دست پیدا کنید، که در مقالات بعدی به صورت کامل خدمت شما توضیح خواهیم داد.

چگونه برای تبلیغات در جیمیل مخاطب هدف خود را پیدا کنیم؟

همانطور که میدانید شما برای تبلیغات در جیمیل نیز مانند هر کانال تبلیغاتی دیگری نیاز خواهید داشت که مخاطبین هدف خود را پیدا کنید، از طرفی شما بواسطه کمپین دیسکاوری می‌توانید به صورت بهینه و خاص تبلیغات جیمیل خود را دسته بندی کنید. با ما تا پایان این بخش همراه باشید تا بتوانید درک عمیق‌تری از تبلیغات در جیمیل داشته باشید.

Affinity audiences ( مخاطبین وابسته )

شما برای دسترسی بهتر به مخاطبین هدف خود باید به سراغ محیط‌هایی بروید که احتمال حضور مشتریان بالقوه شما از همه جا بیشتر است. به عنوان مثال شما برای تبلیغات آموزش سئو باید به سراغ وب سایت‌های آژانس تبلیغاتی آنلاین و یا به سراغ وب سایت‌های دیجیتال مارکتینگ بروید، چرا که مشتریان بالقوه شما در این محیط‌ها حضور خواهند داشت.

Custom Intent Audiences ( مخاطبین سفارشی )

شما برای تبلیغات در جیمیل به روش مخاطبین سفارشی باید به بررسی پرسونای مخاطب خود بپردازید و بر اساس پرسونای مخاطب خود تعریف کنید که به چه کسانی جیمیل شما ارسال شود و از طرفی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با استفاده از سر تیر مناسب نظر  مخاطبین خود را به خود جذب کنید. به یاد داشته باشید تبلیغات در جمیل بواسطه مخاطبین سفارشی از رایجترین نوع تبلیغات در جیمیل است. البته شما می‌توانید در این بخش از تنظیمات پیشرفته‌تری نیز استفاده کنید و تعریف کنید که تبلیغات جیمیل شما برای کسانی ارسال شود که عبارت کلیدی مدنظر شما را جستجو کرده‌اند، آنگاه شما بواسطه این روش دیدگاه خود را دقیق‌تر کرده‌اید.

Customer Match ( تطبیق مشتری )

شما در این روش مانند روش قبل برای گوگل تعریف می‌کنید که تبلیغات در جیمیل شما را با چه کسانی به اشتراک بگذارد، اما به این نکته توجه داشته باشید که شما باید مخاطب خود را به صورت دقیق‌تری برای گوگل تعریف کنید. گوگل بر اساس اطلاعاتی که افراد در زمان ثبت نام در اختیار او قرار می‌دهند و یا با توجه به جستجوهایی که افراد انجام می‌دهد او به عنوان تارگت تبلیغات در جیمیل مد نظر قرار می‌دهد.

Demographic ( دموگرافیک )

تبلیغات در جیمیل به روش دموگرافیک اندکی پیچیده است و شما نیاز به تخصص جامع شناسی در حوزه کاری خود خواهید داشت و یا باید یک جامع شناس خبره به شما در این باره مشاوره بدهد، شما در این روش مخاطبین هدف خود را به انفرادی مانند دسته بندی‌های قبلی تعریف نمی‌کنید بلکه مخاطبین هدف خود را به صورت جمعی تعریف می‌کنید و ویژگی جمعی آن‌ها را ملاک تبلیغات در جیمیل قرار می‌دهید. به عنوان مثال شما تعیین میکنید که جنسیت این جمعیت چه باشید و یا این جمعیت تعریف شده شما در کدام گروه درآمدی قرار داشته باشند و… .

In-market audiences ( مخاطبین درون بازاری )

این روش تبلیغات در جیمیل یکی از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات در جیمیل است، چرا که تبلیغات شما برای افرادی ارسال می‌شود که در گوگل در حال جمع آوری اطلاعات و یا تحقیق در مورد کالا و خدمات شما می‌باشند.

Life Events ( رویدادهای زندگی )

در این روش تبلیغات در جیمیل، محتوای تبلیغاتی شما برای افرادی ارسال می‌شود که در حال تجربه رویدادهای بزرگ زندگی خود مانند ازدواج، فارق تحصیلی از دانشگاه و… می‌باشند.

Remarketing ( بازاریابی مجدد )

شما در این روش تبلیغات در جیمیل، محتوای تبلیغاتی خود را برای بانک مشتریان خود ارسال می‌کنید، برای کسانی که قبلا از شما خرید کرده‌اند و یا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار داده‌اند. البته شما می‌توانید این روش را برای مخاطبین خود نیز که از محتوای شما به صورت مستمر استفاده می‌کنند، نیز استفاده کنید.

 سخن پایانی

اگر شما به رشد کسب و کار خود فکر می‌­کنید، باید از روش­‌های مختلف بازاریابی آنلاین اطلاع داشته باشید. امروزه یکی از روش‌­های تبلیغات که معمولا مورد توجه بیزینس‌­های بزرگ و متوسط است، تبلیغات بواسطه­‌ی جیمیل است . این فرصت پیش آمده معمولا در مراحل ابتدایی بیزینس که به دنبال آگاهی دیگران از بیزینس خود هستید، بسیار جذاب و تاثیر گذار است، الخصوص که شما می‌­توانید از سیستم گزارش­ده‌ی آن نیز استفاده کنید و پلن بعدی تبلیغاتی خود را بهینه­‌تر و کامل ­تر کنید. امروزه تبلیغات در جیمیل با توجه به شرایط کشور ما و رشد روز افزون استفاده کاربران از آن می‌­توان به منزله رشد موثرشما باشد، همچنین رقابت نیز در این حوزه معمولا اندکی ساده‌­تر است.

بازاریابی نوین و فروش آنلاین نیاز به ابزار خود دارد، شما اگر بتوانید از این ابزار به صورت بهینه استفاده کنید، قطعا می­‌توانید بازدهی مناسب و نتایج عالی کسب کنید. امروزه تبلیغات نیازمند خلاقیت است تا صرف هزینه . چرا که شما در صورتی که متفاوت دیده شوید، دیگران تبدیل به مبلغین شما خواهند شد. امروزه تبلیغات نیاز به خلاقیت و امتحان روش­‌های تازه دارد. شما برای این که تبلیغات خود داشته باشید، نیاز به مخاطب هدفمند دارید. به لطف تبلیغات در جیمیل شما به این امکان دست خواهید یافت، اما مهم است محتوایی داشته باشید که بتوانید بواسطه‌ی آن بتوانید کابر را مجذوب خود کنید. مهم است محتوایی داشته باشید که برای مخاطب سوال ایجاد کنید. مهم است محتوایی داشته باشید که کاربر احساس نیاز کند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *