هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راهنمای خرید از آمازون

آموزش خرید از سایت آمازون در ایران

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/07/20

شما در این مقاله انواع روش‌های خرید از سایت آمازون در ایران را آموزش خواهید دید.

با خواندن این مقاله می‌توانید محصول مورد نظر خود را به سادگی تهیه کنید.

با توجه به نیازی که ما ایرانی‌ها برای دسترسی به بازار جهانی داریم. ما تصمیم گرفتیم که شما را به یکی از جذابترین و بهترین بازارهای جهانی وصل کنیم. شاید در نگاه اول این سوال برای شما ایجاد شود، که آیا آمازون یک بازار است؟ پاسخ ما به شما منفی است. اما  بدانید که آمازون ارزشی بیش از 140 بیلیون دلار دارد و یک شبه بازار بین المللی می‌باشد. این شبه بازار به صورت کلی یک بازار حرفه‌ای و جذاب است، که می‌تواند شما را ثروتمند کند. با توجه به این موارد شما به آموزش خرید از سایت آمازون در ایران نیاز خواهید داشت.

آمازون یک بازار دو طرفه است که شما می‌توانید به عنوان خریدار و به عنوان فروشنده  در آن حاضر شوید. این نکته را به یاد داشته باشید که ما به سبب ایرانی بودن توانایی دسترسی به حساب‌های بین المللی را نخواهیم داشت. می‌توانیم با ترفندهایی این مشکل را پشت سر بگذاریم. ما برای خرید از سایت آمازون در ایران نیاز خواهیم داشت که زبان انگلیسی مناسبی داشته باشیم.

در صورتی که شما علاقه‌مند به آموزش زبان انگلیسی آنلاین می‌باشید، می‌توانید از سایت برترآموز استفاده کنید. ما برای شما این آموزش‌ زبان انگلیسی کاربردی و جامع طراحی کرده‌ایم که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید، که تسلط روی زبان انگلیسی نه تنها در آموزش خرید از سایت آمازون به شما کمک می‌کند. بلکه در تمامی مراحل زندگی شما یک مزیت رقابتی فوق العاده به شما می‌آید.

آمازون « Amazon »  چیست؟

آمازون یک ‌سایت خرید و فروش کالا می‌باشد، که با هدف خرید و فروش کتاب‌های دست دوم راه اندازی شد. موسس سایت آمازون آقای جف بزوس در 23 سال پیش این سایت را در گاراژ منزل خود راه اندازی کرد. اما این سایت در حال حاضر ارزشی بیش از 140 بیلیون دلار دارد. تعداد کارمندان این سایت بیش از 500 هزار نفر است. آمازون هیچ شعبه فیزیکی برای خرید و فروش ندارد. اما این سایت دارای املاک و انبارهای قابل توجه‌ای در سرتاسر دنیا می‌باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشیم که شرکت آمازون به جهت اینکه یک شرکت آمریکایی است. از طرفی توابع قوانین آمریکا می‌باشد، در برخی مناطق مانند ایران هیچ گونه شعبه ندارد و نخواهد داشت. اما اگر شما به یک حساب بین المللی دسترسی داشته باشید و توانایی پرداخت هزینه گمرک محصولات آن را داشته باشید، به سادگی می‌توانید از آن خرید کنید. نکته بسیار جذاب آمازون در این است که شما می‌توانید در آن یک فروشنده نیز باشید. چرا که آمازون هیچ محصولی را تولید نمی‌کند و تنها یک واسطه بین مردم است. اما بواسطه همین واسطه گری یک درآمد چند میلیارد دلاری برای خود و دیگران به وجود آورده است.

ما سعی می‌کنیم در این مقاله علاوه بر آموزش خرید کردن از سایت آمازون در ایران به شما صادرات محصولات خود را نیز آموزش دهیم. آمازون می‌تواند برای شما یک فرصت مناسب جهت دستیابی به درآمد دلاری باشد. در صورتی که شما علاقه به درآمد دلاری داشته باشید. می‌توانید از بخش مقالات سایت برترآموز از مقاله « کسب درآمد از سایت‌های خارجی » استفاده کنید.

آموزش خرید از سایت آمازون در ایران

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره شد، خرید از سایت آمازون در ایران امری بسیار سخت و گاها غیر ممکن است. چرا که شما برای خرید از سایت آمازون در مشکل خواهید داشت. اولین مشکل شما عدم دسترسی به حساب‌های بین المللی است و دومین مشکل شما دسترسی شما به کالای خریداری شده است. شما برای این که کار انجام دهید دو راه حل خواهید داشت. راه حل اول شما این است که خرید خود را از آمازون را انجام دهید.

سپس مبلغ واریزی و آدرس دریافت محصول خود را بواسطه یکی از بستگان و دوستان خود در خارج از کشور تکمیل کنید. در نهایت از او درخواست کنید، زمانی که به ایران مراجعه کرد، این محصول را برای شما بیاورد. که معمولا این روش برای همه قابل استفاده نیست. در ایران معمولا سایت‌هایی وجود دارند که وظیفه آن‌ها خرید از سایت آمازون و تحویل این محصول به شما می‌باشد. که در ادامه به بررسی دقیق این سایت‌ها می‌پردازیم. به این نکته توجه داشته باشید، که شما باید شرایط مختلف خرید هر سایت از آمازون را به دقت بررسی کنید.

روش کار با این سایت‌ها نیز معمولا ساده است. شما در سایت آمازون جستجو می‌کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس در مرحله بعد لینک آن را کپی می‌کنید، در نهایت این لینک را در یکی از سایت‌های خرید از سایت آمازون جایگذاری می‌کنید. در این صورت این شرکت برای شما تمامی مراحل را انجام می‌دهد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که سایت‌های که شما به عنوان یک واسطه از آن استفاده می‌کنید، ممکن است که هر کالایی را برای شما تهیّه نکنند. که در ادامه به صورت مفصل در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد.

مهمترین نکات در مورد سایت‌های خرید از آمازون

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید برای خرید از سایت‌های واسطه از آمازون به آن اشاره کنیم، این است که شما مدت زمان زیادی را منتظر محصول خود خواهید بود. باید به این نکته توجه داشته باشیم که شما خرید از سایت آمازون را با واسطه‌ای انجام می‌دهید که موضوع برای شما یک تاخیر در دریافت محصول ایجاد می‌کند. حال اگر این شرکت برای واردات محصول خود یک برنامه و تارگت خاص داشته باشد. ممکن است مدت زمان دریافت محصول شما به چند ماه نیز برسد.

اما همه‌ی سایت‌ها اینگونه نخواهند بود و تعداد محدودی از سایت‌ها این شرایط را دارد. در صورتی که شما میان سایت‌های خرید واسطه‌ای از آمازون سایتی را پیدا کردید که شرایط باورنکردنی به شما پیشنهاد می‌داد و قیمت پایین‌تر از سایت آمازون نیز برای شما ثبت کرده بود. به صحت و درستی این سایت شک کنید، چرا که متاسفانه برخی از این سایت قصد فیشینگ اطلاعاتی شما و یا کلاهبرداری از شما دارند. به یاد داشته باشید که پنیر مجانی فقط در تله موش موجود است.

آیا خرید گوشی موبایل از آمازون به صرفه است؟

مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنیم، این است که شما گوشی موبایل خود را به چه قیمتی خریداری می‌کنید. ممکن است که شما پس از پرداخت هزینه گمرکی و یا پس از پرداخت هزینه سایت‌های واسطه خرید از آمازون؛ قیمت بالاتری را به نسبت قیمت‌های موجود در ایران هزینه کنید. البته این برای شما یک چالش است و چالش اصلی شما خدمات پس از فروش آن است.

خرید از آمازون امارات

چرا که شما زمانی که تلفن همراه خود را به واسطه سایت‌هایی واسطه انجام می‌دهید، تلفن همراه شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی‌شود. البته شما برای انجام این کار می‌توانید از یک روش میانبر نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه تلفن همراه وزنی ندارد، و از طرفی واردات و یا خرید یک عدد تلفن همراه نیز برای هر شخصی مشکی ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید خرید از سایت آمازون خود را انجام دهید.

در مرحله آخر از یکی از بستگان خود در خواست کنید که محصول شما را دریافت کند و آن را برای شما از خارج از کشور به داخل کشور بیاورد. شما با خرید برخی از تلفن‌های همراه می‌توانید، از یک آربیتراژ مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید آخرین مدل گوشی اپل را از سایت آمازون خرید کنید. ممکن است که یک اختلاف قیمت مناسب را تجربه کنید و سود مناسبی از این راه به دست بیاورید. البته باید به ریجستری آن نیز توجه کافی داشته باشید.

سایت های واسطه خرید از آمازون

ما در این بخش به بررسی سایت‌های واسطه خرید از آمازون می‌پردازیم. این سایت‌های به جای شما خرید از سایت آمازون را انجام می‌دهند، سود خود را نیز به مبلغ نهایی شما اضافه می‌کنند. البته لازم به ذکر است که معمولا سایت‌هایی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند.  این سایت‌ها بر اساس دو عامل قدرت سئو و کیفیت خدمات خود، معمولا به این جایگاه دست پیدا کرده‌اند. که معمولا قدرت سئو این سایت‌های ببیشتر قابل توجه است.

در صورتی که شما به اصول سئو علاقه دارید. به شما توصیه می‌کنم که به بخش آموزش‌های  سایت برترآموز مراجعه کنید. در این بخش از « آموزش سئو » به صورت کاربردی استفاده کنید. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که سعی کنید قیمت نهایی و مدت زمان دریافت محصول خود را در دو و یا چند سایت با یک دیگر مقایسه کنید.

نکته قابل توجه در این بخش این است که سایت برترآموز به صورت مستقیم هیچ یک از این سایت‌ها را تایید و یا رد نمی‌کند. ما در مقاله « آموزش خرید از آمازون در ایران » صرفا قصد نقد و بررسی این سایت‌ها را خواهیم داشت. به عنوان نکته نهایی به این موضوع دقت داشته باشید که سایت آمازون در هر کشوری با کشور دیگر تفاوت دارد. و شما باید به سایت آمازونی که سایت واسطه از شما می‌خواهد مراجعه کنید.

مالتینا

یکی از سایت‌های جذابی که به جای شما خرید از سایت آمازون را انجام می‌دهد. و محصول مورد نظر شما را در سریعترین زمان ممکن به شما می‌رساند، سایت مالتینا می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب این سایت داشتن افزونه کروم است که می‌تواند خرید از سایت آمازون را برای شما ساده‌تر و راحتر کند. از طرفی این سایت معمولا برخی از اقلام پرفروش آمازون را به صورت پیش‌فرض خریداری کرده است. در صورتی که شما این اقلام  را سفارش دهید، معمولا طی 2 تا 5 روز کاری به دست شما می‌رساند.

خرید از آمازون در ایران

البته این سایت خرید از سایت آمازون ترکیه و خرید از سایت آمازون امارات را نیز پشتیبانی می‌کند. این سایت رابط کاربری ساده‌ای دارد و می‌تواند شما در رسیدن به کالای مورد نظر شما راهنمایی کند. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که کالاهای اورجینال و خریداری شده آن از آمازون معمولا تعداد قابل توجهی دارد. در صورتی که محصول نهایی شما در این سایت موجود باشد، مالتینا محصول شما را با هزینه ارسال رایگان به دست شما می‌رساند. که این نکته به صورت قابل توجهی می‌تواند برای شما مفید باشد.

ایگرد

شما در سایت ذکر شده علاوه بر خرید از سایت آمازون می‌توانید از دیگر سایت‌های خارجی نیز خرید کنید. از طرفی باید به این موضوع اشاره کرد، که سایت ایگرد یک سایت با جشنواره‌های تخفیفی جذاب است. شما در این سایت می‌توانید با آمازون کشورهای ترکیه، آلمان، انگلستان و امارات دسترسی داشته باشید. در صورتی که شما هریک از محصولات این کشورها را انتخاب کنید، به سادگی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. یکی از پیشنهادات جذاب این سایت دادن آفر 150 هزارتومانی به عنوان هدیه اولین خرید شما است.

از طرفی شما در این سایت می‌توانید، از چت آنلاین نیز استفاده کنید. ممکن است که شما برای اولین خرید از سایت آمازون نیاز به راهنمایی داشته باشید، که این سایت بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام داده است. این سایت می‌تواند به شما پیشنهاد محصولاتی را بدهد که در ایران موجود نیستند و یا اصل بودن محصولات نیز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. به این نکته باید توجه کرد که سایت آمازون همواره برنامه‌های تخفیفی جذابی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

سایت ایگرد نیز سعی می‌کند همانند سایت آمازون برای شما محصولاتی با تخفیف بسیار بالا داشته باشد. او بواسطه این کار قصد دارد که تجربه خرید از سایت آمازون را برای شما به عنوان یک ایرانی بازسازی کند. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که به این سایت به شما پیشنهادهای خاص آمازون مانند جمعه سیاه و … را نیز پیشنهاد می‌دهد. این سایت برای شما امکان صادرات را نیز فراهم کرده است که در بخش‌های بعدی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

چهار سوق‌

سایت چهار سوق یک سایت به شدت جذاب در زمینه سایت‌های واسطه خرید از آمازون است. چرا که این سایت به سبب اطمینانی که به قیمت و کیفیت خدمات خود دارد، برای شما یک محاسبه گر قیمت قرار داده است. شما می‌توانید به سبب استفاده از این سایت قیمت محصول و یا محصولاتی را که از سایت آمازون خریداری می‌کنید به صورت دقیق محاسبه کند. شما می‌توانید به بواسطه این بزار از برخی از تخفیف‌های خود آمازون نیز بهره‌مند شوید که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

یکی دیگر از امکانات جذابی که شما می‌تواند بواسطه سایت چهار سوق بدست آورید، خرید از چین است. برخی از افراد بواسطه مقایسه امکانات و قیمت محصولات ترجیح می‌دهند که به جای خرید از سایت آمازون از چین خرید کنند. در این صورت این سایت این امکان برای شما به سادگی فراهم می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این سایت داشتن یک وبلاگ قدرتمند است که می‌‌تواند شما را برای خرید خود راهنمایی کند. شما می‌توانید به واسطه وبلاگ سایت چهار سوق در رابطه با خرید از سایت آمازون بهتر عمل کنید و محصول مناسب خود را انتخاب کنید. در این سایت معمولا روزهای حراج آمازون نیز به شما یاد آوری می‌شود. در این سایت یک تقویم اختصاصی جهت تخفیف وجود دارد، که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و محصولات خود را به قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. این سایت در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز فعال می‌باشد. در نتیجه اگر شما قصد خرید از آمازون را دارید، می‌توانید از این شبکه‌های اجتماعی این سایت به صورت ویژه استفاده کنید.

چرا سایت خرید از آمازون امارات در ایران پرطرفدار است؟

همانطور که می‌دانید ما سبب ایرانی بودن از بسیاری از امکانات دنیا محروم می‌باشیم. در نتیجه زمانی که شما به بررسی سایت‌های مناسب برای خرید از سایت آمازون می‌پردازید، معمولا اسم آمازون امارات نظر شما را به خود جلب می‌کند. به نظر شما علت این موضوع چیست؟ اگر بخواهیم به صورت خلاصه به چند ویژگی از آمازون امارات اشاره کنیم. اولین و مهمترین علت خرید افراد از سایت آمازون امارات هزینه گمرکی است.

خرید از امازون بدون گمرک

معمولا هزینه گمرکی امارات، هزینه بسیار پایینی است و در برخی موارد نیز این هزینه برای شما رایگان است. زمانی که شما خریدی از سایت آمازون امارات انجام می‌دهید، معمولا از سمت پست شهرستان شما یک نامه برای شما ارسال می‌شود. که شما به پست مرکزی استان خود مراجعه کنید و محصول خود را دریافت کنید. معمولا هنگام خرید از آمازون امارات محصولات به صورت مستقیم به درب منزل شما ارسال نمی‌شود.

از طرفی باید به این نکته اشاره داشته باشیم که امارات به این سبب که به ایران نزدیک است. معمولا محصولاتی که شما از آمازون امارات خریداری می‌کنید، در مدت زمان کوتاهی بدست شما می‌رسد که این نکته بسیار قابل توجه و مهم می‌باشد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید برخی از محصولات را در آمازون امارات تهیه کنید. ممکن است که استفاده از برخی از محصولات در ایران مشکلی نداشته باشد، اما در سایت آمازون امارات این موضوع غیر قابل ثبت باشد.

به عنوان آخرین نکته می‌توان به این موضوع اشاره کرد که افراد زیادی به عنوان فروشنده در سایت آمازون امارات فعالیت می‌کنند که این موضوع می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای شما باشد. چرا زمانی که رقابت در یک زمینه افزایش پیدا می‌کند. به این معنی است که طرف مقابل که خریدار باشد، بیشترین استفاده را از ای رقابت می‌برد.

آیا خرید از آمازون بدون گمرک امکان پذیر است؟

معمولا زمانی که شما به دنبال آموزش خرید از سایت آمازون در ایران می‌‌باشید، یکی از موضوعاتی که نظر شما را جلب می‌‌کند هزینه گمرک است. همانطور که می‌دانید هزینه گمرک یک هزینه قابل توجه است که ممکن است در برخی موارد شما را از خرید از سایت آمازون به صورت کلی منصرف کند. اما برای خرید از آمازون به بدون گمرک ممکن است که بتوان از برخی از ترفندها استفاده کرد. اما نکته مهم در این بخش این است که قطعیتی در این موضوع وجود ندارد.

چرا که ممکن است که محصول شما یک محصول خاص باشد و نتوانید از این موضوع استفاده کنید. شما برای اینکه بتوانید خرید از سایت آمازون داشته باشید و هزینه گمرک نیز پرداخت نکنید باید از برخی از سایت‌های داخلی استفاده کنید. برخی از سایت‌های داخلی به شما این امکان را می‌دهد که محصولات مورد نیاز خود را به بدون هزینه گمرکی خریداری کنید. اما کالای شما باید یک کالای پرمصرف و یا یک کالای ترند روز بازار باشد. به عنوان مثال زمانی که یک دستگاه بازی به بازار معرفی می‌شود. معمولا تقاضای بسیار زیادی روی این محصول ایجاد می‌شود.

برخی از شرکت‌های واسطه خرید از سایت آمازون این کالا را به صورت انبوه تهیه می‌کنند و آن را به فروش می‌رسانند. معمولا به دلیل تیراژ بالا و برخی از مجوزهایی  که این شرکت‌های دارند، هزینه گمرکی بسیار بالا نمی‌دهند. در نهایت شرکت وارد کننده با پخش کردن قیمت گمرک نهایی رو کل محصولات هزینه آن را به شدت کاهش می‌دهد. به نحوی که انگار شما هزینه گمرکی پرداخت نکرده‌اید. اما شما می‌توانید با استفاده از تقویم‌های تخفیفی آمازون هزینه‌ی خرید محصول خود را به شدت کاهش دهید. در این صورت هزینه گمرکی شما از بین می‌رود.

آمازون فارسی چیست؟

شما تا این قسمت از مقاله متوجه شدید که خرید از آمازون برای ما ایرانیان به صورت مستقیم ممکن نیست. از طرفی متوجه شدید که برخی از سایت‌های واسطه وجود دارد که این کار را به صورت با هزینه بسیار کم انجام می‌دهند. اما حال برای شما شاید این سوال ایجاد شده باشد که چگونه سایت‌های آمازون فارسی چه چیزی هستند؟ برخی سایت‌های فارسی زبان هستند که به صورت شبکه‌ای در تمام سایت‌های واسطه‌ای عضو می‌باشند. به این نکته توجه داشته باشید که گاهی خرید از آمازون ممکن است برای شما گیج کننده باشد. با توجه به این موضوع در صورتی که هر گونه سوالی در این رابطه داشتید در بخش کامنت‌ها از ما بپرسید.

این سایت‌ها تمامی محصولات آمازون را معمولا در سریعترین زمان ممکن به دست شما می‌رسانند. اما ممکن است که اندکی قیمت‌ آن‌ها با دیگران متفاوت باشد. علت این موضوع نیز این است که خرید شما از آمازون با دو واسطه انجام شده است. اما نکته بسیار مهم آن این است که شما با خرید از آمازون فارسی لوازم مورد نیاز خود را بسیار سریع به دست می‌آورید. شما باید بررسی کنید که این سرعت به قیمت آن می‌ارزد و یا نه!

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از سایت‌های بزرگ ایرانی نیز مانند دیجی‌کالا برخی از محصولات آمازون را برای شما فراهم می‌کند. این موضوع به این جهت حائز اهمیت است که شما هزینه کمتری برای خرید از آمازون پرداخت می‌کنید. از طرفی با توجه به مبلغ خرید شما نیز ممکن است که محصولات شما به صورت رایگان به دست شما برسد. برخی از سایت‌های ایرانی نیز محصولات ترند آمازون را معمولا به صورت خودکار به پلن فروش خود اضافه می‌کنند. در نتیجه با توجه به نیاز خود سعی کنید که قبل از خرید از آمازون حسابی محتوای وب فارسی را بررسی کنید.

محصولات آمازون چیست؟

امروزه افراد زیادی که از آمازون خرید می‌کنند، دانش مناسبی در مورد خرید از آمازون ندارند. علت این موضوع نیز این است که محصولات آمازون را به خوبی نمی‌شناسند. در نهایت توجه داشته باشید که زمانی که شما قصد خرید از آمازون را دارید، بهتر است که محصولات آن را به خوبی بشناسید. علت این موضوع نیز این است که اگر سبد خرید شما بزرگتر شود ممکن است که شامل تخفیف‌های گوناگون آمازون شوید. از طرفی زمانی که قرار است که شما هزینه ارسال پرداخت کنید این هزینه برای شما تقسیم خواهد شد.

به صورت کلی شما به غیر از موارد خوراکی هر محصول دیگری را می‌توانید خریداری کنید. از مهمترین این محصولات می‌توان به محصولات حوزه دیجیتال، لوازم جانبی موبایل، انواع پوشاک اورجینال، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات بسیار متنوع در حوزه سرگرمی و… . به شما توصیه می‌کنم که قبل از خرید خود بهتر است که دوستان و آشنایان خود سوال کنید که اگر لوازمی از آمازون نیاز دارند می‌توانند از همراه با شما خریداری کنند. آمازون قطعا برای هر کس یک پیشنهاد رد نشدنی خواهد داشت. این مهم است که شما بتوانید نیاز دیگران را درست شناسایی کنید.

محصولات آمازون

با ایرانیکارت خرید از آمازون بسیار ساده و راحت خواهد بود!

زمانی که شما خرید از آمازون را جستجو می‌کنید و یا « آموزش خرید از آمازون » را در گوگل بررسی می‌کنید. معمولا یکی از پیشنهادهای گوگل به شما خرید از آمازون به واسطه ایرانیکارت است. علت این موضوع این است که خدمات ایرانیکارت در این حوزه بسیار جالب و کامل است و می‌تواند نیاز شما را به صورت قابل توجهی شناسایی کند. توجه داشته باشید که شما با خرید از ایرانیکارت خرید خود را از آمازون انگلیس انجام می‌دهید اما در ایران محصول خود را تحویل خواهید گرفت.

البته ایرانیکارت خرید از آمازون امارات را نیز در برنامه خود قرار داده است. یکی از نکات بسیار مهم خرید از آمازون بواسطه ایرانیکارت این است که شما محصول خود را بسیار سریع تحویل خواهید گرفت. از طرفی محصول شما به دقت بسته بندی شده است. این موضوع متاسفانه در برخی از شرکت‌هایی که واسطه خرید از آمازون می‌باشند، به شدت آزاردهنده است. حتی در برخی مواقع ممکن است که شما به جعبه محصول شما نیز آسیب رسیده باشد. در نهایت توجه داشته باشید که شما با گیفت کارت آمازون نیز توانایی خرید از ایرانیکارت را خواهید داشت.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد خرید از سایت آمازون برای یک فرد ایرانی صحبت کردیم. شما در حال حاضر می‌توانید هر محصولی را از سایت آمازون خریداری کنید و آن را در ایران استفاده کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که همانطور که خرید از سایت آمازون بسیار پرطرفدار است. فروش در سایت آمازون نیز بسیار پرطرفدار است و درآمد بالای این موضوع مد نظر افراد زیادی می‌‌باشد. ما در مقالات بعدی به صورت مفصل در مورد فروش و صادرات بواسطه سایت آمازون صحبت خواهیم کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که شما برای یک خرید مناسب از سایت آمازون باید به آن توجه داشته باشید. میزان مالیاتی است که شما قرار است آن را پرداخت کنید. علت این که افراد برای خرید محصول مورد نظر خود آمازون کشورهای مختلف را بررسی می‌کنند. در برخی موارد همین هزینه مالیات است که در کشورهای مختلف این عدد ممکن است تغییرات زیاد داشته باشد. سعی کنید محصول مورد نظر خود را حداقل در سه کشور بررسی کنید، که این بهترین انتخاب را داشته باشید.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که هیچگاه خود را محدود به یک سایت نکنید. ممکن است که محصولی که شما قرار است برای خرید از سایت آمازون هزینه‌ی 30 میلیونی برای شما در برداشته باشد. در یک سایت خارجی دیگر هزینه بسیار کمتری داشته باشد. به عنوان مثال شما ممکن است که خرید جارو برقی هوشمند در سایت آمازون برای شما هزینه 480 دلاری داشته باشد. اما همین محصول و یا مشابه آن در سایت‌های چینی هزینه 400 دلاری داشته باشد. ممکن است که این اختلاف برای یک فرد آمریکایی عدد ناچیزی باشد. اما معمولا در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *