هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راهنمای خرید گوشی آیفون

راهنمای خرید گوشی آیفون / کدام گوشی آیفون برای شما مناسب است؟

دسته بندی : فناوری
1400/12/11

امروز در برتر آموز قصد داریم به توضیح جامع برای شما کاربران عزیز در خصوص خرید گوشی های آیفون بپردازیم. موبایلی که امروزه با پیشرفت چشمگیری که داشته است سهم زیادی از بارار را به خود اختصاص داده است به همین دلیل می خواهیم در مقاله راهنمای خرید گوشی آیفون راهنمایی کاملی را به شما عزیزان اطلاع دهیم تا اگر در شرف خرید گوشی آیفون هستید بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه با من و برتر آموز همراه باشید:

گوشی های آیفون جزو بهترین و با کیفیت ترین مدل های گوشی هایی هستند که در بازار وجود دارد و با طراحی کاربر پسند آن کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با گوشی های آیفون ارتباط نگرفته باشد. بیشترین سهم استفاده از گوشی های آیفون را در سطح دنیا کشور آمریکا به خود اختصاص داده است که تفریبا با بیش از 50 درصد بیشترین سهم را از بازار آیفون دارد. جالب است بدانید که میزان فروش گوشی های آیفون به دلیل افزایش محبوبیت این پرچم دار هر سال بیشتر و بیشتر میشود.

آنچه که شما در این مقاله می آموزید:

  • راهنمای خرید گوشی آیفون (بهترین گوشی های آیفون )

راهنمای خرید گوشی آیفون (بهترین گوشی های آیفون )

در این مرحله میخواهیم به شما راهنمای خرید ارائه دهیم و بهترین گوشی های آیفون را بررسی نماییم.

آیفون 13 پرو مکس گوشی برای خاص پسندان:

آیفون 13 پرومکس بهترین و پرچم دار ترین گوشی موجود در حال حاضر در سطح دنیا است که آیفون برای خاص پسندان گوشی فوق العاده ای را طراحی کرده است. این گوشی با صفحه نمایشگر6/7 اینچی بسیار با کیفیت طراحی شده است که این صفحه نمایشگر در سال گذشته بهترین نمایشگر انتخاب شده است. پس شما از همین الان می دانید که صفحه نمایشگر عادی را در اختیار ندارید. نکات کاربردی درباره ی این صفحه نمایشگر این است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می کند که وقتی کاربر آن را لمس می کند رفرش ریت فعال میشود و در مصرف انرژی به صورت قابل توجهی صرفه جویی میشود.در پشت این گوشی شما سه دوربین بزرگ با قابلیت عکاسی اصلی ، فوق عریض و تله‌فوتو درون قالبی مربعی شکل طراحی شده است که در این قالب شما فلش و سنسور سه بعدی Lidar هم دارید. این گوشی با اندازه بزرگی که دارد یک باتری با ظرفیت بالا و کیفیت قوی در آن تعبیه شده است. برای همین این گوشی را سنگین ترین و بزرگترین گوشی تولید شده کمپانی اپل می دانند. این گوشی در 4 مدل حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت،512 گیگابایت و 1 ترا خدمت شما ارائه شده است که هرچه حافظه آن بالاتر میرود قسمت آن نیز افزایش می یابد.

نقاط قوت :نمایشگر بزرگ و رفرش ریت 120 هرتزی/ بزرگترین باتری با بیشترین کیفیت و طول عمر/ کیفیت بالای دوربین عکاسی

تفاط ضعف: سنگین بودن گوشی / قیمت بالای آن

پیشنهاد میشود روش های قیمت گذاری فروش را مطالعه نمایید.

آیفون 13 پرو گوشی با کیفیت برای کاربران سخت پسند:

اگر گوشی آیفون 13 پرومکس از لحاظ اندازه و وزن برای شما سنگین و بزرگ است می توانید از آیفون 13 پرو استفاده نمایید و از کیفیت بالای این گوشی پرچم دار استفاده نمایید. محصول آیفون پرو یک گوشی مناسب است که از لحاظ سایز و اندازه کاملا مناسب سخت پسندان طراحی شده است. دوربین های آیفون های 13 پرو کاملا مانند آیفون 13 پرو مکس طراحی شده است بدین صورت که سه دوربین بزرگ با قابلیت عکاسی اصلی ، فوق عریض و تله‌فوتو درون قالبی مربعی شکل طراحی شده است که در این قالب شما فلش و سنسور سه بعدی Lidar هم دارید. چون اندازه این گوشی از آیفون 13 پرومکس کوچک تر است کمپانی اپل مجبور شده است باتری کوچک تری برای آن قرار دهید یعنی اپل در آیفون 13 پرومکس باتری قوی تری تعبیه کرده است البته این موضع به این معنا نیست که باتری آیفون 13 پرو خوب نباشد بلکه این آیفون 13 پرو از کیفیت باتری خوبی بین پرچم داران برخورددار است. این گوشی در 4 مدل حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت،512 گیگابایت و 1 ترا خدمت شما ارائه شده است که هرچه حافظه آن بالاتر میرود قسمت آن نیز افزایش می یابد.

نقاط قوت :نمایشگر بزرگ و رفرش ریت 120 هرتزی/ کیفیت بالای دوربین عکاسی/ اندازه ایده آل و وزن عالی آن

آیفون 13 گوشی با کیفیت برای همه ی کاربران:

کمپانی اپل به تولید آیفون 13 گوشی ای با کیفیتی را برای کاربران عادی نیز طراحی کرده است که نسبت به گوشی های همرده خود کاملا پرچم دار به شمار میرود. این گوشی در قسمت پشتی خود به جای سه دوربین، دو دوربین به صورت مورب دارد و در آن سنسور سه بعدی Lidar وجود ندارد. نمایشگر آیفون 13 به صورت 60 هرتزی است که در سایر گوشی های اندرویدی ما شاهد نمایشگر های بهتری هستیم. اما اگر از این نظر بگذریم این گوشی از لحاظ کیفیت فیلم برداری، طول عمر باتری ، اندازه و وزن مناسب . قیمت متناسب گوشی بسیار خوبی برای کاربرانی که به گوشی آیفون نیاز دارند است. تقاوت های عمده ای که این گوشی در مقایسه با حالت پرو و پرو مکس خود حالت ویدیوی ProRAW، حالت شب در پرتره و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی ندارد.

نقاط قوت :موجود در رنگ بندی های عالی/ کیفیت فیلم برداری و تصویر برداری مناسب/ اندازه و ظرفیت باتری با کیفیت مناسب

نفاط ضعف : نداشتن رفرش ریت 120 هرتز/ نداشتن حافظه داخلی 1 ترابایتی/ قابلیت های نرم افزاری کمتری نسبت به حالت پرو

آیفون 13 مینی گوشی با کیفیت برای همه ی کوچک پسندان:

افرادی که به سایز گوشی های مینی و کوچکی نیاز دارند، آیفون 13 مینی برای آنها طراحی شده است ، گوشی خوش دست و با کیفیت که در بین میان رده های خود پرچم دار است. اندازه صفحه نمایشگر آن حدود 5/4 اینچ است. این گوشی با سایز مینی که دارد دارای پردازنده‌ی A15 است (پردازشگر گرافیکی این مدل و مدل استاندارد ۴ هسته‌ای است در حالی که پردازشگر گرافیکی دو مدل پرو، ۵ هسته دارد.) دوربین و حافظه داخلی آن همانند آیفون 13 با کیفیت است. ولی متاسفانه در آیفون 13 مینی ما شاهد باتری با کیفیت پایین تری نسبت به مدل آیفون 13 معمولی هستیم. با توجه به استقبال نا مناسبی که کاربران از آیفون 12 مینی داشتند ، اکثر افراد به سمت آیفون 13 مینی علاقه پیدا نکردند و کمپانی آیفون شاید دیگر گوشی تحت عنوان مینی تولید نکند. اما اگر شما به گوشی هایی با سایز مینی علاقه مندید ما به شما آیفون 13 مینی را پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت : دارای رنگ بندی های متنوع/ کیفیت بالای تصویر برداری

نقاط ضعف: کم بودن ظرفیت باتری آن / نداشتن رفرش ریت 120 هرتز/ نداشتن حافظه داخلی 1 ترابایتی/ قابلیت های نرم افزاری کمتری نسبت به حالت پرو

نقد و بررسی انواع آیفون

آیفون SE2020 گوشی اقتصادی برای آیفون پسندان:

گوشی آیفون سری  SE2020 یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های اپل بوده است. علت محبوبیت این گوشی بیشتر به خاطر قیمت مناسب و کیفیت کاربردی آن است. آیفون SE با طراحی قدیمی آن دوباره تولید شده است اما نکته مهم این است که این گوشی به واسطه‌ی بهره‌مندی از تراشه‌ی قدرتمند A13 توانسته است حتی از پرچم‌داران قدرتمند اندرویدی آن زمان هم عملکرد بهتری از لحاظ قدرت پردازشی خالص داشته باشد. آیفون سری  SE2020 بر خلاف دیگر سری ها تنها  یک دوربین در پشت آن دارد که از کیفیت خوبی بهره مند است و بین میان رده ها میتوان آن را پرچم دار حساب کرد. متاسفانه باتری این گوشی بسیار ضعیف است و نمی توان آن را جزو گوشی هایی با باتری خوب قرار داد.

نقاط قوت : قیمت بسیار مناسب آن/ اندازه کوچک و وزن مناسب/ قابلیت دریافت تمامی آپدیت ها

نقاط ضعف : طول عمر باتری ضعیف/ عدم داشتم دوربین های فوق عریض

پیشنهاد میشود مقاله افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ را مطالعه نمایید.

آیفون 11 گوشی کاربردی و میان رده:

آیفون 11 یکی از بهترین و کاربردی ترین گوشی های تولید شده توسط کمپانی اپل است که در سال 2020 پر فروش ترین گوشی آیفون توسط این شرکت معرفی گردید. این گوشی برای دو سال گذشته است اما از لحاظ کیفیت و کارایی هنوز هم قابل رقابت با گوشی های داخل بازار است. قیمت این گوشی حتی از آیفون 13 مینی کمتر است بنابراین اگر فقط قصد شما خرید گوشی آیفون است اما نمیخواهید هزینه زیادی انجام دهید میتوانید آیفون 11 را انتخاب نمایید.

نقاط قوت : قیمت بسیار مناسب/ سیسنم دوربین فیلم برداری و عکاسی متاسب

نقاط ضعف:  سخت افزار قدیمی

سخن آخر :

سعی کرده ایم به طور کامل راهنمای خرید گوشی آیفون را به شما ارائه دهیم. اگر چه گوشی های آیفون بسیار با کیفیت و در ساخت بی همتا هستند اما توجه داشته باشید که ممکن است یک سری معایب کوچکی هم داشته باشند که با آشنایی به آنها میتوانید خرید عاقلانه تری را داشته باشید. اگر به صورت سرسخت طرفدار آیفون هستید و از لحاظ پرداخت هزینه مشتکلی ندارید پیشنهاد میشود حتما آیفون 13 پرو مکس را خریداری نمایید تا از امکانات ویژه آن استفاده کنید. اگر در زمینه  خرید گوشی های آیفون تجربه ای دارید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *