هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راهنمای کامل خرید تیک آبی اینستاگرام

راهنمای کامل خرید تیک آبی اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1402/01/12

در برخی مواقع اعتبار شبکه اجتماعی شما به متفاوت بودن و اصیل بودن آن می‌باشد. به همین دلیل است که خرید تیک آبی اینستاگرام، می‌تواند به صورت جدی روی اعتماد سازی مخاطبین شما تاثیر بگذارد. با مطالعه این مقاله با تکنیک‌های اصلی این موضوع آشنا خواهید شد.

سلام بر دنبال کنندگان برترآموز، 😃🖐🏻 ما اومدیم با یک مقاله جذاب و عالی در مورد اینستاگرام. همانطور که می‌دانید معروفترین و جذابترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام می‌باشد. به همین دلیل است که داشتن یک پیج اینستاگرامی می‌تواند به صورت جدی روی کسب و کار شما و از همه مهمتر برندینگ آن تاثیر داشته باشد. در این مقاله قرار است که در مورد راهنمای کامل خرید تیک آبی اینستاگرام با شما صحبت کنیم. البته قرار است که چند تکنیک بسیار عالی نیز به شما آموزش دهیم، تکنیک‌هایی که می‌تواند دریافت آن را برای شما ساده‌تر کند.

اگر شما از آموزش اینستاگرام برترآموز استفاده کرده باشید، در آن به شما تکنیک‌های جذابی در مورد شبکه‌ سازی در فضای مجازی و همچنین چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام آموزش داده‌ایم. 😏👌🏻 با این حال در این مقاله قصد داریم که بخش کوچکی از اطلاعات این آموزش را با شما شریک شویم. قبل از شروع به بررسی نکات اصلی خرید تیک آبی اینستاگرام بهتر است که به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. اولین نکته این است که خرید تیک آبی اینستاگرام همیشه لازم نیست و در برخی مواقع شما با نامه نگاری با اینستاگرام می‌توانید آن را به دست آورید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام به حوزه کاری شما و همچنین نام شما بسیار بستگی دارد. برخلاف باور عموم باید به شما بگوییم که دریافت تیک آبی اینستاگرام ارتباط مستقیم با تعداد فالوور شما و یا تعداد پست شما ندارد. بلکه معرفی صحیح خود به اینستاگرام و همچنین پیگیری مستمر تیک آبی اینستاگرام می‌تواند نتیجه بخش باشد. البته اگر حوزه کاری شما به موسیقی، بازیگری، بلاگری و تخصص آکادمیک مربوط باشد، کار شما بسیار ساده‌تر انجام خواهد شد.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام زمانی که هویت یک شخص را به رسمیت می‌شناسد، در کنار نام کاربری آن یک تیک آبی قرار می‌دهد. این تیک آبی برای جلوگیری از فعالیت پیج‌های جعلی و فیک با همین عنوان می‌باشد. در گذشته تعداد مخاطبین و همچنین میزان جستوجوی نام شما برای اینستاگرام بسیار با اهمیت بود. اما امروز معرفی درست شما و همچنین محتوای با کیفیت می‌تواند به صورت قابل توجه روی دریافت تیک آبی اینستاگرام شما تاثیر بگذارد.  البته آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار زیادی این کار را برای شما انجام می‌دهند.

بر اساس بررسی اطلاعیه های رسمی اینستاگرام هنوز معیار خاصی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد. از طرفی اینستاگرام به صورت کاملا جدی اعلام کرده است که هر گونه خرید و فروش تیک آبی اینستاگرام مورد تایید این شرکت نمی‌باشد. ممکن است که یک شخص حقیقی و حقوقی در دریافت تیک آبی اینستاگرام به شما کمک کند. 🤨 اما هیچ شخص و یا سازمانی برای خرید تیک آبی اینستاگرام از سمت شرکت اینستاگرام وجود ندارد. البته شما باید محتوای سایت خود را با قوانین تولید محتوای اینستاگرام نیز هماهنگ کنید.

چرا که زمانی شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و یا خرید تیک آبی اینستاگرام درخواست می‌دهید، محتوای پیج شما به صورت کامل بررسی خواهد شد. با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکبار از مقاله « دلایل حذف پست از اینستاگرام » دیدن فرمایید. در این مقاله به صورت کامل و جامع به بررسی محتوای با کیفیت از دیدگاه اینستاگرام پرداخته‌ایم. دقت کنید که کیفیت محتوا به اندازه هویت شما برای خرید تیک آبی اینستاگرام مهم خواهد بود.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام چیست؟

امروزه بازار خرید و فروش تیک آبی اینستاگرام حتی به دارک وب نیز نفوذ کرده است. 🙄 به نظر شما دلیل این استقبال چیست؟ آیا فقط شهرت و اعتبار برای افراد مهم است و یا دلایل دیگری دارد. برای پاسخ به این سوال بهتر است که نیم نگاهی به مزایای خرید تیک آبی اینستاگرام داشته باشیم.

  1. صرفه جویی در زمان ⏲ برای رشد سریع پیج اینستاگرام « زمانی که تیک آبی اینستاگرام برای شما فعال شود، در صورت بروز بخشی از نام کاربری و یا برند شما، اولین گزینه شما خواهید بود. همین موضوع را رشد شما تاثیر چشمگیری خواهید داشت. »
  2. هزینه تبلیغات برای پیج شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. « از طرفی هزینه تبلیغات پروموشن نیز برای شما کمتر از دیگران خواهد بود. »
  3. امکان دریافت تبلیغات با هزینه بالا را خواهید داشت 🤑 که این موضوع می‌تواند روی درآمد جانبی شما بسیار تاثیر داشته باشد.
  4. با خرید تیک آبی اینستاگرام معمولا بازدید شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد. 📈 اما نکته بسیار مهم آن این است که محتوای شما نیز با کیفیت و کاربردی باشد.
  5. اعتبار شما به نسبت رقبای شما بسیار بیشتر خواهد 😏 و زمانی که به دنبال طراحی استراتژی جذب مخاطب می‌باشید، می‌توانید از تیک آبی خود نیز استفاده کنید.
  6. با توجه به این که کمتر از یک درصد از حساب‌های اینستاگرام تا کنون تیک آبی دریافت کرده‌اند، اعتماد سازی برای پیج‌هایی با تیک آبی بسیار بیشتر خواهد بود.

با توجه به مزایای قابل توجه خرید تیک آبی اینستاگرام می‌توان گفت که پاسخ سوال خود را به دست آورده‌اید. امروزه آژانس‌های تبلیغاتی بسیار وجود دارند که تضمین دریافت تیک آبی اینستاگرام به شما می‌دهند. از طرف مقابل نیز در قرارداد خود ذکر می‌کنند که در صورت عدم تایید حساب شما کلیه دستمزد و هزینه شما را بازمی‌گردانند. این مدل شرکت‌ها قابل اعتمادتر می‌باشند و معمولا کیفیت خدمات بیشتری نیز دارند. با توجه به هزینه بسیار بالای خرید تیک آبی اینستاگرام بهتر است که قرار داد شما به صورت OTC باشد. در این صورت اطمینان از خدمات خود خواهید داشت.

ایموجی تیک آبی با خرید تیک آبی اینستاگرام بسیار متفاوت است!

برخی از سایت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ یک شیطنت خاصی برای خرید تیک آبی اینستاگرام انجام می‌دهند و آن هم فروش ایموجی آبی اینستاگرام می‌باشد. 😐 به عنوان مثال شما  یک صفحه آموزش سئو در اینستاگرام دارید. از یکی از سایت‌های  خرید تیک آبی اینستاگرام اقدام به خرید می‌کنید. اما زمانی که اطلاعات نام کاربری خود را بررسی می‌کنید. متوجه می‌شوید که در نام کاربردی شما یک کد خاص ذکر شده است. و یا در بخش معرفی شما یک از یک کد چند کاراکتری خاص استفاده شده است.

این روش همان استفاده از ایموجی تعریفی تیک ابی اینستاگرام می‌باشد. زمانی که کد موجود را پاک کنید، تیک آبی شما نیز از بین خواهد رفت. به همین دلیل است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به واسطه نامه نگاری و ارسال اطلاعات هویتی خود تیک آبی دریافت کنید. خرید ایموجی تیک آبی اینستاگرام از نظر اینستاگرام مشکل دارد و اگر کسی صفحه شما را گزارش کند به سرعت شدو بن خواهید شد. 😒 در نتیجه سعی کنید به جای گول زدن مخاطبین خود و یا گول زدن اینستاگرام اقدام به افزایش کیفیت پیج خود برای دریافت پیج اینستاگرام کنید. 🙄

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که استفاده از تیک آبی کیبورد گوشی یک راه بسیار ساده است و می‌تواند برای شما هیچ هزینه‌ای نداشته باشد. ⚠ اما تقلبی بودن آن شاید به سادگی قابل تشخیص باشد. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که برخی از پیج‌های با وجود داشتن یک تا دو میلیون فالوور از تیک آبی کیبورد و یا تیک آبی به واسطه کد نویسی استفاده نکرده‌اند. حتی اقدام به خرید تیک آبی نیز نمی‌کنند، چرا که از نظر آن‌ها تیک آبی صرفا جنبه تجاری دارد و روی کیفیت مخاطبین و یا تعداد آن تاثیر چندانی نخواهد داشت.

دریافت تیک آبی تضمینی با استفاده از نامه نگاری « شیوه ارسال تقاضای تیک آبی اینستاگرام » 😎👌🏻

برای دریافت تیک آبی به صورت تضمینی مراحل زیر را انجام دهید. دقت کنید شرکت‌هایی که امکان خرید تیک آبی اینستاگرام دارند نیز از همین روش استفاده می‌کنند. اگر شما تمامی مراحل گفته شده را انجام دهید و به تیک آبی اینستاگرام دست پیدا نکنید، احتمال دریافت آن‌ها توسط سایت‌‌های واسطه کمتر از 5 درصد خواهد بود. نکته بسیار مهمی که باید قبل از خرید تیک آبی اینستاگرام به آن توجه داشته باشید، داشتن یک شهرت آنلاین می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما خود را به عنوان مدرس یک دوره حرفه‌ای آموزش وردپرس معرفی می‌کنید. باید دیتای قابل استناد از شما در سطح وب وجود داشته باشد. چرا که تیک آبی اینستاگرام مختص کسانی است که در فضای وب شناخته شده می‌باشند.

  1. در نسخه وب اینستاگرام گزینه تنظیمات اینستاگرام خود را انتخاب کنید
  2. وارد قسمت Account شوید
  3. به دنبال گزینه Request Verification بگردید و آن را انتخاب کنید
  4. در این بخش شما یک فرم را مشاهده خواهید کرد که در آن در مورد حوزه کاری شما و همچنین امنیت حساب شما سوالاتی خواهد شد. « اگر زبان انگیسی مناسبی ندارید، سعی کنید که از یک فرد با دانش زبان انگلیسی بالا استفاده کنید. چرا که جزئیات اولین در خواست شما بسیار مهم خواهد بود.
  5. در بخش Attach file مدارک هویتی به روز خود را وارد کنید. به عنوان مثال اگر قرار است که گواهینامه رانندگی خود را بارگذاری کنید، حداقل 3 سال اعتبار داشته باشد. کارت ملی و شناسنامه شما باید به روز باشد. در نهایت نکته بسیار مهم برای تایید مدارک هویتی شما استفاده از یک پاسپورت می‌باشد. مهم نیست که شما به کجا سفر کرده‌اید، مهم این است که یک مدرک بین المللی ارائه کنید.
  6. در نهایت نیز روی گزینه Submit کلیک کنید و منتظر ایمیل تایید، اینستاگرام باشد.

دریافت تیک آبی تضمینی با استفاده از نامه نگاری « شیوه ارسال تقاضای تیک آبی اینستاگرام » 😎👌🏻

بررسی ایمیل تایید شده توسط اینستاگرام

زمانی که شما در خواست دریافت تیک آبی و یا خرید تیک آبی اینستاگرام را ارسال کردید. باید به صورت پیوسته ایمیل تاییده شده توسط اینستاگرام خود را چک کنید. دو دسته ایمیل از سمت اینستاگرام برای شما ارسال خواهد شد. دسته اول ایمیل‌های غیر قابل پاسخ « No Reply  » می‌باشد که شما نمی‌توانید از آن برای مکاتبه آنلاین استفاده کنید. اما دسته دوم ایمیل‌ هایی است که در آن می‌توانید پیگیری خود را ثبت کنید. اگر درخواست شما توسط اینستاگرام تایید شد 😎👊🏻 و در لیست پیگیری قرار گرفتید، برای مدت 45 روز تا 60 روز باید به وضعیت درخواست خود را پیگیری کنید.

اما اگر در خواست شما به هر دلیل رد شد، 😕 بهتر است که شروع به مکاتبه آنلاین با اینستاگرام کنید و از مشاورین خود اینستاگرام برای این موضوع استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که ملیت شما و همچنین تعداد مخاطب شما هیچ ارتباطی به تایید و یا رد در خواست شما ندارد. بلکه کیفیت دنبال کنندگان و همچنین شهرت مجازی  شما در این رابطه بسیار مهم می‌باشد. در نهایت اگر زبان انگلیسی شما مناسب نیست و دوست دارید که خود شما پیگیری خرید تیک آبی اینستاگرام را انجام دهید، پیشنهاد تیم تحقیقاتی برترآموز این است که از « آموزش زبان انگلیسی » ویژه برترآموز استفاده کنید. در این صورت به هر ایمیل در زمان مناسب آن پاسخ خواهید داد.

خرید پروموشن اینستاگرام مهمتر است و یا خرید تیک آبی اینستاگرام 🤔

زمانی که شما به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ  مراجعه می‌کنید و در خواست خرید تیک آبی اینستاگرام دارید. معمولا از شما درخواست می‌کنند که در کنار آن اقدام به خرید پروموشن اینستاگرام نیز داشته باشید. خرید تیک آبی اینستاگرام شما به این دلیل است که دیگران شما را به خوبی بشناسند و از طرف مقابل نرخ تبدیل شما افزایش پیدا کند. موضوع بعدی که مطرح می‌شود، برندینگ شما به صورت فعال می‌باشد. شما با خرید پروموشن می‌توانید به تمامی اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید. با این حال باید به دو نکته توجه داشته باشید، اولین نکته این است که پروموشن یک بخش تبلیغی برای اینستاگرام می‌باشد.

زمانی شما می‌توانید به یک بازدهی عالی از آن دست پیدا کنید که نمای صفحه شما به خوبی شخصی سازی شده باشد. و یک رنگ مناسب سازمانی نیز داشته باشد. اما دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید، این است که پروموشن به شرطی نرخ تبدیل بالا دارد که محتوای تبلیغاتی شما کاربردی باشد. امروزه شما مشاهده می‌کنید که در بخش اکسپلور و یا تبلیغات اینستاگرامی افراد زیادی با دروغ‌های شاخ دار 🤥 محتوا تولید می‌کنند. به عنوان مثال یک ماه میلیارد شو و یا ضررهای بورس 99 رو در یک هفته جبران کن و … . باید به شما بگوییم که دوران بازاریابی با محتوای زرد به پایان رسیده است و شما با این کار به مخاطبین عالی دست پیدا نخواهید کرد.

در نهایت آخرین نکته این است که خرید پروموشن در ایران بازدهی بسیار خوبی دارد. از طرفی این موضوع در سابقه اکانت شما نیز ذخیره خواهد شد و به عنوان یک عضو فعال اینستاگرام شناخته خواهید شد. در نتیجه زمانی که شما در خواست خرید تیک آبی اینستاگرام را دنبال می‌کنید، احتمال بازدهی تایید اکانت شما چند برابر خواهد شد. با این حال حتی اگر اکانت شما نیز تایید نشود، شما می‌توانید از مزایای پروموشن حساب خود استفاده کنید.

آیا خرید پیج اینستاگرام با تیک آبی امکان پذیر است؟

برخی از سایت‌های خرید تیک آبی اینستاگرام به شما توصیه می‌کنند که یک پیج آموزشی با تیک آبی اینستاگرام خریداری کنید و از اعضاء آن استفاده کنید. به عنوان مثال شما یک پیج برای آموزش فتوشاپ نیاز دارید و به شما پیشنهاد می‌کنند که پیج یک بلاگر این حوزه را خریداری کنید. در صورت دریافت چنین پیشنهادی باید به شما بگوییم که به سرعت آن سایت و یا دفتر تبلیغاتی را ترک کنید. چرا که قرار است که یک کلاه گشاده سر شما برود.  😵 اولا که خرید و فروش اکانت اینستاگرام چه با تیک آبی و چه بدون تیک آبی از نظر اینستاگرام جرم می‌باشد. و در صورت تایید این موضوع اکانت شما بسته خواهد شد.

دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که تیک آبی اینستاگرام با این هدف به وجود آمده است که از هویت افراد سرشناس و فعالین فضای مجازی حمایت کند. در صورتی که تغییرات محتوایی به صورت محسوس از یک دسته به دسته دیگر رخ دهد. ممکن است که تیک آبی آن حذف شود و یا حتی اکانت بسته شود تا احراز هویت آن مجدد تایید شود. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که اگر شما هزینه خرید پیج اینستاگرام را روی یک پیج صفر سرمایه گذاری کنید، بازدهی شما بسیار بیشتر خواهد بود.

با خرید تیک آبی تلگرام، خرید تیک آبی توییتر و یا خرید تیک آبی اینستاگرام می‌توان به صورت تضمینی به رتبه 1 حوزه کاری خود دست پیدا کرد؟

زمانی که شما عبارت خرید تیک آبی اینستاگرام را در گوگل جستجو می‌کنید. دو گزینه دیگر نیز گوگل به شما پیشنهاد خواهد داد، خرید تیک آبی تلگرام و خرید تیک آبی توییتر. اولا باید به شما بگوییم که صرفا چون گوگل به شما خرید تیک آبی تلگرام را پیشنهاد داده است، این موضوع به معنی وجود چنین چیزی نیست. چرا که سایت‌های زیادی در حال حاضر روی این موضوع مانور می‌دهند، در حالی که چنین قابلیتی برای تلگرام وجود ندارد. دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که تیک آبی توییتر زمانی برای شما اهمیت دارد که شما بخواهید روی چهره برند خود کار کنید. در غیر این صورت تیک آبی توییتر برای شما کاربردی نخواهد داشت.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که خرید تیک آبی اینستاگرام می‌تواند روی برندینگ شما تاثیر مثبت داشته باشد. اما نمی‌تواند شما را به رتبه اول در حوزه کاری شما تبدیل کند. چرا که بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به این جهت به شما پیشنهاد خرید تیک آبی توییتر، خرید تیک آبی تلگرام و خرید تیک آبی اینستاگرام را پیشنهاد میدهند که شما رتبه یک برند کاری خود شوید. از طرفی در بسیار از مواقع داشتن تیک آبی توییتر و اینستاگرام نمی‌تواند برای شما جریان مالی جدید ایجاد کند. چرا که مخاطب حاضر شما توانایی خرید از شما را ندارد.

به عنوان مثال امروزه بلاگرهای بسیار زیادی در حوزه جواهرات و یا خودرو دارای تیک آبی اینستاگرام می‌باشند. آیا تمامی مخاطبین آن‌ها توانایی خرید جواهرات و خودروهای معرفی شده توسط آن‌ها را دارند. 😕 پاسخ منفی است. در نتیجه اگر شما فکر می‌کنید که با خرید تیک آبی در شبکه‌های مجازی به فروش باور نکردنی دست پیدا می‌کنید، باید به شما بگوییم که کاملا اشتباه فکر می‌کنید. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با استفاده از بازاریابی چند کاناله رشد و فروش 💲 خود را تضمین کنید.

با خرید تیک آبی تلگرام، خرید تیک آبی توییتر و یا خرید تیک آبی اینستاگرام می‌توان به صورت تضمینی به رتبه 1 حوزه کاری خود دست پیدا کرد؟

آیا امکان حذف تیک آبی اینستاگرام پس از خرید تیک آبی اینستاگرام وجود دارد؟

یکی از مهمترین نکاتی که شما بید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که پس از خرید تیک آبی اینستاگرام، اگر گزارشات مبنی بر جعلی بودن و یا تقلب در دریافت تیک آبی اینستاگرام ارسال شود. ممکن است که اینستاگرام به سادگی تیک آبی شما را حذف کند. حتی در برخی موارد اینستاگرام استفاده از تیک آبی در نام کاربری را پس گزارش پیگیری می‌کند. در صورت حذف نکردن آن پس از 72 ساعت حساب شما را فریز می‌کند. در نتیجه اگر به دنبال خرید تیک آبی اینستاگرام می‌باشید، توجه داشته باشید که رقبای شما می‌توانند برای حذف آن شیطنت‌هایی را داشته باشند. 🤨

سخن پایانی

در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد خرید تیک آبی اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در صورتی که هر بخش از این مقاله برای شما چالش برانگیز و یا گنگ بود، در بخش کامنت‌های این مقاله با ما مطرح کنید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت خواهند کرد. اگر شما به دنبال خرید تیک آبی اینستاگرام می‌باشید، بهتر است که مخاطبین حقیقی شما حداقل 50 تا 90 هزار نفر باشند. در مورد تعداد مخاطبین اینستاگرام تعدادی را بیان نکرده است، اما بر اساس تحقیقات تیم برترآموز حداقل‌هایی وجود دارد.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که برای دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان و یا خرید تیک آبی اینستاگرام  باید حداقل 6 ماه تا یک سال از ایجاد پیج شما گذشته باشد.  و یک حوزه فعال در آن داشته باشید. از طرفی دنبال کردن چند پیج با تیک آبی و همچنین داشتن تعداد Following زیر 2 هزار نفر نیز می‌تواند روی کیفیت درخواست شما تاثیر ویژه داشته باشد. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که خرید تیک آبی اینستاگرام فرآیندی زمان بر است و گول تبلیغات خرید تیک آبی اینستاگرام سریع و آنی را نخورید. 😎👋🏻

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *