هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
دلیل حذف پست از اینستاگرام

دلایل حذف پست از اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1401/07/03

ما در این مقاله قرار است در مورد دلایل حذف پست از اینستاگرام

صحبت کنیم، شما با مطالعه این مقاله دیگر هیچ یک از محتوای خود را از دست نخواهید داد.

امروزه اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی می‌باشد، که در ایران نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که برای یک پست مدت زمان زیادی صرف کرده باشید. اما اینستاگرام اقدام به حذف آن کرده باشد. ما در این مقاله قرار است که در مورد دلایل حذف پست از اینستاگرام صحبت کنیم. بسیاری از مواقع پست‌های ما به دلیل عدم رعایت قوانین اینستاگرام پاک می‌شود که ما نسبت به آن آگاهی نداریم. به یاد داشته باشید که حساسیت اینستاگرام فقط روی پست‌های شما نیست.  الگوریتم‌های اینستاگرام ممکن است که استوری،igtv  شما را نیز حذف کند.

از طرفی ممکن است در برخی مواقع پست و استوری‌های ما به دلیل عدم درک درست الگوریتم‌های اینستاگرام پاک شود. گاها ممکن است که شما کار اشتباهی انجام نداده باشید، اما این باگ از سمت اینستاگرام باشد. معمولا بیشترین دلیل که اینستاگرام اقدام به پاک کردن پست‌های ما می‌کند، عدم توجه به قوانین کپی رایت است. در صورتی که شما درمورد قوانین کپی رایت اطلاعی ندارید. به شما توصیه می‌کنم که از بخش مقالات برترآموز استفاده کنید. در آن بخش از مقاله مفید و کاربردی « تفاوت تولید محتوا و کپی رایتینگ در چیست؟ » استفاده کنید. این مقاله دید مناسبی به شما در مورد کپی رایت می‌دهد.

رایجترین دلایل حذف پست از اینستاگرام  

ما در این قسمت به بررسی دلایل رایج و مهم حذف پست از اینستاگرام می‌پردازیم. دلایلی که اکثر ایرانی‌های به آن توجه‌ای ندارند. علت این موضوع این است که آن‌ها به ایمیل‌های انگلیسی زبان از سمت اینستاگرام توجه نمی‌کنند. اما شما در صورتی که این مقاله را به خوبی مطالعه کنید. دیگر نیاز به بررسی هیچ ایمیلی نخواهید داشت. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا اینستاگرام علت حذف هر محتوایی را به شما اعلام می‌کند.

اگر شما یک بلاگر اینستاگرام می‌باشید و در حال مطالعه این مقاله می‌باشید. و یا اگر به بلاگری اینستاگرام علاقه دارید. می‌توانید از دوره جذاب « آموزش بلاگر حرفه‌ای » برترآموز به صورت جامع و کامل استفاده کنید. شما بواسطه این دوره آموزشی رشد قابل توجه‌ای را در اینستاگرام تجربه خواهید کرد.

1.    کیفیت پایین اینترنت عامل حذف پست از اینستاگرام شما است

یکی از مهمترین دلایلی که منجر به حذف پست از اینستاگرام شما می‌شود، کیفیت پایین اینترنت شما است. زمانی که شما یک پست را بارگذاری می‌کنید، باید از تکمیل تمامی مراحل آن اطمینان حاصل فرمایید. از طرفی شما باید به این موضوع توجه داشته باشید. که بعد از بارگذاری پست، استوری و هر محتوای دیگری خود شما آن را با یک یوزر دیگر چک کنید. در صورتی که هرگونه تناقضی مشاهده کردید، تمامی مراحل را مجددا انجام دهید.

علت حذف پست از اینستا

2.    عدم تایید آدرس ایمیل  و اطلاعات تماس می‌تواند منجر به بروز اختلال در اینستاگرام شما شود

ممکن است که شما مشاهده کنید، مدتی است که شما هرگونه پست و استوری که می‌گذارید. اینستاگرام بعد از مدت کوتاهی شروع به حذف آن می‌کند. اگر شما به تازگی برنامه اینستاگرام را نصب کرده‌اید و یا حساب جدیدی ساخته‌اید. ممکن است که این موضوع به خاطر عدم تایید ایمیل و یا اطلاعات تماس شما پس از ثبت نام باشد. در صورتی که شما نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشید. اجازه انتشار پست و استوری و یا گذاشتن کامنت را نخواهید داشت. در صورتی که شما به این موضوع به صورت بلند مدت بی‌‌تفاوت باشید، ممکن است که اکانت شما حتی بلاک شود.

3.    محتوای حاوی تحریک افراد به آسیب زدن به خود از اینستاگرام حذف می‌شود

زمانی که شما به مطالعه قوانین اصلی اینستاگرام می‌پردازید. اینستاگرام به شدت با محتوایی که افراد را تحریک به خودکشی و یا هرگونه آسیبی به خود کند، مشکل دارد. اینستاگرام به عنوان یک برنامه حامی حقوق بشر به شما اجازه انتشار چنین مطالبی را نمی‌دهد. از طرفی الگوریتم‌های تصویری اینستاگرام معمولا روی خون و کبودی اندکی حساس می‌باشند. ممکن است که  شما چنین محتوایی نداشته باشید، اما الگوریتم‌های اینستاگرام آن را حذف کنند. در صورت بروز چنین مشکلی ‌می‌توانید با مکاتبه پست حذف شده خود را برگردانید.

4.    محتوای حاوی تصاویر برهنه و پورنوگرافی ممنوع است

اینستاگرام خود یک برنامه آزاد می‌داند و برای کاربران خود محدود سنی تعریف نکرده است. از این رو با محتوای جنسی به شدت برخورد می‌کند. البته این محتوای جنسی تعاریف خاصی از نظر اینستاگرام دارد. به عنوان مثال پست و استوری شما نباید اندام جنسی شما را به صورت کامل نمایش دهد. همچنین شما نباید از محتوای پورنوگرافی یا محتوای بزرگسالان برای پست و استوری خود استفاده کنید. این عمل شما منجر به حذف پست از اینستاگرام شما می‌شود و ممکن است که اخطاری نیز به این سبب دریافت کنید.

5.    محتوای حاوی خشونت منجر به حذف پست از اینستاگرام می‌شود

هرگونه پست و استوری که محتوای خشونت آمیز مانند دعوا، درگیری، جنایت و… داشته باشد، به سادگی حذف می‌شود. البته به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا الگوریتم‌های این بخش از اینستاگرام روی زبان انگلیسی به شدت حساس می‌باشند. ممکن است که شما از یک آهنگ رپ خارجی استفاده کنید، حاوی جملات خشونت آمیز باشد. با این که آین آهنگ مشکل کپی رایت ندارد. اما به دلیل محتوای خشونت آمیز حذف می‌شود.

6.    نفرت پراکنی در پست از اینستاگرام حذف می‌شود

اگر محتوای پست اینستاگرام شما حاوی مطالبی تفرقه انداز گونه باشد. یا به نوعی به ترویج نفرت بپردازد بر اساس قوانین اینستاگرام حذف خواهد شد. به عنوان مثال اگر شما در مورد یک ارگان خاص شروع به تولید محتوا منفی کنید. در صورتی که اون ارگان این موضوع را اینستاگرام اطلاع دهد. و یا الگوریتم‌های اینستاگرام آن را شناسایی کند. تمام محتوای تولید شده توسط شما را حذف خواهد کرد. با توجه به پیچیدگی‌های قوانین اینستاگرام اگر شما از این ابزار کاربردی به عنوان یک ابزار ضروری استفاده می‌کنید. به شما توصیه می‌کنم از « آموزش اینستاگرام » سایت برترآموز به صورت جامع استفاده کنید.

7.    محتوای نژاد پرستانه منجر به حذف استوری و پست از اینستاگرام می‌شود

اینستاگرام به شدت با محتوای نژاد پرستانه مخالف است. شما در صورتی که به عنوان یک سفیدپوست محتوای بر علیه رنگین پوستان منتشر کنید به سرعت آن‌را حذف می‌کند. البته این موضوع به محدود به کشور آمریکا نمی‌شود. در صورتی که شما در مورد کشور خود نیز محتوای قومیتی و نژاد پرستانه منتشر کنید با شما برخورد می‌شود. شما در صورت مشاهده چنین محتوایی می‌توانید آن را به اینستاگرام گزارش دهید.

8.    محتوای شامل آزار و اذیت انسان‌ها و حیوانات بر خلاف قوانین اینستاگرام است

در صورتی که محتوای شما شامل آزار و اذیت چه به صورت شوخی و یا جدی انسان‌ها و حیوانات باشد. مهم نیست که در استوری و پست باشد، حذف خواهد شد. به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از اعتراضات مردم توسط اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود. دقیقا وجود آزار و اذیت و ناهنجاری‌های اجتماعی از این دست می‌باشد. البته برخی از پیج‌های خبری برای انتشار محتوای خود معمولا با اینستاگرام به مکاتبه می‌پردازند.

9.    استفاده از نشانه‌ها و علائم خاص در محتوای شما منجر به حذف پست از اینستاگرام می‌شود

شاید این موضوع برای شما اندکی عجیب باشد. اما اگر شما در محتوای تولیدی خود از برخی نشانه‌ها و علائم که نشانه خشم و نفرت می‌باشند، استفاده کنید. منجر به حذف پست و استوری شما از اینستاگرام می‌شود. به عنوان مثال اگر شما در محتوای منتشر شده خود از علائم نازی‌ها و یا علائم داعش استفاده کنید. اینستاگرام به شما اجازه فعالیت نخواهد داد. شما می‌توانید به جستجو در مورد نماد‌های خشم و نفرت بیشتر با این علائم آشنا شوید.

10.   استفاده از ابزارهای ترویج کننده خشونت در پست و استوری اینستاگرام ممنوع است

شما در محتوای تولید خود نمی‌توانید از ابزاری مانند چاقو، تبر، پنجه بوکس، قمه و… استفاده کنید. چرا که اینستاگرام این ابزار را مترادف با خشونت می‌داند و از نظر او چنین محتوایی در اینستاگرام جای ندارد. ممکن است که شما در پیج شخصی خود از این موارد استفاده کنید و اینستاگرام با شما مقابله نکند. اما در حالت عمومی و یا اکانت تجاری به شما اجازه انجام چنین اموری را نمی‌دهد.

چرا پست اینستاگرام حذف می شود؟

11. تبلیغ و انتشار محتوای فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر ممنوع است

اینستاگرام به صورت عمومی چندین بار اعلام کرده است که مخالف اعتیاد و موارد وابسته به آن می‌باشد. در صورتی که شما هرگونه فیلم و عکس از معاملات مواد مخدر و یا مصرف آن منتشر کنید. استوری و پست شما از اینستاگرام حذف خواهد شد. البته اگر شما در پست و استوری خود از عکس آن‌ها استفاده کنید، معمولا اینستاگرام واکنشی نشان نخواهد داد. با این حال بهتر است که شما از این موارد در پست و استوری خود استفاده نکنید. چرا که برای اعتبار عمومی پیج شما نیز این موضوعات مناسب نمی‌باشد.

12. محتوای مربوط به خرید و فروش حیوانات و کودکان منجر به حذف پست از اینستاگرام می‌شود

گرچه اینستاگرام اعلام کرده است که مخالف خرید و فروش حیوانات است، اما معمولا با انتشار این موارد برخورد نمی‌کند. اما از طرف دیگر در صورتی که شما هرگونه فیلم و عکس از خرید و فروش کودکان منتشر کنید. تمامی پست و استوری‌‌های شما را حذف خواهد کرد و همچنین این موضوعات برای شما عواقب حقوقی نیز خواهد داشت. البته کسی به صورت مستقیم چنین کاری را انجام نمی‌دهد. اما شما باید با این موضوع توجه داشته باشید که محتوای شما به گونه‌ای نباشد که اینستاگرام را مشکوک کند.

13. خرید و فروش سلاح چه گرم و چه سرد در اینستاگرام ممنوع است

اگر محتوای پست و استوری شما شامل معرفی و بررسی انواع سلاح باشد. معمولا اینستاگرام فعالیت شما را با اختلال مواجه نمی‌کند. اما در صورتی که شما محتوای خرید و فروش سلاح در پست خود منتشر کنید. منجر به حذف پست شما از اینستاگرام می‌شود. نشان دادن سلاح در پست و استوری اینستاگرام معمولا برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما استفاده از آن به صورت غیر قانونی می‌تواند برای شما دردسر ساز شود.

14. تبلیغات قمار آنلاین منجر به حذف پست از اینستاگرام می‌شود

اینستاگرام بر اساس قوانین خود با هرگونه قمار و تبلیغ آن مخالف است. اما زمانی که شما به بررسی پیج انواع بلاگرهای اینستاگرامی می‌پردازید. این موضوع را مشاهده نخواهید کرد. از طرفی باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که انجام مستقیم قمار آنلاین نیز توسط اینستاگرام فیلتر می‌شود. اما در این حوزه ما شاهد رفتار متناقض بسیار زیادی از سوی اینستاگرام بوده‌ایم.

قوانین کپی رایت و حذف پست از اینستاگرام

اگر شما قوانین ذکر شده بالا را به دقت بررسی نمودید و همه‌ی آن را ها مدنظر خود قرار دادید. اما مجددا پست و استوری شما پس از مدتی و یا بلافاصله از اینستاگرام حذف می‌شود. این موضوع به دلیل عدم توجه به قوانین کپی رایت است. به صورت کلی قوانین کپی رایت به این موضوع اشاره دارد، که‌ شما  نمی‌توانید از آثار دیگران بدون رضایت آن‌ها استفاده کنید. این قوانین نه تنها در اینستاگرام بلکه در دیگر شبکه‌های اجتماعی و یا آپارات و یوتیوب نیز حائز اهمیت است.

کپی رایت انواع مختلفی دارد که در این مقاله نمی‌گنجد. اما به صورت کلی شما نمی‌توانید هیچگونه‌ موسیقی، فیلم، عکس، آثار دیجیتالی را بدون اجازه صاحب اثر آن در اینستاگرام استفاده کنید. مگر این که صاحب اثر اجازه نشر آن را به شما داده باشد. معمولا افرادی که با اینستاگرام کار می‌کنند. بیشتر به علت استفاده از موسیقی بدون حق کپی رایت دچار مشکل می‌شوند. شما برای حل این مشکل می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. و در آن بخش از مقاله « منابع موزیک بدون کپی رایت برای اینستاگرام و یوتیوب » استفاده کنید. در این مقاله شما هرچه در مورد کپی رایت نیاز داشته باشید بدست خواهید آورد.

به این موضوع توجه داشته باشید که به هر میزان که تولید محتوای شما منحصر به‌فردتر باشد. سرعت رشد شما در اینستاگرام بیشتر است و علت حذف پست از اینستاگرام نیز همین موضوع است. اینستاگرام به دنبال این هدف است که تمامی مطالب سالم و منحصر به فرد باشد.

چگونه می‌توان از حذف پست از اینستاگرام جلوگیری کرد؟

ممکن است که پیج شما محتوایی داشته باشد، که زیاد در معرض پاک شدن قرار بگیرد. در این زمان این سوال مطرح می‌شود که آیا راه حلی وجود دارد که از این مشکل جلوگیری کند. در این باره به صورت قطعی نمی‌توان نظر داد. اما می‌توان اقداماتی انجام داد که این موضوع به حداقل موارد کاهش پیدا کند. در اولین گام شما باید از تکرار محتوایی که شامل قوانین واضح اینستاگرام می‌شود، جلوگیری کنید.

در گام بعدی اگر شما مجبور به استفاده از محتوایی مشکوک شدید. حتما در ابتدای ویدیو به صورت بزرگ یک اخطار ثبت کنید. به عنوان مثال « به هیچ وجه این کار را در منزل انجام ندهید.» و یا « این ویدیو شامل صحنه‌هایی دلخراش است که مناسب همه نمی‌باشد. » شما با استفاده از جملاتی از این دست قبل از این که اینستاگرام از پست شما آگاه شود. شما او را آگاه می‌کنید و به پست خود تگ موارد خاص را اضافه می‌کنید. در این صورت اگر شخصی محتوای لیمیت شده را استفاده کرده باشد. این موضوعات را به او نشان نخواهد داد.

دلیل پاک شدن استوری اینستاگرام

در صورتی که شما از موسیقی خاص استفاده می‌کنید، سعی کنید که نام خواننده و یا آلبوم را در ویدیو خود تگ کنید. ممکن است که با انجام این اقدامات نیز ربات‌های اینستاگرام اقدام به حذف پست از اینستاگرام کنند. اما برای شما ایمیلی ارسال می‌شود که می‌توانید بواسطه آن پست خود را باز گردانید.

اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که حاوی یک گزینه فعال به اسم Appeal  می‌باشد. در صورتی که شما روی این گزینه کلیک کنید، برای شما یک فرم جدید باز می‌کند. شما با پر کردن این فرم معمولا می‌توانید که محتوای خود را استفاده کنید. البته شما نباید مجدد پست خود را بارگذاری کنید. بلکه باید صبر کنید تا اینستاگرام خود پست شما را باز گرداند.

نکات تکمیلی و مهم 

اگر شما قوانین کپی رایت را دقیقا اجرا کردید و قوانین تولید محتوای اینستاگرام را نیز بررسی کردید . اما کماکان مشکل حذف شدن پست از اینستاگرام را دارید به شما توصیه می‌کنم که به مطالب این بخش به دقت توجه کنید.

اینستاگرام خود را آپدیت کنید

اینستاگرام تمام تلاش خود را کار گرفته است تا برنامه‌ای به روز رضایت کاربران را به دست آورد. برای این که تمام کاربران را وادار به آپدیت برنامه خود کند، گاها روی آن محدودیت‌هایی قرار می‌دهد. گاها این محدودیت‌ها می‌تواند منجر به اختلال در سیستم آپلود برنامه اینستاگرام شود. به همین دلیل نیز ربات‌های ایستا اقدام به حذف پست از اینستاگرام می‌کنند. سعی کنید از این موضوع اطمینان داشته باشید که نسخه شما به آخرین نسخه به روز می‌باشد. در نهایت به این نکته نیز توجه داشته باشید که آپدیت خود را فقط از مراکز مجاز انجام دهید.

شادوبن علت حذف پست از اینستاگرام شما می‌باشد

ممکن است که شما اخطار شادوبن از اینستاگرام دریافت کرده باشید. پس از مدتی نیز مشاهده کنید که فعالیت شما در اینستاگرام با کندی و اختلال مواجه است. شادوبن زمانی رخ می‌دهد که شما در مدت زمانی کوتاهی اقدام به انجام فعالیت‌های زیادی داشته باشید. از طرف دیگر ممکن است که شما در مدت زمان کوتاهی یک رشد قابل توجه داشته باشید.

در این زمان اینستاگرام شما یک رباط فرض می‌کند، یا گمان می‌کند که شما از ابزار ممنوعه استفاده کرده‌اید. برای حل این موضوع شما باید دو کار انجام دهید. در وهله اول شما باید به اینستاگرام اعتراض کنید و علت  شادوبن خود را خواستار شوید. در مرحله بعدی شما باید فعالیت خود را اندکی کاهش دهید. شما با این کار حساسیت اینستاگرام را نیز از خود به حداقل می‌رسانید.

سعی کنید در یک مدت زمان کوتاه اقدام به فالو و آنفالو کردن افراد زیادی نکنید. این موضوع در مورد لایک کردن و کامنت گذاشتن نیز صدق می‌کند. در نهایت  به یاد داشته باشید بارگذاری افراطی پست و استوری نیز شامل قوانین شادوبن می‌شود. شما باید فعالیت خود را همیشه به صورت متعادل و ساختارمند حفظ کنید.

انجام فعالیت مشکوک منجر به حذف پست از اینستاگرام شما می‌شود

زمانی که شما به مدت طولانی فعالیتی نداشته باشید، سپس شروع کنید به فعالیت همه جانبه کنید. این  سبک فعالیت برای اینستاگرام مشکوک است، چرا که شیب فعالیت‌های شما به شدت افزایش یافته است. اینستاگرام به صورت دائم در حال بررسی فعالیت‌های شما می‌باشد. این موضوع به این منزله است که فعالیت‌های شما به صورت اعداد و ارقام و نمودار قابل بررسی است.

از طرفی اگر شما به صورت مکرر تغییر آیپی داشته باشید، اینستاگرام این فعالیت شما را به منزله فعالسازی ربات روی حساب شخصی در نظر می‌گیرد. و گاها فعالیت‌های شما را محدود می‌کند.  این محدود سازی فعالیت به صورت موقت شامل حذف پست از اینستاگرام نیز می‌شود. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که اینستاگرام سعی می‌کند که شیب رشد شما را به صورت منطقی کنترل کند. به همین علت است که تمام کاربران خود را به صورت پیوسته رصد می‌کند.

آیا حذف پست از اینستاگرام ضرر دارد؟

شما در این مقاله به صورت کلی با دلایل حذف پست از اینستاگرام آشنا شدید. شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد آیا حذف پست از اینستاگرام ضرر دارد و یا خیر. به صورت کلی باید خدمت شما عرض کنیم  اگر این موضوع به صورت مکرر در اینستاگرام اتفاق بیوفتد. و پست‌های شما به دلیل انتشار محتوای نامناسب حذف شود. اینستاگرام در گام اول اکانت شما را محدود خواهد کرد و در گام بعدی به صورت دائم پاک خواهد کرد.

دلیل این کار اینستاگرام نیز کاملا قابل درک است، شما به قوانین او احترام نگذاشته‌اید. مهم نیست که شما قوانین کپی رایت را مدنظر خود قرار نداده‌اید و یا از محتوای خشونت آمیز استفاده کرده‌اید وجود شما در اینستاگرام از نظر اینستاگرام خطرناک است. سعی کنید در صورتی که به صورت مکرر از اینستاگرام در این رابطه اخطار می‌گیرید، برای حفظ صفحه اصلی خود برای مدت زمانی محدود فعالیت خود در اینستاگرام محدود کنید.

دلایل حذف استوری توسط اینستاگرام چیست؟

اگر شما تا این قسمت از مقاله « دلایل حذف پست از اینستاگرام » را به دقت مطالعه کرده باشید، تا به الان متوجه شده‌اید که تمام دلایلی که باعث حذف پست از اینستاگرام باشد منجر به حذف استوری نیز می‌شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است در برخی مواقع استوری های شما با این که بر خلاف قوانین اینستاگرام می‌باشد ،پاک نشود. اما زمانی که اینستاگرام این موضوع را متوجه شود و شما چند روز پیاپی این کار را تکرار کنید. براساس بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضاء برترآموز بدون اخطار قبلی پیج اینستاگرام شما را حذف خواهد شد.

  این موضوع از حذف پست اینستاگرام نیز شایع‌تر است. سعی کنید که استوری‌های اینستاگرام شما در این سه دسته بندی کلی قرار نداشته باشد.

  1. محتوای کپی رایت نباشد. « سعی کنید تمامی نکاتی که در رابطه با کپی رایت در این مقاله گفته شد را به دقت بررسی کنید. عمل به این نکات بسیار ساده است و نیاز به اندکی توجه دارد. »
  2. محتوای شما شامل تصاویر و محتوای پورنوگرافی و جنسی نباشد. « به این موضوع دقت داشته باشید که اگر شما قصد دارید که عکس برهنه در فضای مجازی منتشر کنید. شما باید توجه داشته باشید که قوانین اینستاگرام در این باره بسیار جدی است. توجه داشته باشید که اینستاگرام صنعت پورنو گرافی را به رسمیت می‌شناسد. اما از محتوای خود در مقابل آن به شدت محافظت می‌کند. از طرفی اگر شما است که یک پست در فضای استوری خود معرفی کنید. دقت داشته باشید که پیج اصلی پست شامل این قانون نشود. چرا که اگر پیج اصلی بسته شود. ممکن است که برای شما نیز مشکلاتی ایجاد شود.
  3. انتشار محتوای خشونت آمیز می‌تواند دلیل حذف استوری شما باشد. « این موضوع به شدت از سمت اینستاگرام در حال رصد است »

چرا اینستاگرام پست را بلاک می‌کند؟

شما تا این قسمت از مقاله مطالب مهمی در مورد حذف پست از اینستاگرام متوجه شده‌اید. به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع اینستاگرام پست‌های شما را حذف نمی‌کند بلکه بلاک می‌کند. این موضوع ممکن است به یکی از این سه دلیلی که خدمت شما عرض می‌کنم باشد.

  1. اولین دلیل این است که شما استفاده بیش از حد از اینستاگرام داشته باشید، یعنی اینکه شما در روز تعداد زیادی پست را بارگذاری کنید. در این صورت اینستاگرام پست‌های شما را بلاک می‌کند.
  2. دومین دلیل این است که شما در طول روز مدت زمان بسیار زیادی را صرف پیام دادن به دیگران کنید و یا در زیر پست افراد دیگر کامنت بگذارید. به این دلیل ممکن است اینستاگرام فعالیت شما که شامل پست گذاشتن نیز می‌باشد را بلاک کند.
  3. سومین دلیل بلاک شدن پست شما از اینستاگرام این است که شما به صورت مکرر تغییر IP داشته باشید. در این صورت اینستاگرام فعالیت شما را مشکوک شناسایی می‌کند. اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اکانت شما فعالیت شما را محدود می‌کند و به شما نیز یک پیام در این رابطه ارسال می‌کند. توجه داشته باشید که فعالیت شما قرار است که برای مدت زمان تعیین شده از سمت اینستاگرام محدود شود.

سخن پایانی

شما در این مقاله با دلایل حذف پست از اینستاگرام آشنا شدید. به این موضوع توجه داشته باشید. که ممکن است گاهی حذف پست از اینستاگرام شما به دلیل اختلال شبکه از اینستاگرام باشد. در نتیجه اگر شما تمامی موارد بالا را رعایت کردید و پست شما از اینستاگرام حذف شد.  اندک زمانی صبر کنید و پس از گذشت چند ساعت مجدد به بارگذاری پست خود اقدام کنید. به یاد داشته باشید که اگر حذف پست از اینستاگرام شما می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اینستاگرام حتما علت حذف پست از اینستاگرام را  به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

از طرفی سعی کنید در مورد آثاری که حق کپی رایت دارند، تحقیق کنید تا در درام کپی رایت گرفتار نشوید. همانطور استفاده از اینستاگرام تبدیل به امری تجاری و تفریحی شده است. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این فرصت بیشترین استفاده را داشته باشید. شما اگر بتوانید محتوای جذابی تولید کنید قطعا رشد قابل توجه‌ای را تجربه خواهید کرد.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که الگوریتم‌های اینستاگرام به زبان انگلیسی بیشترین حساسیت را دارد. اگر شما قصد تولید محتوای یونیک دارید، سعی کنید که از زبان انگلیسی حداقل استفاده را داشته باشید. قوانین اینستاگرام در برخورد محتوای انگلیسی بسیار سختگیرانه‌تر از محتوای فارسی می‌باشد. شما می‌توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید.

 

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *