
شما با مطالعه این مقاله میتوانید به صورت کامل و جامع فروش سایت خود را دو تا سه برابر کنید.
البته برای افزایش فروش سایت فروشگاهی باید روی تکنیکهای سئو و بازاریابی نیز تمرکز کنید.
سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، ما اومدیم با یک مقاله بسیار کاربردی در حوزه سئو و فروش سایت فروشگاهی. امروز افزایش فروش در سایتهای فروشگاهی کار بسیار سخت و پیچیدهای شده است. دلیل آن هم این است که سایتهای فروشگاهی معمولا رقبای بسیار زیادی دارند و نمیتوان با یک تکنیک آنها را از میدان به در کرد. با توجه به این که اکثر مخاطبین سایت برترآموز سئو کاران برتر کشور میباشند. ما تصمیم گرفتیم برای آموزش سئو و همچنین افزایش فروش سایت فروشگاهی یک مقاله فنی آماده کنیم.
در این مقاله قرار است به شما تکنیکهای را آموزش دهیم که در برخی از بخشها بسیار کاربردی میباشد و در برخی بخشهای دیگر ممکن است که فروش بسیار زیادی نداشته باشد. این موضوع به این دلیل است که مخاطب کسب و کارهای مختلف با هم فرق دارد. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید در کسب و کار خود پرسونای مخاطب خود را بررسی کنید و بر اساس نیاز مخاطب خود یک به او پیشنهاد خرید از سایت خود را بدهید.
با مطالعه این مقاله میتوانید چندین و چند روش برای افزایش فروش سایت فروشگاهی آموزش ببینید. شما باید با توجه به نیاز خود بهترین کار را انتخاب کنید. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید یک فرد حرفهای معمولا به دنبال ترکیب چند روش میباشد، تا بهترین استراتژی را پیدا کند. ما نیز در این مسیر به شما کمک خواهیم کرد. در صورتی که در مورد هر بخش نیز سوال و یا چالشی داشتید در بخش کامنتها با ما مطرح کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن پاسخ دهند.
قبلا اینکه به آموزش روش های افزایش فروش سایت فروشگاهی بپردازیم، لازم است که روی چند نکته تمرکز داشته باشید. اولین نکته این است که ما در این بخش به شما چند آموزش خواهیم داد. اما شما باید برای دریافت نتیجه مناسب روی آن تمرکز و زمان کافی صرف کنید. فرض کنید که شما یک تغییر کلی روی قیمت گذاری و همچنین و رابط کاربری سایت ایجاد میکنید. انتظار نداشته باشید که در هفته اول فروش شما دو تا چهار برابر شود.
ممکن است که بعد از گذشت 2 تا 3 ماه فروش شما تغییر کند. اگر شما دوباره بخواهید که استراتژی قبلی خود را اجرا کنید، فروش شما همان رویه نزولی و یا ثابت قبل را پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که باید اجازه دهید تا مشتریان جدید به سایت شما جذب شوند و سپس نتایج را بررسی کنید. البته یکی از راههایی که میتواند زمان را برای شما کوتاهتر کند، استفاده از سوشال سیگنال است. البته شما باید در یک رسانه که به کسب و کار شما مربوط است تبلیغات خود را اجرایی کنید. به عنوان مثال اگر یک فرد فعال در حوزه تکنولوژی میباشید توییتر برای شما فضای قویتری است که تا اینستاگرام.
در نهایت شما باید با توجه به تعداد ورودی سایت خود و همچنین باید با توجه به تغیرات ایجاد شده تصمیم بگیرد که این روش برای افزایش فروش سایت فروشگاهی شما موثر بوده است و یا خیر. ممکن است که شما مدت زمانی را به دنبال ترکیب کردن چند استراتژی باهم باشید تا یک مسیر مناسب را پیدا کنید. به همین دلیل است که شما باید در این مسیر استواری داشته باشید. البته میتوانید از تجربه رقبا خود نیز در این حوزه استفاده کنید. البته باید یک تحلیل رقبای بسیار قوی داشته باشید.
ما در این بخش به شما مهمترین نکات برای افزایش فروش سایت فروشگاهی را آموزش خواهیم داد. اما نکته بسیار مهم این است که یک روش ممکن است تاثیر چندانی در فروش شما نداشته باشد. شما باید با توجه به استراتژی شخصی خود و میزان سرمایهای که برای فروش آنلاین خود دارید. چند روش افزایش فروش سایت فروشگاهی را با هم ترکیب کنید تا به یک نتیجه ایده آل دست پیدا کنید. البته ما نیز در این مسیر برای شما چند راهنمایی خواهیم داشت که در بخشهای بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.
یکی از بزرگتری معضلات سایتهای فروشگاهی این است که محصولات سایت خود را به درستی معرفی نمیکنند. آنها فکر میکنند که بخش مقالات و یا سئو تکنیکال سایت مهمترین بخش برای فروش است. اما باید به شما بگوییم که خریداران محصولات و خدمات شما افراد عادی هستند و نه موتورهای جستجو. ممکن است که شما یک جایگاه بسیار عالی داشته باشید. اما فروش شما با توجه به جایگاه شما مناسب نباشد. به این موضوع دقت داشته باشید که فروش ربطی به جایگاه ندارد، به نوعی نرخ تبدیل بسیار مهم است.
شما برای این درک بهترین نسبت به این موضوع پیدا کنید، با یک مثال کاربردی بررسی خواهیم کرد. فرض کنید که شما سایت آموزش فتوشاپ دارید و در رتبه 5 میباشید. شما روی سئو تکنیکال و تبلیغات خود سرمایه گذاری میکنید. جایگاه سایت فروشگاهی شما به رتبه 2 بهبود پیدا میکند. اما نکته بسیار مهم این است که شما نتیجه مناسبی را از این موضوع دریافت نمیکنید. منظور ما این است که به نسبت سرمایهای که برای رشد خود استفاده کردهاید، بازگشت سرمایه ندارید. یکی از مهمترین دلایل این است که توضیحات محصولات شما نمیتوانید مخاطبین شما را قانع به خرید کند.
حال شما با یک تغییر استراتژی این موضوع را بهتر درک خواهید کرد. شما سعی کنید تمرکز خود را از سئو تکنیکال و سئو خارجی روی سئو داخلی بگذارید و سعی کنید که محتوای محصولات خود را بهبود دهید. البته محتوا نویسی شما باید سه وجه مهم داشته باشید. اولین وجه این است که به صورت اجمالی به بررسی و معرفی محصولات به صورت تخصصی بپردازد. دومین وجه آن این است که اصول دیجیتال مارکتینگ در آن رعایت شود و سومین وجه آن این است که اصول متقاعد سازی به صورت کاربردی در آن اجرا شود.
یکی از مهمترین نکات که میتواند افزایش فروش سایت فروشگاهی را به ارمغان داشته باشد. بررسی رابط کاربری از دیدگاه مخاطبین است. زمانی که شما در حال طراحی یک رابط کاربری برای مخاطبین خود میباشید، ممکن است که همه چیز بسیار ساده و جذاب به نظر برسد. اما این موضوع کافی نیست و شما باید از دیگران در این مسیر کمک بخواهید. شما باید از دیگران بخواهید که مسیر خرید و یا مسیر جابهجایی بین بخشهای مختلف سایت را بررسی کنند. از دوستان و یا برخی از مشتریان وفادار خود بخواهید که در این رابطه نظر بدهند.
برای درک بهتر این موضوع به شما پیشنهاد میکنم که از مقاله « فرق UI & UX، تجربه کاربری و رابط کاربری چه تفاوت هایی دارند؟ » به صورت کامل و جامع استفاده کنید. اما با این حال به این چند نکته توجه داشته باشید. اولین نکته این است که مخاطبی که قصد خرید دارد، خیلی حوصله پر کردن فیلدهای مختلف و یا دادن اطلاعات شخصی ندارد. اگر کسی به جزئیات اهمیت بدهد به سادگی میتواند بخشهای بسیار زیادی را به سایت اضافه کند، اما نکته مهم این است که این کار روی تجربه مخاطب تاثیر منفی میگذارد.
نکته بعدی که میتواند روی افزایش فروش سایت فروشگاهی شما تاثیر بسزایی داشته باشد، استفاده از کال تو اکشن مناسب میباشد. زمانی که به شما میگوییم باید برای معرفی محصولات خود از محتوای درجه یک استفاده کنید، یکی از دلایل آن طراحی کال تو اکشن غیر مستقیم میباشد. شما باید بدون این که مخاطب شما احساس بدی پیدا کند به او خدمات خود را پیشنهاد دهید. منظور ما این است که در مخاطب یک احساس نیاز ایجاد کنید و پاسخ آن را به او با محصول خود بدهید.
معمولا افرادی که به دنبال افزایش فروش سایت فروشگاهی خود میباشند، هزینه بسیار زیادی را روی عکاسی محصولات و یا طراحی سایت خود میکنند. این موضوع بسیار خوب است و میتواند مخاطبین زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. اما نکته بسیار مهم این است که ورودی سایت شما قرار است که به چه روشی انجام شود. اگر شما یک سئو کار حرفهای باشید و یا علاقه مند حوزه سئو باشید. قطعا بارها و بارها شنیدهاید که میگویند محتوا پادشاه است.
خوب شما برای این پادشاه چه برنامه ریزی دارید؟ حال اگر مخاطبین شما یک گروه فنی و متخصص باشند، چگونه میخواهید نظر آنها را به خود جلب کنید. ممکن است که شما بگویید که بخش وبلاگ خود را با کلی مطالب مفید پر میکنیم. اولین نکته این است که شما چگونه کلمات کلیدی مناسب و کوئریهای مهم خود را استخراج میکنید. دومین نکته این است که چه کسی قرار است محتوای بخش وبلاگ شما را تکمیل کند. زمانی که شما با برخی از سئوکاران صحبت میکنید، محتوای خود را به کسی میدهند که نرخ پایینتری داشته باشد.
اما باید به شما بگوییم که این موضوع حاصل یک تفکر بازنده است. شما شاید فکر کنید که در مخارج وبلاگ خود صرفه جویی کردهاید. اما وبلاگ شما را کسی نوشته است که تایپیست بوده است و نه Content Maker. این شخص دید قوی روی اصول سئو و همچنین تولید محتوا نداشته و ندارد. این دقیقا همان جایی است که میتواند مانع رشد شما و به دست آوردن نتایج عالی شود. در نتیجه افزایش فروش سایت فروشگاهی برای شما یک آرزو نشدنی خواهد بود و این موضوع میتواند روی آینده کاری شما نیز تاثیر گذار باشد.
زمانی که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار بررسی میکنید، متوجه میشوید که همیشه افراد قویتر از شما در حرفه و شغل شما وجود دارند. شما باید بررسی کنید که این افراد چه استراتژی برای رسیدن به این مسیر انتخاب کردند و در حال حاضر نیز از چه استراتژی استفاده میکنند. این افراد برای افزایش فروش سایت فروشگاهی خود قطعا چندین و چند روش درست و غلط را انتخاب کردهاند که برخی برای آنها مفید بوده است و برخی دیگر صرفا هزینه به همراه داشته است.
به همین دلیل است که شما باید بررسی کنید که در حال حاضر استراتژی اصلی آنها در کسب و کار چیست و شما چگونه میتوانید این استراتژی را به صورت شخصی سازی شده استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که بهترین روش این است که الگو برداری کنید، اما به صورت مستقیم آن را استفاده نکنید. چرا که یک نفر قبل از شما این ارزش را پیشنهاد داده است. شما باید سعی کنید با توجه به مخاطبین خود با تغییرات در آن نظر مخاطب خود را به خود جلب کنید.
به عنوان مثال فرض کنید که در حرفه شما رقیب شما از امکان ارسال رایگان استفاده کرده است. شما اگر یک فرد باهوش باشید در پاسخ به این موضوع علاوه بر این که ارسال رایگان، یک هدیه نیز در کنار محصولات قرار خواهید داد. توجه داشته باشید که شما باید استراتژی موفق رقیب خود را ارتقاء دهید و به دنبال این موضوع باشید که نظرات مخاطبین رقیب خود را به خود جلب کنید. در این صورت موفقیت برای شما امری امکان پذیر خواهد بود. کمترین دستاورد شما افزایش فروش سایت فروشگاهی شخصی شما خواهد بود.
همانطور که میدانید که سرعت اینترنت در ایران بسیار بسیار بالا میباشد. 😅🖐🏻 به همین دلیل است که اگر سایت شما نیز سرعت پایینی داشته باشد، حوصله مخاطب سر خواهد رفت و به سراغ سایت بعدی میرود. برخی از سایتهای از تکنیکهای بسیار پیشرفته گرافیکی و عکسهای بسیار سایز بالا استفاده میکنند. شاید فکر کنید که کیفیت زیاد مخاطب برای شما جذب میکند. این استراتژی درست است، اما نکته بسیار مهم این است که زیر ساخت آن نیز فراهم باشد. زمانی کیفیت بالا برای شما مناسب است که مخاطب آن را درک کند.
به عنوان مثال فرض کنید که شما یک فیلم 4K ساختهاید و به مخاطبی آن را میدهید که قرار است با یک نمایشگر قدیمی و با کیفیت 1080 آن را تماشا کند. در این صورت مخاطب شما دلیل حجم بسیار بالا و از طرفی کیفیت آن را درک نخواهد کرد. از طرفی ممکن است که در دستگاه او نیز به خوبی فیلم شما را نمایش ندهد. اما اگر شما به این فرد یک فیلم با کیفیت 720 یا 1080 بدهید. او یک لذت قابل توجه را تجربه خواهد کرد و کیفیت کار شما نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.
برای افزایش فروش سایت فروشگاهی شخصی خود یکی از مواردی که باید روی آن تمرکز کنید، بالا بردن مدت زمان استفاده مخاطب از سایت شما میباشد. بهترین کار نیز برای این هدف این است که مخاطب خود را مدت زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید و از طرفی کار کنید که مخاطب شما رابط کاربری مناسبتری را تجربه کند. البته بهترین کار برای افزایش سرعت سایت این است که یک متخصص سئو تکنیکال و یا از یک برنامه نویس حرفهای استفاده کنید.
یکی از مهمترین بخشهای پازل افزایش فروش در سایت فروشگاهی این است که یک پشتیبان قوی حضور داشته باشد. بهتر است که این موضوع را با خرید آفلاین بررسی کنیم. زمانی که شما بک فروشگاه برای خرید مراجعه میکنید، معمولا یک فروشنده در کنار شما قرار میگیرد و به شما کمک میکند تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. هنگامی که شما دچار شک و تردید میشوید او به شما کمک خواهد کرد. زمانی که برای شما یک سوال به وجود میآید، فروشنده سایت شما به نحوی آن را پاسخ خواهد داد که خرید شما قطعی شود.
شما باید از همین تکنیک در سایت فروشگاه خود استفاده کنید. در سایت فروشگاهی شما فروشنده وجود ندارد، اما نیروی پشتیبان وجود دارد. زمانی که مخاطب شما برای خرید دچار شک و تردید میشود و به واحد پشتیبانی شما برای سوال مراجعه میکند. شما باید از یک فرد بسیار قوی برای متقاعد سازی و پاسخ به سوال او امتحان کنید. در این صورت میتوانید بازدهی مورد نیاز خود را کسب کنید. البته توجه داشته باشید که پشتیبان شما علاوه بر مهارت فروش باید تسلط روی خدمات و محصولات شما نیز داشته باشد.
معمولا کسانی که خریدهای بزرگ انجام میدهند به جزئیات توجه ویژه دارند و در مورد آن از شما سوالات بسیاری را مطرح میکنند. دقیقا این وظیفه پشتیبان قوی شما است که با تسلط و دقت بسیار بالای خود به تمامی این سوالات پاسخ دهد. اگر شما بهترین آموزش وردپرس سال 2023 را نیز داشته باشید، اما نیروی قوی برای فروش آن و تکمیل مراحل پایانی نداشته باشید. در این صورت ممکن است که شما نتوانید. بهترین نتیجه را دریافت کنید. سعی کنید افزایش فروش سایت فروشگاهی خود را مانند یک بازی شطرنج ببینید و سعی کنید که برای هر اتفاقی یک استراتژی داشته باشید.
بر اساس آخرین بررسیهای صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی برترآموز، بیش از 60 درصد از خریدهایی که توسط کاربران انجام میشود، به وسیله تلفن همراه میباشد. حال اگر سایت شما نسبت به این موضوع ریسپانسیو نباشد، کاملا طبیعی است که شما افزایش فروش در سایت فروشگاهی خود را تجربه نکنید و فروش شما یک مسیر ثابت داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که گوشی شما باید رابط کاربری موبایل بسیار سادهای داشته باشد. لازم نیست که شما برای سایت فروشگاهی خود اپلیکیشن طراحی کنید.
بلکه شما باید تلاش کنید تا سایت خود را با یک رابط کاربری بسیار ساده برای مخاطبین خود شخصی سازی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبین شما باید به نحوی این موضوع را تجربه کنند که خرید آنها مانند آب خوردن باشد. اگر کاربر شما برای دسترسی به بخشهای مختلف سایت شما شرایط مناسبی نداشته باشد، در این صورت شما حتی برخی از مشتریان وفادار خود نیز از دست خواهید داد. برای تصمیم درست برای بخش سعی کنید که از نظرات دیگران استفاده کنید.
سعی کنید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که با موبایل خود از سایت شما دیدن کنند. از آنها بخواهید که مراحل خرید را طی کنند و یک محصول را به صورت رندوم تا مرحله پرداخت جلو بروند. سپس نظر خود را به صورت کامل و جامع برای شما توضیح دهند. حتی میتوانید برای آنها یک نظر سنجی تستی 10 سوالی طراحی کنید و ببینید که کدام بخش از سایت شما پایینترین امتیاز را دریافت میکند. در این زمان است که شما باید سعی کنید آن را بهبود ببخشید.
یکی از بخشهای بسیار مهم که معمولا در کسب و کارهای آنلاین جای خالی آن احساس میشود. ارتباط احساسی کم کسب و کار با مشتریان خود میباشد. به عنوان مثال زمانی که در محله شما دو مغازه هایپر مارکت وجود دارد. یکی از آنها بسیار خوش اخلاق است و دیگری فردی جدی و خشن است. شما معمولا از کدام خرید خود را انجام میدهید. پاسخ کاملا مشخص است. شما از شخصی خرید میکنید که با شما ارتباط بهتری برقرار میکند. در کسب و کارهای آفلاین این یک اصل بسیار مهم است.
اما در کسب و کارهای آنلاین متاسفانه این موضوع به درستی رعایت نشده است. شما بهتر است که بررسی کنید، چگونه میتوانید در سایت فروشگاهی خود ارتباط دوستانه خود را با مخاطبان خود بیشتر کنید. البته توجه کنید که این کار شما نباید با هدف افزایش فروش سایت فروشگاهی شما باشد. بلکه باید هدف شما بسیار گستردهتر باشد و به دنبال برندینگ و همچنین شناخت بیشتر مخاطبین خود باشید. در این صورت میتوانید بازدهی بسیار عالی دریافت کنید.
در صورتی که شما یک سایت جدید راه اندازی کنید، کاملا طبیعی است که در یک مدت زمان کوتاه به یک بازدهی بسیار عالی دست پیدا کنید. چرا که شروع به صورت نیچ در یک حوزه میتواند نتایج بسیار جذابی را به دنبال داشته باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه نمایید، این است که برخی از سایتهای فروشگاهی جایگاهی خوبی دارند و از طرفی دامین آتوریتی آن بالا است. اما نرخ تبدیل آن ها به شدت پایین است و نمیتوان روی آن حساب باز کرد. حال با استفاده از چند تکنیک بسیار عالی میتوان فروش این سایتهای فروشگاهی را افزایش داد.
یکی از مهمترین تکنیکهایی که در برای افزایش فروش سایت فروشگاهی میتوان استفاده کرد، تحریک احساس آن ها با استفاده از خدمات و محصولات رایگان میباشد. این خدمات و محصولات رایگان در صورتی میتواند برای مخاطب شما جذاب باشد که به صورت مناسب برنامه ریزی شود. زمانی که شما به مخاطب خود به ازای خرید بالای چند ده میلیون تومان، یک هدیه رایگان میدهید، در این صورت تمایل مخاطب شما برای خرید به احتمال زیاد کاهش پیدا خواهد کرد.
اما شما میتوانید با استفاده از یک استراتژی جدید میتوانید مخاطبین خود را به دعوت از سایت دعوت کنید. به عنوان مثال هر شخصی که بتوانید ما را به دیگران معرفی کند. سپس دیگران برای خرید از کد تخفیف ویژه او استفاده کنند، از سایت ما هدیه نفیس دریافت میکند. شما با توجه به حاشیه سود خود میتوانید، مقدار خرید مخاطبین و همچنین نوع هدیه آن ها را برنامه ریزی کنید.
یکی از مهمترین نکاتی که در سایتهای فروشگاهی متاسفانه به آن توجه کافی نمیشود، اعتماد سازی میباشد. زمانی که شما یک سایت را از نظر پارامترهای مختلف مورد بررسی قرار میدهید، متوجه میشوید که این سایت نمیتواند نظر کاربران و اعتماد آن ها را به خود جلب کند. در این صورت به هر اندازه که کالای آن ها با کیفیت باشد و یا قیمت آن ها مناسب باشد، بازهم نمیتوانند نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. برای حل این چالش به سادگی میتوانید خود را در جایگاه مخاطبین خود قرار دهید. بررسی کنید که اگر شما در جایگاه مخاطبین خود بودید، آیا از چنین سایتی خرید انجام میدادید و یا خیر. سعی کنید به این موضوع به صورت بی طرفانه نگاه کنید. در این صورت میتوانید یک بازدهی مناسب دریافت نمایید.
از طرفی برای درک بهتر این موضوع شما میتوانید سایت رقبای خود را بررسی کنید. سپس ببینید که مخاطبین شما به چه دلیلی از آن ها خرید میکنند. از طرفی از دوستان و آشنایان خود سوال کنید که آن ها به چه دلیلی از چنین سایتی خرید نمیکنند. حال شما باید هر دو دسته نظرات را به صورت کاربردی بررسی کنید و در سایت خود اعمال نمایید. در این صورت میتوانید یک بازدهی بسیار عالی از این موضوع به دست آورید. دقت کنید تا زمانی که مخاطبین یک سایت به آن اعتماد کافی نداشته باشند، خریدی نیز در کار نخواهد بود. متاسفانه حتی برخی از سایتهای با سابقه و قدیمی نیز در این موضوع نقص دارند. به همین دلیل است که شما میتوانید با تحقیق در این رابطه در یک مدت زمان بسیار کوتاه این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید.
یکی از مهمترین تاکتیک هایی که در سایتهای حرفهای مشاهده میکنید، فروش مزایا به مشتریان است و نه ویژگی محصولات. در برخی مواقع افراد با استفاده از جملات عجیب و غریب و یا شدید تخصصی به دنبال خاص نشان دادن محصول خود میباشند. اما مشکل این استراتژی در این است که مشتریان شما تا زمانی که محصول شما را نشناسند، نمیتوانند برای خرید تصمیم گیری کنند. به همین دلیل است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با یک استراتژی مناسب، اقدام ویژگی محصولات خود را به ساده و قابل درک برای مخاطبین خود بیان کنید. در این صورت اطمینان خواهید داشت که با درک مزایای محصولات شما میتوانید به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنند. در نهایت به این موضوع توجه نمایید که مزایای یک محصول از نظر مخاطب مهم است و نه از نظر شما.
ما در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد افزایش فروش سایت فروشگاهی با شما صحبت کردیم. به این نکته توجه داشته باشید که یک کسب و کارهای موفق قبل از اینکه به دنبال افزایش فروش سایت فروشگاهی خود باشند. به دنبال درک و پیدا کردن نیاز مخاطبین خود میباشند. شما نیز بهتر است که سعی کنید درک مناسبی از نیاز مخاطبین خود داشته باشید و سعی کنید که پاسخ آن را فارق ا مسائل اقتصادی بررسی کنید.
زمانی که شما به دنبال افزایش فروش خود از طریق دوستی با مخاطبین و همچنین بهبود برندینگ خود میباشید. معمولا افزایش فروش سایت فروشگاهی شما به صورت ناخودآگاه امکان پذیر خواهد شد. تکنیک شما برای افزایش فروش سایت فروشگاهی خود چیست؟ در بخش کامنتها با ما مطرح کنید.
امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏
نظرات کاربران