هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
نرم افزار استخراج ارز ديجيتال + برترآموز سورنا بابایی

نرم افزار استخراج ارز ديجيتال + راهنمایی

1401/01/14

امروزه یکی از راه های درآمد آسان که به دست میاید استخراج ارزهای دیجیتال به صورت ابری است، که ما قصد بر این داريم که در این مقاله برای شما چندین نرم افزار استخراج ارز ديجيتال را نام ببریم.
پس اگر که میخوای به یک درآمد آسان دست بیابید با ما همراه باشید در این مقاله و اگر که به دنبال صرافی هستید که بتوانید ارزهای دیجیتال خود را بفروشید میتوایند مقالات دیگر سایت برتر آموز را مطالعه نمایید.
نکته: استخراج ارزهای دیجیتال موردی است که شما کاربران عزیز باید از کامپیوتر استفاده کنید تا که از سخت افزار و نر‌ افزارهای پرقدرت خود برای حل معادلات پیچیده ریاضی مجبور شود استفاده کنید. نتیجه این ارزها رشته های رمزگذاری شده ای هستند که نشان میدهد کوین‌ها یا توکن‌ها که استخراج کننده می‌ تواند آنها را به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا بفروشد که بسیار به شما کمک خواهد کرد و یک درآمد آسان را تجربه خواهد کرد بدونه هیچ خطری و مورد دیگر.

توجه کنید که میشه عنوان استخراج ارز دیجیتال یک چیز پرهزینه است  زیرا به دستگاه های قدرتمند با چیپ‌ست‌های تخصصی نیاز دارد  که بتواند  فرآیند استخراج را انجام دهد. توجه کنید که با اینحال با قدرت‌مندتر شدن موبایلهای هوشمند تان  در طول زمان، این دستگاه‌ها توانسته‌اند با استفاده از پردازنده نرم افزار استخراج ارز ديجيتال را ممکن کنند و دیگر نیاز به کامپیوتر یه لپ تاپ و حتی دستگاه‌های پرهزینه نیازی نیست فقط و فقط با موبایل های همراهیتان میتوایند درخانه به یک درآمدی دست بیابید درهمین راستا برای آشنایی بیشتر شما کاربران با نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایلهای تان به معرفی نرم افزار استخراج ارز ديجيتال اندروید می‌پردازیم. کسانی که هم گوشی موبایل ایفون داردن هیچ نگرانی نداشته باشیند چون برای آنها هم چندین نرم افزار استخراج ارز ديجيتال معرفی کرد ایم‌‌ و برای اطلاعات بیشتر هم چنان با ما همراه باشید در سايت برترآموز.( اگر می خواهيد درآمد بيشتری داشته باشيد بهتر است كه دوره آموزش هوش بورسی و آموزش بيزنس كوچينگ را فرا بگيريد و هميشه موفق باشيد)

استخراج ارز دیجیتال با موبایل چگونه انجام می شود؟

در این بخش قصد دارم که برایتان درباره نرم افزار استخراج ارز ديجيتال  چگونه انجام می‌شود پس در ادامه با ما باشید برای اطلاعات بیشتر، استنباط اکثریت آن است که استخراج رمزارز تنها با کامپیوترهای قدرتمند و دستگاه‌های پردازنده قوی مخصوص ممکن است اما باید گفت که ابدا این موضوع صحت ندارد و شما در خانه تنها با استفاده گوشی تلفن‌ همراه هوشمند خود می‌توانید اینکار را انجام دهید و به سود بسیاری دست پیدا کنید پس ارگ که می‌خواهید با موبایل تان شروع به استخراج ارز دیجیتال بپردازید.
توجه کنید که با این اپلیکیشن های به شما  معرفی خواهیم کرد میتوانيد ارز های مثل بیت کوین اتریوم ترون و… به صورت رایگان استخراج نمی‌آید.

‌بهترين نرم افزار استخراج ارز ديجيتال: 

بهترین  نرم افزار استخراج ارز ديجيتال اندروید چیست در این قسمت میخوام درباره این موضوع بحث کنیم و بهترین نرم‌افزارها و اپ‌هایی که در اندروید برای اینکار ساخته شده اند را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم که بتوانید آن ها را نصب کنید و ازشان به صورت کامل راحت استفاده کنید و به یک سود ماهان دست پیدا کنید فقط وفقط با چند اپلیکیشن ساده.

 نرم افزار اول به نام BeMine است:
اولین برناهه ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم نامش BeMine است که بسیار برنامه خوبی است و اگر هم‌اکنون حساب کاربری در این اپ بسازید، آنها به کاربران جدید 3 روز ماینینگ رایگان در Antminer S19 را به عنوان هدیه برای اولین خرید ارائه می‌دهند که می‌تواند ازشان استفاده نمایید. BeMine یکی دیگر از اپ‌های برجسته است که می‌توانید به‌راحتی با استفاده از آن به نرم افزار استخراج ارز ديجيتال بپردازید و یک درآمدی برای خودتان پیدا کنید.
توجه کنید که این برنامه فقط و فقط برای گوشی موبایل اندروید است و استفاده می‌شود از گوشی موبایل های ایفون پشتیبانی نخواد کرد و اگر که می‌خواهد این اپلیکیشن را پیدا کنید و آن را دانلود نماید می‌توانید از گوگل پلی استفاده نمایید و همین طور از بازار.

نرم افزار استخراج ارز ديجيتال + برترآموز سورنا بابایی

برنامه دوم به نام  NiceHash است:
این اپلیکیشن که به‌ نام‌ NiceHash است به شما کاربران عزیز امکان این را میده که به راحتی از خدمات استخراج ابری این برنامه استفاده  کنید و اینگونه شما دوستان  به استخراج  در فضای ابری دست میابید. NiceHash این برنامه به شما فقط امکان استخراج بیت‌کوین را خواهد داد که می توانید GPU/CPU خود را متصل کرده و شروع به کسب بیت‌کوین از این طریق کنید و به درآمد خواهد رسید.
توجه کنید که این اپ برای گوشی موبایل اندروید از گوشی موبایل های ایفون پشتیبانی نمی‌کند برای نصب کردن این برنامه جذاب می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. دوستانی که موبایلتان آیفون است هیچ نگران نباشید در ادامه بحث استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل ایفون هم بحث خوایم کرد.

راه و روش استفاده از نرم افزار استخراج ارز ديجيتال+ برترآموز

برنامه سوم به نام CryptoTab است:
این برنامه که به نام CryptoTab است میشه گفت که اولین مرورگر جهان با ویژگی‌های استخراج ارزهای دیجیتال است و روی دستگاه های هم چون برای مثال (ویندوز و مک) یا گوشی موبایل های هوشمند (اندروید و آیفون/آی‌پد) کار خواهد کرد.
توجه کنید که شما با این نرم افزار استخراج ارز ديجيتال می  ‌توانید بدون اینکه تماشای ویدیو، چت یا بازی آنلاین، بیت کوین کسب کنید و  به جامعه بیش از 20 میلیون کاربر در سراسر جهان در این برنامه فعالیت داردن و راضی هستند شما فقط و فقط با بازی کردن تماشای ویدیو و چت کردن به یک درآمد هم دست پیدا خواهید کرد که بنظر بسیار جذاب خواهد آمد.

انواع و اقسام نرم افزار استخراج ارز + راهنمايي استفاده از آن ها

برنامه چهارم به نام‌ MinerGate است:
این برنامه بسیار محبوب که به‌ نام‌ MinerGate است  که میشه گفت یک استخر استخراج چند ارز دیجیتال است که میتوانید چندین ارز استخراج نمایید به صورت کاملا ساده توجه داشته باشید که این برنامه توسط گروهی از علاقه مندان به بلاک‌چین طراحی و ساخته شده است.این برنامه ساده ترین نرم افزار استخراج ارز است که شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی که این برنامه به شما دوستان عزیز ارائه می‌دهد که شما میتوانید از پشتیبانی بیست و چهار ساعته آن استفاده نمی‌آید یعنی این برنامه شما را همیشه و هر ساعتی پشتیبانی خواهد کرد و توجه کنید که سریعترین ماینر موجود در این برنامه  MinerGate xFast است. استخر استخراج ارزهای دیجیتال مورد اعتماد بیش از 3500000 کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده خواهد کرد و به صورت کامل از آن راضی هستند.
اگر که شما هم وسوسه شدید که این نرم‌افزار را نصب کنید میتوایند از گوگل پلی و بازار اين نرم افزار استخراج ارز ديجيتال را به صورت رایگان دانلود نماييد‌.

آموزش استفاده از نرم افزار استخراج ارز ديجيتال به صورت كامل

برنامه پنجم به نام‌ Bitcoin Miner است:
این برنامه که به‌ نام‌ Bitcoin Miner شناخته می‌شود که به‌ زبان فارسی می‌شود (بیت کوین ماینر) یک  اپلیکیشنی است که به شما امکان این را می دهد تا با استخراج بیت کوین در گوشی اندرویدی خود کسب درآمد آسانی را تجربه کنید.
نکته:این یکی از اولین برنامه‌های ماینینگ موجود است و می‌تواند به شما دوستان عزیز کمک کند تا در فعالیت‌های روزانه خود بدون به خطر انداختن عملکرد، استخراج ارز بیت کوین تان را انجام بدهد و به سود دست پیدا نمایید.
توجه کنید که این اپلیکیشن اگر که قصد بر این دارید که ان را دانلود کنید می‌توانید از فروشگاه Google Play استفاده کنید که به راحتی در دسترس است و پس از این که نصب کردید می‌توانید  به راحتی درآمد‌زایی کنید و بسیار این مورد عالی است که بدونه هیچگونه تلاشی و فقط با نصب یک برنامه به یک درآمددست پیدا کنید .
توجه کنید که بیت‌کوین ماینر با دو نوع مختلف استخراج ارز را انجام میده: PPLNS  (پرداخت به ازای هر آخرین سهم) یا SMPPS  (حداکثر پرداخت مشترک برای هر سهم). شما قادر هستید که بین این دو برنامه انتخاب کنید و حتی در هر زمانی بین آن‌ها جابه‌جا شوید. میزان کسب درآمد شما بستگی قدرت دستگاه و زمان استخراج بیت‌کوین دارد.
توجه توجه پس از صحبت کردن درباره برنامه استخراج ارز دیجیتال برای اندروید، اکنون وقت آن است که درباره نرم افزار استخراج ارز ديجيتال با گوشی  موبایل های آیفون است که صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال در iOs (آیفون):

شاید فکر کنید که تمام نرم‌افزار و اپ‌های برتر استخراج ارز دیجیتال با موبایل فقط مختص گوشی‌های اندرویدی است، اما این موضوع درسته نیست چراکه اپلیکیشن های برتری دیگر برای گوشی های موبایل آیفون وجود است که اینگونه  برای شما بگویم خیلی بهتر از اپلیکیشن های اندروید عمل می‌کنند و در ادامه برخی از آنها را برای شما دوستان عزیز معرفی خواهیم کرد پس با ما همرا باشید اگر که می‌خواهد اطلاعات بیشتر درباره این نرم‌افزار ها بدانید.

برنامه اول به نامBitcoin Billionaire است:
این اپلیکیشن که به‌ نام‌ Bitcoin Billionaire است که میشه گفت یک بازی کلیکی رایگان برای دستگاه‌های iOS یا همان ایفون است که در آن باید به اندازه‌ای که اراده‌تان به شما اجازه می‌دهد، روی صفحه ضربه بزنید تا بدین شیوه به استخراج بیت‌کوین دربیاید این هم روش آسان و هم سرگرم‌کننده‌ایست که به راحتی به شما اجازه می‌دهد در خانه بدون هیچ هزینه کسب درآمد خودتان را داشته باشید توجه کنید که این اپلیکیشن‌ فقط و فقط بیت کوین استخراج خواهد کرد نه ارز دیگر اگر که ارز دیگری متن نظرتان است در ادامه برایتان دو تا اپلیکیشن آماده کرد ایم که می‌شود با نصب کردن شان چندین ارز را استخراج نماید.

برنامه دوم به نامBitcoin Free است:
این نرم افزار استخراج ارز ديجيتال Bitcoin Free به یک بازی استخراج بیت‌کوین رایگان معروف است که در دستگاه های iOS نصب خواهند شد توجه کنید که این نرم‌افزار یکی ویژگی جذابی که دارد به شما امکان این را می‌دهد که فقط و فقط با  زدن بر روی صفحه می‌توانید پول واقعی به دست آورید و این یک جورای واقعن باور نکردنی است.
نکته: در این اپلیکیشن برای دریافت بیت‌کوین باید شما دوستان اعتبار کیف پول دیجیتال خود را باید شارژ کنید که میتوایند با آن پول های که به شما می‌دهد بیت کوین تهیه کنید و امیدوارم که همیشه پر سود باشید.
اکنون پس از صحبت درباره و معرفی برنامه استخراج ارز دیجیتال با موبایل آیفون می‌خواهیم چند نرم افزار استخراج ارز ديجيتال با بازی موبایل را به شما معرفی کنیم که هم میتوایند سرگرم شوید و پول دربیاورد.
توجه کنید که هیچ چیز بهتر از لذت بردن و هم‌زمان کسب درآمد از طریق آن نیست. بازی‌های استخراج ارز دیجیتال با بازی این رویا را برآورده ساخته‌اند، اکنون برخی از این بازی‌ها را برای شما دوستان معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید و این بخش جذاب را از دست ندید.

نرم افزار سوم كه می‌خواهيم برای شما معرفی كنيم Bitcoin Mining Simulator است:
این اپلیکیشن که نامش Bitcoin Mining Simulator است که میشه گفت  یک بازی سرگرم کنند کشاورزی رایگان است که شما دوستان فقط و فقط می‌توانید  برای دستگاه های iOS این اپلیکیشن را استفاده کنید که در آن باید با استخراج بیت‌کوین در مزرعه خود ثروتتان را افزایش دهید. شما همچنین قادرید مزرعه و به‌طورکلی ثروتتان را با دیگر بازیکنان مقایسه نمایید که بسیار این اپلیکیشن که به‌ صورت‌ بازی است جذابی خواستی نیز دارد و اگر که میخواید این اپلیکیشن را نصب کنید می‌تواند از خدمات موبایلتان استفاده کنید برای دانلود این برنامه.

برنامه چهارم به نامAlien Run است:
که این برنامه Alien Run محبوب یک بازی ماجراجویانه است که می توانید در آن همزمان با بازی، بیت‌کوین هم  به دست آورید و آن ها را در صرافی های معتبر نیز بفروشید. این بازی توسط Bitcoin Aliens طراحی و ساخته  شده است و برای اندروید 3.0 و بالاتر و iOS 8.0 یا بالاتر در دسترس است که این اپلیکیشن هم برای گوشی موبایل های انروید است هم برای گوشی موبایل های ایفون است که بسیار این مورد جذاب است.

برنامه پنجم به نام‌ Idle Miner Tycoon است:
این  اپلیکیشن که به‌ نام‌  Idle Miner Tycoon معرفی شده است که میشه گفت  یک بازی ماینینگ است که همه آن را انجام می دهند و میدانید چیست و زیاد دربارش توضیح نخواهیم داد که وقت گران بهایتهان از دست نرود.
توجه کنید که این بازی بیشتر از 100 میلیون بار در فروشگاه Google Play دانلود شده است و مردم ازش استفاده کرد اند توجه: و این رقم همچنان در حال افزایش است و هر روز بیشتر هم خواهد شود آن را به یکی از پرکاربردترین بازی های ماینینگ در سراسر جهان تبدیل شده است.
این بازی که به زبان فارسی می‌شود  معدنچی طلا به شما دوستان عزیز این امکان را می‌دهد که تبدیل به یک سرمایه دار معدن شوید و این مورد بسیار جالب و جذاب است و اینگونه شما امکان این را دارید که  امپراتوری خودتان را بسازید. درنتیجه کسب درآمد کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید تا ثروتمندتر شوید تا بتوانید بر جهان حکومت کنید.
بیشتر بخوانید: با استفاده از برنامه Idle Miner Tycoon شما می‌توانید به راحتی با ماینینگ درآمد کسب کنید و هیچگونه خطراتی شما را تحید نخواهد کرد.
توجه کنید که اکنون وقت آن رسیده است که بحث استخراج ارز دیجیتال با موبایل را به صورت Deep Town توضیح دایم پس خوشحال خواهیم شد که در ادامه هم جنان با ما همراه باشید.

برنامه شیشم به نامDeep Town: Mining Factory است:
این برنامه به که به‌ نام‌ Deep Town: Mining Factory شناخته شده است  به شما  کاربران عزیز  امکان  این را می‌ دهد  تا برای به دست آوردن منابع بیشتر عمیق‌تر ماین کنید که بسیار عالی است این موضوع.
بیشتر مطالعه نمایید:این اپلیکیشن در شهرهای زیرزمینی مملو از طلا و مصنوعات جریان دارد. یک استراتژی ترتیب دهید و برای جمع آوری آنها عمیق‌تر بگردید. به این ترتیب، می توانید تجارت خودتان را بزرگتر نمایید با این برنامه فقط، بهره وری را افزایش دهید و درآمد بیشتری نیز با این اپلیکیشن کسب کنیدو امیدوارم که همیشه پرسود باشید.

 

درآمد زایی از اين نرم افزار ها آسان است؟ 

اگر بخواهيم به اين سوال به صورت واقع بينانه نگاه كنيم قطعا خير؛ درآمد زایی از اين نرم افزار ها با زمان مناسب و صبر زيادی همراه می باشد كه مجموعه ایی از آن ها درآمد را برای ما به ارمغان می آورند، شما بايد در اين نرم افزار ها حساب كاربری و… را اعمال كنيد و پس از شروع استخراج صبر كنيد تا ميزان قابل توجهی از برداشت برای شما حاضر شود( به اصطلاح به ميزان ارز ديجيتال برخورد كنيد كه ارزش برداشت را داشته باشند و البته كه ميزان آن بسيار مهم خواهد بود و به اين دليل كه مقدار كم ارز ديجيتال قابل برداشت نخواهد بود) شما پس از دريافت ارز قابل توجه می توانيد به صرافی ها آن را بفروشد و البته كه  داشتن كيف پول در اين مرحله مهم است و پس از ارتباط برقرار كردن هزينه مورد نظر شما واريز خواهد شد.

 

نكته حائز اهيمت در رابطه با ارز های‌ديجتال در مورد تحريم ناپذير بودن آن خواهد بود، به اين دليل كه تحريم باعث فلج شدن عرصه ایی خواهد شد و همانند بالا رفتن و سعودی قيمت دلار و ديگر نرخ پول ها ولی ارز ديحيتال تحريم نمی شود( ممكن است كه رشد آن كمی تاخير و يا كمی تغيير كند ولی به آن صورت شما را زمين گير نخواهد كرد) با توجه به تمامی اين موارد بسياری از ايرنيان به اين حوزه روی آورده اند و قطعا كه شركت های خصوصی بسياری با اروپاييان در اين زمينه و حوزه و فعاليت هایی را انجام می‌ دهند.

 

ارز ديجيتال در تمامی كشور ها استفاده هایی خاصی دارد؟ 

در كشور هایی مد نظر اخير همانند انگلستان و سوئد و تركيه و نروژ و… رشد استفاده از ارز ديجيتال در آن ها بسيار بالا رفته به صورتی كه برای خريد های كوچك از اين ارز استفاد می كنند (به عنوان مثال كرايه های تاكسی و رستوران ها و… با استفاده از اين ارز ها قابل تسويه هستند)، در برخی از سايت ها هم برای واريز كردن حقوق كاركنان خود از اين ارز استفاده می كنند و يچ جای نگرانی از طرف كارمندان نيست.( اين موضوع چند دليل خاص دارد، اول آنكه ممكن است ارز آن ها رشدی داشته باشيد و البته كه اين موضوع به نع آن ها است و موضوع بعدی امن بودن آن در حسابها خواهد بود و البته كه شما می‌توانيد آن ها را در صرافی های معتبر نگه داری كنيد، شما می‌توانيد به راحتی اين ارز ها را برای دوستانتان واريز كنيد همانند كارت به كارت كردن و اين موضوع از دستگاه های خود پرداز انجام نمی شود بلكه با اسكن كردن كد ها و باركد ها می توانيد اين امر را به راحتی امكان پذير كنيد.

سخن پایانی:

نرم افزار اسختراج ارز ديجيتال روندی است که در نگاه اول فکر می‌کنید که به کامپیوتر نیاز دارد تا بتوانید با استفاده از پردازنده پرقدرت خود برای حل معادلات پیچیده ریاضی استفاده کند. استخراج ارز دیجیتال یک تلاش پرهزینه است زیرا به ماشین‌های قدرتمند با چیپ‌ست‌های تخصصی نیاز دارد که فرآیند را کارآمدتر می‌کنند. با اینحال با قدرتمندتر شدن تلفن‌های هوشمند در طول زمان، این دستگاه‌ها توانسته‌اند با استفاده از پردازنده استخراج ارز دیجیتال را ممکن سازند. اگر می‌خواهید بیشتر با استخراج ارز دیجیتال آشنا شوید، توصیه می‌کنیم مقاله ریگ اتریوم و مزرعه بیت کوین را از دست ندهید.

ما تلاش کردیم در این نوشتار این کار در نظر نخست غیرقابل انجام را برای شما باز کنیم. همانطور که مشاهده کردید ما همچنین مهم‌ترین برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال اندروید و گوشی آیفون را به شما معرفی کردید تا بتوانید به‌راحتی تنها با دانلود این برنامه‌ها در خانه و با گوشی همراه خود کسب درآمد کنید. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری برسانیم.
امیدوارم که سخنان ما بتوانید به کسب درآمد شما کمک کند و اگر که سوال دیگر دارید که ما در این مقاله بهش اشاره‌ی نکردایم میتوایند مقالات دیگر سایت برتر آموز را مطالعه نمایید.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. موبو ارز

    بسیار عالی بود.
    لطفا ارز های مناسب استخراج با لپ تاپ و یا گوشی موبایل هم معرفی کنید