
رعايت كردن نكات رپورتاژ، حين انتشار رپورتاژ در سايت مقصد يكی از موضوعات مهمی است كه فقط و فقط برخی از توليد كنندگان محتوا آن را رعايت كرده( حتی برخی از سئو كار ها از برخی نكات غافل هستند)؛ هزينه های بسياری برای رپورتاژ صرف می شود از جمله هزينه نگارش آن تا هزينه ایی كه به سايت مقصد داده می شود و سايت هایی كه واسطه هستند و… همه رپورتاژ ها تاثير خود را خواهند گذاشت ولی شما با انجام برخی از تكنيك ها به راحتی می توانيد آن ها را چندين برابر كنيد. ما در سايت برترآموز قصد بر آن داريم كه تمامی نكات رپورتاژ را برای شما ذكر كرده و ترفند های آن را شرح دهيم.
ابتدا در مقدمه بايد در رابطه با تاثير پذيری رپورتاژ برای شما عنوان كنيم، رپورتاژ نوعی از بك لينك ها است ولی متفاوت. به عنوان مثال شما در سايت های رايگان شروع به ساخت بكلينك می كنيد خيلی تفاوت خواهد داشت با رپورتاژ ها، قطعا شما نمی توانيد از سايت های مطرح و قدرتمند لينك فالو دريافت كنيد ولی رپورتاژ ها اين اجازه را برای شما صادر خواهد كرد كه به راحتی لينك فالو برای خود سايت خود دريافت كنيد.( رپورتاژ ها سبب شده اند كه يك شوك بسيار عجيبی به صفحه هدف شما داده شود و قطعا تاثير بسيار مثبتی در روند سئو صفحه هدف شما خواهد گذاشت) اگر شما از سئو و رپورتاژ هيچ اطلاعاتی نداريد، پيشنهاد می شود در دوره های آموزش سئو و آموزش رپورتاژ آگهی شركت كنيد.
قطعا زمان تقريبی برای آن وجود خواهد داشت در سايت های نوپا و تازه تاسيس شده است، ابتدا بگوييم كه رپورتاژ رفتن ديگر سئو داخلی نمی باشد و سئو خارجی است يعنی لينكسازی های خارجی می باشد و بسيار هم بايد بر روی آن توجه كرد و نكات رپورتاژ را در آن رعايت كرد؛ زمانی برای انتشار رپورتاژ مناسب خواهد بود كه سايت شما از لحاظ لينكسازی داخلی دارای صلاحيت باشد به عبارتی شما به مدت دو الی سه ماه انتشار مقاله و محتوا در بخش بلاگ داشته باشيد و با توجه به آن محتوای مرتبط با هر دسته و به صفحات لندينگ مرتبط لينكسازی كنيد( پيشنهاد می شود كه از قبل عنوان مقاله های پر سرچ و بسيار بازديد كننده را باز نويسی كنيد و يا محتوای جذاب تاليفی انتشار دهيد)، سپس بعد از قدرتمند ساختن سئوی داخلی سايت( پس از دو الی سه ماه) نوبت آن فرا رسيده است كه به سراغ لينكسازی خارجی برويد.( توجه داشته باشيد در انتشار رپورتاژ شما قادر هستيد كه به چند صفحه لينك دهيد با توجه به شرايط خريداری كردن رپورتاژ، پيشنهاد می شود با قدرت بر روی يك صفحه تمركز جدی داشته باشيد، اين مورد از نكات رپورتاژ را دست كم نگيريد)
تا به اينجای مقاله توضيحات بسيار مختصری برای شما داده شده است و شما با مطالعه كردن آن ها آماده مطالعه اين بخش خواهيد بود، توجه داشته باشيد كه نكات رپورتاژ را به صورت بسيار ساده و مختصر شرح داده ايم و البته شك نداشته باشيد با اجرای آن ها می توانيد تاثيرات فوق العاده ایی را دريافت كنيد:
اين جمله به طور قطع اشتباه بوده و يكی از اشتباهات رايج در نكات رپورتاژ است. شما به جای آنكه يك بك لينك از سايت قدرتمندی بگيريد بهتر است از 20 سايت با آن قيمت، بسياری بك لينك دريافت كنيد؛ نگاه گوگل به اين مسئله به گونه ایی است كه قطعا سايت شما اعتبار خاصی داشته است كه بسيار از سايت ها به شما لينك فالو داده اند، و در اين صورت تاثير پذيری اين نوع رپورتاژ بيشتر است.( توجه داشته باشيد كه هر دو اين رپورتاژ ها تاثير خود را می گذارند ولی با كيفيت بودن و تعداد بالا بودن نسبت مهم است، بر روی با كيفيت تمركز كنيد چون از نكات رپورتاژ می باشد)
مدتی است كه در آپديت های گوگل الگوريتمی پديدار شده است كه تصاوير كپی و يونيك را تشخيص می دهد و قطعا كه يونيك بودن تصاوير در روند انتشار رپورتاژ تاثير خود را خواهد گذاشت( حتما محتوای رپورتاژ شما يك الی دوعكس داشته باشد). اما هميشه كه نمی توان تصاويری را از خود طراحی و بارگزاری كنيم در اين باره چه بايد كرد؟ پيشنهاد ما به شما آن است كه تغييرات بسيار كوچكی بر روی آن ها اعمال كنيد به عنوان مثال وارد برنامه فتوشاپ شده و تغييرات سايز انجام دهيد و يا اينكه نام برند سايت خودتان را بر روی آن اعمال كنيد، به كار گيری تصاوير يونيك از نكات رپورتاژ و سئو می باشد.( انتخاب تصاوير هم بايد مرتبط با حوزه كاری باشد و ترجيحا در بخش های مربوطه از تصاوير استفاده كنيد)
اميدوار هستيم كه از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده و در صورت رضايت آن را برای دوستانتان به اشتراك بگذاريد. در انتهای مقاله بهتر است چند نكته مهم را بازگو كنيم. ابتدایی ترين نكته در رابطه با زمان مناسب رپورتاژ است كه به صورت عالی برای شما تمامی آن ها را در بخش های ابتدایی شرح داده ايم، توجه داشته باشيد در صورت قرار گرفتن در گوگل هانيمون اولين رپورتاژ شما با توجه به نكات رپورتاژ عنوان شده، انتشار يابد و انتشار رپورتاژ های بعدی زمان خواهد بود كه لينكسازی داخلی و به اصطلاح سئو داخلی شما بسيار قدرتمند شده باشد و آماده سئو خارجی باشد.
دومين نكته در انتخاب كلمات ترند و تيتر های جذاب است، كلمات ترند ممكن است كه مناسب با حوزه شما نباشد ولی بهتر است كه از آن ها استفاده كنيد، كلمه كليدی كه به اصلاح در رپورتاژ حفظ می شود بايد با عنوان شما و تيتر شما انتخاب شود قطعا از طرفی بازديد كنندگان سايت به سايت شما وارد خواهند شد و علاوه بر آن ها ممكن است از نتايج گوگل بازديد كنندگانی دريافت كنيد.( خلاصه ایی از موارد عرض شده و مهم)
سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .
نظرات کاربران