هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
پلاگین ستاره دهی وردپرس

9 مورد از بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس 2022

دسته بندی : وردپرس
1400/11/23

آیا به دنبال بهترین پلاگین های ستاره دهی برای وردپرس هستید؟

افزودن قابلیت ستاره دهی به وب سایت به مشتریان شما امکان می دهد محصولات و خدمات شما را بررسی کنند و در عین حال تایید اجتماعی شما را بهبود ببخشند.

تایید اجتماعی به معنای تایید توسط طیفی از کاربران یا مشتریان است. تایید اجتماعی جایگاه شما را افزایش می دهد و اعتبار و اعتماد بیشتری از سمت کاربران دریافت خواهید کرد. این مورد باعث افزایش نرخ تبدیل خواهد شد.

در این مقاله، ما بهترین پلاگین های ستاره دهی برای وردپرس را با شما به اشتراک می گذاریم، بنابراین می توانید به سادگی و با استفاده از یکی از بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم، رتبه بندی ستاره ای را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

پلاگین ستاره دهی وردپرس

چرا از پلاگین رتبه بندی ستاره ای برای وردپرس استفاده کنیم؟

یک پلاگین ستاره دهی به شما امکان می دهد نظرات مشتریان و مشتریان را با رتبه بندی ستاره های داخلی به وب سایت خود اضافه کنید.

سیستم رتبه بندی ستاره ای فوق العاده محبوب است و به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا کیفیت محصولات و خدمات شما را در یک نگاه مشاهده کنند. رتبه بندی ستاره ای به عنوان یک راهکار تایید اجتماعی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما عمل می کند.

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس دارای ویژگی رتبه‌بندی ستاره داخلی نیست، اما می‌توانید به راحتی این ویژگی را با افزونه وردپرس اضافه کنید.

با یک پلاگین رتبه بندی ستاره ای، می توانید قابلیت ستاره دهی را در وب سایت وردپرس خود جمع آوری و نمایش دهید. شما حتی می توانید رتبه بندی ستاره ای خود را با نظرات و نقد و بررسی مشتریان نمایش دهید.

در مقاله بهترین پلاگین های نقد و بررسی محصولات وردپرس، پلاگین هایی معرفی شد که با استفاده از آن ها می توان امکان نقد و بررسی صفحات، مقالات و محصولات مختلف را در سایت ایجاد کرد.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین پلاگین های ستاره دهی برای وردپرس بیندازیم.

1. WPForms

پلاگین ستاره دهی وردپرس

WPForms بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است که بیش از 5 میلیون کاربر وردپرس از آن استفاده می کنند.

این افزونه نه تنها مبتدی‌ترین پلاگین فرم ساز است، بلکه دارای بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند مانند امکان دادن امتیاز به کاربران از طریق فرم‌های شما است.

شما به راحتی می توانید یک فیلد ستاره دهی به هر یک از فرم های خود اضافه کنید. به سادگی فیلد Ratings را در فرم ساز این پلاگین که قابلیت کشیدن و رها کردن ساده را دارد، انتخاب کنید.

می‌توانید با استفاده از قالب گواهینامه در پلاگین و بخش بسته قالب‌های فرم، رتبه‌بندی‌های ستاره خود را با یک فرم گواهی و تایید اجتماعی همراه کنید. قالب گواهینامه قالبی است که کاربران می توانند در مورد محصولات شما گواهی داده و ستاره دهند.

این به شما کمک می‌کند رتبه‌بندی‌ها، بررسی‌ها و توصیفات محصولات خود را همه در یک مکان جمع‌آوری کنید.

2. Facebook Social Reviews Feed by Smash Balloon

بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس

پلاگین Facebook Social Reviews Feed by Smash Balloon به شما امکان می دهد نظرات اجتماعی را با ستاره دهی از پیج فیس بوک خود در وب سایت خود نمایش دهید.

البته فیسبوک در ایران به اندازه میزان جهانی آن مورد استفاده نیست. اما اگر کسب و کار شما به گونه ای است که تعداد زیادی از کاربران هدف شما در فیسبوک حضور دارند، یا یک کسب و کار بین المللی دارید، بهتر است از این پلاگین استفاده داشته باشید.

اگر در صفحه کسب و کار فیس بوک خود تعداد زیادی نظرات عالی دارید، می توانید به سادگی آنها را به سایت خود اضافه کنید و تایید اجتماعی را بهبود بخشید.

این پلاگین یک ایده جالب دارد و شما می توانید با استفاده از آن و بدون هیچ گونه کدنویسی خاصی کارهای زیادی انجام دهید.

افزونه Custom Facebook Feed Pro محبوب ترین افزونه فید فیس بوک است و به شما امکان می دهد به سادگی یک فید پیج فیس بوک را به وردپرس اضافه کنید.

پسوند Reviews به شما امکان می‌دهد نظرات و تجربیات ستاره‌دار فیسبوک خود را با افزودن یک شورتکد به سایت خود نمایش دهید.

توجه: برای استفاده از افزونه Facebook Reviews، باید افزونه Custom Facebook Feed Pro را خریداری کنید.

3. Site Reviews

پلاگین ستاره دهی وردپرس

Site Reviews به بازدیدکنندگان شما امکان می‌دهد رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای را بین ۱ تا ۵ ستاره ارسال کنند. وقتی رتبه‌بندی‌های خود را در سایت خود نمایش می‌دهید، این افزونه به شما امکان می‌دهد بهترین نظرات خود را به بالا پین کنید، بنابراین بازدیدکنندگان ابتدا آنها را ببینند.

یک سیستم تأیید داخلی وجود دارد، بنابراین می‌توانید رتبه‌بندی‌ها را قبل از اینکه در سایتتان به‌طور مستقیم منتشر شوند، بررسی کنید. این امر از ارسال هرزنامه و نظرات ناعادلانه و تأثیر منفی بر کسب و کار شما جلوگیری می کند.

شما همچنین این گزینه را دارید که از کاربران بخواهید قبل از اینکه اجازه ارسال ستاره دهی به آنها داده شود، وارد سیستم شوند. بسیاری از کاربران بدون آنکه از کسب و کار شما شناختی داشته باشند ستاره می دهند و این خوب نیست، اما اگر آن ها را برای امتیاز دادن وادار به ورود کنید، ضمن آنکه می توانید برای فرایند ایمیل مارکتینگ خود لیست ایمیل جمع آوری کنید، از ارسال نظرات ناعادلانه و امتیازهای غرضمندانه پایین جلوگیری نموده یا دستکم آن ها سخت تر کنید.

با استفاده از این پلاگین می توانید به سرعت به نظرات پاسخ دهید، نظرات و رتبه بندی ستاره ای را در وب سایت خود نمایش دهید و موارد دیگر.

4. All in One SEO

پلاگین نقد و بررسی وردپرس پلاگین ستاره دهی وردپرس

All in One SEO (AIOSEO) یکی از بهترین افزونه های SEO برای وردپرس در بازار است که توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده می شود. این پلاگین جامع ترین جعبه ابزار SEO را ارائه می دهد تا به شما کمک کند رتبه بندی خود را بدون مشکل بهبود بخشید.

این پلاگین همچنین شامل یک بخش ویزارد یا جادوگر برای راه اندازی است که به طور خودکار به شما کمک می کند بهترین تنظیمات SEO را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

AIOSEO همچنین شامل نشانه گذاری اسکیما بررسی محصول است که به شما امکان می دهد رتبه بندی های ستاره ای را که در نتایج جستجو نشان داده می شوند اضافه کنید.

نمایش ریچ اسنیپت ها ظاهر موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند ترافیک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید.

در مقاله افزایش بازدید سایت در مورد موارد اینچنینی صحبت کرده ایم.

5. Easy testimonials

بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس

Easy Testimonials به شما امکان می دهد تا نظرات کاربران را با ستاره دهی از داشبورد وردپرس خود وارد کنید. اگر از افزونه ای مانند WPForms برای جمع آوری رتبه بندی ستاره ای استفاده می کنید، این بسیار مفید است.

گزینه‌های ورودی زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هر بررسی را سفارشی کنید، امتیاز ستاره، محصول یا خدماتی که استفاده کرده‌اند، نام شخص، ایمیل و حتی نقش کاربری.

نسخه رایگان دارای چندین تم و بلوک است که می توانید با ویرایشگر کلاسیک یا گوتنبرگ وردپرس برای نمایش نظرات ستاره دار خود استفاده کنید. یا می توانید از کد کوتاه ارائه شده برای افزودن نظرات به وب سایت خود استفاده کنید.

6. YITH WooCommerce Advanced Reviews

بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس

YITH WooCommerce Advanced Reviews بخش بررسی WooCommerce موجود را گسترش و بهبود می بخشد.

این پلاگین بررسی WooCommerce به کاربران امکان می دهد یک نقد و بررسی اولیه درباره محصول و ستاره دهی ارائه کنند. اما، از آنجایی که بررسی‌ها به عنوان تاییدکننده اجتماعی عمل می‌کنند و مهم‌تر از همیشه هستند، شما می‌خواهید این حوزه را بهبود ببخشید.

این افزونه اساساً بخش بررسی WooCommerce شما را به بخش بررسی سایت آمازون تبدیل می کند. مشتریان شما می توانند عنوان نظر را اضافه کنند و تصاویر را به همراه ستاره دهی ضمیمه کنند.

همچنین می توانید تعداد کل دفعاتی که یک امتیازبندی ستاره ای خاص برای هر محصول ارسال شده است را نمایش دهید.

7. Rate My Post

بهترین پلاگین های ستاره دهی وردپرس

Rate My Post پلاگین منحصربفردی است که به بازدیدکنندگان شما امکان می دهد برای پست ها و صفحات شما امتیازهای ستاره ای ارسال کنند. این یک راه عالی برای دریافت بازخورد درباره آنچه می‌نویسید است، بنابراین می‌توانید پیشرفت کنید.

هنگامی که یک کاربر یک امتیاز ستاره ارسال می کند، می تواند بازخورد خصوصی در مورد رتبه ای که داده است برای شما ارسال کند.

این پلاگین به شما این امکان را می دهد که بررسی ستاره را قبل از پست خود نمایش دهید تا به عنوان یک تایید اجتماعی برای خوانندگان آینده عمل کند.

همچنین به بخش آمار دقیق مجهز شده است، بنابراین می توانید ببینید خوانندگان شما کدام پست ها را بیشتر دوست دارند. حتی می‌توانید از ویجت پست‌های برتر همراه برای نمایش پست‌هایی با بالاترین رتبه ستاره در نوار کناری سایت خود یا همان بخش سایدبار استفاده کنید.

8. WP Product Review Lite

بهترین پلاگین های ستاره دهی

WP Product Review Lite بهترین افزونه نقد و بررسی محصول وردپرس است. همراه با تنظیمات بررسی دقیق محصول، از جمله افزودن امتیاز ستاره ای برای هر محصول.

فراتر از افزودن ستاره دهی، می توانید ویژگی های محصول، مزایا و معایب، اضافه کردن تصاویر و موارد دیگر را اضافه کنید. همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید تا امتیازات و نظرات خود را درباره محصول ارسال کنند.

اضافه کردن یک بررسی بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام نوشتن پست وبلاگ گزینه بررسی محصول را انتخاب کرده و تنظیمات بررسی را تکمیل کنید.

همچنین دارای یک ویجت نوار کناری است تا به راحتی نظرات محصول و رتبه بندی ستاره ای را نمایش دهد.

9. OptinMonster

بهترین پلاگین های ستاره دهی

OptinMonster یکی از بهترین پلاگین های وردپرس است. شما می توانید که با استفاده از این ابزار پنجره های بازشوی چشم نواز، تایمرهای شمارش معکوس، هدرهای شناور و موارد دیگر ایجاد کنید تا نرخ تبدیل کاربران را بالاتر ببرید.

بهترین از همه، اینها را می توان به طور کامل سفارشی کرد تا یک تجربه هدفمند برای کاربران خود ارائه دهد، و می توانید رتبه بندی ستاره ای، توصیفات کاربران از محصولات شما و غیره را در پنجره های بازشو اضافه کنید.

با ارائه یک تجربه بازاریابی کاملاً سفارشی، به راحتی تبدیل های خود را افزایش خواهید داد.

همچنین می توانید از OptinMonster با محبوب ترین افزونه های فرم وردپرس و سرویس های برتر بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین پلاگین های ستاره دهی برای وردپرس را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین پلاگین های بکاپ گیری برای وردپرس و انتخاب های متخصص ما از افزونه های ضرروی وردپرس برای کسب و کار را ببینید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *