هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترین پلاگین نقد و بررسی وردپرس

6 + 1 مورد از بهترین پلاگین های نقد و بررسی وردپرس 2022

دسته بندی : وردپرس
1400/11/23

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: آیا به دنبال بهترین افزونه های نقد و بررسی محصول برای وردپرس هستید؟

پلاگین نقد و بررسی محصول می توانند به شما کمک کنند ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت کنید، کلیک پیوندهای وابسته را افزایش دهید، نظرات ارسال شده توسط کاربر را به وب سایت خود اضافه کنید و موارد دیگر.

در این مقاله، بهترین افزونه های بررسی محصول را برای وردپرس به صورت دستی انتخاب کرده ایم.

چرا از پلاگین نقد و بررسی محصول در وردپرس استفاده کنیم؟

بهترین پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: وقتی می خواهید چیزی آنلاین بخرید چه می کنید؟ اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً بررسی های محصول را برای مقایسه گزینه های مختلف بررسی می کنید.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، اجازه دادن به مشتریان خود برای ارسال نظرات، راهی هوشمندانه برای افزودن تایید اجتماعی و افزایش فروش است.

یکی از مهم ترین راه برای جلب نظر مشتریان نشان دادن اعتبارمان است. اعتبار در فضای مجازی و دنیای اینترنت به سختی نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اعتبار تایید اجتماعی است.

تایید اجتماعی به این شکل است که طیفی از کاربران با ارسال نظر یا ستاره دهی، شما را تایید کرده و استفاده از محصولاتتان را به نحوی توصیه نمایند.

یکی از راه های مناسب برای آن استفاده از پلاگین های ستاره دهی وردپرس است.

استفاده از آن می تواند به کاربران این امکان را بدهد که با ستاره دادن، نظر خود را درباره محتوا، محصولات و خدمات و مواردی مانند این ارائه دهند.

در مقاله تبلیغ نویسی در مورد راه های بسیار مختلفی که باعث ترغیب کاربر به خرید یا Call to action می شود صحبت داشته ایم.

حتی سایت‌های بررسی تخصصی که در آن‌ها خودتان همه نظرات را می‌نویسید، می‌توانند از افزونه ستاره دهی محصول استفاده کنند. افزونه ستاره دهی مناسب به شما کمک می کند تا نظرات کاربران خود را در نتایج جستجو بهینه کنید تا بتوانید کلیک ها و ترافیک بیشتری دریافت کنید.

وقتی که ستاره ها را به سایت خود اضافه می کنید، در زیر لینک سایت شما در گوگل، چند ستاره مشاهده می شود که اگر زیاد باشند کاربر را به کلیک بیشتر ترغیب می کند. همچنین سایت شما فقط یک لینک در گوگل دارد. داشتن ستاره های زرد رنگ جلب توجه بیشتری کرده و بدین شکل می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید.

همچنین به جز فرایند ستاره دهی، افزونه های نقد و بررسی محصول به شما این امکان را می دهند که آپشن هایی برای ارسال نظر و نقد و بررسی توسط کاربران در سایت خود ایجاد نمایید.

وردپرس اضافه کردن پست های وبلاگ جدید و ایجاد صفحات وب سایت مهم را آسان می کند، اما نوشتن محتوای نقد یا افزودن نظرات به وب سایت شما به ویژگی های اضافی ارائه شده توسط افزونه های وردپرس نیاز دارد.

افزونه‌های بررسی محصول می‌توانند به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید، به کاربران اجازه دهید نظرات خود را به وب‌سایت شما اضافه کنند، نظرات خود را از پلتفرم‌های شخص ثالث و موارد دیگر اضافه کنند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های نقد و بررسی محصول و ستاره دهی که می توانید در سایت وردپرس خود استفاده کنید بیاندازیم.

1. WP Review Pro

پلاگین نقد و بررسی

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: WP Review Pro بهترین افزونه نقد و بررسی محصول وردپرس است. این به شما کنترل کامل بر بررسی محصولات وردپرس خود را می دهد و همچنین ایجاد مقایسه محصول و موارد دیگر را آسان می کند.

این پلاگین شامل کتابخانه ای از قالب های از پیش طراحی شده است که می توانید آن را برای مطابقت با طراحی وب سایت خود سفارشی کنید. انواع مختلفی از سیستم های رتبه بندی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند درصد، رتبه بندی ستاره ای ، امتیاز و موارد دیگر.

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

با ایجاد یک باکس برای بررسی سفارشی، می توانید تمام اطلاعات مهم محصول از جمله لینک خرید محصول را برای بازدیدکنندگان خود ارائه دهید. نشانه‌گذاری اسکیما نیز به‌طور خودکار گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید رتبه‌بندی‌های ستاره را در نتایج جستجو نشان دهید.

همچنین می توانید به کاربران خود اجازه دهید نظرات خود را به محصولات شما اضافه کنند، ویژگی ها را رتبه بندی کنند و به نظرات سایر کاربران رای دهند.

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد نظرات را از منابع شخص ثالث مانند Facebook، Google Places و Yelp نمایش دهید، بنابراین می توانید به راحتی به وب سایت وردپرس خود تاییدهای اجتماعی از شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

2. AIOSEO

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: All in One SEO (AIOSEO) یکی از بهترین پلاگین های SEO برای وردپرس در مارکت های مختلف است که توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده می شود. برای مبتدی ترین و جامع ترین جعبه ابزار SEO به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت کنید.

این پلاگین شامل یک بخش ویزارد برای راه اندازی است که به طور خودکار به شما کمک می کند تا بهترین تنظیمات SEO را برای وب سایت خود انتخاب کنید تا به بهبود رتبه شما کمک کند. در نتیجه اگر در انجام این کار مبتدی باشید نیازی به نگرانی نیست. این پلاگین هر آنچه که برای سایت شما بهترین بازدهی را دارد به شما ارائه خواهد داد.

به علاوه، به شما امکان می دهد اسکیما بررسی محصول را به راحتی به پست های وبلاگی خود که موضوعیت نقد و بررسی دارند اضافه کنید. نشانه گذاری طرحواره یا اسکیما در وب سایت شما برای دیدن بازدیدکنندگان ظاهر نمی شود، اما به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند و نظرات محصول شما را به درستی نمایش دهند.

ریچ اسنیپت ها توجه بازدیدکنندگان بالقوه را به خود جلب می کنند و به احتمال زیاد از نتایج جستجو کلیک می کنند. نمونه بارز ریچ اسنیپت ها همان ستاره هایی هستند که مشاهده می کنید.

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

هنگامی که در حال نوشتن نظرات محصول خود هستید، AIOSEO به طور خودکار نوع طرحواره و اسکیما مناسب را بر اساس آنچه می نویسید شناسایی می کند.

شما همچنین کنترل کاملی بر اسکیما بررسی محصول دارید و می توانید اطلاعات مربوط به محصول را برای خواندن ربات های موتور جستجو وارد کنید.

همچنین می توانید نظرات مشتریان موجود را اضافه کنید تا ظاهر جستجو را حتی بیشتر بهبود بخشید.

این گزینه را در زیر کادر اسکیما بررسی در ویرایشگر پست خود خواهید یافت.

یک نسخه رایگان از افزونه موجود است، اما برای دسترسی به ویژگی های حرفه ای تر، نیاز به نسخه حرفه ای تر آن دارید.

3. WP Customer Reviews

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: WP Customer Reviews به شما این امکان را می دهد که نقد و بررسی، نظرات و توصیفات مشتریان را جمع آوری کنید و همچنین بخش نظرات محصول خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک صفحه خاص در وب سایت خود ایجاد کنید تا نظرات خود را از محصول شما به نمایش بگذارید تا به بهبود اثبات اجتماعی و تبدیل کاربران بیشتر کمک کند.

شما بر فرم های بررسی و اطلاعاتی که می خواهید از کاربران خود جمع آوری کنید، کنترل کامل دارید. برای نمایش نظرات، می توانید از شورتکدها یا بلوک های موجود در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس استفاده کنید.

شما می توانید نظرات و نقد و بررسی مشتری را در داشبورد مدیریتی وردپرس خود مرور کنید، بنابراین کنترل کاملی بر موارد نمایش داده شده دارید.

همچنین این گزینه را دارد که هر پست وبلاگ وردپرس موجود را به نقد و بررسی محصولات شما تبدیل کند، و اسکیما بررسی محصول را برای بهبود ظاهر سایت شما در موتورهای جستجو اضافه می کند.

4. Site Reviews

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: Site Reviews یک پلاگین بررسی آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد نظرات مشتریان را برای محصولات، خدمات یا کسب و کار محلی خود، مشابه سایت هایی مانند TripAdvisor یا Yelp جمع آوری کنید.

حتی می‌توانید به کاربران اجازه دهید بخش‌های خاصی از وب‌سایت شما را بررسی کنند، مانند پست‌ها، محصولات، صفحات و موارد دیگر.

این پلاگین دارای یک صفحه تنظیمات ساده است که به شما امکان می دهد نحوه جمع آوری نظرات و نحوه نمایش آنها را در وب سایت خود کنترل کنید. می توانید فرم بررسی را سفارشی کرده و در هر نقطه از سایت خود نمایش دهید.

همچنین می‌توانید بهترین نظرات خود را به بالای صفحه سنجاق کنید تا مشتریان شما ابتدا آنها را ببینند.

همچنین با WooCommerce ادغام می شود، بنابراین می توانید نحوه نظرات مشتریان را در صفحات محصول WooCommerce خود بهبود بخشید.

می‌توانید نظرات خود را با استفاده از بلوک گوتنبرگ یا شورتکد برای نمایش نظرات خاص نمایش دهید.

5. Customer reviews woocommerce

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: پلاگین ثبت نظرات مشتریان برای WooCommerce به شما امکان می دهد به راحتی نظرات دقیق تری را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید.

این پلاگین به بهبود اثبات اجتماعی شما کمک می کند، بنابراین وقتی بازدیدکنندگان به صفحات محصول شما می روند، احتمال خرید بیشتری دارند.

مشتریان شما می توانند تصاویر استفاده از محصول را ضمیمه کنند و به نظرات رای دهند.

یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر مشتریان و افزایش نرخ تبدیل، استفاده از تصاویر محصول در حال استفاده است که اختصاصا از محصولات فروخته شده شما و برای شما ارسال شده است.

یکی از ویژگی های برتر این پلاگین آن است که این امکان را به سایت شما می افزاید.

به علاوه شما می توانید یک بخش پرسش و پاسخ در سایت اضافه کنید، بنابراین فهرست محصولات شما مانند سایت آمازون amazon.com به نظر می رسد.

همچنین قابلیتی برای ارسال ایمیل‌های خودکار پس از خرید مشتری وجود دارد تا به شما در ایجاد نظرات بیشتر کمک کند. همچنین می توانید پس از نقد و بررسی کاربران روی محصول خود، یک کوپن تخفیف ارسال کنید. بدین شکل آن ها بیشتر ترغیب شده که در سایت شما نظر بگذارند.

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

6. All in one schemaorg rich snippets

پلاگین نقد و بررسی وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: Schema یک افزونه رایگان ساده است که به شما امکان می دهد نشانه گذاری های اسکیما محصول را به صفحات سایت خود اضافه کنید، بنابراین می توانید قطعه های غنی را در نتایج جستجو نمایش دهید.

این به اندازه ویژگی اسیکما AIOSEO که در بالا ذکر شد عمیق .رقئنیست، اما یک گزینه رایگان است.

وقتی نوع اسکیما را انتخاب می‌کنید، جزئیات محصول بیشتری را برای پر کردن خواهید داشت، مانند نام محصول، قیمت، رتبه‌بندی ستاره و موارد دیگر.

همچنین از انواع دیگر نشانه گذاری طرحواره یا اسکیما، از جمله مقالات، دستور العمل ها، نرم افزارها و رویدادها پشتیبانی می کند.

به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید؟

+1. OptinMonster

پلاگین نقد و بررسی محصول وردپرس

پلاگین نقد و بررسی وردپرس: OptinMonster بهترین افزونه پاپ آپ برای وردپرس است که توسط بیش از 1.2 میلیون وب سایت استفاده شده است. شما به راحتی می توانید کمپین های پاپ آپ باز شو با نرخ تبدیل بالا ایجاد کنید تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید.

دارای کتابخانه ای با بیش از 400 قالب است که می توانید از آنها برای ایجاد سریع چرخاندن برای برنده شدن یک جایزه، نوارهای هشدار، گزینه های بله/خیر و بسیاری از انواع دیگر کمپین های پاپ آپ های بازشو برای وب سایت خود استفاده کنید.

می توانید از این پنجره های بازشو به روش های خلاقانه استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پنجره بازشو ایجاد کنید که یک کوپن برای محصولی که در مقاله بررسی می کنید نشان می دهد. این کار می تواند تایید اجتماعی شما را افزایش داده و ضمن آن، کاربر را ترغیب به خرید نماید که بدین صورت احتمال خرید نیز بالاتر می رود.

چون کاربر یک کوپن تخفیف دریافت کرده است و در چنین حالتی احتمال خرید به شدت بالاتر می رود، چرا که کاربر می داند همیشه چنین فرصتی پیدا نمی کند.

این یک روش متداول برای افزایش درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ و کسب درآمد بیشتر است که بسیاری از موفق ترین وبلاگ های وردپرس در مقالات نقد و بررسی محصولات خود از آن استفاده می کنند.

به غیر از OptinMonster، دو پلاگین دیگر که می توانند بر اساس موارد استفاده شما مفید باشند Smash Balloon و Uncanny Automator هستند.

Smash Balloon پلاگین شماره 1 یک فید شبکه های اجتماعی برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر و نظرات محصول را از رسانه های اجتماعی در وب سایت خود بدون هیچ کدی نشان دهید.

Uncanny Automator بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس است. این به شما امکان می دهد فرآیند جمع آوری نظرات مشتریان را پس از خرید خودکار کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا گردش‌های کاری خودکار دیگری را بدون انجام هیچگونه کدنویسی در سایت خود ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های بررسی محصول برای وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد هزینه سئو یک وب سایت وردپرسی یا اختصاصی و انتخاب های کارشناس تولید محتوای ما از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ را ببینید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *