امروزه تلفنهای هوشمند جزئی جدایی ناپذیر از زندگی همهی ما شدهاند. شما اگر نگاهی به آمار تولید تلفنهای همراه و همچنین میزان فروش آن داشته باشید، متوجه میشوید که میزان استفاده ما از تلفن همراه تقریبا به اندازه میزان مصرف ما از مواد غذایی است. زمانی که ما به چنین وسیلهای تا این اندازه نیازمند هستیم، میتوان به این نتیجه رسید که بهترین مکان برای تبلیغات و رقابتهای تبلیغاتی دقیقا همین تلفنهای هوشمند است. از این رو گوگل که یکی از پیشروترین شرکتها در حوزه تکنولوژی است از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده میکند. شما امروزه زمانی که از برنامههای تلفن همراه استفاده میکنید، مشاهده میکنید که هنگام استفاده شما و یا گاها قبل از استفاده از برنامه به شما تبلیغاتی نشان داده میشود. که این موضوع به دلیل خدمات گوگل ادموب میباشد.
شرکتهای بسیاری برای این که بهتر و دقیق تر دیده شوند از این پلن تبلیغاتی استفاده میکنند. همچنین گوگل ادموب به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارد. هم از طرف تبلیغ کنندگان و هم از طرف تبلیغ پذیرندگان مورد استقبال ویژهای قرار گرفته است. از طرفی همه ما در ایران به درآمد دلاری فکر میکنیم، یکی از گزینههایی که به عنوان درآمد دلاری مورد توجه توسعه دهندگان اپلیکیشنهای تلفن همراه میباشد، همین گوگل ادموب میباشد.
ما در این مقاله قصد داریم به شما روش استفاده از این برنامه و همچنین روشهای درآمدزایی گوگل ادموب را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا شما را با دنیای گوگل ادموب بهتر و عمیق تر آشنا کنیم. همچنین اگر شما به درآمد دلاری و مشاغل آنلاین علاقه مند هستید میتوانید به بخش مقالات برترآموز مراجعه کنید و از مقاله « معرفی 10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی » استفاده کنید. ما در این مقاله به شما بهترین روشهای کسب درآمد دلاری و ریالی را آموزش میدهیم.
گوگل ادموب یک پلتفرم تبلیغاتی است که وظیفه آن نمایش تبلیغات در بستر اندروید و IOS میباشد. مهمترین ویژگی این پلتفرم این است که تبلیغات شما را بر اساس الگوریتمهای هوشمند نمایش میدهد. تبلیغات به واسطه، سیستم مزایدهای نمایش داده میشود. این موضوع برای شما به عنوان نمایش دهنده تبلیغات بیشترین درآمد را به همراه دارد و همچنین برای صاحب تبلیغات نیز به دلیل نمایش به مخاطبان هدف بیشترین رضایت را به همراه دارد. در سیستم مزایدهای رقابت تبلیغات برای نمایش به صورت قابل توجهای بالا است.
زمانی که شما یک اپلیکیشن را نصب میکنید این که کدام یک از تبلیغات را به شما نمایش دهد به سه عامل بستگی دارد.
از نظر گوگل ادموب کیفیت تبلیغ بر اساس عوامل مختلفی تعین میشود اما از مهمترین آنها میتوان به نرخ کلیک مورد انتظار، مرتبط بودن تبلیغ، تجربه کاربری در صفحات فرود اشاره کرد. زمانی که گوگل ادموب این موارد را تحلیل کرد به نرخ پیشنهادی شما به ازای هر کلیک ( CPC ) توجه میکند. با توجه به نتیجه تحلیل بدست آمده، جایجگاه شما را برای نمایش تبلیغ نسبت به رقبا به دست میآورد.
گوگل ادموب از ابزارهای آماری برای تعین نرخ کلیک مورد انتظار استفاده میکند و بدین وسیله نرخ کلیک مورد انتظار در یک تبلیغ را در سیستم مزایدهای خود مشخص میکند. اساس و بنیار کارکرد این ابزارهای آماری، بازده تبلیغات مشابه قبلی شما میباشد و بواسطه آنها تحلیل خود را به صورت منصفانه و به واقعیت نزدیک تر ارائه میکند.
در این بخش گوگل ادموب به بررسی میزان مرتبط بودن کلمات کلیدی متن تبلیغی شما و ماهیت متن تبلیغی شما با اپلیکیشن مورد استفاده کاربر میپردازد. با این کار بازدهی تبلیغات به صورت قابل توجهای رشد میکند و از طرفی کاربر نیز به دلیل نمایش محتوا نامربوط آزرده نمیشود. به عنوان مثال اگر شما از یک برنامه خبری مرتبط با بازارهای مالی استفاده میکنید، گوگل ادموب به شما تبلیغات بروکرهای مختلف در این حوزه را نمایش میدهد.
ما در این مقاله قرار است به شما به صورت تخصصی، نحوه کسب درآمد از گوگل ادموب را آموزش دهیم که برای رسیدن به این هدف نیاز است شما با این پلتفرم به صورت کاربردی آشنا شوید.
قطعا یک استراتژیست بازاریابی برای تبلیغات خود به گونهای برنامه ریزی میکند که به بیشترین مخاطب به صورت هدفمند دست پیدا کند. کسی که استراتژیست بازاریابی یک شرکت تولید کننده نرمافزار تحلیل داده است قطعا برای تبلیغات خود به سراغ تبلیغ در محیطهای تحلیل داده میرود او هیچ گاه به سراغ تبلیغات در محیط های ورزشی نمیرود.
تا این قسمت تمامی موارد اصولی است اما مشکل از جایی شروع میشود که شما دسترسی محدودی به مخاطب هدفمند دارید؛ برای افزایش دسترسی خود به مخاطب هدفمند نیاز دارید که به سراغ گوگل ادموب بروید و با برنامههایی که در این حوزه کار میکنند وارد مذاکره شوید. حال از سمت دیگر ماجرا، چرا باید یک توسعه دهنده نرم افزاد و یا یک برند بیزینسی به شما اجازه دسترسی به مخاطبان خود را بدهد. در این هنگام گوگل ادموب به عنوان یک واسطه برای شما این کار را انجام میدهد.
او با تعین یک نرخ قابل قبول دو طرف را به هم وصل میکند و یک معامله با سه برنده به دست میآورد. شما به عنوان یک تبلغ کننده به مخاطبان هدفمند بیشتری دست پیدا کردید، شرکت طراحی کننده نرم افزار و یا صاحب بیزینس به درآمد جانبی دست پیدا کرده است. کاربری که از برنامه استفاده میکند، میتواند برای بهبود کیفیت اطلاعات و یا خدمات مورد نیاز شما از تبلغیات مرتبطی که به او نمایش داده میشود استفاه کند. گوگل ادموب به واسطه این کار زنجیره ارتباطی کاربر با اپلیکیشن را نیز قوی تر و محکم تر نیز میکند.
یکی از بهترین راههای دسترسی به مخاطب هدفمند لینک سازی خارجی برای سایت فروشگاهی میباشد. شما برای دسترسی به این منظور باید رپورتاژ نویسی حرفهای و اصولی انجام دهید. از این رو ما در مجموعه برترآموز برای شما یک دوره آموزش رپورتاژ طراحی کردهایم که میتواند به صورت قابل توجهای به رشد مخاطبین هدفمند شما و همچنین رشد کسب و کار شما کمک کند.
شما برای اینکه به کسب درآمد از گوگل ادموب برسید، نیاز است که نحوه کار گوگل ادموب و حوزه کاری آن را به خوبی درک کنید. ما در این بخش قرار است به شما این موارد را آموزش دهیم. اگر شما تا این قسمت از نحوه کار گوگل ادموب تصویر درستی ندارید به دو برنامه کاربردی Cast Box و MX Player دقت کنید، زمانی که مشغول استفاده از این برنامه هستید به صورت رندوم به شما تبلیغاتی را نمایش میدهد. این نمایش تبلیغات در برنامههای کاربردی انحصاری مانند Market 24h Clock هدفمندتر است و صد البته نرخ کلیک بسیاری بالاتری نیز دارند.
شیوه تبلیغاتی در گوگل ادموب مسیری دو طرفه است. در یک طرف کسانی وجود دارند که میخواهند تبلیغ کنند ( البته به صورت هدفمند برای مخاطب خاص ) و در طرف دیگر کسانی هستند که میخواهند از برنامه خود درآمد دلاری داشته باشند. نکته مهم در این است که دو طرف به مخاطبان هدفمند دست پیدا میکنند و این نکته هم در بازاریابی و هم در جذب مخاطب فعال از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم شیوه فعالیت در این پلتفرم را بدانیم، حالتی مانند فعالیت در گوگل ادسنس است.
حال برای کسب درآمد از اپلیکیشن خود باید به سایت https://admob.google.com/hom مراجعه کنید و سپس با معرفی اپلیکیشن خود و گرفتن تاییده از گوگل به کسب درآمد دلاری از گوگل ادموب بپردازید. یکی از مهمترین سوالاتی که در این بخش مطرح میشود این است که آیا به عنوان یک ایرانی میتوانیم از این خدمات بهره ببریم؟ آیا ما میتوانیم به کسب درآمد دلاری بپردازیم؟
متاسفانه ما به عنوان یک ایرانی نمیتوانیم در گوگل ادموب به صورت مستقیم به کسب درآمد بپردازیم، چرا که اولا ما به عنوان یک ایرانی تحریم هستیم و ثانیا ما به حسابهای ارزی دسترسی نداریم. اما ناامید نشوید. بسیاری از شرکتها به صورت غیر مستقیم مشغول تبلیغات هستند. به عنوان مثال اسنپ و تپسی استارتاپهای دانش بنیان داخلی هستند، اما تبلیغات خود را برخی از برنامههای عمومی مانند پلیرها به ایرانیها نمایش میدهند.
شما برای آشنایی با روش های غیر مستقیم میتوانید به مشاورین تخصصی این حوزه مراجعه کنید، اما بازهم شما باید تا پایان این مقاله را مطالعه کنید چرا که شما باید برای کسب درآمد خود پلن و برنامه مشخص از قبل تعریف شده داشته باشید.
حال شاید برای شما سوال باشد که انواع پلنهای تبلغاتی در گوگل ادموب چیست؟ آیا من به عنوان یک کاربر میتوانم از گوگل ادموب درآمد داشته باشم؟ تا پایان این بخش با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را بگیرید.
اگر شما هم به بازیهای موبایلی و یا اپلیکشینهای دانلود علاقه داشته باشید، قطعا مشاهده کردهاید که برای بدست آوردن سکههای اون بازی و یا گاها برای انجام برخی از مراحل بالاتر و یا برای دسترسی به برخی از امکانات بیشتر باید یک ویدیو 15 تا 30 ثانیهای تماشا کنید. این تبلیغات معمولا به نسبت دیگر پلنهای تبلیغاتی هدفمندی کمتری دارند و شما نمیتوانید به ویژگیهای دقیق مخاطب خود دسترسی داشته باشید، چرا که هر شخصی و با هر مشخصاتی میتواند از این بازیها استفاده کند.
شما به عنوان استفاده کننده میتوانید با توجه به زمان و انرژی که میگذارید، این برنامهها را به صورت پیشرفته ارتقا دهید و سپس اکانت خود را بفروش برسانید مانند بازی Clash Of Clans که شما به واسطه زمان و برخی از استراتژیهای خود اکانت را رشد میدهید و سپس اقدام به فروش آن میکنید. اگر شما به درآمد آنلاین از تبلیغات فکر میکنید یکی از روشهایی که میتوان از آن استفاه کرد، شهرت مجازی است. شما برای رسیدن به شهرت مجازی باید یک بلاگر حرفهای باشید. از این رو ما در مجموعه برترآموز اقدام به طراحی و تدوین یک دوره تخصصی و جذاب تحت عنوان آموزش بلاگری کردهایم. شما به واسطه این دوره میتوانید به درآمدهای چند ده میلیونی دست پیدا کنید.
معمولا در بین پلنهای تبلیغاتی گوگل ادموب این روش یکی از مورد استقبال ترین روشهای تبلیغاتی است، چرا که شما دسترسی مناسبی به ویژگیهای مخاطب خود دارید و از طرفی میتوانید گزینش شده تر و هدفمندتر به تبلیغات بپردازید. همانطور که از اسم این روش هم پیدا است معمولا در قسمتهایی از صفحه بنرهای مستطیلی کوچکی قرار میدهد که مخاطب در صورت نیاز روی آنها کلیک میکند. در صورتی که مخاطب به آنها علاقهای نداشته باشد می تواند آنها را ببندد. اما گوگل ادموب از کاربر سوالی مبنی بر علت بستن بنر میکند تا در مراحل بعدی تبلیغاتی هدمند را به فرد نمایش دهد. درهر صورت شما با این روش به بازخورد بهتر و مخاطب هدفمند بیشتری دسترسی پیدا میکنید.
در این روش زمانی که مخاطب مشغول کار با برنامه است، تصویری به صورت تمام صفحه به وی نشان داده میشود که کار با برنامه را مختل میکند. زمانی که کاربر برای بستن آن رو آن ضربه میزند به برنامه دیگری منتقل میشود. این روش معمولا روش مورد پسنده مخاطب نیست و به نوعی با اجبار منجر به اکشن میشود که اصلا روش درست و پسندیدهای نیست. معمولا به دلیل تعداد زیاد این تبلیغات نیز اکثر کاربران از وجود آنها گله دارند و گاها حتی برنامه خود را نیز تغیر میدهند. این برنامهها معمولا برنامههایی هستند که خدمات پولی را به صورت رایگان ارائه میدهند مانند برنامههای دانلود ویدیو از سرویسهای اشتراکی مانند یوتیوب و یا فیلترشکنهایی که به شما به صورت رایگان خدمات میدهند.
این تبلیغات به صورت مستقیم توسط سازندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن به عنوان بخشی غیرقابل حذف از برنامه طراحی میشوند و به صورت خودکار برای کاربر نمایش داده میشود. معمولا این روش بیشتر برای توسعه دهندگان اپلیکیشنهای تلفن همراه مورد استقبال قرار میگیرد چرا که به واسطه این روش میتوانند کسب درآمد هدفمند و هوشمندانه تری داشته باشند. معمولا برای افزایش تعامل با برند نیز از این تبلیغات استفاده میشود.
شما تا این قسمت با پلنهای درآمدی از گوگل ادموب آشنا شدهاید و همچنین ساختار کلی آن را نیز درک کردهاید. اما سوال اصلی در حال حاضر این است که چرا استراتژیستهای بازاریابی تا حد قابل توجهای به تبلیغ به واسطه این روش نیازمندند. با ما تا پایان این بخش همراه باشید، پاسخ سوال خود را دریافت خواهید کرد.
یکی از دلایل محبوبیت گوگل ادموب وجود ابزارهای پیشرفته تحلیلی به جهت تبلیغات بهینه است که شما به واسطه دسترسی به این ابزار به صورت قابل توجهای در زمان و انرژی خود صرفه جویی میکنید. همچنین شما میتوانید تبلیغات خود را در برنامههایی نشان دهید که با محتوای بیزنیس و کسب و کار شما همخوانی دارند، این موضوع به این جهت حائز اهمیت است که برای شما مخاطب هدفمند فراوانی را جذب میکند. به هرمیزان که دسترسی شما به مخاطب هدفمند بیشتر باشد، به این معنی است که شما در تبلیغات موفقتر بوده اید و از طرفی میزان رضایت کاربر نیز از این هماهنگی برای نشان دادن تبلیغات بیشتر است.
در ادامه به برخی از این مزایا به صورت مختصر اشاره میکنیم:
اگر بخواهیم این لیست را ادامه دهیم، قطعا موارد بسیاری را میتوانیم به این لیست اضافه کنیم. هدف ما از بیان این بخش این است که شما به این موضوع واقف باشید که سرمایه گذاری روی تبلیغات گوگل ادموب بیش از آنکه به نفع گوگل ادموب باشد به نفع آگهی دهنده است. از طرف دیگر کسب درآمد از گوگل ادموب نیز برای توسعه دهندگان اپهای اندورید و IOS میزان قابل توجهای است که در بخش بعدی، به آن میپردازیم. یکی از مواردی که شما در طراحی تبلیغات خود برای گوگل ادموب باید به آن توجه کنید، توجه به نظریه تناقض انتخاب است. از این رو شما میتوانید با مراجعه به بخش مقالات سایت برترآموز و استفاده از مقاله « تناقض انتخاب در بازاریابی » به دیدگاه مناسبی به جهت درک رفتار کاربر دست پیدا کنید و از طرفی این امر منجر به افزایش نرخ تبدیل شما میشود.
تعرفه تبلیغاتی به ازای هر تبلیغ به 3 روش ارزش گذاری میشود. در روش اول مبلغی بین 5 سنت تا یک دلار به ازاء هر کلیک بر روی تبلیغ که به ( CPC ) شناخته میشود. در روش دوم به ازاء هر 1000 نمایش مبلغی در حدود یک دلار از شما دریافت میکند که به ( CPM ) شناخته میشود و در روش سوم که مبلغی بین 5 سنت تا یک دلار به ازاء هر تعامل در برنامه برای شما ثبت میشود که به ( CPE ) شناخته میشود. شما با توجه به پلن درآمدی خود میتوانید از موارد ذکرشده استفاده کنید. حداقل تسویه در گوگل ادموب مبلغ 100 دلار آمریکا میباشد و در صورتی که طی یک ماه (21 هر ماه میلادی ) مبلغ شما به حد نصاب 100 دلار آمریکا نرسد، به صورت خودکار با شما تسویه انجام میشود.
از طرفی اگر برای شما نحوه شراکت با گوگل ادموب مسئله است، شراکت با گوگل ادموب به صورت 70 – 30 میباشد. به هر میزان که درآمد شما باشد، مبلغ 30 درصد را به عنوان کارمزد و واسطه گری بین شما و تبلیغ کننده از شما کسر میکند.
شما تا این قسمت از مقاله به صورت کاربردی در مورد گوگل ادموب اطلاعاتی به دست آوردید. اما برخی از متخصصین حوزه تبلیغات زمانی که گوگل ادموب را به شما پیشنهاد میدهند، در کنار آن یک گزینه جایگزین نیز برای شما دارند. گزینه جایگزین آن گوگل ادسنس میباشند. ما در این قسمت قصد داریم به صورت جامع به مقایسه کاربردی گوگل ادموب و گوگل ادسنس بپردازیم.
ما برای اینکه بتوانیم به صورت جامع یک مقایسه بین گوگل ادموب و گوگل ادسنس داشته باشیم. نیاز است که قبل از هر چیز به یک تعریف واحد از این دو دست پیدا کنیم. گوگل ادسنس یکی از سرویسهای تبلیغاتی گوگل است، که به نمایش دهندگان یک تبلیغ هزینهای را پرداخت میکند. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که تبلیغات شما میتواند از هر جنس محتوایی باشد. « محتوای متنی، محتوای صوتی »
البته به این نکته توجه داشته باشید که گوگل ادموب و گوگل ادسنس هر دو از ابزارهای Google Ads میباشند. در نتیجه به یاد داشته باشید که استراتژی کلی یکسان است، اما در جزئیات تفاوتی وجود دارد. این تفاوت میتواند به صورت مستقیم روی بازدهی کار شما تاثیر گذار باشد.
زمانی که شما به فکر تبلیغات آنلاین از طریق سرویسهای مختلف گوگل میباشید. ممکن است که یکی از دغدغههای همیشگی شما میزان ترافیک مورد نیاز شما برای تبلیغات باشد. شما برای تبلیغات در گوگل باید از ابتدا حسابی در گوگل ادسنس ثبت کنید. پس از این کار دیگر شما نیازی به حداقل ترافیک برای نمایش نخواهید داشت. سازوکار هر دو ابزار به صورت مشابه میباشد.
معمولا نرخ تبلیغ در این بخش ممکن است با توجه به نوع تبلیغ شما عددی نزدیک به همی باشد. اما برای نمایش دهنده، تبلیغات این عدد متفاوت است. گوگل برای ناشرانی که از ابزار گوگل ادموب برای تبلیغ استفاده میکنند. سیستم تقسیم درآمد 60 به 40 را انتخاب کرده است. در این صورت اگر شما از ابزار گوگل ادموب استفاده کنید، 60 در صد از سود تبلیغات متعلق به شما میباشد.
اما اگر شما به عنوان ناشر تبلیغات از گوگل ادسنس استفاده کنید، میزان سهم شما از تبلیغات عدد 68 درصد میباشد. که این عدد برای شما یک عدد قابل توجه و وسوسه انگیز میباشد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که گوگل ادسنس از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند. این نکته ممکنه است برای برخی از سایتهای یک نکته مثبت باشد، به دلیل این که فضای رقابتی ساده و سالمتری را تجربه خواهند کرد. از طرفی ممکن است که برای برخی از سایتها این موضوع یک نکته منفی باشد.
همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم. هر دو این ابزار متعلق به شرکت گوگل میباشد، در نتیجه کیفیت تبلیغات به صورت یکسان میباشد. اما در مورد پلنهای تبلیغاتی باید به این موضوع اشاره کرد که برای تبلیغات در گوگل ادموب پلن تبلیغاتی به صورت CPC و CPM میباشد. اما برای گوگل ادسنس پلن اصلی تبلیغاتی به صورت CPC میباشد.
معمولا هر دو این ابزار به صورت یکسان دارای یک پلن پرداختی میباشند. اما در جزئیات اندک تفاوتی با یک دیگر دارند. به عنوان مثال برداشت وجه از گوگل ادموب به صورت ماهیانه حداقل 20 دلار میباشد. اما برای حساب گوگل ادسنس برداشت وجه به صورت ماهیانه با حداقل مبلغ 10 دلار میباشد.
شما امروزه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به ابزار نوین برای تبلیغات خود دارید. یکی از بهترین ابزار برای تبلیغات آنلاین قطعات خدمات گوگل ادموب ( Google Admob ) میباشد. شما به عنوان یک تبلیغ دهنده به جهت دسترسی به مخاطب به صورت هدفمند میتوانید بهترین بازدهی از تبلیغات خود را بگیرید. اما نکته مهم که در این بخش به آن باید اشاره کنیم، این است که شما باید تبلیغات خود را به صورت حرفهای و متناسب با کاربر طراحی کنید. متاسفانه برخی از تبلیغات در مکان درست انجام میشوند ولی چون محتوای جذابی ندارند، بازدهی مناسبی نیز ندارند. این موضوع به سبب ضعف مشکل در بستری که شما تبلیغات میکنید نیست، بلکه به دلیل کمکاری شما در طراحی درست تبلیغات است.
حال اگر بخواهیم به سمت دیگر این معامله نگاه کنیم، باید به تبلیغ پذیر نیم نگاهی داشته باشیم. شما به عنوان یک توسعه دهنده و طراح اپلیکیشنهای تلفن همراه میتوانید به درآمدهای قابل توجه دست پیدا کنید.
به عنوان مثال برخی از فیلترشکنهای داخلی درآمد ماهیانه بین 1500 تا 2500 دلار از تبلیغات گوگل ادموب دارند، که میتوان این اعداد را به عنوان یک درآمد جانبی عدد مناسبی دانست. به یاد داشته باشید شما برای ثبت اپ خود در گوگل ادموب باید آن را ابتدا در اپ استور و یا گوگل پلی ثبت کنید. از این رو به استانداردهای مدنظر این دو برنامه باید توجه ویژهای داشته باشید. البته این نکته را نیز مدنظر قرار دهید، یکی از مهمترین مسائلی که شما باید به آن توجه کنید این است که برنامهای را طراحی کنید که کاربر شما به صورت کلی میزان تعامل بالایی با شما داشته باشد، چرا که این فاکتور میتواند تبلیغات با کیفیت تری نسبت به سایرین به شما تخصیص دهد. امیدوارم این محتوا را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید و چنانچه سوال و یا نظری درباره محتوای نوشته شده دارید، در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.
امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏
نظرات کاربران