هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام برتر آموز

روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1401/07/04

یکی از موارد مهم و قابل تعمل و تفکر دیجیتال مارکترها و صاحبین کسب و کارها اعتماد سازی مردم است. اگر مردم اعتماد کافی به کسب و کار شما را نداشته باشند متاسفانه نمی‌توانید فروش و یا جذب فالوور بالایی داشته باشید ، بنابراین اعتماد سازی مسئله مهمی است که باید به آن حتما توجه بشود. فرقی ندارد شما رد کدام شبکه مجازی مشغول به فعالیت هستید مهم این است که راه و روش افزایش اعتماد سازی را به درستی در کسب و کار خود پیاده سازی نمایید. در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل راجع به مسئله روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام صحبت نماییم.

ساخت یک اکانت اینستاگرام ، مطالعه محتواهای آموزش اینستاگرام ، تبلیغات و راه اندازی کسب و کار همگی قدم‌های اولیه شما برای داشتن یک کسب و کار آنلاین و روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام است.

مهم‌ترین کار این است که باید بتوانید اعتماد کاربران خود را جذب نمایید و مطمئن باشید اگر این کار را به نحو احسن انجام دهید قطعا برای شما موارد مثبتی را به همراه خواهد داشت.

آنچه که شما در این مقاله خواهید آموخت :

  • اعتماد سازی چه نتایجی را برای شما به همراه دارد؟
  • روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام

اعتماد سازی چه نتایجی را برای شما به همراه دارد؟

خوب در ابتدای مقاله می‌خواهیم راجع به این موضوع صحبت نماییم که اصلا اعتماد سازی چه نتیجه‌ای را برای شما به همراه دارد؟ زمانی که با نتایج مثبت آن آشنا شوید قطعا فرآیندهای اعتماد سازی را به درستی و با درک بهتر انجام خواهید داشت.

شاید فکر کنید که اعتمادسازی برای شما دشوار خواهد بود اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر بتوانید این فرآیند را به خوبی طی نمایید قطعا ویژگی‌های بسیار مثبتی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

افزایش فالوور اینستاگرام

بله تیتر را درست خوانده‌اید شما حتی برای افزایش فالوور هم نیاز به اعتماد سازی دارید و اگر برند نام آشنایی برای کاربران باشید مطمئن باشید که افزایش فالوور شما هم به راحت‌ترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت.

افزایش فروش اینستاگرام

شما زمانی موفق به فروش می‌شوید که کاربر به شما اعتماد داشته و با خاطری آسوده برای شما مبلغ واریز نمایند. بنابراین اگر نتوانید این زنجیره اعتماد را ایجاد کنید خوب مسلما فروش خوب را از دست خواهید داد و اینستاگرام درآمد خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت.

کسب اعتماد برای افزایش فروش در اینستاگرام برتر آموز

روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام

حالا نوبت به آن رسید که راجع به روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام صحبت نماییم. مهم‌ترین نکته در این قسمت این است که با توجه به موضوع کسب و کارتان هر کدام از روش‌های مهم زیر را یادداشت کرده و در کسب و کار خود پیاده سازی نمایید.

تولید محتوای با کیفیت و کارآمد

یکی از مهم‌ترین روش‌ها در جذب اعتماد مشتریان این است که شما باید بتوانید تولید محتوای با کیفیت داشته باشید.

در واقع شما با درست‌ترین تولید محتوا می‌توانید نظر کاربران را جذب کرده و آن‌ها را داخل قیف فروش حرکت بدهید. تولید محتوا مسئله‌ای است که باید برای آن برنامه ریزی داشته و با دقت انجام بدهید.

محتوای با کیفیت شما باید بتواند راه حلی برای نیاز مشتریان باشد بنابراین مشتری حس می‌کند که شما می‌خواهید مشکلات او را حل کنید بنابراین به شما اعتماد می‌کند.

چگونه تولید محتوای کاربردی و درستی داشته باشیم؟

جدول تولید محتوا داشته باشید و بر اساس زمان بندی مناسب و دقیق به تولید محتوا بپردازید.

اگر اکانت شما بیزینسی است باید بتوانید از طریق تنظیمات تایم‌های قعال کاربران را پیدا کرده و سپس در این تایم‎‌ها به تولید محتوا بپردازید تا بتوانید بیشترین تعامل را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که پست شما در اولین تایم انتشار خود تنها برای درصد کمی از فالوورهای شما نمایش داده می‌شود و اگر بازخورد خوبی دریافت نکند برای سایرین نمایش داده نمی‌شود.

از انواع روش تولید محتوا استفاده نمایید. سعی کنید از محتوای ویدیویی و تصویری در اینستاگرام بسیار بیشتر استفاده کنید تا بازخورد خوبی را دریافت نمایید.

تولید محتوای خود را تنها به پست‌ها بسنده نکنید و سعی کنید که در استوری نیز حضور فعال و محتوای درجه یکی را تولید نمایید.

ما در مقاله تکنیک‌های افزایش فروش در اینستاگرام به طور کلی راجع به تولید محتوا در استوری صحبت کرده‌ایم.

فراموش نکنید که تولید محتوای شما باید تواما با جذب و اعتماد کاربران باشد.

سعی نکنید که فقط محتوای مربوط به فروش محصول منتشر کنید بلکه شما با تولید محتوای آموزشی هم می‌توانید فروش خوبی را کسب نمایید.

و در آخر می‌توانید با منتشر کردن انواع محتواها با توجه به بازخورد مشتریان سلیقه آنها را دریافت کرده و در این راستا تولید محتوا نمایید.

محصولاتتان را تضمین نمایید.

وجود گارانتی و ضمانت فروش همیشه برای کاربران به عنوان یک اهرم دلگرم کننده است ، حتی افراد زیادی هستند که هنگام خرید مبلغ بیشتری را برای دریافت گارانتی پرداخت می‌کنند بنابراین سعی کنید که اطمینان ضمانت محصولتان را به مشتریان بدهید.

این ضمانت محصولات با توجه به ماهیت کسب و کارتان به چند دسته تقسیم می‌شود:

برخی از محصولات و کالاهای دیجیتال ضمانت و گارانتی تعمیرات دارند که در صورت وجود مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

برخی دیگر از محصولات گارانتی تعویض دارند یعنی این که اگر برای محصول شما هر اتفاقی افتاد می‌توانید آن را در مدت زمان از قبل مشخص شده تعویض نمایید.

گارانتی عودت وجه هم یکی از ضمانت‌هایی است که اگر کاربر به هر دلیلی از محصول شما راضی نبود می‌تواند مبلغ آن را پس بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌شود مقاله خدمات پس از فروش چیست؟ را مطالعه نمایید.

راه پرداخت درستی را انتخاب نمایید.

به خاطر یک سری از افراد سودجو که متاسفانه نمای فروشگاه‌های اینترنتی را بد کرده‌اند و از اعتماد مردم سوء استفاده کرده‌اند کار کسب و کارهای نوپا و جدید برای کسب درآمد بسیار سخت‌تر شده است.

بنابراین یکی از روش‌هایی که در اعتماد کاربران موٍثر است ، درست کردن یک فضای درست برای پرداخت است.

بر اساس آمار و ارقام بدست آمده متاسفانه بسیاری از مردم هستند که به شیوه پرداخت از طریق کارت به کارت اعتماد ندارند که خوب حجم زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی در اینستاگرام از همین طریق در حال فعالیت هستند.

برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام داد؟

خوب شما باید بتوانید اعتماد یک تعدادی از افراد که از طریق کارت به کارت ثبت سفارش نمی‌کنند را بدست آورید.

خوب مسلما برای برقراری اعتماد روش‌های زیادی مانند درج یک درگاه پرداخت درست وجود دارد. البته شاید تعجب کنید که مگر در اینستاگرام هم می‌توان درگاه پرداخت قرار داد؟

بله شما می‌توانید از درگاه پرداخت برای فروش اینستاگرامی استفاده نمایید.

حالا چگونه درگاه پرداخت داشته باشیم؟

شما می‌توانید از درگاه پرداخت واسط اسفاده نمایید. این درگاه‌های پرداخت یک واسط میان شما و بانک است به همین دلیل مردم اطمینان بیشتری دارند زیرا اگر به هر دلیلی به کالای پرداخت شده خود نرسند از طریق این درگاه‌ها می‌توانند پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

این شرکت‌های پرداخت نیز به ازای هر تراکنش یک مبلغی به نام کارمزد کم می‌کنند که برای اطلاعات از این مبالغ می‌توانند به وبسایت رسمی آنها مراجعه نمایید.

این درگاه‌های پرداخت واسط به شرج زیر می‌باشند:

  1.  زرین پال
  2. Pay.ir
  3.  آیدی پی
  4. نکست پی
  5. بیت پی

چگونه درگاه پرداخت را در اختیار مشتریان قرار دهیم؟

تنها کافیست به مشتریانی که در دایرکت شما برای خرید مراجعه می‌کنند ، به جای ارسال شماره کارت لینک پرداختی درگاه را ارسال نمایید در این صورت می‌توانید فیش‌های واریزی را به خوبی کنترل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله معرفی درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی را مطالعه نمایید.

روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام برتر آموز

نمای پیج شما باید خوب باشد.

برای اعتماد سازی میان مردم نمای ظاهری پیج شما باید به بهترین شویه ممکن باشد. به صورتی که تنها با یک نگاه اول حس اعتماد در کاربر به وجود بیاید. پیج‌هایی که ظاهر بی اعتماد دارند متاسفانه خیلی دیر موفق به جذب فالوور می‌شوند.

حالا چگونه نمای ظاهری پیج را مورد اعتماد درست کنیم؟

حتما عکس پروفایل درستی را انتخاب نمایید ، اگر برند دارید تصویر برند و یا لوگو شما بسیار مناسب است.

آی دی با مفهومی را برای پیج انتخاب کنید. نام اکانت شما نباید بی معنی و یا سخت باشد بلکه کاربر باید بتواند آن را به خوبی در ذهن بسپارد.

حتما Bio مناسبی را درج نمایید. در قسمت ابتدایی نوع فعالیت خود را شرح دهید و اگر کسب و کار شما دارای وبسایت است حتما آن را در قسمت سایت درج نمایید. وجود وبسایت خود یک عمل موثر برای جلب اعتماد کاربران است.

به این دلیل که شبکه‌های اجتماعی یک ابزار رایگان در اختیار شما قرار گرفته است اما ساخت وبسایت مشمول هزینه خواهد بود که خوب روی اعتماد سازی تاثیر دارد.

حتما برای پیج خود هایلایت‌های زیبا با کاورهای مناسب طراحی کرده و موارد بسیار مهم را در هایلایت‌ها مانند تماس با ما ، نحوه ثبت سفارش ، رضایت مشتری ، نمای نزدیک محصولات و مانند این‌ها را قرار بدهید.

حتما لایو برگزار نمایید.

یکی از مواردی که روی اعتماد سازی کاربران موثر است این است که اطلاعات زیادی از کسب و کار شما داشته باشد و بتوانید این تعامل را به بیشترین میزان خود برسانید. قابلیت لایو اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت زنده با دنیال کننده‌های خود ارتباط برقرار کرده و به توضیح کسب و کارتان بپردازید.

حتی می‌توانید طبق برنامه ریزی‌هایی در یک تایم‌های مشخص لایو برگزار کرده و به پرسش‌های کاربران پاسخ دهید.

در برگزاری جلسات لایو سعی کنید که تا حد زیادی کسب و کار خود را به نمایش بگذارید تا کاربر هنگام خرید با اطمینان بیشتری این کار را انجام بدهد.

پشت صحنه کسب و کارتان را نمایش دهید.

معمولا تمامی افراد همواره به این موضوع علاقه دارند تا متوجه شوند در پشت پرده کسب و کارها چه می‌گذرد. اگر امکان این مورد را دارید لطفا پشت صحنخ کسب و کارتان را در اختیار کاربران بگذارید.

البته دقت نمایید که قبل از این کار باید بررسی نمایید تا تمامی کارکنان شما از مشخص شدن چهره و فعالیتشان رضایت داشته باشند.

از قسمت بسته بندی ، ارسال سفارشات ، سفارشات روزانه ، حال و هوای کارمندان شرکت می‌توانید محتوای پشت صحنه تهیه نمایید.

این کار بسیار روی اعتماد سازی کاربران موثر است زیرا باعث می‌شود تا افراد با دید بهتری از شما خرید انجام دهند.

عکس‌های واقعی درج نمایید.

یکی از روش‌هایی که بسیار زیاد روی اعتماد کاربران تاثیر گذار است استفاده از عکس‌های واقعی است.

استفاده از عکس‌های ژورنالی و عکس‌هایی موجود در نت معمولا برای کاربران جذاب نخواهد بود اینکه شما بتوانید خودتان عکاسی محصول داشته باشید قطعا نه تنها روی اعتماد بلکه حتی روی فروش بیشتر و گسترده‌تر شما تاثیر گذار است.

سعی کنید با تصویربرداری‌های زیبا این حس اعتماد را به مشتری خود هدیه بدهید.

نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید!

فکر نکنید که اشتراک گذاری نظرات مشتریان امری خودپسندانه است بلکه این کار بسیار روی اعتماد مشتریان تاثیر گذار است.

همه ما دوست داریم محصولاتی را استفاده نماییم که افرادی در گذشته آن را استفاده کرده و از آن راضی هستند بنابراین با اشتراک گذاشتن کامنت‌ها این حس را به مشتریان خود انتقال می‌دهید.

گاهی اوقات نظرات مثبت و منفی سایر مشتریان حتما رو یخرید مشتریان بالقوه تاثر گذار است تا خریدی بدون دردسر را تجربه کنند.

حتی پیشنهاد می‌شود که به نظرات منفی که محترمانه درج شده است احترام گذشته و به کاربران نمایش بدهید حتی این مورد هم روی اعتماد کاربران تاثیر گذار است.

سخن آخر:

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به طور کامل راجع به موضوع روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام صحبت کرده و نکات کاربردی زیادی را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

فراموش نکنید که مسئله اعتماد سازی مهمترین مسئله برای کسب و کار شما خواهد بود و تاثیر مستقیمی روی فروش شما دارد.

بنابراین سعی کنید تا با انجام روش‌های فوق به درست‌ترین حالت به اعتماد میان پیج و مشتریان خود کمک نمایید. در این راه صبر و حوصله کافی داشته و همچنین با دقت رفتار نمایید.

اگر تجربه ای در زمینه روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام دارید و یا مواردی اضافه‌تر از موارد توضیح داده شده بلد هستید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *