هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ برتر آموز

مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟

دسته بندی : اینستاگرام
1401/06/31

ادمین اینستاگرام امروزه یکی از شغل‌های پردرآمد و پر طرفدار می‌باشد که مانند هر شغلی با مزایا و معایبی روبرو است یکی از مواردی که قصد داریم امروزه به آن بپردازیم این است که چه مشکلات و معضلاتی برای عنوان شغلی ادمین اینستاگرام وجود دارد و افرادی که این عنوان را به عنوان شغل انتخاب می‌کنند با چه معضلی روبرو هستند. در واقع می‌خواهیم به پرسش مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ پاسخ بدهیم.

مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ موضوعی مهم و پربازدید که بحث امروز ما نیز است.

با اینترنتی شدن کسب و کارها خوب طبیعتا روند شغلی از به سمت اینترنتی پیش می‌رود و نقش ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی پر رنگ می‌شود.

شما در فروشگاه‌های حضوری نیازمند فروشنده برای ارتباط با مشتریان هستید خوب طبیعتا در مشاغل اینترنتی هم نیازمند یک پاسخگو و راهنما برای مشتریان خود هستید که با این تفاسیر نقش ادمین‌ها نسبت به قبل پر رنگ‌تر می‌شود.

شاید همیشه پیش خود فکر می‌کردید که ادمین‌ها شغلی راحت دارند و همواره در هر مکانی می‌توانند کسب درآمد کنند.

بله درست است شغل ادمین نیازمند حضور فیزیکی و مشخصی به تایم خاصی ندارد و در هر مکانی می‌توانید به کسب و کار بپردازید اما این شغل با مشکلاتی نیز روبرو است که در ادامه قرار است به طور کلی راجع به آن صحبت نماییم.

پس در ادامه همراه من و برتر آموز باشید تا به توضیح مقاله مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ پرداخته و نکات کاربردی را بیان نماییم.

اگر به شبکه اجتماعی اینستاگرام مسلط نیستید اما می‌خواهید ادمین این شبکه شوید پیشنهاد می‌شود حتما آموزش اینستاگرام را مطالعه کرده تا اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:

  • ادمین کیست؟
  • مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟
  • ادمین اینستاگرام به چه مهارت‌هایی برای شغل خود نیاز دارد؟

ادمین کیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران به وجود بیاید این است که ادمین کیست؟ ما به چه شخصی ادمین می‌گوییم؟ در واقع کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام یا هر شبکه مجازی را به عهده دارد ادمین گفته می‌شود. که این فرد بنابر شغلی که انتخاب کرده است مانند تمامی مشاغل یکسری از وظایف را به عهده دارد که باید آن را به نحو احسن انجام بدهد.

مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟

در این قسمت به این نکته می‌پردازیم که راجع به مشکلات ادمین‌های اینستاگرام صحبت کنیم و بیان نماییم که این افراد در حین حیطه کاری خود با چه مشکلاتی روبرو هستند. هر شغلی سختی‌های مخصوص به خود را دارد و طبیعتا ادمین‌های اینستاگرام از این موضوع مستثنی نیستند و باید سعی کنیند با چالش‌های شغل خود به خوبی رفتار و آنها را مدیریت نمایند.

افراد باید مهارت ادمین بودن را داشته باشند.

ادمین بودن شغلی پردرآمد است که افراد تصور می‌کنند با هر سطح اطلاعات و مهارتی می‌توانند به خوبی این شغل را اداره کنند.

اما در واقعیت امر این است که فرد باید بتواند به خوبی مهارت ادمین بودن را داشته باشد.

برای انتخاب این شغل نیاز به مهارت‌های عجیب و غریب ندارید بلکه با تمرین و تکرار می‌توانید به یکسری از این مهارت‌ها را دسترسی پیدا نمایید.

روش های ادمین اینستاگرام برتر آموز

 باید بر اپلیکیشن اینستاگرام مسلط باشید.

یکی از مهارت‌هایی که نیاز دارید و باید بتوانید به خوبی آن را فرا بگیرید این است که شما به عنوان ادمین یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام باید به خوبی کار کردن با این پلتفرم را بلد باشید.

برای مثال :

مانند این است که به عنوان منشی مشغول به فعالیت شوید.

اما کار با نرم افزار آفیس مانند اکسل و ورد مواردی است که شما به عنوان پیش فرض بلد هستید پس بنابراین یک ادمین اینستاگرام باید مهارت خوبی در رابط با کارکرد با این برنامه را داشته باشید.

حالا تا چه سطحی باید بر روی اینستاگرام مسلط باشیم؟

شما باید بتوانید با موارد زیر به خوبی آشنا باشید:

  1. نحوه درج پست و استوری و ریلز
  2. نحوه کپشن نویسی
  3. هشتگ گذاری
  4. پاسخ دهی به دایرکت‌ها
  5. تنظیمات اینستاگرام
  6. درج بیو
  7. پروفایل گذاری

تمامی این موارد را باید در طول روز به خوبی اداره نمایید. معمولا ادمین‌ها اطلاعات خود را دریاره کار با اینستاگرام همواره آپدین نگه می‌دارند تا بتوانند به موفقیت و کسب رتبه و جایگاه بهتر پیج خود کمک نمایند.

نحوه ارتباط با مشتری و مشتری مداری را باید بیاموزید.

یکی دیگر از وظایف ادمین‌های اینستاگرام این است که باید نحوه ارتباط با مشتری را به خوبی بیاموزند.

ادمین‌ها خط اول در برخورد با مشتری هستند پس باید رفتار با مشتری را به خوبی فرا بگیرند.

نحوه رفتار و ارتباط با مشتری‌ها بسیار مهم و موثر است و شما باید بتوانید با ترفندهای مشتری مداری این زنجیره حفظ مشتری را حفظ نمایید.

در فروش حضوری شما اگر از نحوه برخورد یک فروشنده راضی نباشید قطعا بار دیگر از آن فروشگاه خرید نمی‌کنید و در فروش آنلاین مشتری مداری هم کاملا وجود داشته و برقرار است و اگر ادمین‌ها به خوبی با مشتری مداری آشنایی نداشته باشند نمی‌توانند حتی به فروش کسب و کار کمک کنند.

حالا چگونه باید مشتری مدار باشیم؟

در پاسخ دهی به دایرکت و کامنت مشتریان باید نهایت ادب و احترام را رعایت نمایید.

سعی کنید در کمترین زمان ممکن به دایرکت و کامنت‌ها پاسخ بدهید ، سفارش مشتریان را سریع ثبت نمایید.

در رابط با سفارشات مشتری مسئولیت پذیر باشید و از مهم تر باید به انتقادات مشتریان رسیدگی نمایید. با انجام تمامی این موارد می‌توانید رضایت مشتری را به حداکثر میزان خود برسانید.

گاهی اوقات رسیدن به هدف مشتری مداری با شناخت نیازهای مشتری محقق می‌شود. این که شما نیاز مشتری را شناسایی کرده و آن را برطرف نمایید قطعا تعداد مشتریان راضی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر بخواهیم از لحاظ دنیای مارکتینگ به این نکته توجه نماییم با رضایت مشتری می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که مشتریان قدیمی خود را حفظ می‌کنید و آنقدر ارزش این حفظ مشتریان زیاد است که همواره دیجیتال مارکترها به دنبال آن هستند.

نداشتن زمان و مکان ثابت شغلی

خوب این مورد برای برخی از افراد به عنوان مزیت و برای برخی دیگر به عنوان معایب شغلی به شمار می‌رود که در این قسمت هر دو جنبه را بررسی خواهیم کرد.

برخی از افراد فکر می‌کنند که ادمین بودن اینستاگرام یک شغل راحت از لحاظ زمان و مکانی است اما این شغل هم دردسرهای خود را دارد.

شما زمانی که کارمند هستید یک تایم مشخصی از روز را در مکانی مشخص مشغول به فعالیت روزمره هستید.

اما ادمین اینستاگرام به دلیل شناور بودن تایم کاری باید برنامه ریزی خوبی را داشته باشند.

این افراد اکثرا در منزل حضور دارند و ممکن است با داشتن کارهای خانه نتوانند به شغل خود به خوبی رسیدگی کنند.

یک ادمین اینستاگرام باید برنامه ریزی خیلی قوی تری نسبت به کارمندان داشته باشند.

برای اینکه بازدهی شما بیشتر شده و روی تایم استراحت و زندگی شما تداخل نداشته باید باید بتوانید یک برنامه ریزی خوبی را ایجاد نمایید.

کمتر شغل ادمینی را پیدا می‌کنید که به صورت 24 ساعته باشد و معمولا یک تایم مشخص در روز دارند و شما باید بتوانید این تایم را تنظیم نمایید.

برای مثال یک تایم 10 ساعته شما پاسخگو در یک پیج اینستاگرام هستید و این کار را از 9 صبح 7 شب می‌توانید برنامه ریزی کرده و در این تایم تنها به شغل خود رسیدگی نمایید.

از لحاظ مکانی هم درست است که شما می‌توانید در بیرون و نقاط مختلف کار کنید ولی سعی کنید که یک مکان مشخص مثلا میزی در اتاق را انتخاب نمایید و زمانی که مشغول به فعالیت هستید به جای قرار گرفتن در آشپزخانه حتما پشت میز خود باشید.

باید سعی کنید همانند یک کارمند راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز کنید بنابراین مدیریت خواب را هم در تظر بگیرید.

از دید مثبت:

از دید مثبت این است که شما نیاز به حضور فیزیکی در مکان خاصی ندارید بنابراین می‌توانید با برنامه ریزی قوی در روزهای شلوغ بدون مرخصی به کار و برنامه زندگی خود رسیدگی نمایید. تایم کازی شما در برخی از کسب و کارها می‌تواند شناور باشد بنابراین می‌توانید در صورت بروز مشکل تایم خود را هدایت نمایید تا نیازی به مرخصی نباشد.

عدم شناخت کافی اطرافیان از شغل شما!

متاسفانه اکثر افراد شغل را شغل کارمندی و تایم ثابت از صبح تا بعد از ظهر می‌دانند و شغل‌های فریلنسری مانند ادمین اینستاگرام هنوز بین مردم جا نیفتاده است.

گرچه الان شناخت به این شغل خیلی بهتر از قبل شده است اما هنوز هم با مشکلات خود مواجه هستند.

برای مثال ممکن است برخی از افراد فکر کنند که شما همیشه در منزل و پای گوشی موبایل هستید.

بنابراین این را سردرگمی می‌دانند و نه کار و همین دید ممکن است به شما احساس ناخوشایندی بدهد.

بنابراین باید در این زمینه باید به صورت موفق عمل نمایید تا این ناخوشایندی‌ها به کار شما لطمه نزند.

باید بر تولید محتوا مسلط باشید!

برخی از افراد فکر می‌کنند که شغل ادمین بودن به تولید محتوا کردن نیازی ندارد و تنها پاسخدهی به مشتریان می‌باشد.

اما در واقعیت این گونه نیست و یک ادمین باید به خوبی بتواند استراتژی محتوا چه در استوری و چه در پست را داشته باشد.

شما نیاز نیست مانند یک کارشناس محتوا به خوبی روی تمامی محتواها نظردهی داشته باید اما باید بتوانید تا حد خوبی روی محتوا گذاری تسلط داشته باشید.

اگر کسب و کار فروشگاهی دارید بیشترین نوع محتوا گذاری شما مربوط به درج محصولات و کپشن نویسی و همچنین درج استوری محصولات خواهد بود که با آموزش‌های اولیه می‌توانید روی تمامی این مسائل مسلط بشوید.

خوب تولید محتوا در اینستاگرام وابسته به موضوع کسب و کار می‌تواند به صورت متنی ، ویدیویی ، صوتی و… باشد که باید با تمامی ابزارهای آن به خوبی آشنا باشید.

اگر کسب و کار شما نیاز به محتوای ویدیویی دارد قطعا برای ادیت فیلم‌ها به ابزارهای کاربردی نیاز دارید که من به شما مطالعه مقاله بهترین ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام را مطالعه نمایید.

عدم تمرکز روی شغل

به خاطر این که ادمین‌ها معمولا در خانه هستند و از آنجا به هدایت کار خود می‌پردازند ممکن است که گاهی اوقات با عدم تمرکز مواجه شوند.

ممکن است این عدم تمرکز به خاطر عوامل خارجی مانند تماس و سر زدن دوستان ، تلفن‌های مکرر به منزل و.. باشد.

رای اینکه بتوانید این حواس پرتی و عدم تمرکزها را کنترل نمایید باید بتوانید به خوبی شغل خود را مدیریت کنید.

چگونه این کار را انجام بدهیم؟

با قرار دادن یک تایم کاری مشخص از این کار حاس پرتی‌ها جلوگیری نمایید حتی می‌توانید تایم کاری خود را به دوستان اعلام کنید تا با شما کانند یک کارمند مشغول به کار برخورد شود.

مهارت های ادمین اینستاگرام برتر آموز

ادمین اینستاگرام به چه مهارت‌هایی برای شغل خود نیاز دارد؟

اگر تا به اینجای کار با وجود بررسی مشکلات هنوز هم علاقه دارید تا این شغل را انتخاب نمایید همراه ما باشید.

در ادامه می‌خواهیم بررسی نماییم که شما برای شغل خود به چه مهارت‌هایی نیاز دارید تا بتوانید شغل خود را به درستی انتخاب کرده و از آن درآمد خوبی را کسب نمایید.

شغل ادمین بودن می‌تواند برای شما درآمد خوبی را به همراه داشته باشد اگر شما بتوانید مهارت‌های خوبی را در این زمینه کسب نمایید حتما موفقیت‌های زیادی را به همراه خواهید داشت.

خلاقیت و نوآوری

یکی از مواردی که ادمین‌های هر کسب و کاری و هر شبکه اجتماعی باید داشته باشند همین خلاقیت و نوآوری است.

شما با این خلاقیت و نوآوری می‌توانید به تولید محتوا و پاسخ دهی به پرسش‌های مشتریان بپردازید. حتی در برخی از کسب و کارها وظیفه کمپین نویسی‌ها به عهده ادمین‌ها می‌باشد.

مهارت‌های نوشتاری

ادمین‌ها باید بتوانند کپشن‌های درست و مفیدی را بنویسند برای همین برای همین نوشتن کمپین‌ها باید مهارت نوشتاری خوبی داشته باشند.

شاید فکر کنید که در اینستاگرام اغلب مردم به محتوا یداخل تصویر توجه می‌کنند و کپشن را نمی‌خوانند اما هرگز این اشتباه را نکنید که شما با یک کپشن نویسی مناسب همراه با درج هشتگ‌ها به خوبی میتوانید مخاطبین زیادی را جذب نمایید.

توانایی برگزاری تبلیغات

در برخی از این کسب و کارها ادمین‌ها هستند که باید بتوانند استراتژی تبلیغات را برگزار نمایند بنابراین باید بتوانید این استراتژی‌ها را به خوبی انجام داده تا بتوانید برای کسب و کار خود تبلیغات خوبی را در نظر بگیرید.

اگر با تبلیغات اینستاگرامی آشنا نیستید حتما مقاله راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه نمایید. ما در این مقاله به خوبی راجع به نحوه تبلیغات و مدیریت بودجه صحبت کردیم که دانستن این موارد برای شما به عنوان یک ادمین مزایای مفیدی را به همراه خواهد داشت.

توانایی انجام کار تیمی

یک از مواردی که ادمین‌های ایسنتاگرام باید داشته باشند این است که توانایی انجام کار تیمی داشته باشند.

معمولا در کسب و کارهای بزرگ پشت فروش پلتفرم اینستاگرام حجم زیادی از افراد قرار دارند که شبانه روز در حال تلاش هستند تا به موفقیت و درآمد خوب برسند.

برای همین وظیفه شما به عنوان ادمین این است که بتوانید توانایی انجام کار تیمی را داشته باشید و بتوانید با دیگر افراد گروه به خوبی تعامل داشته باشید.

بنابراین این نکته را در نظر بگیرید که با انجام کار تیمی درست شما می‌توانید کسب و کار را به سمت موفقیت هدایت نمایید.

داشتن منبع مناسبی برای تولید محتوا

وظیفه اصلی هر ادمینی این است که بتواند تولید محتوا داشته باشد.

بنابراین شما باید بتوانید یک منبع مناسب برای تولید محتوا داشته و همواره محتواهای آماده برای درج را داشته باشید. محتواهای شما باید به صورت منظم دسته بندی شود و شما تنها با بررسی دسته بندی‌ها محتوای مناسب را پیدا کرده و درج نمایید.

باید سعی کنید محتواهایی را قرار دهید که قابلیت وایرال شدن را داشته باشد و شما از این طریق بتوانید جامعه هدف جدیدی را بدست آورید.

سخن آخر:

سعی کرده‌ایم به طور کامل راجع به موضوع مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ صحبت کرده و نکات کاربردی زیادی را برای شمل بیان نماییم.

اگر قصد دارید این شغل را برای خود انتخاب نمایید باید به صورت پیوسته اطلاعات خود را همواره درباره کسب و کار بالا برده و مهارت‌های لازم ادمین بودن را افزایش دهید. اگر تجربه‌ای در زمینه ادمین بودن دارید و یا اطلاعاتی راجع به مشکلات ادمین های اینستاگرام چیست؟ دارید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید و ممنون از توجه شما.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *