هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام برتر آموز

راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1401/05/15

اینستاگرام ، شبکه اجتماعی قدرتمند و مهمی که این روزها به بخش جدا نشدنی از زندگی و روزمره مردم تبدیل شده است. تمامی دیجیتال مارکتر‌ها همیشه به دنبال این هستند تا بتوانند استراتژی فروش خوب و پر‌بازدهی را برای کسب و کار خود طراحی کنند. تا گذشته بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به اندازه امروزه مهم و پرقدرت نبوده است و تمامی تمرکز فروش روی سایت‌های شخصی بوده است اما الان شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های قوی و پر قدرت برای فروش و جذب مشتری تبدیل شده است به طوریکه به کسب و کارهای بزرگ و کوچک توصیه می‌شود در کنار گسترش وب سایت که امری مهم و جدا نشدنی از کار شما است حتما روی اینستاگرام تمرکز کنند و برای رشد و توسعه آن استراتژی داشته باشند. یکی ار روش‌هایی که با برنامه ریزی در آن می‌توان بازدهی خوبی از اینستاگرام گرفت ، تبلیغات نام دارد. در این سری از مقالات برتر آموز قصد داریم تا به صورت مفصل راجب به راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام صحبت کنیم پس همراه من و برتر آموز باشید و ما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در همین ابتدای راه بهتر است تا اگر دانش کافی در این زمینه ندارید آموزش اینستاگرام فوق حرفه ای محسن حبیبی راد را با دقت مطالعه نمایید.

آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:

  • راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام
  • انواع تبلیغات در اینستاگرام
  • روش‌های تبلیغات در اینستاگرام
  • هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام
  • چگونه در اینستاگرام استراتژی تبلیغات طراحی کنیم؟
  • راهنمای کامل پیدا کردن پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام
  • بعد از تبلیغات چه کاری انجام بدهیم؟

راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام

قطعا بارها اینفلوئنسرها و پیج‌های ایرانی و یا خارجی زیادی را دیده‌اید که با فالورهای میلیونی درآمدهای بسیار خوبی هم دارند. اگر کمی بخواهیم به ساز و کار این افراد دقیق بشویم ، متوجه می‌شویم که این افراد هم با استفاده از تبلیغات اینستاگرامی توانسته اند تا این میزان فالوور جذب کنند پس یعنی تبلیغات یک میان بر برای جذب کاربر و جامعه هدف می‌باشد که اگر به صورت اصولی انجام شود ، نتیجه فوق العاده ای را برای شما خواهد داشت.

شما قبل از این که بخواهید در فضای اینستاگرام برای خود تبلیغ بگیرید باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بیشترین جذب را داشته باشید. هیچ کاربری جذب پیج خالی ، بی‌محتوا ، بدون توضیحات و…. نمی‌شود. یعنی اگر شما حتی میلیونی هم خرج کنید ولی نتوانید ظاهر آراسته‌ای برای پیج خود ایجاد کنید قطعا به نتیجه نخواهید رسید. خوب در ادامه قبل از این که مبحث تبلیغات را بررسی نماییم به شما تعدادی راهکار گفته می‌شود که حتما باید در پیج های خود رعایت نمایید.

  • برای پروفایل خود عکس مناسبی قرار دهید.
  • بیو جذابی بنویسید و توجه داشته باشید که زیاده گویی ممنوع!
  • اگر وبسایت دارید حتما در بیو قرار دهید.
  • ظاهر پیج و عکس ها باید آراسته و منظم باشد.
  • حتما موضوع کاری خود را مشخص نمایید تا کاربر به محض مشاهده پیج متوجه حیطه فعالیت شما بشود.
  • و ……..

انواع تبلیغات در اینستاگرام

خوب حالا به موضوع هیجان انگیز انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام رسیدیم. در حالت کلی ما می‌توانیم از طریق چند روش برای خود در اینستاگرام تبلیغ داشته باشیم.

1. تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها و استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی از روش‌های پربازده این روزها که میان کاربران شبکه‌های اجتماعی هم محبوبیت خود را حفظ کرده است ، تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ نام دارد. (Influencer marketing) اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از شیوه‌ها روش‌های بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که شما به افرادی که در حوزه و حیطه کاری‌های مختلف شناخته شده و مطرح هستند یعنی به عبارتی دنبال کننده‌های زیادی دارند مبلغی را به عنوان حق تبلیغ پراخت می‌کنید تا این افراد محصول یا خدمات شما را به شیوه‌های که می‌شناسند ومی‌دانند که برای فالورها جذاب است تبلیغ کرده و به مردم معرفی نمایند. اگر این روش به درستی انجام شود قطعا بازخورد خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت مهم ترین نکته در درست انجام شدن این تبلیغ این است که محصول ، خدمات و… شما مطابق با نظر و سلیقه فالوورهای پیج مورد نظر باشد. برای مثل در پیج های بیوتی بلاگرها شاید تبلیغ آشپزی به خوبی نتیجه بخش نباشد.

2. تبلیغات در پیج‌های عمومی ولی پربازده در اینستاگرام

پیج‌های خبری ، پیج‌های جوک و طنز ، فن پیج‌ها و…. همگی در دسته پیج‌های عمومی قرار می‌گیرند که بازدهی بالایی در تبلیغات دارند. این پیج‌ها معمولا با دنبال کننده‌های بالا بیشترین میزان اثر بخشی را برای شما به همراه دارند. مزیت تبلیغات توسط پیج‌های عمومی به نسبت اینفلوئنسرها این است که شما می‌توانید با قیمت خیلی مناسبتری در فضای شبکه‌های اجتماعی تبلیغات داشته باشید.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام برتر آموز

آموزش تبلیغات در اینستاگرام برتر آموز

3. تبلیغات از طریق سرویس Instagram Ads

یکی از مواردی که خود پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغات کاربران خود در نظر گرفته است ، استفاده از سرویس Instagram Ads می‌باشد. متاسفانه این سرویس داخل ایران به خوبی کار نمی‌کند و روش خوبی برای تبلیغات به شمار نمی‌رود. پرداخت تمامی هزینه‌های این تبلیغات به دلار است که خوب مسلما پرداخت آن از طریق ایران با کمی مشکل روبرو است. بنابراین این نوع سرویس متاسفانه در ایران پاسخگو نیست. پیشنهاد می‌شود محتوای آموزشی آموزش زبان انگلیسی را مطالعه نمایید.

4. تبلیغات از طریق سلبریتی‌ها

بازیگران ، ورزشکاران ، مجری‌ها ، خواننده‌ها ، کارگردان‌ها ، نویسنده‌ها و….. همگی افرادی هستند که مردم آن ها را جدا از شبکه‌های اجتماعی با توجه به ماهیت شغل آنها می‌شناسند و محبوبیت خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دست نیاورده‌اند. تبلیغات از طریق سلبریتی‌ها هم یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد که علاوه بر بازدهی بالایی که دارد تبلیغات کردن سخت‌تر و پر هزینه‌تر می‌باشد بنابراین هر پیجی شانس تبلیغات توسط سلبریتی‌ها را نخواهد داشت.

پیشنهاد می‌شود مقاله ربات تبلیغات اینستاگرام را مطالعه نمایید.

روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

در ادامه راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام میخواهیم به روش‌های در دسترس درباره‌ی تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم.

1.تبلیغات با استفاده از بنر

این روش یکی از رایجترین و ملموس ترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد که در این روش شما با استفاده از یک بنر که توضیح دهنده پیج شما می‌باشد قصد دارید تا کاربران جدیدی را به سمت سایت خود هدایت نمایید. این روش معمولا هزینه‌های کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات دارد و کسب و کارهای نوپا و بیزینس‌های کوچک معمولا طرفدار این مدل هستند. شما یک بنر خوب با توضیحات کافی را در اختیار شخص تبلیغ کننده می‌گذارید و از او میخواهید که پیج شما را تگ کند. بسته به مبلغی که پرداخت کردید این بنر پست و یا استوری می‌شود.

2. تبلیغات ویدیویی

تبیلغات ویدیویی نسبت به تبلیغات بنری روشی جدیدتر و پربازده‌تر می‌باشد. بدین صورت که شما یک ویدیو کوتاه طراحی کرده و از شخص تبلیغ کننده میخواهید آن را باز نشر کند. البته حالت دیگر و جدید تری هم وجود دارد و آن این است که شما در همکاری با یک اینفلوئنسر از او میخواهید که درباره‌ی محصول شما تبلیغ و کاربران را قانع کند تا به صفحه شما سر بزنند. این روش بازدهی بالایی دارد و معمولا ار تبلیغات با استفاده از بنر موثرتر است.

هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام

خوب رسیدیم به مهمترین بخش راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام. معمولا هزینه‌های تبلیغات جزو پر تکرارترین سوالات هر کسب و کاری می‌باشد که خوب مسلما این امر طبیعی است. زیرا با افزایش تعرفه تبلیغات کسب و کارها باید بدانند که چه بودجه‌ای به این کار را اختصاص دهند. مانند تمامی موارد که در طول سال افزایش قیمت داشته ، تعرفه تبلیغات اینستاگرامی نیز افزایش پیدا کرده است. هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد.

تعرفه تبلیغات پست ، استوری ، استوری ویدیویی با صحبت بلاگر ، استوری با معرفی محصول و…. همگی متفاوت هستند. حتی در برخی از پیج‌ها شاهد این بودیم که تعرفه تبلیغات صبح و یا شب آن‌ها متفاوت بوده است. هیچ تعرفه واحدی برای هزینه‌های تبلیغات اینستاگرامی وجود ندارد برای همین نمی‌توان عدد دقیقی را بیان کرد. بهترین کار این است که در ابتدا پیج‌های منتخب با پیج خود را پیدا کرده و سپس از آن‌ها تعرفه تبلیغات بگیرید. بدین صورت می‌توانید بودجه خود را برنامه ریزی کرده و تبلیغات پر بازدهی را داشته باشید.

پیشنهاد می‌شود مقاله آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی را مطالعه نمایید.

چگونه در اینستاگرام استراتژی تبلیغات طراحی کنیم؟

خوب پس از بررسی موارد بالا میخواهیم برای کسب و کار خود یک استراتژی تبلیغات داشته باشیم باید بدانیم که چگونه برای پیج خود تبلیغ نویسی داشته باشیم تا بیشترین بازدهی را نسبت به بودجه پرداخت شده دریافت نماییم.

تبلیغات جامع در اینستاگرام برتر آموز

تبلیغات جامع در اینستاگرام برتر آموز

هدفتان را از تبلیغات در اینستاگرام مشخص کنید!

بله تیتر را درست خوانده اید! شما باید هدف مشخصی را از تبلیغات خود داشته باشید و در راستای آن تلاش کنید. تبلیغات بی‌هدف تنها انرژی و بودجه شما را می‌گیرد و هیچ صرفه‌ای برای شما نخواهد داشت. اگر شما بی‌هدف باشید کاربران و جامعه هدف هم در این بی‌هدفی سردرگم می‌شوند اما اگر شما دید بازی از تبلیغات خود داشته باشید کاربران را نیز به این سمت هدایت می‌کنید. این هدف وابسته به نوع کسب و کارتان می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال عده‌ای از کسب و کار‌ها به دنبال فروش محصولات هستند ، برخی دیگر فقط جذب فالوور در اولویت آن ها است. شرکت‌های نوپا بیشتر قصد دارند برند سازی داشته باشند و….. ما تنها سه هدف از صدها هدفی که قرار است شما داشته باشیم بیان کردیم. پس هدف گذاری را فراموش نکنید!

پیشنهاد می‌شود مقاله معرفی درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینستاگرامی را مطالعه نمایید.

تعیین بودجه برای تبلیغات

می‌دانیم که شما برای تبلیغات باید هزینه پرداخت کنید و باید بدانید که این هزینه ها به چه صورتی است و شما باید چه بودجه‌ای را برای کار اختصاص دهید. بهتر است در همین ابتدای مسیر با توجه به نرخ و تعرفه‌هایی که از پیج‌های مختلف گرفتید یک بودجه را کنار بگذارید تا در اواسط مسیر تبلیغات شما به علت نداشتن بودجه کافی عقب نیفتد.

داشتن استراتژی زمان بندی برای تبلیغات

نکته بعدی این است که شما برای تبلیغات خود باید زمان بندی مشخصی داشته باشید. می دانیم استراتژی زمانی بازدهی دارد که روی اصول و نظم انجام شود. بنابراین حتما استراتژی زمان بندی خوبی داشته باشید و از قبل با تمامی پیج‌های مربوط صحبت کرده و تبلیغات خود را رزرو نمایید.

پیدا کردن پیج‌ مناسب برای تبلیغات!

در مراحل بعدی باید بتوانید پیج مناسب برای تبلیغات خود انتخاب نمایید. این پیج‌ها باید از نظر محتوایی به محتوای شما نزدیک باشند و همچنین نرخ تعامل بالایی داشته باشند. حالا در ادامه مراحل بررسی پیج خوب برای تبلیغات را به تفکیک بیان خواهیم کرد.

محتوای تبلیغاتی خود را آماده نمایید!

خوب شما برای تبلیغات نیاز به محتوا دارید ، باید بتوانید یک محتوای کاربر پسند با بازدهی بالا طراحی نمایید. این محتوا می تواند به صورت بنر و یا یک تیزر کوتاه باشد. به هر حال فرقی ندارد چه بنری را انتخاب می‌کنید مهم این است که بتوانید محتوایی را تولید کنید تا بازدهی بالایی داشته باشد. به این نکته توجه نمایید که اگر در تولید محتوا ضعیف عمل کنید قطعا تمامی زحمات مرحله بالاتر شما بی‌نتیجه خواهد بود و بازدهی مطلوبی را نمی‌گیرید. برای این کار حتما با یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی صحبت کنید و از تجربیات وی در این زمینه استفاده نمایید.

گاهی اوقات شما محتوای تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب می‌کنید اما نمی‌توانید آن را در فضای اینستاگرام پیاده سازی نمایید و عملا تبلیغات شما با شکست مواجه می‌شود.

حالا این موضوع یعنی چی؟

شما یک محتوای مناسب و کاربرپسند انتخاب کرده‌اید این محتوا باید در قالب ویدیو و یا بنر قرار گرفته تا در معرض نمایش قرار بگیرد. خوب در این مرحله باید ابزارهای خوب برای طراحی را انتخاب کرده و کار کردن با آن را آموزش ببینید.

در مقاله بهترین ابزارهای ساخت کلیپ اینستاگرام سعی کرده‌ایم به طور کامل راجع به نهیه بنر به صورت ویدیو و عکس ابزارهای خوبی را به شما معرفی نماییم.

توصیه می‌شود که حتما یک یا دو تا از ابزارهای معرفی شده را انتخاب کرده و کار کردن با آن‌ها را یاد بگیرید تا در این زمینه به خوبی مسلط بشوید.

مردم را تشویق به تعامل کنید.

بنر و استراتژی تبلیغاتی شما باید به گونه‌ای طراحی شود که در آن کاربران و جامعه هدف به تعامل با شما تشویق بشوند. از روش‌های موفق برای این تعامل می‌توانید استفاده کنید. آموزش رایگان ، خرید با تخفیف ، آموزش درآمدزا ، خرید با جایزه و… همگی مواردی است که اگر به درستی رعایت نمایید می‌توانید تعامل خوبی را دریافت نمایید.

راهنمای کامل پیدا کردن پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام

خوب تا اینجای مسیر به خوبی در مورد راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام صحبت کردیم و حالا به بخش مهم یعنی بررس و تشخیص پیج خوب از بعد برای تبلیغات می‌پردازیم که حتما باید این موارد را در نظر بگیرید.

پیج هم موضوع را پیدا کنید!

یکی از دلایلی که تبلیغات اکثر کسب و کار ها با شکست روبرو می‌‎شود این است که اکثرا تبلیغات خود را به پیج‌هایی می‌دهند که از نظر محتوا اصلا شبیه نیستند و برای فالوورها جذاب نیست. برای مثال شما یک پیج مشاور کنکور و پکیج‌های درسی هستید و به همین منظور باید پیج‌هایی را انتخاب کنید تا از نظر محتوایی نزدیک شما باشد زیرا شما قرار است مخاطبین آن پیج مورد نظر را به صفحه خود دعوت نمایید. برای مثال پیج یک بیوتی بلاگر مسلما بازدهی دلخواه را برای شما به همراه نخواهد داشت. پس حتما سعی کنید بلاگرها و پیج‌های معمولی مرتبط را پیدا نمایید تا بیشترین بازدهی را از بودجه خود دریافت نمایید.

تعداد تبلیغات منتشر شده!

سعی کنید پیج شخص مورد نظر را از لحاظ تبلیغات هم بررسی نمایید. معمولا پیج‌هایی که دائما در حال تبلیغ محصول هستند و روزانه تعداد زیادی تبلیغ دارند برای کاربر جذاب نیستند و بازدهی بالایی هم ندارند و بر عکس برخی از پیج ها هستند که تبلیغات در آن‌ها به ندرت انجام می‌شود که معمولا این پیج‌ها هم برای تبلیغات بازدهی بالایی را ندارند.

تبلیغات اینستاگرامی برتر آموز

تبلیغات اینستاگرامی برتر آموز

نرخ تعامل پیج را بررسی نمایید!

هیچ موقع برای تبلیغ دادن گول فالورهای یک پیج را نخورید که متاسفانه در برخی از پیج‌ها به وفور با فالوورهای فیک روبرو هستیم. برای تشخیص این مورد می‌توانید تعداد لایک ، تعداد کامنت ، تعداد بازدید ویدیوها در پیج را مشاهده نمایید و نسبت آن را با فالورها بررسی کرده تا بتوانید از صحت سالم بودن فالوورهای یک پیج اطمینان داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که پس از تبلیغات کار شما پایان نیافته است و تازه شما ابتدای مسیر هستید. شما یکسری مخاطب جذب کرده‌اید که باید به قول خود وفادار باشید و با تولید محتوای حرفه‌ای این کاربران را نزد خود نگه دارید. تمامی این فالوررها برای شما ارزشمند هستند زیرا بابت بدست آوردن آنها هزینه کرده‌اید پس باید بتوانید این افراد را حفظ و به مشتری بالفعل خود تبدیل کنید و در نهایت این افراد را تا انتهای قیف فروش پیش ببرید. اگر آشنایی با قیف فروش ندارید در ادامه به خلاصه ای از مفهوم آن می‌پردازیم که باید حتما برای یافتن مشتری‌های وفادار یک قیف فروش سالمی را برای خود ایجاد نمایید.

مرحله اول قیف فروش آگاهی از برند نام دارد. شما باید با بازاریابی محتوا ، به جامعه هدف مرتبط با کسب و کار برند خود را معرفی کنید. مرحله اول قیف مرحله ریزش شماست در این قسمت شما شاهد ریزش زیادی خواهید بود. پس جای نگرانی نیست ، مرحله بعدی جذب مخاطب نام دارد. افرادی که در این مرحله کنار شما هستند اگر روش‌های اصولی بازاریابی داشته باشید می‌توانید همگی را به مشتری بالفعل تبدیل کنید. اگر این افراد از شما خرید انجام دهند وارد مرحله جذب مشتری می‌شود. مرحله بعدی ریتنشن مارکتینگ است یعنی کاربر در یک فاصله زمانی دوباره از شما خرید انجام دهد. مرحله بعدی وفاداری گفته می‌شود. در این قسمت مشتری کسب و کار شما را درک کرده و شما را به عنوان یک برندی که برایش مفید هستید در نظر دارد.

بعد از تبلیغات چه کاری انجام بدهیم؟

به مهم‌ترین قسمت راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام رسیدیم. یکی از مواردی که اکثر افراد از ناکافی بودن تبلیغات خود شکایت دارند این است که فرآیند تبلیغات خود را به سرانجام نمی‌رسانند و در آخرین و مهم‌ترین لحظه آن را رها می‌کنند.

شما زمانی‌که آنالیز درستی روی فرآیند تبلیغات خود نداشته‌اید نمی‌توانید میزان موفقیت و شکست آن را بررسی نمایید.

حالا این آنالیز یعنی چی؟

فرض کنید شما با یک میکرو اینفلوئنسر در ابتدای راه یک تبلیغات انجام می‌دهید اما بازخورد خوبی را دریافت نمی‌کتید. خوب در این مرحله باید علت این عدم نتیجه را بررسی نمایید و این درست کاری است که بعد از تبلیغات یک کارشناس شبکه اجتماعی انجام می‌دهد.

این عدم شکست از دو جنبه قابل بررسی است.

مرحله اول این که پیج میکرو اینفلوئنسر بازخورد خوبی نداشته است که این عدم بازخورد خودش دنیای بزرگی دارد. می‌تواند به عدم ارتباط موضوع پیج شما با میکرو اینفلوئنسر ، عدم فالوور واقعی بودن پیج ، گذاشتن تبلیغات در تایم نامناسب و…. مربوط باشد.

مرحله دوم این است که بنر تبلیغاتی شما اصلا برا یتبلیغات جذاب نبوده و کاربران زیادی جذب بنر شما نشدند. حتی ممکن است بنر شما مناسب بوده ولی چیدمان ظاهری پیج شما اصلا متناسب با جامعه هدف رفتار نشده است.

موارد بالا را باید در زمانی انجام دهید که بازخورد خوبی دریافت نکرده‌اید اما برخی از افراد هستند که از تبلیغات خود بازخورد خوبی را دریافت می‌کنند آیا فکر می‌کنید که این افراد هم نیازمند بررسی هستند؟

بله ماموریت این افراد با جدیت بیشتری باید دنبال شود. زیرا پیج شما جامعه هدف جدیدی را جذب کرده که این جامعه هدف قابلیت حرکت در قیف فروش را دارند و می‌توانند به مشتری بالفعل تبدیل شوند. بنابراین باید به خوبی روی تولید محتوا تمرکز کنید و وعده‌های خود را به این افراد عملی کنید. اگر روی تولید محتوا تمرکز ندارید پیشنهاد می‌شود حتما آموزش تولید محتوا برتر آموز را مطالعه نمایید.

برای این‌ که این مخاطبین را به مشتری خود تبدیل نمایید و به عبارتی از طریق آن‌ها کسب درآمد داشته باشید نیازمند این هستید که اعتماد آن‌ها را بدست بیاورید. پس با یک برنامه ریزی درست و اصولی باید در جهت روش‌های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام قدم بردارید. به خاطر داشته باشید که اعتماد کاربران مهم‌ترین قدم برای شما در کسب و کار مجازی خواهد بود.

سخن آخر :

سعی کرده‌ایم به طور کامل و مفصل راجب به راهنمای کامل تبلیغ در اینستاگرام صحبت کنیم. حتما توصیه می‌شود برای رشد کسب و کار خود از تبلیغات اینستاگرامی استفاده نمایید ولی دقت داشته باشید که تبلیغات هدفمندی را تجربه نمایید و حتما بازخورد هر تبلیغ را یادداشت نمایید تا در انتها بتوانید نتیجه بهتری را کسب نمایید. اگر در زمینه تبلیغات در اینستاگرام تجربه ای دارید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما به برتر آموز.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *