اندازهگیری اثربخشی کمپین تبلیغاتی به شما کمک میکند بفهمید که آیا مخاطب شما پیام درستی را دریافت میکند یا خیر، و آیا بهترین بازده را از سرمایهگذاریهای تبلیغاتی خود دریافت میکنید. همچنین به شما امکان می دهد نقاط قوت و ضعف کمپین های تبلیغاتی مختلف را اندازه گیری کنید تا بتوانید از موثرتر بودن کمپین های آینده خود اطمینان حاصل کنید.
بهعلاوه، اندازهگیری اثربخشی کمپین به شرکتها کمک میکند تا از هدر دادن پول در تبلیغات بیاثر جلوگیری کنند، زیرا کمپینهای تبلیغاتی به سرمایهگذاری های زیادی نیاز دارند.
همانطور که در بالا ذکر شد، یک نام تجاری دارایی نامشهودی است که به افراد کمک می کند یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه زمانی صادق است که شرکتها باید خود را از سایرینی که محصولات مشابهی را در بازار ارائه میکنند، از جمله برندهای عمومی، متمایز کنند .
مردم اغلب لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با برندهایشان اشتباه می گیرند. در حالی که این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، آنها متمایز هستند. اولی ابزارهای بازاریابی هستند که شرکت ها اغلب برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات خود از آنها استفاده می کنند. 2 وقتی این ابزارها با هم استفاده می شوند، یک هویت برند ایجاد می کنند . بازاریابی موفق می تواند به حفظ جلوه و مرکز برند یک شرکت در ذهن مردم کمک کند. این می تواند تفاوت بین فردی را که نام تجاری شما را نسبت به رقیب شما انتخاب می کند، نشان دهد. 3
برند یکی از با ارزش ترین و مهم ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع، بسیاری از شرکتها اغلب با نام تجاری خود شناخته میشوند، به این معنی که آنها اغلب جدایی ناپذیر هستند، و یکی میشوند. کوکاکولا یک مثال عالی است که در آن نوشابهای محبوب مترادف با خود شرکت شد. این بدان معنی است که ارزش پولی فوق العاده ای دارد که هم بر قیمت نهایی و هم برای شرکت های دولتی بر ارزش سهامداران تأثیر می گذارد.
به همین دلیل است که برای شرکت ها مهم است که از برندهای خود از نقطه نظر قانونی محافظت کنند. علائم تجاری، مالکیت انحصاری بر یک نام تجاری و/یا محصول، همراه با هر ابزار بازاریابی مرتبط را مشخص می کند. ثبت علائم تجاری مانع از استفاده دیگران از محصولات یا خدمات شما بدون کسب اجازه می شود.
بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را میزند". فردیش نیچه
نظرات کاربران