اگر بخواهیم سوخت هرکسب و کاری را بررسی کنیم، قطعا سوخت هر کسب و کاری جریانهای درآمدی آن کسب و کار است. در نتیجه جریانهای درآمدی بواسطه فروش ایجاد میشود. از این رو زمانی که فروش ما به صورت آنلاین است ما باید مهارتهای فروش آنلاین خود را بهبود و گسترش بدهیم. شما اگر نتوانید فروش آنلاین خود را قوی و به روز نگه دارید، در مدت زمان بسیار کوتاه رقبا شما سهم بازار شما را از شما خواهند گرفت و فروش شما کاهش پیدا خواهد کرد. از این رو سرمایه گذاری روی آموزش مهارتهای فروش آنلاین یکی از مهمترین نیازهای هر کسب و کاری است.
شما برای افزایش فروش آنلاین خود هم نیاز به مهارتهای فروش آنلاین دارید و هم نیاز به ابزار حرفهای و به روز فروش آنلاین دارید. به عنوان مثال هر کسی که میخواهد فروش آنلاین خود را راه اندازی کند در ابتدا یک سایت طراحی و راه اندازی میکند و منتظر افزایش فروش خود است. در صورتی که اساس کار فروش آنلاین این گونه نیست. به عنوان مثال زمانی که یک سایت راه اندازی کردید مهم ترین رکن کار شما تازه شروع شده است و شما باید بوسیله ابزار و مهارتهای لازم در سئو رتبه خود را در بین رقبا بهبود ببخشید و سایت خود را به نتایج برتر انتقال دهید. دقت کردید شما برای رشد فروش آنلاین نیاز به استراتژی و ابزار به صورت مکمل دارید.
مجموعه آموزشی برترآموز برای شما یک دوره فوق العاده پیشرفته و حرفهای « آموزش سئو » توسط استاد حبیبی که یکی از متخصصین به نام این حوزه میباشد را طراحی و تدوین نموده است. شما بواسطه این ابزار کاربردی میتوانید علاوه بر بهبود فروش خود برندینگ خود را نیز که یکی از ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ میباشد، بهبود بخشید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید، تا شما را با مهم ترین مهارتهای فروش آنلاین آشنا کنیم.
اولین و مهمترین مهارت فروش آنلاین در وحله اول شناسایی مخاطبین کسب و کار شما است. شما باید مشتریهای خود را بهتر از خود او بشناسید، شما باید نیازهای مشتری را به خوبی درک کنید، شما باید دردهای خرید مشتری را تشخیص دهید(در روانشناسی فروش هزینه کردن نوعی درد ناخودآگاه برای مشتری میباشد)، شما باید چالشهای خرید مشتری را برطرف کنید، شما باید حضور خود را به مشتری اعلام کنید، شما باید با توجه به شناخت مشتری به او دلیلی برای خرید از خودتان دهید، شما باید… .
در هر کسب و کاری این شناخت ممکن است از مسیرهای متفاوتی بدست آید به عنوان مثال اگر شما در زمینه زیبایی فعالیت میکنید برای شناسایی مخاطب خود باید به سراغ مراکز زیبایی بروید و با طرح پرسشنامههایی و جوایزی سعی کنید که مخاطب خود را از جنبههای متفاوت بررسی کنید. اولین گام و مهمترین گام در فروش آنلاین شناسایی مخاطب و دسته بندی بر اساس استراتژیهای موجود در کسب و کار شما میباشد.
همان طور که میدانید هیچ کسب و کاری نمیتواند به صورت صد در صد تمام مشتریان بازار را در دایره مشتریان وفادار خود نگه دارد. در نتیجه شما باید با الویت بندی به مشتریان خاص و مناسب کسب و کار خود دست پیدا کنید و برای آنها محتوای جذاب تولید کنید و با این کار آنها را به سمت بیزینس خود هدایت کنید. به عنوان مثال برند تلفن همراه Verto مخاطبین خود را از بین ثروتمندان و افراد خاص انتخاب میکند و برای آنها محصول خود را پرزنت و تولید میکند به نوعی محصول خود را نماد ثروت و قدرت اقتصادی معرفی کرده است. در حالی که برند اپل تلفنهای همراه خود را به صورت عمومی تر برای طبقه میانی تولید میکند و فروش بیشتری نیز از این راه دارد.( برند اپل در ایران به سبب تحریم و ارزش دلاری آن یک برند لوکس محسوب میشود، در صورتی که در دیگر کشورهای پیشرفته یک برند محبوب محسوب میشود تا برندی لوکس)
شما برای این که بتوانید مخاطب هدف خود را بهتر و کامل تر بشناسید و همچنین برای آن برنامه ریزی موثری داشته باشید به شما توصیه میکنم به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کرده و در آن بخش از مقاله « بازار هدف (Target Marketing ) چیست؟ » به صورت جامع و کاربردی استفاده کنید. به یاد داشته باشید شما بدون شناخت مخاطب هدف خود نمیتوانید از مهارتهای فروش آنلاین خود به درستی استفاده کنید.
اگر شما به دنبال رشد مهارتهای فروش آنلاین خود هستید باید بتوانید مشتری خود را از تمامی بازارها انتخاب کنید و با برگذاری کمپینهای تبلیغاتی به صورت همزمان خود را مشتری خود به بهترین نحو ممکن معرفی کنید. شما برای این که بتوانید محصولات خود را از طریق مسیر آنلاین به فروش برسانید، لازم است که مشتری شما را بشناسد و در مراحل بعدی اعتماد سازی کنید و استراتژیهای فروش خود را پیدا کنید. زمانی که شما از کمپینهای تبلیغاتی همه جانبه و موثر استفاده میکنید، این کار باعث میشود در مدت زمان کوتاه همه به نوعی راجب شما صحبت کنند و این موضوع میتواند به سبب موجی که ایجاد میکند برای شما یک فروش عالی رقم بزند، البته مهمترین مهارت شما در این بخش این است که بتوانید نتایج کمپین تبلیغاتی خود را در سریعترین زمان ممکن آنالیز کنید و بازخوردهای دریافتی از سمت مخاطب خود را در کسب و کار استفاده کنید.
اگر شما در مورد برگذاری کمپینهای تبلیغاتی اطلاعاتی ندارید به شما توصیه میکنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و از مقاله « 8 نمونه از بهترین کمپینهای تبلیغاتی موفق در دنیا » استفاده کنید. شما با این کار هم با استراتژیهای موفق در این حوزه آشنا میشوید و هم از طرفی میتوانید دانش خود را در این زمینه کامل کنید. مهارت برگذاری کمپین تبلیغاتی با هزینه کم و بازخورد مناسب یکی از مهمترین مهارتهای آنلاین فروش است که هر استراتژیست دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشد و برای رشد و ارتقاء آن سرمایه گذاری کند. شما نیز در کسب و کار چه کوچک و چه متوسط برای رشد سریع دایره مخاطبین خود و افزایش سهم بازار خود به این مهارت فروش آنلاین نیاز خواهید داشت.
اگر شما قصد دارید که مهارتهای فروش آنلاین خود را افزایش دهید، باید یاد بگیرید که خود را جای مشتری بگذارید و از دیدگاه او به خرید کردن نگاه کنید. زمانی که شما محصولی را به صورت حضوری خرید میکنید معمولا با تخفیف گرفتن و یا اشتانتیون گرفتن سعی در جذاب کردن خرید برای خود میکنید. اما در فروش آنلاین معمولا پروسه خرید، پروسهای خودکار است و امکان تغییر در برخی قیمت و یا گاها شرایط وجود ندارد، از این رو چگونه میتوان خرید آنلاین را با کیفیت تر و جذاب تر کرد؟
یکی از بهترین راههایی که شما میتوانید حسن خود را به مشتری نشان دهید و برای او یک یک خاطر خوب بسازید این است که برای او یک هدیه به رسم یادبود و تشکر از خرید او قرار دهید البته این موضوع باید بدون هماهنگی و یا اطلاع رسانی باشد. شما با این کار مشتری خود را سوپرایز کردهاید و او تمام تلاش خود را میکند به نوعی برای شما جبران کند. ممکن است با خود بگویید که به جای هدیه به او بن تخفیف خرید از سایت میدهیم، عضویت رایگان خبرنامه میدهیم و… ممکن است این موارد برای مشتری خوشایند باشد، اما هیچ یک از این موارد نمیتواند جای یک هدیه فیزیکی پیش بینی نشده را بگیرد، سعی کنید اندکی از سود خود را روی مشتری سرمایه گذاری کنید.
شما با احترام گذاشتن به مشتری و مهم دانست او به او یک پیام به صورت ناخودآگاه ارسال میکنید. و آن پیام این است که شما برای او ارزش قائل میشوید. به بخش اول صحبتهای خود باز میگیریم، زمانی که یک شخص برای شما ارزش قائل است و برای شما یک هدیه تدارک میبیند، نسبت به او چه حسی دارید؟ برای او چگونه جبران میکنید.
در دنیای آنلاین راه ارتباطی شما با مخاطب محتوایی است که برای او تولید میکنید، حال اگر شما میخواهید فروش خود را افزایش دهید، برندینگ خود را کامل کنید و یا هر استراتژی دیگری در کسب و کار خود پیدا کنید، باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به واسطه محتوای کاربردی خود او را به سمت بیزینس خود جذب کنید. امروزه تولید محتوای کاربردی یکی از مهارتهای فروش آنلاین است که به صورت موثر میتواند روی سرنوشت فروش شما تاثیر بگذارد، اما نکته مهم این است که همه به آن توجه نمیکنند، بلکه سعی میکنند با استفاده از محتوای کپی و یا محتوای ارزان و بی کیفیت خود را رشد دهند در صورتی که چنین امری امکان پذیر نیست.
بهتر است با ذکر مثالی شما را در این باره بهتر آگاه کنم، به عنوان مثال فرض کنید که شما به سبب علاقهای که به سفر دارید یک وب سایت گردشگری را دنبال میکنید، اگر این وب سایت به جای اطلاعات ناب در مورد بخشهای مختلف ایران و ارشیو فیلم و تصویر جذاب برای آشنایی شما با مناطق مختلف ایران فقط به مدح ستایش خود بپردازد و راجب انواع بلیطهای خود و چارترهای خود به شما اطلاعات بدهد، شما نسبت به او چه حسی دارید؟
آیا به دنبال کردن او ادامه میدهید و یا به دنبال جایگزین برای آن خواهید بود؟ معمولا پاسخ مشخص است، شما او را با یکی از رقبایش جایگزین خواهید کرد. حال شما نیز در کسب و کار خود نباید این کار انجام دهید. به جهت بهینه سازی محتوای خود میتوانید از هرم بازاریابی محتوا استفاده کنید و با تولید محتوای با ارزش مخاطب خود را به سمت خود جذب کنید. اگر شما در مورد هرم بازاریابی محتوا اطلاعاتی ندارید و با استراتژیهای مختلف آن آشنا نیستید به شما توصیه میکنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و از مقاله « هرم بازاریابی محتوا » به صورت جامع و کاربردی استفاده کیند.
یکی از مهمترین کارهایی که شما به عنوان یک استراتژیست بازاریابی آنلاین میتوانید انجام دهید، طراحی تیزر از مراحل کاری شما با اهداف تبلیغاتی است. این نکته بسیار مهم است که شما چگونه تیزر تبیغاتی خود را تحت عنوان آشنایی مشتری با مراحل تولید کالا و خدمات او به بازار معرفی میکنید. به عنوان مثال شما به تبلیغات فست فودها دقت کنید، که چگونه شما را با تهیه یک ساندویج تحریک میکنند. شما با یکی دوبار دیدن این تبلیغات به سرعت هوس اون غذای به خصوص را میکنید و معمولا سفارش میدهید. شما نیز در کسب و کار خود باید بتوانید از مراحل مختلف کار خود برای صمصیت بیشتر با مشتری فیلمهایی تهیه کنید که احساس نیاز را در مشتری بیدار کند و شما او را دعوت به استفاده از خدمات و کالای خود کنید.
یکی از مهارتهای فروش آنلاین در این است که مخاطب به کار شما علاقه مند شود و نتواند نیاز خود را از دیگری تامین کند و برای تهیه نیاز خود فقط و فقط به شما فکر کند، شما باید با محتوای ویدیویی خود به گونهای او را به خود جذب کنید که افکارش پیوسته درگیر شما باشد. به یاد داشته باشید زمانی که مخاطبی شما را دنبال میکند به حرفه شما علاقه مند است و این هنر و مهارت شما است که چگونه از علایق او به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. شما با انواع تکنیکهای تدوین و فیلم برداری میتوانید علاقه مخاطب به فعالیت خود را دو چندان کنید. شما میتوانید از پریمیر برای تاثیر گذاری بیشرت استفاده کنید.
اگر شما علاقهمند به آموزش پریمیر و تکنیکهای منحصر به فرد این برنامه کاربردی میباشید، میتوانید به بخش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید و از « آموزش پریمیر » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. شما با خلاقیت و این نرم افزار میتوانید یک محتوای فوق العاده جذاب طراحی و تدوین کنید.
یکی دیگر از مهمترین مهارتهای فروش آنلاین طراحی و استفاده از کال تو اکشنهایی است که منجر به خرید مشتری و یا اقدامی در جهت اهداف ما شود. شما به طور کلی زمانی که محتوایی جذاب برای مشتری تولید میکنید و یا خدماتی به صورت رایگان به مشتری ارائه میدهید، باید سعی کنید برای او کال تو اکشنهای مناسب و یا به عبارت دیگر فراخوان عمل مناسب در مسیر استفاده او طراحی کنید. این اقدام همیشه به خرید مستقیم منجر نمیشود، بلکه گاها با درآمدهای جانبی که بواسطه تبلیغات برای شما ایجاد میشود، میتواند به شما کمک کند. شما باید مسیر مشتری در سایت خود را بارها و بارها بررسی کنید و بهترین نقاطی که مشتری میتواند بهترین اکشن را به شما بدهد را شناسایی کنید و از آن استفاده کنید.
در فروش آنلاین همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، مسیر ارتباطی ما با مشتری به نوعی یکی طرفه است و ما باید از قبل این مسیر را به بهترین شکل ممکن شناسایی کنیم و در قسمتهایی که لازم است با توصیههایی نظر او را به سمت خود جلب کنیم. شما با کال تو اکشن مناسب در زمان مناسب آخرین محرک خود را برای یک بازی برنده – برنده استفاده میکنید و هر دو شما به منافع خود دست پیدا میکنید. اگر در این باره اطلاعات مناسبی ندارید به شما توصیه میکنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کرده و از مقاله « فراخوان عمل Call To Action چیست » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید البته این نکته را نیز یادآور میشویم که حتما حتما از قسمتهای مهم این مقاله نت برداری کنید تا در مواقع نیاز بتوانید از آن به صورت کاربردی استفاده کنید.
اگر بخواهیم لیستی از مهمترین مهارتهای فروش آنلاین تهیه کنیم، قطعا مهارت جلب اعتماد مشتری در این لیست جای دارد. از این رو قبل از هر چیزی به این سوال فکر کنید که مشتری شما چگونه اعتمادش جلب میشود؟ شما چگونه به دوست نزدیک او تبدیل شوید؟ یکی از بهترین کارهایی که برای جلب اعتماد مشتری میتوانید انجام دهید این است که پرداخت درب منزل را مشتری خود فعال کنید، شما با این کار به مشتری خود اطمینان میدهید، ابتدا محصول را دریافت میکند و سپس هزینه آن را پرداخت میکند. در این صورت شما میتوانید محصول خود را در تیراژ بالاتری به فروش برسانید. بسیاری از رقبا شما از این گزینه استفاده نمیکنند و این میتواند برای شما یک مزیت رقابتی جذاب باشد.
از دیگر کارهایی که میتوانید برای جلب اعتماد مشتری انجام دهید، این است که از مشتریانی که قبلا خرید کردهاند در خواست کنید که نظر خود را در مورد خریدی که از شما انجام دادهاند، در بخش کامنتهای سایت به اشتراک بگذارید. در این صورت شما میتوانید به جذب مشتریان بیشتری بپردازید و یا اینکه میتوانید از مشتریانی که قبلا این محصول را خریداری کردهاند در خواست کنید که این محصول را برای دیگران پرزنت کنند و راجب مزایا و معایت آن صحبت کنند.
از دیگر مهارتهای فروش آنلاین در این بخش این است که سعی کنید با مشتری خود به صورت کاملا و واضح وشفاف برخورد کنید و راجب خود به اصلاعاتی مفید بدهید.از جمله مهمترین اطلاعاتی که میتوانید به او بدهید این است که راجب محل کار خود، شماره تلفنهای راتباطی خود، شرکای تجاری شما و هر اطلاعاتی که میتواند موجب اعتماد بیشتر مشتری به شما شود، مشتری خود را آگاه کنید.
امروزه زمانی که شما میخواهید در مورد یک برند تحقیق کنید معمولا اطلاعات کامل و درستی را به سادگی نمیتوانید پیدا کنید و گاها یک برند در هالهای از ابهام به سر میبرد از طرفی شما میتوانید از این ضعف بازار به نفع خود استفاده کنید و با آن خود را یک برند با تجربه و درستکار نشان دهید. از جمله مهمترین مهارتهای فروش آنلاین در این است که برند شما برای همه یک برند شفاف و واضح باشد. شما برای این منظور میتوانید راجب چگونگی شروع به کار برند خود و همچنین تکنولوژی روزی که در این کسب و کار استفاده میکنید و یا هر مزیت رقابتی دیگری که دارید برای مشتری خود اگاه سازی انجام دهید.
زمانی که مشتری شما برند شما را به خوبی بشناسد، در مورد شما با دیگران صحبت میکند و میتواند دیگران را به خوبی مقاعد به خرید از شما کند و این هنر شما است که از این فرصت به درستی استفاده کنید. شما حتی میتوانید از مشتریان خود برای معرفی برند خود استفاده کنید و نظرات آنها را به صورت یک مجموعه کامل و نظارت شده به سمع و نظر دیگران برسانید.
یکی از مهمترین مهارتهای فروش آنلاین این است که برای خریداران خود یک پیشنهاد مکمل داشته باشید. در این صورت شما میتوانید فروش خود را به صورت قابل توجهای افزایش دهید. به عنوان مثال فرض کنید که من یک تلفن همراه از شما خریداری کردهام، در این صورت شما باید به من پیشنهاد خرید گارد و دیگر لوازم جانبی تلفن همراه را بدهید. شما با این کار میتوانید سود مناسبی نیز از من دریافت کنید. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که فروش آنلاین همیشه میتواند به صورت چند مرحلهای انجام شود.
منظور ما این است که شما میتوانید برای مشتری خود یک سری لوازم مکمل طراحی کنید که در مرحله آخر خرید به او پیشنهاد داده میشود. به عنوان مثال فرض کنید که من قصد خرید یک یخچال به صورت آنلاین را دارم. در این صورت شما میتوانید در مرحله آخر خرید به من پیشنهاد یک محافظ برق آنلاین بدهید به صورتی که این گزینه به صورت تمام صفحه باشد و از بخشهای مناسب جهت تحریک من استفاده کرده باشید. توجه داشته باشید که فروش مکمل شما نباید به صورتی باشد که مشتری را از کل خرید منصرف کند. بلکه باید در ابتداء احساس نیاز او فعال شود.
سپس در مرحله بعد شما میتوانید به فروش کالا و خدمات خود فکر کنید. در مثال قبل شما باید اول به اهمیت جریان برق مناسب اشاره کنید و سپس در مرحله بعد باید به محافظ برق به جهت سلامت یخچال اشاره کنید. البته به این موضوع نیز اشاره کنید که پیشنهاد مکمل شما باید به صورت کسری کوچک از کل خرید طرف مقابل باشد. اگر مشتری شما یک میلیون تومان از شما خرید انجام میدهد. پیشنهاد شما باید کمتر از 200 هزار تومان باشد. در این صورت شما در به کار گیری مهمترین مهارتهای آنلاین فروش موفق عمل کردهاید.
اگر شما قصد یادگیری مهارتهای فروش آنلاین را دارید در ابتداء باید نیم نگاهی به فروش آفلاین داشته باشید. زمانی که شما برای خرید یک کالا و خدمات اقدام میکنید. یک فروشندهی حرفهای سعی میکند که برای شما یک چرخه خرید ایجاد کند. منظور از چرخه خرید این است که او سعی میکند که درون شما یک احساس نیاز فعال ایجاد کند. در این صورت شما برای پاسخ به نیاز خود سعی میکنید که خرید خود را تکرار کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما قصد خرید یک تلویزیون از یک فروشگاه لوازم خانگی را دارید.
زمانی که خرید شما انجام شد، فروشنده سعی میکند به شما پیشنهاد دهد که بعد از تقریبا 3 تا 6 ماه اقدام به خرید یک بلندگو استریو مناسب کنید. او به شما میگوید که قرار است که یک سری بلندگو مناسب برای ارسال شود. محصولاتی که مختص تلویزیون شما طراحی شده است. زمانی که شما خرید خود را تکمیل میکنید، او سعی میکند با تکنیک فروش مکمل شما را مجاب به خرید تازهای کند. اما او میخواهد یک کالای به شما بفروشد که مبلغ آن ممکن است برای شما عدد بالایی باشد. در نتیجه او سعی میکند که با استفاده از تکنیکهای فروش شما در یک محدوده مناسب نگه دارد و در زمان مناسب فروش خود را انجام دهد.
شاید شما فکر کنید که مهارتهای فروش آنلاین همیشه مربوط به مذاکره و چانه زنی است. شما در وهله اول ممکن است که درست فکر کنید، اما این تمام ماجرا نیست. شما باید همیشه به این موضوع فکر کنید که رشد بازاری سرمایه شما به چه صورت است. برای درک بهتر به این مثال توجه کنید. ما در یک کشور تورمی زندگی میکنیم که در آن قیمت کالا و خدمات به صورت قابل توجهی در حال رشد است. اگر شما در زمان مناسب قیمت خود را تغییر ندهید ممکن است که سود چند ماه فعالیت خود را از بین ببرید. تحلیل بررسی و این موضوع به عهده واحد حسابداری شما است. چرا که او میتواند به صورت بازهای قیمتهای اولیه شما را بررسی کند.
اگر شما محیط آنلاین را برای فروش و رشد و توسعه خود انتخاب کردهاید باید مهارتهای فروش آنلاین را نیز فرا بگیرید و با تمرین و استمرار سعی در شخصی سازی آن داشته باشید. فروش یک مهارت اکتسابی و خلاقانه است که شما با مطالعه اصول آن میتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که واحد پیشتیبانی شما نیز مانند فروشندگان یک مجموعه فروشگاهی میباشند و شما باید روی مهارت آنها نیز تمرکز کنید و سعی کنید از آنها فروشندگانی توانا بسازید.
یکی دیگر از نکاتی که برای فروش آنلاین باید به یاد داشته باشید توانایی آنالیز سریع نتایج و فاکتورهای فروش شما است که در صورتی که در این بخش به درستی سرمایه گذاری کنید میتوانید رشد فروش بهینه را تجریه کنید و هزینههای اضافی کسب و کار خود را به طور موثر کاهش دهید. شما امروزه برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید که از جهات مختلف کسب و کار خود را بررسی کنید و صرفا با یک یا دو تکنیک بازاریابی نمیتوانید فروش خود را متحول سازید.
و در آخر به یاد داشته باشید، فروش و بازاریابی آنلاین علمی نیست که شما صرفا با خرید یک دوره آموزشی و یا مطالعه یک مقاله به صورت کامل روی آن مسلط شوید شما باید در طول زمان و با آزمون خطا به این هدف دست یابید. این مقاله را برای دوستان خود که در حوزه فروش آنلاین مشغول فعالیت هستند ارسال نمایید تا آن ها نیز با فنون و مهارتهای فروش آنلاین آشنا شوند.
امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏
نظرات کاربران