هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
Supplying goods to the online store

8 روش تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/06/17

ممکن است برای شما هم پیش آمده است که در یک خبر به سود­های شگفت انگیز فروشگاه­‌های اینترنتی اشاره شده است و شما را به فکر فرو برده است که یک فروشگاه اینترنتی برای خود تاسیس کنید و یا شما به فروش آنلاین علاقه داشته باشید و برخی از مهارت­‌های فروش آنلاین را نیز داشته باشید اما سرمایه اولیه کافی ندارید و یا تخصص لازم برای شروع و تامین کالا در این حوزه را ندارید. در هر صورت امروز شما با مطالعه این مقاله در سایت برترآموز می­‌توانید، پاسخ سوالات خود را به خوبی دریافت کنید و از طرفی می­‌توانید برای آینده تامین کالای فروشگاه اینترنتی خود برنامه ریزی کنید.

به یاد داشته باشید تمامی بیزینس­من­‌های بزرگ برای شروع کسب و کار شما به شما یک توصیه واحد دارند « سود شما در خرید شما است و نه در فروش ». زمانی که شما به این توصیه توجه می­‌کنید متوجه خواهید شد که بهترین سود برای شما تهیه‌­ی کالای با کیفیت و با قیمت مناسب است. شما در فروشگاه اینرنتی معمولا باید به قسمت انبارداری خود اهمیت ویژه‌­ای بدهید، در صورتی که اگر بتوانید برای خود یک سیستم تامین کالای هوشمند تعریف کنید، این چالش برای شما به نحو مناسبی مدیریت خواهد شد.

امروزه مانند گذشته نیست که شما زمانی که یک کالای به خصوص را وارد کردید به هر قیمتی که خواستید بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید، بلکه باید یک حاشیه سود منطقی برای خود مدنظر بگیرید و فروش خود را به صورت اصولی مدیریت کنید. چرا که مشتری شما همانطور که به شما دسترسی دارد به رقبا شما نیز دسترسی دارد و برای این منظور شما باید با تامین کالا به قیمت مناسب تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به تامین کالا بپردازید.
(یکی از مهم­ترین اصولی که در هر فروشگاه اینترنتی برای شما از اهمیت بالایی برخوردارد است، این است که جایگاه شما در میان رقبای شما هنگام سرچ در گوگل بالاتر نمایش داده شود. از این رو شما برای دستیابی به این هدف نیاز دارید که سئو سایت قوی داشته باشید. سایت برترآموز برای شما اقدام به طراحی و تدوین یک دوره « آموزش سئو » به صورت جامع و کامل کرده است که شما با استفاده از آن چه به عنوان یک کارفرما و چه به عنوان یک کارجو می‌­توانید بهترین بازخورد را دریافت کنید. )

قبل از شروع به بررسی انواع روش­‌های تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی لازم است به شما یادآوری کنیم که شما باید به صورت مشخص میزان بودجه خود برای تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود را محاسبه کنید و زمانی که فروش شما انجام شد برای گردش مالی خود باید یک برنامه مشخص داشته باشید. چرا که در برخی از کسب و کارهای آنلاین مشاهده شده است که در مراحل اولیه معمولا بودجه کافی برای تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود دارند اما در مراحل بعدی به دلیل تبلیغاتی که انجام می­‌دهند، معمولا بودجه کافی ندارند و در تامین کالا خود دچار چالش می­‌شوند. از این رو به شما پیشنهاد می­‌دهیم تا با استفاده از چند روش تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود و هیچنین برنامه ریزی مشخص برای درآمد خود و نحوه گردش سرمایه در کسب و کار خود، دچار چالش نشوید.

1.    خرید مستقیم از فروشندگان عمده

قطعا زمانی که صحبت از تامین کالا می­شود اولین راهی که به ذهن هر شخصی می­رسد، مراجعه به بازار عمده فروشی و خرید کالای خود به قیمت عمده است. ممکن است این روش برای شما جذاب باشد و از کسانی نیز بتوانید یک مشاوره دریافت کنید، اما به یاد داشته باشید که این روش برای شما به منزله بهترین راه نیست و باید برای استفاده از این روش به نکاتی توجه داشته باشید که این روش را برای شما تبدیل یک روش بهینه می­کند.

  1. سعی کنید برای تامین کالای فروشگاه اینترنتی خود به عمده فروشان مختلف مراجعه کنید و قیمت و نحوه دریافت وجه آن­‌ها را با یک دیگر مقایسه کنید و با مناسب­‌ترین عمده فروش همکاری کنید.
  2. شما در مراحل اولیه کار خود بهتر است به بازار سنجی بپردازید و به طور یکجا کل محصول مورد نیاز خود را خریداری نکنید، بلکه برخی از محصولات خود را خریداری کنید و برخی دیگر از محصولات خود در حالت « در حال تامین قرار »دهید تا درک درستی از بازار پیدا کنید.
  3. قطعا هر عمده فروشی خود از یک عمده فروش دیگر خرید می­‌کند، سعی کنید از روش‌­های مختلف تحقیق کنید و خود را به عمده فروش اصلی برسانید.
  4. سعی کنید زمانی که در حال خرید از عمده فروش می‌باشید تمامی مخارج خود را محاسبه کنید و سپس اقدام به خرید کنید. این مخارج شامل هزینه ارسال بار، بسته بندی محصول، ارسال برای مشتری، گاها هزینه نگهداری و… می­‌باشد. در صورتی که شما تمام هزینه­‌ها را بررسی کردید و قیمت نهایی شما به علاوه یک حاشیه سود منطقی برابر و یا کم­تر از یک تک فروش بود، آن زمان اقدام به خرید نمایید.
  5. سعی کنید در ابتدی خرید خود فقط و فقط کالاهای پرمصرف خود را شارژ کنید و روی کالاهای معمولای خود مانور ندهید.

محصولات فروشگاه اینترنتی را از چه راهی تامین کنم؟

2.  Drop Shipping

اگر شما سرمایه کافی برای تامین کالا فروشگاه اینترنتی خود ندارید این روش می‌­تواند برای شما بسیار مفید باشد. اما اگر دقت و برنامه ریزی درستی نداشته باشید، قطعا نمی­‌توانید موفق شوید و ممکن است حتی برای شما ضرر و زیان نیز داشته باشد. شما در این روش تمامی محصولات خود را موجود می‌­کنید. در حالی که موجودی انبار شما صفر است. سپس روی تبلیغات محصولات و سایت خود کار می‌­کنید. زمانی که مشتری محصولی را از شما خریداری کرد، شما آن محصول را تهیه کرده و برای مشتری خود ارسال می‌­کنید. البته باید نکاتی که در ادامه مطرح می­‌شود به شدت دقت کنید.

  1. شما باید قیمت محصولات خود را به صورت روزانه بررسی کنید و در صورتی که بازار نوسانات قیمتی داشت به صورت روزانه شما نیز قیمت خود را تغیر دهید. در این روش حاشیه سود شما همیشه میزان ثابتی است، در نتیجه نباید حاشیه سود خود را به هیچ تغیر دهید.
  2. سعی کنید برای تامین کالای خود از یک و یا دو فروشنده عمده استفاده کنید و از قبل شرایط خرید محدود خود را با آن­ها چک کنید، در نتیجه شما می­توانید به صورت درست اصولی از تامین کالای خود اطمینان داشته باشید.
  3. برای خریدار خود بازه زمانی تحویل کالا را به صورت حدودی درج کنید، تا در صورتی که خریدار شما برای زمان مشخصی قصد دریافت کالا را داشت دچار مشکل و چالش نشود.
  4. اگر تنوع محصولات شما بالا می­باشد، این روش ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد، در نتیجه اگر شما قصد استفاده از این روش را دارید به شما توصیه می‌­کنم که از روش نیچ مارکتینگ استفاده کنید. اگر شما در مورد نیچ مارکتینگ اطلاعات مناسبی ندارید به شما توصیه می­کنم به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و درآن بخش از مقاله « نیچ مارکتنیگ چست؟ » استفاده کنید.
  1. به یاد داشته باشید که این روش تامین کالا برای فروشگاه­ اینترنتی معمولا برای کسب و کارها در اسکیل کوچک و متوسط پاسخگو است و اگر شما قصد شروع یک کسب و کار در اسکیل بزرگ دارید به هیچ عنوان این روش به شما توصیه نمی­‌شود.

3. خرید تک محصول و فروش تک محصول

این روش فروش برای شما در صورتی مفید است که شما در شهر­های کوچک و یا شهرهای مرزی زندگی می­‌کنید، چرا که این روش نیاز به قیت پایین کالا نسبت به شهر­های متوسط و بزرگ دارد. همچنین اگر شما دسترسی به بازار عمده دارید و می‌­توانید خرید خود را به صورت تک از آن‌­ها انجام دهید شاید این روش برای شما نیز مناسب باشد.

در ابتدا ممکن است شما فکر کنید که این روش نیز مانند دراپ شیپینگ می­‌باشد، اما شما اشتباه فکر می­‌کنید، چرا که شما در این روش کالای خود را در تنوع بالا و در تعداد محدود به صورت سری خریداری می­‌کنید و در زمان فروش محصول را برای مشتری ارسال می­‌کنید و زمانی که موجودی شما به 30 درصد مقدار اولیه رسید مجددا اقدام به تامین کالا می­‌کنید، این روش برای شما مزایای جالبی دارد. اولین مزیت این روش تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی در این است که زمانی که کالا شما به دلیل شرایط مختلف افزایش قیمت پیدا می‌­کند، قیمت کالای شما نیز افزایش پیدا می­‌کند و حاشیه سود شما نیز افزایش پیدا می‌­کند. دومین مزیت این روش در این است که شما هیچگاه ریسک عدم تامین کالا را متحمل نمی‌­شوید. در صورتی که در روش دراپ شیپینگ ممکن است به هر دلیل تامین کننده کالای شما را در حال حاضر نتواند تامین کند و شما مجبور به برگرداندن وجه به حساب مشتری خواهید بود. به یاد داشته باشید شما موجودی خود را به دلیل محدود بودن همیشه باید به روز نگهدارید.

4. به دنبال تولید کنندگان در مقیاس کوچک بروید

زمانی که شما در ابتدای مسیر تامین کالا فروشگاه اینترنتی خود می­‌باشید، ممکن است نتوانید از تولید کنندگان بزرگ محصولات خود را خریداری کنید و در مراحل ابتدایی بهتر است به سراغ تولید کنندگان این محصولات در مقیاس کوچک بروید. چرا که معمولا این تولیدی­ها در ابتدای کار تمام تلاش خود را به کار می­گیرند تا با فروش محصولات تولیدی خود با حاشیه سود پایین به جذب مشتری عمده بپردازند. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید، شما در تمامی مراحل باید به نحوی انتخاب خود را انجام دهید که کالای با کیفیت را به قیمت مناسب خریداری کنید و صد البته که تمامی محصولات باید کیفیت قابل قبول داشته باشند.

 به عنوان مثال اگر شما بخواهید برای خرید پتو به تولید کنندگان بزرگ و اصلی این حوزه مراجعه کنید در قدم اول انتخاب شما محدود است و طرح و رنگ­های بسیار بالایی ندارند و در گام بعدی شرایط پرداخت سختی نیز برای شما قائل می­شوند. اما زمانی که شما به سراغ تولید کنندگان خرد این حوزه می­روید معمولا قیمت­ آن­ها اندکی پایین­تر است و درگام بعدی نیز معمولا تنوع محصولات بالاتری دارند و در نهایت تمایل بیشتری نیز دارند که با شما همکاری داشته باشند، چرا توان تولیدی آن­ها میزان محدودی است.

5.    به دنبال همکاری در فروش باشید

یکی دیگر از روش­‌هایی که شما می‌­توانید بواسطه آن به تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود بپردازید، این است که سعی کنید به دنبال فروشندگانی باشید که علاقه­­‌ای به کسب و کار آنلاین دارند ولی چون زمان و اطلاعات کافی ندارند به این حوزه ورود نمی­‌کنند. در این صورت شما می‌­توانید به واسطه همکاری با آن­‌ها کالای خود را تامین کنید. اما شما باید به چند نکته در این رابطه توجه کنید. اولین نکته این است که شما باید با فروشنده به صورت دقیق هماهنگ شوید و هر کالایی که او اضافه می­‌کند شما نیز به سایت خود اضافه کنید. نکته دوم در این است که شما باید بر اساس موجودی انبار او موجودی کالای خود را تغیر دهید، به نوعی انگار شما با طرف مقابل شریک شده‌­اید و او کالای خود را به روش آفلاین می­‌فروشد و شما کالای او را به روش آنلاین به فروش می‌رسانید و نکته سوم این است که شما باید سعی کنید یک سیستم انبارداری آنلاین و به روز تهیه کنید که به صورت لحظه­‌ای بتوانید از موجودی کالای او آگاه باشید.

راهنمای تامین کالای مناسب فروش

نکته چهارم در این است که شما باید برای محصولات آن‌­ها به بازاریابی محتوا بپردازید و با تولید محتوای کاربردی تمام سعی خود را به کار گیرید که محصولات آن­ها را به فروش برسانید. اگر شما درمورد بازاریابی محتوا اطلاعات کافی ندارید به شما توصیه می­‌کنم به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « هرم بازاریابی محتوا » استفاده کنید. شما در این روش تامین کالا باید بتوانید هرکالایی را بواسطه تولید محتوای خود به فروش برسانید. به یاد داشته باشید در این روش تصمیم گیرنده نهایی در مورد تامین کالای شما فروشنده است و شما باید کالای خود را با او هماهنگ کنید. یکی از تکینک­‌های دیگری که شما در این روش می‌­توانید از آن استفاده کنید این است که خود فروشنده بسته­ بندی و ارسال محصول را داشته باشد و فقط شما به اطلاعات مشتری را بدهید، معمولا در این روش با فروشنده نیز درصدی از سود خود را تقسیم می­‌کند. شما زمانی از این تکنیک استفاده می­‌کنید که فروشنده در شهر دیگری قرار دارد البته الزام خاصی این موضوع ندارد و ممکن است فروشنده در شهر خود شما باشد. این بستگی به توافقات طرفین در این مورد دارد.

6.    از سایت­ های فروشندگان عمده استفاده کنید

ممکن است شما برای تامین کالای فروشگاه اینترنتی خود تعداد محدودی فروشگاه را مدنظر خود قرار داده باشید و قیمت این کالاها با توجه به قیمت رقبای شما به اندازه کافی برای شما مناسب نباشد و گاها ممکن است که حاشیه سود شما را به صورت جدی تحت تاثیر قرار دهد. در این زمان شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با بررسی سایت‌­های عمده فروشی و مراکز اصلی فروش به تامین کالای خود بپردازید.

به عنوان مثال شما فروشنده لوازم آرایشی می­‌باشید و در شهر خود نیز از چند فروشنده عمده خرید خود را انجام می­‌دهید، اما مشاهده می­‌کنید که رقبا شما قیمتی پایین ­تر از قیمت خرید شما دارند. در این صورت شما به تهران و بندر گناوه سفر می­‌کنید برای خرید محصولات بیشتر، در این زمان متوجه می‌­شوید که بین قیمت آن­‌ها وقیمت شما تفاوت چندانی وجود ندارد. در مرحله بعد به سراغ سایت شرکت­‌های وارد کننده می­‌روید و محصولی با قیمت بسیار پایین ­تر از رقبا خود محصولات خود را پیدا می‌­کنید. البته ممکن است شما سایت­‌های واسطه‌­ای نیز پیدا کنید که قیمت آن­ها از قیمت تامین کننده عمده شما پایین ­تر باشد، در این صورت شما باید از کیفیت محصولات آن­ها اطمینان داشته باشید.

( اگر شما فروشگاه اینترنتی فعالی دارید همانطور که به فکر تامین کالای با کیفیت و طراحی چشم نواز آن می­‌باشید به همان اندازه نیز شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا ازحمالات سایبری در امان باشد و امنیت شبکه بالایی داشته باشد، از این رو مجموعه آموزشی برترآموز برای شما اقدام به طراحی یک دوره « آموزش امنیت شبکه » به صورت کاربردی نموده است که می­تواند نیاز شما را تا حد زیادی برطرف سازد. )

7.    Marketplace

این روش را به نوعی حرفه­‌ای ترین و سخت‌­ترین روش تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی می‌­­توان دانست، چرا که شما در این روش باید یک سایت بسیار قوی و یک برند بسیار شناخته شده داشته باشید. شما در این روش با روش مارکت پلیس و یا بهتر است بگوییم بازارچه  آنلاین از چندین فروشنده عمده و تولید کننده در خواست می‌­کنید که کالا و خدمات خود را در سایت شما به فروش برسانند. در این صورت آن­‌ها محصولات خود را بر اساس قیمتی که مورد تایید شما است به فروش می­‌رسانند. شما نیز درصدی از سود آن‌­ها را به عنوان کارمزد فروش برداشت می‌­کنید و الباقی را به آن­ها پرداخت می‌­کنید. دقت داشته باشید در این روش خریداران و مشتریان شما فقط شما را می‌­شناسند و با هیچ یک از تامین کنندگان شما در ارتباط نیستند.

اگر بخواهیم یک نمونه موفق از این نوع تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی برای شما مثال بزنیم باید به دیجی­کالا به عنوان بزرگترین مارکت پلیس اشاره کرد. اگر شما نیز بخواهید از این روش تامین کالا برای فروشگاه خود استفاده کنید باید نکاتی توجه کنید. اولین نکته و مهم­ترین نکته شما باید یک تیم مذاکره کننده قوی داشته باشید تا فروشندگان عمده و تامین کنندگان عمده را متقاعد کننده که برای فروش کالا و خدمات خود از سایت شما استفاده کنند. نکته بعدی در این است که شما باید بواسطه تبلیغات انبوه خود برندینگ خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و مصرف کننده گان کالا و خدمات به دنبال این باشند که شما چه محصول جدید را به آن­ها ارائه می­‌دهید و نکته آخر این است که سایت شما به لحاظ زیر ساخت و دیکر توانایی‌ها به اندازه‌­ای قوی باشد که بتواند حجم بالای محصولات را به درستی به دیگران معرفی کند و از طرفی باید بتوانید تمام تلاش خود را به کار گیرید مشتریان شما هنگام استفاده از سایت شما بهترین تجربه ممکن را داشته باشند.

8.    به دنبال فروشندگان عمده در شبکه­‌های مجازی باشید.

شما برای تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود می­‌توانید از شبکه­‌های مجازی استفاده کنید. برخی فروشندگان عمده به دلیل فقدان دانش نسبت فروش از طریق وب­سایت و یا گاها به دلیل نداشتن زمان کافی برای فروش آنلاین خود، هیچ گونه سایت و یا مرجع رسمی آنلاین برای فروش محصولات خود به صورت عمده ندارند و صرفا در شبکه­‌های مجازی رسمی خود و یا گاها تبلیغات آنلاین خود به برند سازی خود کمک می­‌کنند. شما می­‌توانید با پیدا کردن این افراد در فضایی مانند توئیتز، اینستاگرام و… به موقعیت استثنایی دست پیدا کنید. تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی از این روش نیازمند صرف زمان طولانی و همچنین آگاهی در مورد انواع الگوریتم‌­های هر اپلیکیشن می‌­باشد. اما شما با تیم سازی مناسب می­‌توانید از این روش نیز به نحو احسن استفاده کنید.

نکات طلایی تامین کالا برای فروشگاه‌‌های اینترنتی

زمانی که شما به فکر تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود می‌باشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که سود اصلی شما در خرید شما است و نه در فروش شما؛ شما باید به دنبال مراکز خرید ارزان و کم رفت و آمد باشید. معمولا شما در این مکان‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این بخش چند مرکز فروش را به شما معرفی می‌کنیم که اگر شما در مورد آن‌ها تحقیق کنید، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به این نکته توجه نیز توجه داشته باشید که شما برای این که یک خرید خوب انجام دهید باید به چند گزینه حاشیه‌ای توجه کنید.

اولین گزینه این است که شما توانایی چانه زنی مناسب داشته باشید. در این صورت می‌توانید نظر طرف مقابل را به خوبی به خود جلب کنید. از طرف دیگر شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا دانش خود را در این زمینه کامل کنید. منظور ما این است که زمانی که شما مشغول خرید از فروشنده عمده می‌باشید. دانش شما بیشتر از طرف مقابل باشد. در این صورت شما یک مزیت رقابتی عالی نسبت به طرف مقابل خواهید داشت.‌

دومین گزینه ای است که زمانی که شما قصد خرید از فروشندگان عمده دارید. سعی کنید در مورد شرایط تسویه خود از یک سناریو مشخص استفاده کنید. اگر در کسب و کار شما سرعت گردش پول پایین است. سعی کنید برای تامین کالای فروشگاه اینترنتی خود از پرداخت شرایط استفاده کنید. در صورتی که گردش پول شما بالا است، سعی کنید از این موضوع به عنوان یک نقطه قوت در مذاکره خود انتخاب کنید.

مراکز فروش قابل اطمینان

اگر شما قصد تامین کالا فروشگاه اینترنتی خود را دارید، می‌توانید از همکاران خود در این زمینه استفاده کنید. از طرفی شما می‌توانید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با رقبا خود وارد مذاکره شوید و از کالا و نقاط قوت آن‌ها نیز استفاده کنید. تکنیکی که ما در این بخش بیان می‌کنیم شاید یکی از تکنیک‌های سیاه فروش باشد. شما بواسطه فروشگاه‌های اینترنتی که همکار شما می‌باشند و از طرفی دسترسی به کالا ارزان دارند وارد مذاکره می‌شوید. به عنوان مثال شما فروشنده کفش در اینترنت می‌باشید.

شما باید سعی کنید که از لیست فروشندگان محصولات خود چند فروشگاه را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد کالای مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید. شما یک کفش چرم را در یکی از تولیدی‌های شهر خود به قیمت 400 هزار تومان می‌‌خرید و به قیمت 450 هزار تومان نیز به فروش می‌رسانید. حال یکی از سایت‌های که به تازگی تاسیس شده این است محصول را به قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رساند. در مرحله بعد سعی کنید که یک عدد از این کالا را سفارش دهید.

بعد کالای که به دست شما رسیده است را به خوبی بررسی کنید.  در صورتی که کالای انتخاب شده توسط شما از کیفیت کافی برخوردار بود. می‌توانید از طریق مسیرهای ارتباطی ذکر شده درون سایت با آن سایت ارتباط  برقرار کنید. لازم نیست که شما نوع فروش خود را به صورت واضح برای شخص بیان کنید. بلکه شما باید روی محصولاتی که می‌توانید از آن استفاده کنید. مانور دهید.

سعی کنید دست اول را پیدا کنید

زمانی که شما خرید انجام می‌دهید، معمولا شما از دست دوم و سوم خرید خود را انجام می‌دهید. علت این موضوع این است که شما از کسانی خرید خود را انجام می‌دهید که دسترسی به آن‎‌ها راحت است. اما معمولا برای تامین کالا فروشگاه اینترنتی باید به سراغ کسانی بروید که دسترسی به آن‌ها سخت است. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید یک کالای وارداتی را دارید بهترین کار این است که شما به مناطق مرزی سر بزنید و از مناطق آزاد خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

شما با مطالعه این مقاله با تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی آشنا شدید اما به چند نکته برای عملکرد بهتر خود توجه کنید. اولین نکته‌­ای که شما باید به صورت ویژه به آن توجه کنید، این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا روش­‌هایی که به شما آموزش دادیم را به صورت شخصی سازی شده و همچنین به صورت ترکیبی متناسب با نوع فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

سعی کنید استراتژی تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود را به صورت مکتوب و به روز نگهداری کنید و تمام تلاش خود را نیز به کار گیرید تا تامین کالای خود را با سیستم سازی هوشمند کنید و از طرفی سعی کنید منابع مالی مشخص برای تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید و گردش مالی فروشگاه آنلاین خود را به صورت دقیق رصد کنید. به یاد داشته باشید تامین کالا برای فروشگاه اینترنتی تنها بخشی از مسیر فروش آنلاین است و شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با تولید محتوای جذاب خود دیگران را به سمت سایت خود جذب کنید و آن­ها را تشویق به خرید از خود کنید و در این مسیر از تبلیغات نیز می‌­توانید برای فروش بیشتر خود کمک بگیرید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *