هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
پست مهمان چیست؟

پست مهمان چیست؟ و چه تاثیر بر سئو سایت دارد؟

دسته بندی : سئو
1401/08/19

پست مهمان چیست و در چه سایت‌هایی می‌توان از پست مهمان استفاده کرد.

لینک سازی پست مهمان به چه صورت باید باشد و چگونه می‌توان بازدید آن را افزایش داد.

قطعا یکی از چالش‌ها و جذابیت‌های یک نویسنده در وبلاگ نویسی دیده شدن است. این دیده شدن می‌توان روش‌های بسیار متفاوتی داشته باشد که یکی از این روش‌ها را می‌توان پست مهمان عنوان کرد. البته پست مهمان برای دو طرف مزایای قابل توجهی دارد که در بخش‌های بعدی به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. اما به یاد داشته باشید که پست مهمان باید با توجه به اصول خاصی نوشته شود که این اصول می‌تواند برای هر دو طرف نکات مثبتی در بر داشته باشد. از این رو به شما توصیه می‌کنم که به بخش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید.

در آن بخش از « آموزش رپورتاژ آگهی » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. قطعا نکاتی که در این آموزش برای شما بیان می‌شود اصول اصلی و اساسی نوشتن پست مهمان است. به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد ممکن است که به این نکات توجه نداشته باشند و یک بازدهی حداقلی داشته باشند. اما در این مقاله به دنبال این هستیم که بازدهی شما را به صورت قابل توجه افزایش دهیم. در نتیجه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و دانش خود را در این زمینه کامل کنید.

به عنوان آخرین نکته در این بخش سعی کنید در سایتی پست مهمان خود را منتشر کنید که اعتبار مناسبی داشته باشد. این موضوع به این دلیل برای شما حائز اهمیت است که هدف شما از ارائه پست مهمان در این است که اعتبار خود و سایت خود را برای گوگل بالا ببرید. اگر این سایت در حوزه فعالیت و نویسندگی شما باشد که تاثیر این موضوع دو چندان می‌شود و بازدهی شما به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. نوشتن پست مهمان نیازمند دانش و توجه به جزئیات است در غیر این صورت بازدهی مناسب دربر نخواهد داشت.

پست مهمان چیست؟ ( ? what is guest posting )

منظور از وبلاگ نویسی مهمان و یا پست مهمان این است که یک نویسنده ثالث برای سایت شما شروع به نوشتن مقاله و محتوای وبلاگی کند. البته به این موضوع باید اشاره کرد که پست مهمان شما باید دارای شرایط خاص و ویژگی‌هایی خاص باشد تا برای شما نتیجه مطلوب را داشته باشد. از جمله این شرایط می‌توان به لینک سازی معتبر اشاره کرد. این لینک سازی برای سئو سایت شما بسیار با اهمیت است. یکی از نکاتی شما باید به آن توجه کنید این است که به مخاطبین پیج هدف نیز توجه داشته باشید.

شما باید محتوای پست مهمان را به گونه‌ای انتخاب کنید که برای مخاطبین سایت دو طرف مناسب باشد و نظر آن‌ها را به خود جلب کند. از جمله اهداف اصلی پست مهمان در این است که 1. شما یک روابط پایدار بین مدیران دو سایت ایجاد کنید. 2. یک لینک سازی قوی به جهت بهبود سایت خود داشته باشید. 3. میزان اعتبار سایت خود را بالا ببرید. 4. توسط افراد بیشتری دیده شود و دایره مخاطبان خود را افزایش دهید.

پست مهمان بر سئو سایت چه تاثیری دارد؟

زمانی که ما صحبت از پست مهمان می‌کنیم معمولا چند موضوع مد نظر ما می‌باشد. اولین موضوعی که مد نظر ما است؛ این است که ترافیک سایت خود را افزایش دهیم و در وهله بعدی هدف ما این است که از اعتبار سایت مقابل نیز به جهت ارتقاء سایت خود استفاده کنیم. زمانی که شما بواسطه پست مهمان ترافیک ورودی سایت خود را افزایش می‌دهید در واقع دارید، سئو سایت خود را رشد می‌دهید.

تکنیکی که شما پست مهمان خود استفاده می‌کنید، لینک سازی خارجی و لینک سازی داخلی است. در این صورت شما روی یکی دیگر از المان‌های مهم سئو نیز فعالیت می‌کنید و تلاش می‌کنید که رتبه سئو سایت خود را بهبود ببخشید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما بواسطه این لینک سازی یک مسیر ارتباطی بین خود و کاربران سایت مقابل ایجاد می‌کنید که می‌تواند برای گوگل مهم باشد.

تاثیر پست مهمان بر سئو سایت

در نهایت با توجه به نکات گفته شده لازم است که به بخش آموزش سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش سئو » نیز به صورت جامع و کامل استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در سایت برترآموز شما می‌توانید از آموزش سئو رایگان و سئو غیر رایگان با توجه به نیاز خود استفاده کنید. استفاده شما از این موضوع می‌تواند، طراحی و تدوین استراتژی پست مهمان شما را بهبود بخشد. از طرفی شما برای اینکه بتوانید سایت مناسب برای انتشار پست مهمان خود نیز پیدا کنید نیز به این آموزش‌ها نیاز خواهید داشت.

آموزش نوشتن پست مهمان به صورت گام به گام

شما تا این قسمت از مقاله با اهمیت پست مهمان به خوبی آشنا شدید، حال نکته بسیار مهم این است که چگونه پست مهمان خود را بنویسید و حتی چگونه آن را منتشر کنید. ما در این بخش به بیان نکاتی می‌پردازیم که شما بتوانید برای کار خود یک برنامه ریزی مناسب ثبت کنید. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما باید مطالبی که در این بخش آموزش می‌بینید را به صورت شخصی سازی شده و متناسب با نیاز خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ما در پست مهمان هیچگاه قطعیت نخواهیم داشت.

1.    هدف شما از این کار چیست؟

قبل از انجام تبلیغات و یا هرگونه کاری شما باید به صورت کامل و جامع هدف خود را مشخص کنید شما باید مشخص کنید که به چه هدفی قرار است این کار را انجام دهید. آیا هدف شما از نوشتن پست مهمان افزایش ترافیک سایت است؟ هدف شما افزایش نرخ تبدیل سایت شما است؟ ممکن است که شما یک هدف کاملا متفاوت داشته باشید و بخواهید بواسطه منتشر کردن پست مهمان برندسازی سایت خود را بهبود ببخشید. در صورتی که شما هریک ازاین اهداف را داشته باشید، به این معنی است که نوع نوشتن و استراتژی شما کاملا متفاوت است.

 به این نکته توجه داشته باشید که شما با مشخص کردن هدف خود می‌توانید بهتر تصمیم گیری کنید. تصمیم گیری در مورد اینکه پست مهمان خود را در کدام سایت منتشر کنید. قطعا شما می‌توانید با توجه به هدف خود تعداد زیادی از سایت‌های مختلف را دسته بندی کنید و مورد بررسی قرار دهید. اما برای شما همیشه بازدهی حداکثر اولویت خواهد بود. بنابراین اهداف شما باید کاملا مشخص و واضح باشد. شما با دانستن هدف نهایی خود از پست مهمان می‌توانید سطح دانش و جذابیت محتوای سایت خود را نیز بهتر مدیریت کنید.

2.    سایت میزبان را به خوبی بررسی کنید

زمانی که شما هدف خود را از نوشتن پست مهمان مشخص کردید، می‌توانید انتخاب کنید که در کدام سایت محتوای خود را منتشر کنید. البته به این نکته دقت داشته باشید که به هر میزان که حوزه کاری شما نزدیک‌تر باشد به طبع بازدهی دو طرف نیز افزایش پیدا می‌کند. در مرحله بعدی که سایت مورد نظر خود را انتخاب کردید شروع به آنالیز و بررسی حرفه‌ای سایت مقصد کنید. در این صورت می‌توانید بازدهی مناسبی کسب کنید.

بررسی کنید که کاربران سایت مقابل چه ویژگی‌هایی دارند، چگونه می‌توانید به بهترین شکل ممکن  با آن‌ها ارتباط پیدا کنید؟ به عنوان مثال شما می‌توانید بررسی کنید که اگر لحن محتوای شما رسمی باشد بهتر است  و یا شما می‌توانید با لحن محتوای عامیانه به آن‌ها بیشتر نزدیک شوید. به یاد داشته باشید که کلید طلایی پست مهمان برای شما کاربران سایت مقابل است.

در وهله بعدی می‌توانید به بررسی این نکته بپردازید که سطح علمی و یا سطح محتوای منتشر شده در سایت مقابل به چه صورت است. شما باید چند پست مهمان را بررسی کنید که کدام یک از چند محتوا بازدهی مناسب‌تری به ثبت رسانده‌اند.  باید پست مهمان خود را بر اساس نیاز مخاطبین و استاندارد‌ محتواهای بررسی شده به ثبت برسانید. شما به هر میزان که سمت و سوی فکری سایت مقابل را بدانید بازدهی شما افزایش خواهد یافت. شما باید به کابران سایت طرف مقابل به هر اندازه که می‌توانید نزدیک شوید.

اگر شما قصد دارید که به صورت حرفه‌ای سایت طرف مقابل را بررسی کنید. می‌توانید اطلاعات آماری سئو سایت طرف مقابل را بررسی کنید. این موضوع از این جهت می‌تواند برای شما ارزشمند باشد که شما می‌توانید سئو سایت خود را نیز بهبود ببخشید. به این نکته توجه داشته باشید که بررسی پیشرفته برای پست مهمان آنچنان ضروری نیست.

بررسی سایت میزبان

3.    به عملکرد پست‌های مهمان منتشر شده نگاهی داشته باشید

همانطور که می‌دانید شما برای انتشار پست مهمان در دیگر سایت‌های سه مسیر در پیش رو دارید. در مسیر اول سایت میزبان به شما پاسخ منفی می‌دهد و تمایلی به انتشار پست شما ندارد.  با توجه به این موضوع در  شما نیز به سراغ دیگر سایت‌ها خواهید رفت.

در مسیر دوم شما برای به یک سایت پیشنهاد انتشار پست مهمان خود را می‌دهید و طرف مقابل نیز استقبال می‌کند و این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهد. اما در مسیر سوم انتخاب برای شما اندکی دشوارتر است. شما در این حالت باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا انتخاب درست و به جایی داشته باشید؛ چرا که سایت مقابل در ازای انتشار مطالب و نکات مفید در سایت شما از شما طلب هزینه خواهد کرد.

در این صورت گام سوم برای شما بسیار با اهمیت خواهد بود. شما بررسی می‌کنید که آیا این سایت مطابق با نیازهای شما است و یا خیر. شما باید بررسی کنید دیگر کسانی که در این سایت پست مهمان خود را منتشر کرده‌اند آیا به اهداف خود دست پیدا کرده‌اند و یا خیر. حتی می‌توانید با آن‌ها در این مورد مشورت کنید. بررسی کنید که پست‌‍‌های مهمان منتشر شده تا چه میزان کامنت دریافت کرده‌اند.

به یاد داشته باشید که استفاده از پست مهمان به عنوان یک روش تبلیغاتی مورد نظر بسیاری از افراد می‌باشد. در نتیجه  شما باید در بررسی پست‌های منتشر شده بسیار دقت داشته باشید.  از طرفی به این نکته توجه کنید که شما با توجه به این مورد می‌توانید انتخاب مناسب‌تری در کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید. به یاد داشته باشید که هدف ما از انتشار پست مهمان بهتر دیده شدن و صرفه جویی در هزینه تبلیغات می‌باشد.

4.    پست مهمان خود را به عنوان یک فرد آشنا و معتبر منتشر کنید

این گزینه ممکن است که برای شما اندکی زمان‌بر و یا گاها گنگ باشد. اما این گزینه می‌تواند به صورت تصاعدی کیفیت کار شما را افزایش دهد. به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید در سایت طرف مقابل تبدیل به یک فرد شناخته شده بشوید؟ زمانی که مخاطبان شما را بهتر بشناسند به این معنی است که راحت‌تر به پست مهمان شما اعتماد می‌کنند. در همین راستا شما می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « بهبود مهارت‌های ارتباطی » استفاده کنید.

شما با استفاده از این مقاله می‌توانید از استراتژی‌های مناسب‌تری برای آشنایی و مطرح شدن در سایت طرف مقابل استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید برای اینکه با کاربران در ارتباط باشید و با آن‌ها بهتر ارتباط برقرار کنید. به عنوان یک کاربر مهمان در این سایت عضو شوید و در گفتگوها شرکت کنید. با این کار می‌توانید نظر دیگران را نیز به خوبی به خود جلب کنید.

سعی کنید بررسی کنید که در کدام قسمت‌ها بیشترین ارتباط وجود دارد. در این صورت شما نیز باید در آن بخش حضور داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است که بخش گفتگوی آزاد سایت برای شما یک انتخاب عالی و جذاب باشد. از این رو شما باید سعی کنید که گره‌های ارتباطی سایت طرف مقابل را پیدا کنید. تا کاربران برای نظر شما بیشتر ارزش قائل شوند. با توجه به موارد بیان شده پست مهمان شما بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

5.    برنامه ریزی زمانی  مناسب برای انتشار  پست مهمان داشته باشید

ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما تمامی کارهایی که باید انجام بدهید را انجام دادید. در این صورت باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا یک زمان مناسب را برای انتشار پست مهمان خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، این گونه نیست که شم هر زمانی که قصد داشتید پست مهمان خود را منتشر کنید. بلکه شما باید تلاش کنید که در زمانی این کار را انجام دهید که بیشترین بازخورد را دریافت کنید. البته شما باید شرایط سایت و کسب و کار خود را نیز مد نظر قرار دهید.

یکی از بهترین زمان‌هایی که شما می‌توانید اقدام به این کار کنید، زمانی است که شما در سایت خود یک برنامه ریزی قابل توجه دارید. به عنوان مثال قرار است که شما در سایت خود یک مسابقه بزرگ برگذار کنید. در این صورت افراد را نیز به این کار تشویق می‌کنید که از سایت شما دیدن کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که شما باید شرکت کاربران سایت منتشر کننده پست مهمان را نیز به رسمیت بشناسید و گاها برای آن‌ها یک امتیاز ویژه قائل شوید.

از دیگر زمان‌های که انتشار پست مهمان شما بسیار با اهمیت می‌شود. زمانی است که سایت میزبان انتشار پست مهمان شما را در شبکه‌های اجتماعی خود و همچنین سایت خود اطلاع رسانی کند. در این صورت می‌توانید بازدهی کار خود را به صورت قابل توجه‌ای افزایش دهید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما باید از کاربران سایت خود درخواست کنید که به سایت طرف مقابل نیز مراجعه کنند و از پست مهمان شما بازدید کنند. این موضوع به این جهت بیان می‌شود که برای سایت منتشر کنند نیز این کار مزایای مثبتی داشته باشد.

6.    به قوانین سایت طرف مقابل احترام بگذارید

زمانی که شما قصد دارید در یک سایت پست مهمان منتشر کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که چه محدودیت‌هایی از سمت مدیران سایت برای شما وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است که محتوای شما را در یک حداقل و حداکثر تعداد کلمات قرار دهند. از طرفی ممکن است که به جهت شناخت بهتر از مخاطبین سایت خود از شما در خواست کنند که برخی از موارد در نوشته خود اشاره کنید. این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید ارتباط بهتری با مدیران سایت داشته باشید.

به یاد داشته باشید که شما باید تمامی قوانین و موارد مورد نیاز خود را باید قبل از نوشتن پست مهمان خود با مدیران سایت هماهنگ کرده باشید. در برخی موارد مشاهده می‌شود که مدیران سایت منتشر کننده میزبان سایت بعد از اینکه متوجه می‌شوند که قوانین و اصول آن‌ها در نوشته ارائه نشده است. اقدام به حذف پست مهمان می‌کنند و گاها دیگر اجازه بازنویسی مجدد نیز به طرف مقابل نمی‌دهند.

به قوانین سایت منتشر کننده احترام بگذارید

7.    لینک سازی در پست مهمان مکمل مناسبی برای بهبود سئو سایت می‌باشد

زمانی که ما صحبت از پست مهمان می‌کنیم از مهمترین اهداف ما بهبود سئو سایت ما می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که لینک سازی در پست مهمان شما باید از اصول و قوانین سایت طرف مقابل پیروی کند. شما باید لینک سازی پست مهمان خود را به صورت بسیار برنامه ریزی شده انجام دهید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هدف از این لینک سازی کوتاه کردن مسیر کاربر برای دسترسی به اهداف شما می‌باشد.

شما باید لینک سازی خود را به صورت بهینه انجام دهید، تعداد 2 تا 3 لینک سازی با توجه به تعداد کلمات شما کافی است. شما باید لینک سازی خود را روی صفحات اصلی و تاثیر گذار خود انجام دهید. از طرفی سعی کنید بعد از لینک سازی برای افزایش بازدهی کار خود از کال تو اکشن مناسب در سایت خود استفاده کنید. شما باید مسیر پیشنهاد خود را نیز حداقل یکبار بررسی کنید.

چرا که اگر این مسیر مشکلی داشته باشد، کاربر را به سادگی از دست خواهید داد و این نکته به جهت سئو سایت شما نیز برای شما مطلوب نخواهد بود. سعی کنید لینک سازی خود را با هدف نگهداری مخاطب انجام دهید. لازم نیست که لینک سازی خود را بر اساس نرخ تبدیل و خرید مخاطب طرح ریزی کنید. اگر شما یک محتوای مناسب داشته باشید، قطعا مخاطب شما به شما مراجعه پیوسته خواهد داشت.

آیا قبول کردن پست مهمان در سئو سایت ما نیز تاثیر دارد؟

تا این بخش از مقاله ما در مورد این صحبت کردیم که چگونه از دیگران درخواست انتشار پست مهمان داشته باشیم. اما زمانی که سایت ما به یک اندازه قابل قبول می‌رسد دیگران این درخواست را از ما خواهند داشت. از طرفی ممکن است که دیگران از ما در خواست داشته باشند که در ازای انتشار پست مهمان ما، پست مهمان خود را در سایت ما منتشر کنند. به طور کلی اگر به صحبت‌های اولیه ما مراجعه داشته باشید. پست مهمان هم بر روی سئو سایت منتشر کننده تاثیر دارد و هم بر سئوی سایت مهمان.

 اما شما باید برای این موضوع یک چهارچوب مناسب تعریف کنید. شما باید لینک سازی طرف مقابل را محدود کنید و از طرفی از او در خواست کنید که قبل از انتشار پست مهمان خود تمامی محتوای مد نظر خود را با شما چک کند. این موضوع به این دلیل است که شما کاربران خود را به دلیل محتوای بی کیفیت آزرده نکنید. به این موضوع توجه داشته باشید که انتشار پست مهمان نیز برای گوگل حائز اهمیت است و می‌تواند روی سئو سایت شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

اما سئو و سطح سایت طرف مقابل نیز مهم است. به هر میزان که سایت طرق مقابل قوی‌تر باشد. کاملا طبیعی است که رشد و بهبود سئو سایت شما را نیز بیشتر مورد پردازش قرار دهد. از طرفی شما می‌توانید یک چرخه منظم برای این منظور طراحی کنید و نظر گوگل را به خود جذب کنید.

پیشنهاد چند سایت برای پست مهمان

شما تا این قسمت از مقاله به صورت کلی با مفهوم و ارزش پست مهمان آشنا شدید. در این مرحله ما به شما سایت‌های را معرفی می‌‌کنیم که انتشار پست مهمان در آن ساده است و از طرفی بازخورد خوبی نیز برای شما دارد. همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، اعتبار سایت مبدا برای شما اهمیت دارد. در نتیجه سعی کنید که به این موضوع اهمیت کافی را بدهید.

نیماتودی

اگر شما به دنبال یک سایت مطرح با سوشال سیگنال قوی می‌باشید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌های شما سایت نیماتودی است. این سایت از سال 1396 به طور رسمی آغاز به کار کرده است. این سایت در حوزه سئو و تولید محتوا جایگاه بسیار مناسبی دارد. با توجه به این موارد باید دید که شما چگونه می‌توانید با توجه پست مهمان اعتبار سایت خود را افزایش دهید. به این نکته توجه داشته باشید که این سایت یکی از ارکان مهم خود را انتشار پست مهمان قرار داده است.

به این موضوع فکر کنید که شما چگونه می‌توانید با انتشار یک پست مهمان با کیفیت مخاطبان بسیار زیاد این سایت را به سمت سایت خود سوق دهید. توجه داشته باشید که شما علاوه بر انتشار پست مهمان در این سایت بهتر است که روی سوشال سیگنال سایت خود نیز کار کنید. انجام این کار به صورت مکمل رو نتیجه نهایی شما بسیار موثر است.

اخبار رسمی

شما در این سایت می‌توانید برای هر موضوع و مطلبی محتوای خود را تولید کنید. توجه داشته باشید که اگر شما در این سایت کال تو اکشن مناسبی نداشته باشید، ممکن است که به نتایج صد در صدی پست مهمان دست پیدا نکنید. توجه داشته باشید که امروزه پست مهمان می‌تواند یک ابزار بسیار کاربردی و موثر باشد. البته به شرطی که بتوانید تولید محتوای با کیفیت داشته باشید. اصول سئو را در پست مهمان خود جدی بگیرید، چرا که دیده شدن پست مهمان شما وابسته به همین موضوع است.

چطور

افراد در این برهه زمانی به این بلوغ رسیده‌اند که رشد توسعه فردی بسیار مهم است. قطعا داشتن پول برای انجام برخی کارها مهم است. اما این امتیاز در اختیار همه نیست، در نتیجه افراد به رشد شخصی بسیار اهمیت می‌دهند. شما در این سایت می‌توانید مطالب بسیار مهمی را منتشر کنید. مطالبی که می‌تواند سرنوشت سایت شما را بسیار تغییر دهد. شما با انتشار محتوا در این سایت می‌توانید یک آگاهی از برند بسیار عالی داشته باشید.

سایت انگلیسی برای پست مهمان

معرفی چند سایت انگلیسی برای انتشار پست مهمان کاربردی

Copyblogger

با توجه به شناختی که ما از مخاطبین سایت خود داریم، به این موضوع واقفیم که برخی از شما دوستان در حوزه وب انگلیسی نیز مشغول فعالیت می‌باشید. شما می‌توانید از این سایت برای پست مهمان سایت خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که حوزه اصلی فعالیت این سایت بازاریابی آنلاین محتوا می‌باشد. توجه داشته باشید که این سایت مخاطبان قابل توجهی دارد و از طرفی استاندارهای سئو آن نیز قابل بررسی است. سعی کنید که این سایت را جدی بگیرید.

CMO

زمانی که شما به دنبال سایت‌های مطرح در حوزه اجرایی می‌گردید، قطعا نام این سایت برای شما بسیار آشنا است. از طرفی این سایت برای شما انتشار پست مهمان به زبان انگلیسی برنامه‌هایی دارد. سعی کنید که با توجه به قدرت تولید محتوای انگلیسی خود از این سایت نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید این سایت دارای رابط کاربری بسیار جذاب و ساده‌ای می‌باشد. افراد زیادی نیز به سبب همین موضوع از این سایت دیدن می‌کنند. شما می‌توانید برای افزایش ترافیک سایت خود با یک کال تو اکشن مناسب برنامه ریزی موفقی داشته باشید.

Social Media Examiner

اگر شما به دنبال یک سایت با کیفیت محتوای بسیار بالا می‌باشید، این سایت قطعا جزو بهترین گزینه‌های موجود شما است. افراد زیادی سعی در انتشار پست مهمان در این سایت دارند. این سایت اجازه این موضوع را به همه نمی‌دهد و سایت شما زمانی می‌تواند در این مسیر موفق باشد که بتوانید محتوی یونیک و دست اول تولید کند. این موضوع برای مخاطبین این سایت نیز بسیار قابل توجه است، چرا ک در این صورت شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که محتوای منتشر شده در این سایت از درستی کافی برخوردار است. معمولا افراد برای انتشار پست مهمان در سایت انگلیسی، این مورد را در اولویت قرار می‌دهند.

 

سخن پایانی  

شما تا این قسمت از مقاله با پست مهمان و تاثیر آن بر روی سئو سایت آشنا شدید، اما به این نکته توجه داشته باشید که پست مهمان و فروش بک لینک کاملا متفاوت است. از طرفی گوگل نیز نسبت به فروش بک لینک حساس است و در صورتی که شما به صورت روتین اقدام به این کار کنید نه تنها برای شما نکته مثبت در پی نخواهد داشت. بلکه به لحاظ مفاهیم سئو این موضوع برای شما نکات منفی نیز در بر خواهد داشت. از این رو شما باید در مورد سایتی که قرار است پست مهمان شما را منتشر کند به خوبی تحقیق کنید.

به یاد داشته باشید که الگوریتم‌های گوگل به اندازه کافی هوشمند می‌باشند و می‌توانند این موضوع را به سادگی تشخیص دهند. البته به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که قدرت سایت منتشر کننده پست مهمان و همچنین رفتار مخاطبین این سایت‌ها نیز در این موضوع به صورت قابل توجه‌ای تاثیر گذار خواهد بود.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *