هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
روش کسب درامد از آپارت

کسب درامد از آپارات

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/03/24

قطعا برای شما هم پیش اومده زمانی که مشغول گشت و گذار در فضای مجازی هستید انواع و اقسام تبلیغات رو دیده باشید که در مورد کسب درامد از یوتیوب  صحبت می کنند، اما این تمام ماجرا نیست خیلی ها به سبب تحریم و مشکلات و سختی های کار با یوتیوب از اپارات کسب درامد می کنند، بله درست متوجه شدید اپارات! خیلی از ما کسب درامد های دلاری رو دوست داریم ولی از اصلا حواسمون به چالش ها و مخارج بالای اون نیست. همان طور که درامد ما دلاری است گاها ما مجبوریم که به صورت دلاری هم سرمایه گذاری کنیم.ما در این مقاله در سایت برتر آموز سعی می کنیم به شما روش کسب درامد از آپارات رو اموزش بدیم و سعی می کنیم نکاتی رو به شما اموزش بدیم که شما رو حتی چند گام از رقباتون جلو بندازه پس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید وسعی کنید یک قلم و کاغذ هم همراه داشته باشید تا نکات مهمی که بیان میشه رو جایی یاد داشت کنید.

آپارات چیست؟

آپارت یک پلتفرم است که همه می توانند در این بستر به تماشای محتوایی ویدویی بپردازند، و یا می توانند محتوا ویدیویی درون آن بارگذاری کنند. هم چنین از طرفی هر شخص می تواند از طریق ساختن کانال های عمومی و خصوصی به جذب فالور اقدام کند و اما هیجان انگیزترین بخش آن این است که شما می توانید بر اساس بازدید و برخی پارامتر هایی دیگر که در ادامه به آن ها می پردازیم، درامد قابل توجه ای داشته باشید.

بهتر است بگوییم که شما می توانید همانند بلاگر های یوتیوب به کسب درامد از آپارات بپردازید و این نکته را مد نظر داشته باشید که آپارات نسخه بومی شده یوتیوب می باشد که برخی از تکنیک های یوتیوب می تواند دراینجا هم کاربرد داشته باشد. به این دو دلیل برای حضور در اپارات توجه کنید: شما با حضور در آپارات به یکی از رسانه هایی دسترسی دارید که می تواند به صورت مستقیم روی فروش شما تاثیر بگذارد و از طرفی می تواند به شناخت بهتر محصول شما کمک کند و اگر محتوا قوی برای آن تولید کنید، شاهد خواهید بود که دیگران هم درباره شما در آپارات صحبت می کنند و حتی به رایگان مشغول تبلیغات شما هستند. برای دانستن ترفندهای فروش ار روش های مختلف به شما توصیه می کنیم، محتوای آموزش دیجیتال مارکتینگ را مشاهده نمایید.

کسب درآمد از آپارات

دلیل دوم، این که حتی اگرشما فروش هم از طریق اپارات نداشته باشید، قطعا بواسطه محتوای ویدیویی با ارزشتان درامد خوبی خواهید داشت؛ صد البته که باید حواستان به چارچوب و قوانین سایت آپارات باشه و سعی کنید که همیشه در مسیر تعریف شده گام بردارید. به شما پیشنهاد میدهم حتما از مقاله ویدیو مارکتینگ استفاده کنید تا از هر روشی که مد نظر شما بود، برای کسب درامد از آپارات بتوانید محتوا با کیفیت تولید کنید.

اولین مرحله کسب درامد از اپارات چیست؟

قطعا شما هم وارد سایت اپارات شده اید و به تماشای ویدیو های گوناگون پرداخته اید اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که برای درآمد از آن باید یک حساب کاربری دقیق ایجاد کنید.

زمانی که وارد سایت اپارات میشوید بر روی گزینه “ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید و سپس مشخصاتی که از شما می خواهد را وارد کنید، بعد از این مرحله به قول اپارات می توانید شریک اپارات شوید.(به یاد داشته باشید اپارات هم مانند یوتیوب دارای اپلیکیشن است و شما می توانید تمامی این مراحل را توسط اپ آن انجام دهید.) شاید فکر کنید که تمام شده و از فردا آپارات به حساب شما پول واریز می کند! خیر هنوز چند مرحله دیگر مانده است، آپارات فقط برای یک دسته بندی مشخص که با نام “تولید کننده محتوا” شناخته می شود، پلن های درامد زایی دارد.

برای کسب درامد از آپارات باید به این بخش کاملا مسلط شویم و از بخش بخش آن به خوبی استفاده کنیم.

به نظر شما تولید کننده محتوا کیست؟

از نظر اپارات تولید کننده محتوا کسی است که یک ویدیو را خودش تولید کرده باشد و هیچ گونه کپی در آن نداشته باشد چه از نظر محتوا، چه ازنظر موزیک و… .

شما می توانید تولید کننده محصولی باشید که قصد فروش آن را از طریق اپارات دارید، و یا شخصی هستید که می خواهد به صورت شخصی مشغول تولید محتوا باشد مهم ترین نکته برای شما این است که به هیچ وجه، به هیچ وجه از محتوا کپی استفاده نکنید زیرا اگر شما ساعت ها هم روی این موضوع انرژی و زمان بگذارید و تدوینی حرفه ای انجام دهید، دیگر در دسته بندی تولید کننده محتوا قرار نمی گیرید و از درامد هم خبری نیست. بریم سروقت نکات اصلی این دسته بندی مهم:

  • کسانی که به فکر گیم پلی آنلاین هستند به شرطی در این دسته قرار دارند، که از وب کم استفاده کنند.
  • کسانی که دابسمش کار می کنند و یا دوبله کار می کنند نمی توانند در این دسته فعالیت کنند زیرا قوانین کپی رایت را زیر سوال می برند.برای درک بهتر این موضوع می توانید به مقاله تفاوت تولید محتوا و کپی رایتینگ مراجعه کنید.
  • دوستانی که در حوزه زیر نویس فعالیت می کنند نیز در این دسته بندی قرار نمی گیرند.
  • در گذشته دوستانی که باز نشر ویدیو انجام می دادند نیز 10 درصد از درامد حاصل از تبلیغات را دریافت می کردند ولی در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

اگر شما به کسب درامد از آپارات به صورت پایدار فکر می کنید، به قوانین با دقت عمل کنید؛ زیرا در این صورت اولین اشتباه شما ممکن است اخرین اشتباه شما شود و مدت ها درگیر رفع اتحام از خود باشید. پس دوستان در حال حاضر بهترین روش کسب درامد از اپارات، تولید محتوا هدفمند است که می توانید آموزش تولید محتوای هدفمند را در صفحه مربوط به خودش مشاهده نمایید و با فوت و فن های آن آشنا شوید. با ما همراه باشید تا دیگر مراحل را تکمیل کنیم.

کسب درآمد از آپارات گیم

مرحله دوم فعالیت در اپارات

خیلی از کسانی که در ابتدای راه هستند فکر می کنند باید از جلوه های ویژه در حد فیلم سینمایی ارباب حلقه ها استفاده کنند در حالی که این گونه نیست؛ بلکه مهم ترین عامل در جذب مخاطب محتوا است به این مثال content is king توجه کنید، برای شما کیفیت محتوا که در حال نشر ان هستید مهم ترین نکته در کسب درامد از اپارات است. شما می توانید با همین گوشی که در دست دارید و یک ادیت جذاب با برنامه های موجود در داخل بازار که اکثر آن هم رایگان هستند به یک محتوای جذاب برسید.

به شما توصیه می کنم ترفندهای عکاسی با موبایل را آموزش ببینید زیرا بسیاری از این ترفند ها در فیلمبرداری به شما کمک ویژه ای می کنند. اگر در اپارت فعالیت می کنید ولی محصول تولیدی خاصی ندارید می توانید بعد از جذب بازدید کننده های بالا به سراغ بازاریابی ویدیویی برای دیگران بروید. قطعا افراد زیادی را میتوانید پیدا کنید که به دنبال فردی هستند که به ان ها در بازاریابی محصولشان کمک کند و به گرمی از شما استقبال خواهند کرد.

مرحله سوم (دنبال کننده بیشتر اعتبار بیشتر)

پس از آماده سازی محتوای جذاب، شما نیازمند مخاطب برای نشر این محتوا هستید و بازدید بیشتر برابر است با درامد بیشتر از آپارات، خب قانون اپارات در این باره چیست؟ اولین تارگت اپارات داشتن حداقل 200 دنبال کننده است و دومین تارگت، درسه ماه گذشته مخاطب های شما حداقل  3000 ساعت ویدیو های شما را دیده باشند، بعد از رسیدن به این دو تارگت شامل شراکت با اپارات خواهید شد و به درامد خواهید رسید.

زمانی که به حداقل تعداد دنبال کننده کافی رسیدید  و میزان بازدید هایتان به 3000 ساعت رسید به سایت اپارات بروید «www.aparat.com » و وارد حساب کاربری خود بشوید و از منو سمت راست، قسمت پایین گزینه “درآمد زایی” انتخاب کنید؛ سپس برای شما صفحه ای باز میشود که این صفحه درامد زایی یا income  نام دارد و روی درخواست عضویت کلیک کنید.

مرحله بعدی این است که روی باکس « تولید کننده محتوا هستم » کلیک کنید، سپس اپارات به صورت خودکار بررسی می کند که آیا شما استاندارد های اولیه درامدزایی را دارید یا خیر، در صورتی که دو تارگت ذکره شده را زده باشید شما به مرحله کسب درامد از اپارات رسیده اید؛ در غیر این صورت اپارات به شما اعلام می کند که هنوز استاندارد های لازم به جهت رسیدن به درامد را ندارید، به نظر شما راهکار چیست؟

افزایش بازدید در اپارات

برای رسیدن به افزایش بازدید از کانال و جذب مخاطب  نکاتی وجود دارد که به شما اموزش میدهیم:

  • اولین موضوع این است که یک کاور مناسب برای ویدیو های خود انتخاب کنید. برای طراحی یک کاور عالی باید آموزش فتوشاپ را یاد گرفته باشید و به خوبی بتوانید با این نرم افزار کار کنید.
  • مرحله بعدی عنوانی جذاب و چشمگیر انتخاب کنید تا در صورتی که اپارات ویدیو های شما را به دیگران پیشنهاد داد ان ها از محتوای شما استفاده کنند.
  • در مرحله بعدی از هشتک های مرتبط و دسته بندی های مکمل محتوای خود استفاده کنید تا درهنگام جستجو زودتر به محتوای شما دست پیدا کنند.
  • زمانی که ویدیو خود را بارگذاری کردید، از هر روشی که می توانید به دیگران اطلاع دهید و از ان ها بخواهید در این مسیر به شما کمک کنند، برای مثال من در اینستاگرام مخاطبان زیادی دارم و بخش زیادی از ان ها نیز وفادار هستند، درنتیجه پس از انتشار ویدیو خود لینک بازدید را با ان ها به اشتراک می گذارم.
  • اگر شما تولید کننده محصولی هستید می توانید در ازای دادن تخفیف اندکی از مشتریان خود در خواست کنید که صفحه اپارات شما را دنبال کنند.
  • از شبکه ارتباطی خود استفاده کنید برای رسیدن به مخاطب وفادار بیشتر و سعی کنید از قدرت ارتباطی ان ها نیز استفاده کنید.اگر شما شبکه سازی قوی انجام نداده اید حتما در مورد آن تحقیق کنید، زیرا این موضوع به غیر از کسب درامد از اپارات، در زندگی شخصی شما هم بسیار تاثیر گذار است.
  • اپارات یک راه نهایی به شما پیشنهاد میدهد و ان هم استفاده از سرویس افزایش بازدید اپارات است که به صورت مفصل راجب آن صحبت خواهیم کرد.

سرویس افزایش بازدید اپارات

با توجه به بررسی های صورت گرفته، این سرویس در بعضی بخش ها به خوبی جواب میدهد و در برخی دیگر به صورت متوسط و یا حتی بسیار کم نتیجه بخش است، بهتر است بررسی دقیق تری داشته باشیم، طبق بررسی های صورت گرفته توسط خود اپارات در بخش های  « برندینگ و شهرت فردی،  محتوای ویدیویی، گزارش و یا نقد و بررسی همایش ها و مسابقات، معرفی کسب و کار های کوچک در بازار رقابتی، محتوای اموزش اموزشگاه ها و در بخش تکنولوژی و استارتاپ» معمولا نتیجه خوبی میدهد.

برای استفاده از این بخش باید به قسمت « ویدیو های من » در پروفایل خود بروید، سپس ویدیوی که می خواهید را انتخاب کنید و در اخر روی گزینه افزایش بازدید کلیک کنید.

راهنمای سرویس افزایش بازدید آپارات

سپس دکمه ثبت و ادامه را  بزنید و به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله اپارات سه ویژگی در اختیار شما قرار میدهد.

1.در پایان ویدیو که انتخاب کرده اید، می توانید یک call to action  بگذارید، یعنی شما می توانید در پایان ویدیو از مخاطب خود در خواستی داشته باشید مانند این که، کانال ما را دنبال کنید، صفحه مارا در دیگر شبکه های اجتماعی دنبال کنید،به وب سایت ما سر بزنید و… .

2.در هنگام پخش ویدیو لینکی رو ان بگذارید و مخاطب شما هنگام تماشای ویدیو می تواند در هر لحظه به سایت شما سر بزند و… .

3.می توانید برای ویدیو خود یک کاور یا عکس خاص اپلود کنید تا برای مخاطب جذاب تر شود.

بعد از انجام این کار ها قطعا شما به استاندارد های لازم مد نظر آپارات رسیده اید و می توانید مجددا درخواست عضویت و درامد زایی را برای اپارات ارسال کنید، توجه داشته باشید بدون تایید پلن درامد زایی توسط اپارات هر میزان که بازید و دنبال کننده  که داشته باشید به درامد نخواهید رسید.

کسب درامد از اپارات چقدر است؟

بهترین کسی که می تواند به این سوال پاسخ بدهد خود اپارات است، براساس نظر کارشناسان وب سایت اپارات:

« مبنای محاسبات درآمد تمام کانال ها بر اساس نمایش موفق تبلیغات (تبلیغات ابتدایی، تبلیغات میانی و…)  است؛ بر اساس درآمدی که از نمایش تبلیغات برروی محتوای کانال بدست آمده، درصدی از سود حاصل، با کانال تقسیم می‌شود.

در ادامه با برخی از اصطلاحاتی که لازم است بدانید آشنا خواهید شد.

سود حاصل از نمایش موفق تبلیغات به چه معناست؟

سرویس های پخش آنلاین که به کانال ها درآمد پرداخت می‌کنند هم هزینه‌های مخصوص به خودشان را دارند. مانند هزینه‌های بیمه و مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی یا موارد مربوط به زیرساخت‌ها و تجهیزات فنی. آپارات پس از کسر این هزینه‌های معمول، سود حاصل را با کانال‌های عضو سیستم کسب درآمد، تقسیم می‌کند. جالب است بدانید تقریبا بین 50 تا 70 درصد از درآمد آپارات که حاصل نمایش موفق تبلیغات است، به تولیدکنندگان محتوا تعلق می‌گیرد.

 منظور از نمایش موفق تبلیغات چیست؟

آپارات در ابتدا یا میانه‌ی ویدیوها، تبلیغات نمایش می‌دهد. اما نمایش موفق تبلیغات فقط زمانی محاسبه می‌شود که کاربران بیش از 6 ثانیه آن‌ها را تماشا کنند. بنابراین لزوما هر بازدید به معنای یک نمایش موفق تبلیغ نیست. همچنین نرخ نمایش تبلیغات بنا به محتوا و مخاطبان هر کانال، متفاوت است.

 RPM چیست و چگونه تعیین می شود؟

این شاخص (Revenue Per Mile) مشخص می کند که هر کانال بصورت متوسط به ازای هر هزار بازدید چه درآمدی کسب می‌کند. میانگین درآمد به ازای هر هزار بازدید کاملا به شکل سیستمی مشخص می‌شود؛ و هر چه به سمت انتهای ماه می‌رویم، این عدد بیشتر خواهد شد.

محاسبه این شاخص با تقسیم درآمد بر تعداد بازدید کانال در یک بازه زمانی مشخص بدست می‌آید. این عدد کاملا شناور است و به عواملی زیر وابستگی دارد :

– نوع محتوای کانال

– نوع و قیمت تبلیغات نمایش داده شده روی محتوای کانال

– نرخ نمایش موفق تبلیغات در کانال

اما میانگین این عدد برای هر کدام از گروه‌های عضو سیستم درآمدزایی آپارات متفاوت است.

متن بالا دقیقا پاسخ کارشناسان وب سایت اپارات بوده، و با توجه به متن بالا میزان درامد شما بسیار بستگی به اگهی که پخش می شود و بازخورد این اگهی دارد و بر طبق اخرین پیگیری های صورت گرفته اپارات روی برخی از تبلیغات خود بیش از نصف درامد را به شما میدهد!

اپارات به ازای هر بازدید چقدر میدهد؟

در مبحث کسب درامد از اپارات باید یاد اور شم که کلیه ی محاسبات درامدی شما از اپارات به صورت سیستمی محاسبه می شود و هر چه به اخر ماه نزدیک می شوید در امد شما هم افزایش پیدا می کند، البته چند پارامتر هم در این امر دخیل است که به بررسی ان ها می پردازیم:

– نوع محتوا کانال

– نوع  و قیمت تبلیغات نمایش داده شده روی محتوای کانال شما

– نرخ تبدیل موفق تبلیغات در کانال شما

و…

در حال حاضر میانگین درامد تولید کنندگان محتوا به ازای هر بازدید بین 7 تا 15 هزار تومان و میانگین درامد بازنشرکنندگان به ازای هر بازدید بین 300 تا 10 هزار تومان است.

سیستم استریم یا بهتر است بگوییم پخش زنده اپارات، یک پلتفرم رایگان و جذاب برای گیمر ها و برگذار کننده های وبینار محسوب میشود که رابط کاربری بسیار ساده و مخاطب پسندی دارد و تنها با چند کلیک ساده می توان وارد دنیای جذاب و مهیج پخش زنده شد واز ویژگی های ان نیز استفاده کرد، در این بخش به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم :

  • هنگام لایو استریم، در بخش کامنت ها می توانید با مخاطبان لایو خود تبادل نظر و گفت و گو داشته باشید.
  • یکی از جذاب ترین ویژگی های استریم از طریق اپارات، فروش بلیط است که خیلی از گیمر های مطرح برای کسب درامد از طریق اپارات از این روش استفاده می کنند.
  • امکان پخش کیفیت های متفاوت از این طریق وجود دارد که مخاطب می تواند با توجه به کیفیت اینترنت خود به کیفیت های متفاوت از این سرویس بهره مند شود.
  • اپارات به صورت دقیق امار مشاهده کنند گان را به شما میدهد، و حتی پس از پایان استریم نیز شما می توانید، انالیزی از همراهان خود داشته باشید.

یکی از بخش هایی که اپارات برای تمام ویدیو های خود دارد، چه شما استریم داشته باشید و چه ویدیو معمولی بارگذاری کرده باشید، امار بازدید ویدیو است، که برای شما قابلیت انالیز و تعیین استراتژِی هم دارد و برای استفاده کنند گان بسیار حائز اهیمت است.

قوانین  کسب درامد از اپارات

اپارات هم مانند بقیه ی وب سایت ها و استار اپ ها برای کسب درامد قوانین ساده و منطقی قرار داده است، برای مثال :

  • اگر شما خود را به عنوان تولید کننده محتوا به اپارات معرفی کرده اید، به هیج وجه نباید از ویدیو ها و محتوا کانال های دیگر به عنوانی اثری شخصی استفاده و باز نشر کنید، در این صورت برای همیشه باید با کسب درامد از اپارات خداحافظی کنید.
  • اگر برای کاور ویدیو های خود از تصاویری غیر مرتبط وصرفا برای جذب مخاطب استفاده کنید، در صورت ارسال گزارش توسط مخاطبان و یا بررسی های اپارات این موضوع اثبات شود، شما دیگر نمی توانید برای ویدیو های خود از عکس استفاده کنید و ممکن است اپارات این کار را برای شما انجام دهد.
  • اگر بخواهید از روشی غیر معقول بازدید های خود را به هر روشی افزایش دهید ، اشکار شدن این موضوع برای اپارات به منزله حذف شما خواهد بود، و تمامی حساب های شما مسدود و موجودی شما نیز صفر خواهد شد.
  • برخی قوانین هم برای شما بدیهی است مانند :

رعایت قوانین جمهوری اسلامی، رعایت حق ناشر، رعایت حجاب، توجه به قوانین کپی رایت و… . شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید درصورت عدم توجه به این قوانین درصورت بروز هر گونه مشکل حقوقی اپارات هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما ندارد و گاها ممکن است خود او نیز از شما شکایت کند.

نکات طلایی کسب در آمد از آپارات

ما به صورت کلی با قوانین کلی کسب درآمد از آپارات آشنا شدیم، اما سوال اصلی در این است که چگونه می‌توانیم روی مخاطب خود تاثیر مضاعف داشته باشیم. ما در این بخش به بررسی نکاتی می‌پردازیم که می‌تواند کسب و کار شما را به صورت کلی متحول کند. به یاد داشته باشید که فضای آپارات درست است که برای شما کسب درآمد ریالی دارد. اما کسب درآمد شما می‌تواند شیب قابل توجه‌ای به خود بگیرد.

از اتفاقات ترند روز استفاده کنید

زمانی که شما به بررسی عوامل موثر بر روی تبلیغات نگاهی می‌کنید. متوجه می‌شوید که یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری  و تبلیغات موثر استفاده از تکنیک جلب توجه منفی است. به صورت کلی منظور از جلب توجه منفی این است که شما مخاطب خود را به سمت خود جذب کنید حتی مطالب هیجانی. اگر دقت داشته باشید، همیشه جامعه ما یک ترند روز دارد و شما باید بواسطه این ترند روز مخاطبین خود را جلب کنید.

به عنوان مثالی زمانی که سانحه سانچی اتفاق افتاد شما با چند عدد هشتگ سانچی و یا با استفاده از این اسم در آپارات می‌توانستید، بازدید خوبی را به ثبت برسانید. در نهایت استفاده از این موضوع منجر به کسب درآمد بیشتر شما از آپارات می‌شد. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده شما نباید به گونه‌ای باشد که مخاطب احساس بدی داشته باشد. منظور ما این است که شما نباید از هشتگ سانچی استفاده کنید و در آن به پرزنت محصولات خود بپردازید و یا محتوای فان استفاده کنید. شما باید تمام تلاش خود را بگیرید که محتوای خود را به آن ارتباط دهید و یک فضای متناسب با آن بسازید.

در نهایت به این توجه داشته باشید که ترند بازار معمولا یک ترس و احساس منفی است. اگر شما توانستید یک ترند مناسب با فضای مثبت پیدا کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید. تا بهترین استفاده را از این فضا داشته باشید. سعی کنید فعالیت خود را در فضای مجازی بیشتر کنید تا از ترندهای روز زودتر از دیگران آگاه شوید.

برای عضویت کاربران در کانال خود برنامه ریزی کنید

شما می‌توانید به واسطه‌ی هشتگ و سرچ کاربران ویدیوهای خود را به نمایش بگذارید. اما به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبین شما باید به صورت مستمر در کانال شما حضور داشته باشند. در این صورت کسب درآمد از آپارات برای شما به صورت پیوسته انجام خواهد شد. خوب چگونه می‌توان کاربران را در کانال نگهداشت؟ اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که از آن‌ها درخواست کنید که در چند ثانیه اول تماشای ویدیو کانال شما را دنبال کنند.

 در نهایت به آن‌ها اطلاع دهید که این دنبال کردن آن‌ها علاوه بر حمایت از شما می‌تواند برای آن‌ها مزایای نیز داشته باشد. به عنوان مثال شما هرچند وقت یکبار از بین دنبال کنندگان خود قرعه کشی می‌کنید و به آن‌ها هدیه‌هایی تقدیم می‌کنید. از طرفی می‌توانید شما برای آن‌ها وقت مشاوره تخصصی قرار دهید. البته این موضوع برای زمانی مناسب است که شما تولید محتوای علمی و تخصصی داشته باشید.

کاور جذاب طراحی کنید

به عنوان نکته پایانی در مقاله « کسب درآمد از آپارات » شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید. تا با یک کاور جذاب نظر مخاطبین خود را به خود جلب کنید. کاور شما باید به گونه‌ای باشد که در نگاه اول برای مخاطبین شما طرح سوال کند. منظور ما این است که شما باید از یک سوال به صورت تکست در مقاله خود استفاده کنید. در این صورت نظر مخاطبین خود را بیشتر به خود جلب خواهید کرد. سعی کنید هر چند وقت یکبار نیز کاور خود را عوض کنید، در این صورت چشم مخاطبین شما نیز به یک مطلب عادت نخواهد کرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را از این فرصت کسب درامدی اگاه کنیم، قطعا در اقوام و دوستان شما هم کسانی هستند که دانش و یا مهارتی برای عرضه کردن دارند پس می توانید ما را به آن ها معرفی کنید، به یاد داشته باشید شما می توانید به این کار را به عنوان تفریح نگاه کنید ویا حتی این فرصت را فرصتی برای محک زدن خودتان ببیند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به درامد های عالی دست پیدا کنید. به عنوان مثال معلمی رو به خاطر دارم که صرفا کلاس های خصوصی خود را ضبط می کرد و در اپارات به اشتراک میگذاشت و الان پس از گذشت 2 سال در امدی که از اپارات کسب می کند که  به گفته خود او بیش از درامدی دریافتی از دانشگاه و کلاس هاس خصوصی او است. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

نویسنده : جواد فرازمند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *