هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟ برتر آموز

آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟

دسته بندی : سئو
1402/01/14

سایت‌ها برای هر کسب و کاری یک ویترین و یا یک مرکز برای فروش و درآمد هستند بنابراین هر لحظه و هر جا نیاز است تا به وبسایت‌ها رسیدگی کرده و مشکلات را برطرف نمود. سئوکاران همیشه نگران پروژه‌های خود هستند و تلاش می‌کنند از هر طریقی سایت خود را با سئو آنالیز کنند. حالا زمانی پیش می‌آید که افراد دسترسی لازم را برای آنالیز سایت با گوشی ندارند پس باید با موبایل خود این آنالیز را انجام بدهند. شما به عنوان یک وب مستر باید ابزارهای آنالیز سئو سایت را گوشی را بلد باشید و از آن استفاده نمایید. اگر با این ابزارها آشنایی ندارید در ادامه همراه من و برتر آموز باشید.

آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟ سوالی مهم که هر سئوکاری به دنبال پاسخ درسی برای آن است.

فرآیند سئو یک مسیر طولانی و مدت‌دار است که باید آهسته و به طور مداوم در این مسیر حرکت نمایید و ذره‌ای از پروژه خود غافل نشوید.

حالا تکلیف ما به عنوان سئوکار چیه؟

آیا باید هر روز و هرجا سیستم خودمون رو همراه داشته باشیم و هر لحظه سایت رو چک کنیم؟

واقعیت موضوع به این سختی هم نیست!!

شما باید با بیشتر ابزارهای مفید سئو آشنا باشید و همواره با این ابزارها سایت خود را بسنجید.

در مقاله بهترین ابزارهای رایگان سئو ما سعی کرده‌ایم به شما بهترین ابزارها را معرفی کنیم. در ادامه این مقاله هدف این است که شما بتوانید با گوشی وبسایت خود را آنالیز نمایید.

آنچه که شما در این مقاله خواهید آموخت:

  • سئو چیست؟
  • آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟
  • معرفی نرم افزارهای آنالیز سئو با گوشی موبایل

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جست و جو یا همان سئو یعنی انجام مجموعه فعالیت‌هایی مطابق با قوانین گوگل که الگوریتم‌ها و خزنده‌های این موتور جست و جو شما را ببیند و بر اساس آن امتیاز در SERP دریافت نمایید.

در واقع اصلا عمل سئو سخت نیست و تنها به این نیاز دارد تا دانش شما همواره آپدیت باشد و همچنین قوانین گوگل را به خوبی بلد باشید.

در آموزش سئو فوق حرفه‌ای محسن حبیبی راد ما به شما بهترین دوره آموزشی سئو را ارائه داده‌ایم که با مطالعه این دوره می‌توانید بازخورد خوبی را در پروژه‌های خود داشته باشید.

سعی نکنید که در پروژه‌های سئویی خود بخواهید گوگل را گول بزنید و مواردی را خلاف جهت قوانین انجام بدهید. الگوریتم‌های گوگل آنقدر قوی و پیشرقته هستند که بتوانند تمامی رفتارهای خطای شما را تشخیص بدهند.

حالا این مجموعه فعالیت‌ها در راستای گوگل چه مواردی هستند؟

به طور کلی برای این که فرآیند سئو رو به خوبی انجام بدید باید به دو مورد لینک سازی و تولید محتوا تسلط کافی داشته باشید.

این دو مورد در کنار هم می‌تواند برای سر سخت‌ترین کلمات کلیدی موجود در وبسایت هم عالی باشد.

لینک سازی بر دو مورد لینک سازی داخلی و بک لینک ساختن تشکیل شده که در مورد اول شما یک زنجیره لینک سازی داخلی سایت ایجاد می‌کنید و باعث می‌شوید که کاربر بین سایت شما همواره در حال گردش باشد.

در مورد دوم شما از سایت‌های دیگر لینک دریافت می‌کنید و با این کار باعث می‌شوید تا اعتبار از سایت‌های دیگر به سمت سایت شما هدایت شود تا به این طریق رتبه خوبی را در گوگل دریافت کنید.

با آموزش سئو برتر آموز می‌تونیم پروژه سئو بگیریم؟

بلهههه!

برای این که در فرآیند سئو موفق بشوید باید همواره برای هر پروژه سئویی استراتژی سئو قوی داشته باشید. شما باید بدانید در هر مرحله از این مسیر باید چه کاری را انجام بدهید و حتی قدم‌های آینده را هم پیش بینی نمایید.

آموزش سئو مجموعه ما پشتیبانی فوق العاده‌ای هم دارد که اگر در این مسیر شما دچار مشکل شدید به راحتی بتوانید مسائل خود را حل کنید.

آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟

آنالیز سئو سایت با گوشی یکی از موارد ایده آل برای تمامی سئوکاران است.

چرا آنالیز سئو با گوشی ؟؟

طبیعتا وب مستران باید به صورت دائم مراقب سایت‌های خود باشند و در برخی از مواقع لپ تاپ و یا سیستم کامپیوتری را همراه ندارند همین مورد باعث می‌شود تا با استفاده از موبایل وضعیت سئو سایت خود را چک کنند.

بله آنالیز سئو سایت با گوشی کاملا امکان‌پذیر است و یکسری از ابزارها وجود دارند که به خوبی به شما امکانات خوبی را ارائه می‌دهند.

آنالیز سئو با گوشی می‌تواند آمار و ارقام خوبی را در زمان‌های طلایی در اختیار شما بگذارد.

حتی اگر در ترافیک هستید هم می‌توانید یک گزارش از سایت خود تهیه نمایید.

فرض کنید یک کار اداری برای شما پیش آمده و نمی‎‌توانید لپ تاپ به همراه داشته باشید طبیعتا در این میان اگر کاری برای شما بوجود بیاید باید بتوانید با گوشی موبایل این فرآیند را اداره کنید.

در واقع کیفیت کار و مهارت یک سئو کار در این موارد به خوبی مشخص می‌شود وگرنه سئو یک دانش مشخصی است که همه می‌‌توانند آن را یاد بگیرند.

معرفی نرم افزارهای آنالیز سئو با گوشی موبایل

خوب پس از این که متوجه شدیم فرآیند آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟ نوبت به این می‌رسه که در اپلیکیشن و پلتفرم‌های موجود را به شما معرفی نماییم. همراه ما باشید:

SEO Edge

یکی از نرم افزارهای موفق که کاربران زیادی را نیز دارد ، SEO Edge نام دارد. یکی از مشکلاتی که کاربران IOS دارند این است که بیشتر اپلیکیشن‌ها برای این افراد پولی است ولی SEO Edge کاملا رایگان و قابل دانلود در اپ استور وجود دارد و با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده نمایید.

البته که SEO Edge مانند هر برنامه دیگر یکسری امکانات را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد اما برای کسب استفاده از امکانات بیشتر باید تسخه پولی آن را خریداری نمایید.

SEO Edge چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

جايگاه کلمه کليدي سايت در گوگل

جايگاه کلمه کليدي سايت شما در گوگل کشور هاي مختلف

seo edge برتر آموز

Free SEO Tools

یکی از برنامه‌های محبوب بین سئو کاران free SEO Tools است که اکثز افراد رضایت کاربری بالایی را هنگام استفاده از این ابزار دارند. تنها کافیه این برنامه را روی گوشی خود نصب نمایید تا از امکانات زیر استفاده کنید:

  • قابلیت بررسی page authority و Domain Authority به صورت دقیق
  • نمایش رتبه سایت شما از لحاظ کلمات کلیدی ( می‌توانید هر کلمه کلیدی سایت خود را بررسی نمایید.)
  • قابلیت پیدا کردن ارور هایی مانند (error 404) و لینک های خراب و شکسته ( این مورد از طریق سرچ کنسول هم قابل مشاهده است)
  • بررسی سایت و صفحات آن از نظر چگالی کلمات کلیدی
  • تست سرعت وبسایت برای رضایت کاربران ( بررسی سرعت سایت یکی از مهم‌ترین موارد است)
  • قابلیت بررسی امنیت وبسایت
  • ارزیابی کلی سایت

این نرم افزار برای کاربران اندروید به راحتی در گوگل پلی در دسترس است و دوستانی که سیستم عامل ios دارند می‌توانند از نسخه تحت وب این نرم افزار استفاده نمایند.

SEO Check

یکی از برنامه‌هایی که از هر سئوکار در این زمینه بپرسید و نام آن را بشنوید ، SEO Check است که استفاده آن را به هر متخصص سئویی پیشنهاد می‌کنیم. اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است این برنامه را از گوگل پلی دریافت نمایید.

  • با استفاده از این نرم افزار ویژگی‌های خوب زیر را می‌توانید در فرآیند سئو سایت خود در اختیار داشته باشید:
  • تگ های داخلی متن مانند H1 تا H6 را شما می‌توانید به خوبی داخل این نرم افزار تشخیص بدهید و این باعث می‌شود که شما بررسی کنید چه تعداد هدینگ داخل هر محتوا به کار رفته است.
  • این برنامه قابلیت آنالیز کیفیت محتوا و خوانایی آن در دستگاه های مختلف را نیز در اختیارتان قرار می دهد.
  • برنامه seo check می تواند راهنمای شما در بررسی فنی وبسایت باشد ، به عنوان مثال شما می توانید تعداد درخواست های http و حجم فایل های css و javascript را با استفاده از این برنامه زیر ذره بین خود قرار دهید.
  • در خصوص متاتگ ها میتوان به قابلیت آنالیز این برنامه از لحاظ میزان استفاده متاتگ در صفحه اشاره کرد.
  •  قابلیت بررسی تگ کنونیکال و لینک های داخلی و بک لینک ها

البته لازمه استفاده از هر نرم افزار و اپلیکیشن در زمینه سئو این است که زبان انگلیسی شما خوب باشد تا بتوانید به راحتی از ویژگی‌های آن استفاده نمایید. اگر در این مورد احساس ضعف دارید با آموزش زبان انگلیسی برتر آموز می‌توانید نه تنها در این زمینه بلکه در تمامی موارد زبان انگلیسی خوبی را داشته باشید.

سخن آخر :

در مقاله آنالیز سئو سایت با گوشی امکان پذیر است؟ ما سعی کرده‌ایم این دید را برای سئوکاران ایجاد کنیم که شما فقط وابسته به نرم افزارهای داخل سیستم نباشید و با گوشی هم بتوانید به بررسی سایت بپردازید.

درست است که نرم افزارهایی که برای سیستم‌ها ارائه می‌شوند تنوع بهتری دارند اما شما زمانی را در نظر بگیرید که فقط گوشی موبایل در دسترس دارید و باید با همین گوشی نتیجه کلی را مشاهده کنید.

البته که برخی از سایت‌ها را می‌توانید با گوشی موبایل تحت وب استفاده کنید ولی شناختن اپ‌های مخصوص موبایل هم خالی از لطف نیست!

اگر شما نرم افزارهایی بهتر از موارد بالا می‌شناسید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما به برتر آموز.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *