سبد خرید شما خالی است.

ورود | ثبت نام
جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر برتر آموز

جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر

1401/06/14

اگر کسب و کار شما مربوط به فروش بیمه است به مقاله درستی سر زده‌اید. ما قرار است به صورت کاربردی راجع به این موضوع صحبت نماییم. با افزایش ارزش سالانه موارد مانند ماشین ، موبایل و… نیاز است تا این موارد را در برابر مشکلات و آسیب‌های احتمالی بیمه نماییم و امروزه مبحث بیمه کردن بسیار اهمیت پیدا کرده است و کسب و کارهایی که به این کار مربوط هستند تبلیغات زیادی را در این زمینه برای بدست آوردن جامعه هدف انجام می‌دهند. با افزایش جامعه هدف مشتریان شما افزایش می‌یابد که در ادامه آن باعث می‌شود فروش بیمه بیشتری داشته باشید و علاوه بر اعتبار بالاتر درآمد بیشتری را تجربه خواهید کرد. در ادامه همراه من و برتر آموز باشید زیرا می‌خواهیم به صورت کاربردی راجع به موضوع جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر صحبت کرده و نکات کاربردی را بیان نماییم.

خوب مسلما شما برای این که جدید ترین روش‌های افزایش فروش بیمه عمر را پیاده سازی کنید نیاز تا یکسری از نکات مارکتینگ را به خوبی مسلط باشید پس به این منظور پیشنهاد می‌شود حتما محتوای آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید تا در ادامه بهتر بتوانید مفاهیم را بررسی نماییم.

آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:

  • بیمه عمر چیست؟
  • معرفی جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟

قبل از اینکه به سراغ موضوع جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر برویم کمی راجع به مفهوم بیمه عمر صحبت کنیم. تمامی افراد دوست دارند آینده نگری کنند و شرایط مناسبی را برای آینده خود و خانواده فراهم نمایند. یکی از شرایط پشتوانه مالی می‌باشد و برای این که بتوانید این پشتوانه مالی را داشته باشید می‌توانید از بیمه عمر استفاده نمایید. بیمه عمر در شرایط خاص مانند بیماری ، بازنشستگی ، سرپرست گرفتن و….. استفاده می‌شو.

معرفی جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر

خوب در این قسمت می‌خواهیم راجع به بهترین و جدید ترین روش‌ها صحبت نماییم. برای اینکه بتوانید فروش بیشتری را تجربه نمایید باید بتوانید روش‌های زیر را به خوبی اجرا نمایید. در برخی از کسب و کارها ممکن است تمامی موارد رعایت شود تا نتیجه ایده آل را دریافت نمایید.

1. از طریق احساس و نه عقل وارد شوید!

در دنیای مارکتینگ و فروش بررسی شده است که کلا مفهوم خرید کردن بیشتر امری احساسی و نه منطقی است. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما برای فروش بیمه عمر از جانب احساس با مشتری برخورد نمایید. برای مثال الان اکثر مردم از بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند مشتریان برای اینکه بتوانند در میان سالی خود حقوق بازنشستگی دریافت کنند و احساس ترس دارند که ممکن است در میان سالی خود توانایی کارکرد نداشته باشند ، برای همین حق ماهانه بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

شما باید بتوانید مشتری را از طریق فاز احساسی مانند بازنشستگی در میان سالی ، هزینه‌های گراف بیماری و…. قانع نمایید. اگر این حس نیاز در فرد بوجود بیاید حالا وارد فاز بعد یعنی توضیح کامل بیمه عمر می‌شوید.

2. برای پلن‌های بیمه خود تخفیف قرار دهید!

در حالت کلی تخفیف گذاشتن در هر کسب و کاری ابزاری است که جامعه هدف را به خوبی برای خرید تشویق می‌کند و فقط باید این تخفیف گذاری اصولی انجام شود. شرط اولیه این است که تخفیف گذاری شما باید کاملا واقعی باشد و نه به این صورت که قیمت بیمه را افزایش داده و سپس دوباره با تخفیف به قیمت اصلی برسید. امروزه کاربران با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانند تمامی قیمت گذاری‌ها را به خوبی مقایسه و بررسی نمایند و اگر تخفیفات شما واقعی نباشد وجه خود را از دست می‌دهید. ارائه تخفیف‌های هدفمند بسیار روی جذب مشتری و مشتری مداری تاثیر گذار است.

روش های بهینه فروش بیمه عمر برتر آموز

3. به افراد بیمه شده هدیه بدهید!

خیلی اوقات اتفاق افتاده است که افراد در برخی از کسب و کارا تنها با اختصاص دادن یک هدیه کوچک فروش خوبی را جذب کرده‌اند بنابراین شما می‌توانید با این پلن مشتریان زیادی را جذب نمایید. قطعا نیاز نیست که خونه یا ماشین به افراد هدیه بدهید بلکه هدیه آن‌ها از اختصاص دادن کد تخفیف تا اعطای هدیه مانند ست خودکار ، کیف و… می‌تواند باشد.

4. از تبلیغات بیلبوردی استفاده نمایید!

یکی از راه‌ها و روش‌های فروش بیمه عمر استفاده از تبلیغات بیلوردی در سطح شهر می‌باشد. البته اگر به تازگی فروش و نمایندگی بیمه را اخذ کرده‌اید ممکن است بودجه کافی برلی این کار را نداشته باشید اما اگر از پس هزینه‌های این مورد بر می‌آییدو تبلیغات بیلبوردی بسیار موثر می‌باشد. نکته بسیار مهم این است که باید تبلیغ خود را بسیار خلاقانه طراحی نمایید تا توجه جامعه هدف زیادی را جذب نماید. برای طراحی به صورت خلاقانه می‌توانید از روش‌‌های بازاریابی چریکی استفاده نمایید.

5. وب سایت طراحی نمایید!

با تغییر سبک زندگی و مشغله‌های روزمره مردم متاسفانه افراد امکان مراجعه حضوری برای دریافت و اخذ بیمه را ندارند بنابراین باید به صورت آنلاین این کار را انجام بدهند. شما برای این که پاسخگو نیاز این دسته از افراد باشید باید بتوانید پلتفرم آنلاین داشته باشید و یکی از این راهها طراحی سایت می‌باشد. با یک طراحی زیبا و کاربر پسند می‌توانید نتیجه خوبی را در این زمینه کسب نمایید و حتی جامعه هدف خود را گسترش بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌شود آموزش طراحی سایت را مطالعه نمایید.

6. به صورت درصدی برای کارمندان خود پاداش تعیین نمایید!

خوب قطعا شما به دنبال فروش بیشتری هستد و کارمندان شما چون بیشترین ارتباط را با مشتری‌ها دارند ، می‌توانند بیشتین تاثیر گذاری را هم داشته باشند. بنابراین با ایجاد فضای رقابتی و تعیین درصد پاداش برای کارمندان با یک تیر دو هدف را نشانه می‌گیرید. هدف اول این که شما کارمندان خود را به افزایش فروش تشویق می‌کنید و به ازای هر فروش درصدی را به عنوان پاداش به فرد اعطا می‌کنید  و هدف دوم شما این است که میانگین فروش کسب و کارتان را افزایش می‌دهید و افراد بیشتری را به عنوان مشتری بالفعل قرار داده‌اید.

7. بازاریابی پیامکی

در دنیای مارکتینگ یکی از روشهای موثر جذب کاربر اسمس مارکتینگ می‌باشد که شما هم برا افرایش فروش بیمه عمر می‌توانید از آن استفاده نمایید. بازاریابی پیامکی در این کسب و کار تنها برای جذب مشتری به کار نمی‌رود بلکه شما سرویس رضایت مشتری هم از این طریق می‌توانید داشته باشید. برای جذب مخاطبین باید لیستی از جامعه هدف را بدست آورده و با متن‌های پیامکی جذاب این افراد را به خرید تشویق نمایید . برای کسب نتیجه بهتر باید در پیامک خود Call To Action قرار بدهید! این دکمه فراخوانی به عمل آدرس سایت ، تلفن تماس ، آدرش شبکه‌های اجتماعی و…. می‌تواند باشد.

برای سرویس رضایتمندی مشتری می‌توانید برای یادآوری پرداخت حق بیمه ماهانه ، اطلاعیه تخفیف‌ها و…. از بازاریابی پیامکی استفاده نمایید. اگر راجع به این روش اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می‌شود مقاله بازاریابی پیامکی چیست؟ را مطالعه نمایید.

8. همایش و وبینار برگزار نمایید!

یکی از راه‌های خوب افزایش فروش بیمه عمر ، تفهیم و توجیح افراد از بیمه عمر می‌باشد. گاهی اوقات افراد برای این که اطلاعات کافی راجع به این موضوع ندارند نسبت به دریافت آن اقدام نمی‌کنند. برای همین پیشنهاد می‌شود حتما یکسری همایش و اطلاعات در این زمینه برگزار نمایید تا افراد را توجیه نمایید. برای این که کاربران به شرکت در این وبینارها تشویق شوند می‌توانید پس از برگزاری کد تخفیف به شرکت کنندگان اعطا نمایید.

9. از سئو برای کسب مشتری استفاده نمایید!

سالانه درصد زیادی از افراد از طریق سرچ کلمات کلیدی مانند بیمه عمر نسبت به خرید این سرویس اقدام می‌کنند و کسب و کارهایی موفق به جذب مشتری می‌شوند که بتوانند رتبه خوبی ار در گوگل بدست بیاورند. شما با یک استراتژی مناسب سئویی می‌توانید به صورت موفق عمل نمایید. لازمه اول این کار این است که رقبای خود را به خوبی شناسایی نمایید تا بتوانید عملکردی بهترین از آنها داشته باشید. سپس با استفاده از دانش سئو مانند تولید محتوا ، لینک سازی داخلی و خارجی رتبه خود را در گوگل تثبیت نمایید. سئو دانشی گسترده و بسیار مهمی است که برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشود حتما محتوای حرفه‌ای آموزش سئو را مطالعه نمایید.

10. از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید!

یکی از پلتفرم‌های خوبی که شما می‌توانید در جعت جذب جامعه هدف و مشتری بالفعل در آن فعالیت نمایید ، شبکه‌های اجتماعی است. امروزه درصد زیادی از مردم تایم زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و شما می‌توانید با فعالیت مستمر و صد البته موثر در این شبکه‌ها به جذب مشتری بپردازید. یکی از این شبکه‌های موثر اینستاگرام می‌باشد که درصد زیادی از رقبای شما هم در این زمینه در حال فعالیت هستند و با تولید محتوای کاربردی از جمله ویدیویی سعی در قانع سازی افراد برای خرید بیمه عمر را دارند. پیشنهاد میشود حتما یک پروفایل کاری برای خود بسازید و کسب و کار خود را گسترش بدهید. اگر با اینستاگرام آشنایی ندارید پیشنهاد می‌شود محتوای آموزش اینستاگرام را مطالعه نمایید.

11. خودتان را نسبت به رقبا متمایز نشان دهید!

دقیقا تمامی ما افراد دوست داریم بهترین و یونیک ترین خدمات ، کالا و… را خریداری نماییم و این سرویس یونیک را به همه معرفی کنیم. پس برای این که فروش بیشتری داشته باشید پیشنهاد می‌شود که حتما یک نقطه مثبت و ویژگی مثبتی را در کار خود با رقبا ایجاد نمایید تا کاربران به همکاری با شما تشویق شده و بخواهند که از شما خرید بیمه عمر داشته باشند. البته در این موضوع به خوبی دقت نمایید که بزرگنمایی الکی انجام ندهید چون کاربران اگر متوجه مغایرت بشوند دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد.

12. جامعه هدف خود را تعیین کنید!

خوب یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات هر کسب و کاری این است که نمی‌تواند به خوبی جامعه هدف خود را تشخیص دهد و آنها را به مشتری بالقوه تبدیل کند. اگر در همین ابتدای مسیر نتوانید این کار را به خوبی انجام دهید در ادامه مسیر فروش خود دچار گمراهی و مشکل می‌شوید. مانند این است که شما پکیج کنکوری می‌فروشید اما دائما به افرادی پیام بدهید که هنوز وارد سال کنکور نشده‌اند پس با این اوصاف نمی‌توانید نتیجه خوبی را کسب کنید.

هنگام شناسایی جامعه هدف برای فروش بیمه عمر باید پرسش‌هایی نظیر موارد زیر را بررسی نمایید:

  • بازه سنی افراد
  • جنسیت افراد
  • درآمد ماهیانه
  • شغل
  • مدرک تحصیلی
  • وضعیت تعهل
  • علت نیاز آنها به بیمه عمر
  • و….

فروش بیمه عمر برتر آموز

13. مشتری مدار باشید!

خیلی از کسب و کارها هستند که قبل از خرید مشتری با انواع و اقسام روش‌ها سعی در جذب آنها دارند و و با رفتاری محترمانه سعی می‌کنند مشتری به خرید کردن قانع کنند. اما پس از این که مشتری اولین خرید خود را انجام می‌دهد دیگر مشتری را رها کرده و سعی در وفادار کردن مشتری ندارند. مشتری مداری باید مهم ترین و اصلی ترین اصول شما در فروش بیمه عمر باشد. زمانی که شما به مشتری یک خدمت و کالایی را می‌فروشید تازه مشیر شما آغاز میشود. این کار اعتماد مشتری را بیشتر کرده و حتی موجب می‌شود تا کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کند و شما از این طریق نیز جذب مشتری داشته باشید.

14. ایمیل مارکتینگ موثر است!

اگر بتوانید یک بانک ایمیل خوبی را برای خود تکمیل نمایید با استفاده از ایمیل مارکتینگ هم می‌توانید فروش خوبی را تجربه کنید. مزین ایمیل مارکتینگ نسبت به سایر روش‌های بازاریابی این است که هزینه بسیار کمتری را دارد و حتی میتوانید از یک ابزار رایگان برای ارسال استفاده نمایید. مهمترین نکته این است که باید بتوانید یک متن جذاب و مناسب برای ایمیل خود طراحی نمایید تا کاربران به ارتباط با شما ترغیب شوند. حتما از دکمه فراخوانی به عمل استفاده نمایید تا کاربران راه ارتباطی با شما را داشته باشند. اگر در مورد ایمیل مارکتینگ اطلاعات زیادی ندارید پیشنهاد میشود حتما مقاله ایمیل مارکتینگ چیست؟ را مطالعه نمایید.

سخن آخر :

سعی کرده‌ایم به طور کامل راجع به موضوع جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر صحبت کرده و نکات کاربردی را به شما بیان نماییم. امیدواریم با پیاده سازی این نکات بتوانید فروش خوبی را برای کسب و کار خود رقم بزنید فقط مهم ترین نکته این است که تمامی روش‌ها باید اصولی انجام بشود. در هنگام پیاده سازی استراتژی‌ها صبور باشید. هر کاری در مارکتینگ ممکن است در طولانی مدت پاسخ بدهد اما اگر اصولی انجام شده باشد شما می‌توانید نتیجه خوبی را کسب نمایید. اگر در این زمینه اطلاعات خاصی دارید پیشنهاد میشود در قسمت کامنت تجربیات خود را با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *