شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک فضای پرقدرت برای کسب و کار مردم تبدیل شده است که همواره با آپدیتهای مختلف امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. هدف از تمام این آپدیتها این است که شما بتوانید بیشترین تعامل را با کاربران خود ایجاد نمایید و پس از تمام این تعاملها به هدف نهایی کسب و کار خود برسید. شبکههای اجتماعی امروزه به یک ابزار پرقدرت برای کسب درآمد افراد تبدیل شده است و کسب و کارها برای اینکه به درآمد مطلوب برسند سعی دارند همیشه خود را جدیدترین آپدیتهای اینستاگرامی برسانند. یکی از آپدیتهای اخیر این روزهای اینستاگرام که خوب فکری جدید هم بوده است پین کردن پستها در پروفایل نام دارد که از استقبال خوبی برخورددار بوده و تاثیرات خوبی را نیز روی کسب و کارها داشته است امروز قصد داریم به صورت کامل آن را در برتر آموز بررسی نماییم. پس همراه ما باشید.
پین کردن پست در اینستاگرام چیست؟ پرسشی جدید که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود میآمده است و این وظیفه ماست تا آن را به خوبی برای شما شرح بدهیم.
اینکه شما با تمامی آپدیتها و ویژگیهای اینستا آشنا باشید قطعا به هدف کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
مهم نیست که هدف شما کسب درآمد و یا آشنایی با برند باشد مهم این است که باید بتوانید با ابزارهای موجود کسب و کار را به هدف خود برسانید.
لازمه فعالیت در این شبکه اجتماعی آشنایی کامل با اینستاگرام است که با مطالعه آموزش اینستاگرام به تمامی اطلاعات لازم مسلط خواهید شد.
سعی کنید همواره اطلاعات آپدیتی راجع به فضای کاری خود داشته باشد.
آنچه که شما در این مقاله میآموزید:
اینستاگرام از بدو فعالیت تا امروزه تلاش کرده است تا قابلیتهایی را ارائه دهد که به کسب و کارها کمک میکند. اینستاگرام از زمانی که فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم در شبکههای اجتماعی آغاز کرد امکان درج پست در پروفایل شخصی را برای کاربران فراهم کرد.
بعد از گذشت زمانی قابلیت استوری هم به ویژگیهای اسنتاگرام اضافه شد.
کسب و کارهای بزرگ زیادی وجود دارند که تعداد پستهای آنها در روز به عدد بالایی میرسد و خوب مسلما یافتن پستهای مهمتر که کاربران به دنبال آن هستند کمی سختتر میشود.
اینستاگرام برای حل این مشکل قابلیت پین کردن پست را در پروفایل کاربران فراهم کرد.
همانطور که در شبکههای واتساپ و تلگرام میتوانید گروهها ، کانالها و افراد پرکاربرد خود را در بالای لیست پین کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید ، در اینستاگرام هم میتوانید 3 تا از پست و یا ریلز های خود را در بالای تمامی محتواهای خود پین نمایید.
این قابلیت باعث میشود هم شما و هم کاربران بتوانید به یکسری از محتواهای خاص به راحتی دسترسی داشته باشید.
خوب یکی از سوالاتی که الان برای اکثر کاربران پس از آشنایی با فرآیند پین کردن به وجود میآید این است که چگونه میتوانند پستهای خود را پین نمایند.
برای این کار تنها کافیست طبق دستورالعمل زیر رفتار نمایید:
نحوه پین کردن پست در شبکه اینستاگرام به این صورت است که سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر خود را کلیک کرده سپس منویی باز میشود.
شما احتمالا از طریق آن اقداماتی مانند به اشتراک گذاری یا آرشیو کردن را قبلا هم انجام داده بودید.
در این منو دکمه ای به نام pin to your profile وجود دارد که با کلیک کردن آن میتوانید پست را به قسمت پین شدهها منتقل کنید.
شما میتوانید سه تا از مهمترین پستها یا ریلزهای خود را در پروفایل پین نمایید.
حالا زمانی که وارد پروفایل خود میشوید این سه پست را بالاتر از تمامی پستها مشاهده میکنید.
شما میتوانید پستهایی را بازدید بیشتری داشتهاند و یا محصولات محبوب شما هستند را پین نمایید.
راستی اگر هنوز به زبان انگلیسی برای کارکرد با اینستاگرام مسلط نیستید حتما آموزش زبان انگلیسی را مطالعه نمایید.
آدام موسری رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام در این رابط میگوید که :
«پروفایل شما، فضای اختصاصی شماست ، بنابراین ما به دنبال ارائه راههای بیشتری برای شما هستیم تا بتوانید آن را مدیریت کنید.»
طبیعتا پس از یادگیری نحوه پست گذاری و پین کردن آن سوالی که برای اکثر کاربران به وجود میآید این است که پین کردن پستها چه مزایای برای کسب و کارها دارد؟
همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم اینستاگرام با قابلیتهای خود همواره به دنبال این است که شما را به هدف کسب و کارتان برساند ، که یکی از این اهداف افرایش درآمد است.
قطعا افرادی که وارد پیج شما میشوند تا از شما خرید کنند محتواهای پست و تعداد لایک و کامنتها را مشاهده میکنند.
یعنی به عبارتی تعداد لایک و کامنتها یک تاثیر روانشناسی برای افزایش فروش و جلب اعتماد مشتربان دارد.
که در مقاله روشهای افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام به خوبی آن را بررسی کردهایم.
بنابراین شما میتوانید سه تا از پست و یا ریلز های خود که بیشترین تعداد لایک و کامنت را دارد پین نمایید.
این کار باعث میشود تا کاربران به محض ورود به پیج این سه تا پست پربازدید و بالاترین نرخ تعامل را مشاهده کنند که قطعا روی اعتمادسازی و خرید آنها موثر است.
این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هدف شما از کارکرد در اینستاگرام کسب درآمد است باید با روشهای کاربردی بتوانید به این هدف برسید.
پیجهای زیادی وجود دارند که متاسفانه با گذشت زمان زیادی هنوز نتوانستهاند به درآمد برسند زیرا این افراد هنوز تمرکز کافی روی کار خود ندارند.
به این نکته توجه داشته باشید که باید حتما به درآمد برسید زیرا در آیندهی نه چندان دور کسب و کار شما حتما از هم گسسته میشود.
یکی از روشهای پربازده در اینستاگرام برای افزایش تعامل و کسب درآمد تبلیغات است.
روزانه در پیجهای مختلفی در اینستاگرام تعرفه تبلیغات زیادی بیان میشود و کسب و کارها به کمک یک دیگر به دنبال پیشرفت هستند.
یکی از مواردی که جدیدا روی تبلیغات تاثیرگذار شده است پین کردن پست در پیج نام دارد.
خوب اگر شما کسب و کار نوپایی باشید طبیعتا برای رشد و بقا نیاز به تبلیغات دارید.
برای همین به سراغ اینفلوئنسرها و سایر کسب و کارها میروید و تعرفه تبلیغات درخواست میکنید.
در بین این تعرفهها پین کردن پست را مشاهده میکنید که پیج پست تبلیغی شما را به مدت زمان مشخص 24 یا 48 ساعته جرو پین پستهای خود قرار میدهد تا جلب اعتماد بیشتری برای کاربران باشد و تبلیغ شما بازدهی بالایی را دریافت کند.
طبیعتا هزینههای تبلیغات در این روش بسیار متفاوت خواهد بود که شما میتوانید با افزایش بودجه خود بیشترین رضایت را از تبلیغات داشته باشید.
فراموش نکنید که سعی کنید از تمامی روشهای تبلیغات استفاده نمایید.
در راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام به خوبی راجع به تمامی این موضوعات صحبت کردهایم.
اگر شما کسب و کار بزرگ و اینفلوئنسر با فالوور بالا در اینستاگرام هستید حتما با آزمون و خطا کردن این موضوع نتایج را به کاربران خود اطلاع دهید.
اگر شما آنلاین شاپ هستید قطعا تنوع محصولات در پیج شما محدود به تعداد خاصی نمیشود بنابراین با این قابلیت میتوانید همواره روی تعداد خاصی محصول فروش داشته باشید.
معمولا برخی از محصولات هستند که شما تعداد بالایی از آن را دارید و ترجیح میدهید در مدت زمان زودتری آن را به فروش برسانید.
خوب توصیه میشود حتما این محصولات را انتخاب کرده سپس پستهای آن را در پروفایل خود پین نمایید.
میتوانید هر هفته کارزاری را راه بیاندازید که بهترین و پرفروش ترین محصولات پین میشود.
کاربر زمانی که صفحه شما را مشاهده میکند با این محصولات در صدر پستها مواجه میشود که پس از بازدید در صورت نیاز حتما آن را سفارش میدهد.
حتی میتوانید محصولات در تخفیف خود را پین نمایید تا کاربران در کمترین زمان تخفیفات را مشاهده نمایند که خود این موضوع روی فروش شما تاثیر گذار است.
شما با قابلیت پین کردن پستها میتوانید استرانژیهای زیادی برای فروش خود طراحی نمایید.
که قطعا با آزمون و خطاهای مختلف بهترین استراتژیها را پیدا خواهید کرد.
یکی از روشهای افزایش فالوور در اینستاگرام پین کردن پستها میباشد.
تحقیقات نشان میدهد که افراد جدیدی که به صفحه شما سر میزنند اکثرا با مشاهده سه پست اول تصمیم میگیرند که شما را فالوو کنند یا خیر!
حالا برای اینکه روی این تصمیم گیری تاثیر داشته باشیم طبق روش زیر عمل میکنیم.
شما از طریق دو روش میتوانید این کار را انجام بدهید:
اول اینکه زمانی که برای پیج خود تبلیغ میدهید حتما سه تا از پستهای خود که بیشترین بازدهی را دارند پین نمایید.
این بازدهی میتواند بالا بودن تعداد لایک و کامنت نسبت به سایر پستها باشد.
زمانیکه کاربران به واسطه تبلیغ وارد سایت شما میشوند سه تا پست پربازدید شما را مشاهده میکنند و به احتمال زیاد همین موضوع مقدمهای به تعامل گرفتن آنها با شما میشود.
دوم اینکه همواره سه تا از بهترین و پربازدیدترین پستها در Top قرار دهید تا هر کاربری برای بار اول که پیج شما را مشاهده میکند متوجه نرخ تعامل بشود.
هدف ما از تمامی این روشها این است که شما را به بالاترین نرخ تعامل و اعتماد سازی کاربران برسانیم.
اگر شما به جای اپلیکیشن اینستاگرام از پلتفرم سایت آن استفاده میکنید هیچ تفاوتی در نحوه پین کردن پستها وجود ندارد و به راحتی میتوانید در سایت هم از این قابلیت استفاده نمایید.
قطعا هر کسب و کاری برای افزایش تعمال مخاطبین خود به مسابقه فکر میکند. اگر این کار را اصولی انجام دهید قطعا بازخورد خوبی را دریافت خواهید کرد.
معمولا برای برگزاری مسابقات شما یک سری محتوای مخصوص برای مسابقات پست میکنید.
قابلیت پین کردن پستها این امکان را به شما میدهد که پستهای مسابقه را پین نمایید.
در این حالت کاربران شما به راحتی میتوانند پستهای مربوط به مسابقه را پیدا کرده و در آن شرکت کنند.
اگر به برگزاری مسابقات آشنایی دارید ما در مقاله ابزارهای مدیریت قرعه کشی در اینستاگرام به خوبی راجع به آن صحبت کردهایم.
پس خیلی راحت تمامی پستهای مربوطه به مسابقات اینستاگرامی را در پروفایل خود پین نمایید تا کاربر تنها با یک نگاه ساده متوجه این موضوع بشود.
این نکته را در نظر بگیرید که افراد روزانه مشغلههای کاری زیادی را دارند بنابراین توصیه میشود شما تمامی موارد مهم را جلوی چشم کاربران قرار بدهید تا کاربران بدون مشکل به برقراری تعامل با شما بپردازند.
سعی کردهایم در مقاله پین کردن پست در اینستاگرام چیست؟ به صورت کاربردی و جامع راجع به این موضوع صحبت کرده و آموزش خوبی را در اختیار شما قرار دهیم.
امیدواریم شما پاسخ تمامی پرسشهای خود را تا به الان گرفته باشید.
اگر شما تا به الان هیچکدام از ابزارهای جدید اینستاگرام را استفاده نکردهاید امروز وقت آن رسیده که برای افزایش تعامل این کار را انجام بدهید.
شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است بنابراین میتوانید بدون پرداخت هزینهای کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.
مردم همیشه به دنبال نوآوری و خلاقیت هستند برای همین سعی کنید که شما اولین نفر این نوآوریها را استفاده نمایید تا در ذهن مشتریان بمانید.
میتوانید برای درک بهتر این موضوع همین الان به صفحات زیادی سر بزنید و پستهای پین شده آنها را مشاهده نمایید.
توجه داشته باشید که همواره هدف اصلی شما افزایش جامعه هدف است و کسب درآمد است پس از هدف خود دور نشوید.
پس با تمامی این ابزارها سعی کنید به هدف خود نزدیک بشوید تا کسب و کارتان به بلندترین نقطه خود برسد.
اگر تجربهای در زمینه پین کردن پستهای اینستاگرام دارید و با جز موارد بالا اطلاعات کاربردی تری را بلد هستید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید.
راستی ما در قسمت جدیدترینهای اینستاگرام همواره بهترین مقالات که به کسب و کار شما کمک میکند را منتشر میکنیم ، امیدواریم با مطالعه آن بتوانید کیفیت کسب و کار خود را افزایش بدهید. ممنون از توجه شما به برتر آموز
تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.
نظرات کاربران