هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
افزایش بازدهی تبلیغات بنری

چگونه بازدهی تبلیغات بنری را بالا بریم؟ افزایش بازدهی تبلیغات بنری

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/06/02

اگر شما در درمورد دیجیتال مارکتینگ اندکی تحقیق کرده باشید، قطعا یکی از مواردی که حتما در زمان تحقیق توجه شما را جلب خواهد کرد، تبلیغات بنری است و به طبع الویت بعدی شما راهکارهایی برای افزایش بازدهی تبلیغات بنری می­‌باشد. به نظر شما چرا تبلیغات بنری مورد توجه انواع آژانس­‌های تبلیغاتی می­‌باشد؟ اگر به شما استفاده از ابزارهای نوین مانند گوگل ادموب و یا جمیمل مارکتینگ را پیشنهاد دهند نیز شما مجدد در بخشهایی نیاز به تبلغات بنری خواهید داشت؟ تبلیغات بنری به این دلیل محبوبیت بالایی دارند زیرا شما می­‌توانید حجم انبوهی از ایده­‌ها و استراتژی‌­های تبلیغاتی را به واسطه یک عکس و یا یک ویدیو کوتاه به مخاطب خود منتقل کنید. البته روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین روش برای کسب و کار خود توصیه می کنیم آموزش دیجیتال مارکتینگ را از دست ندهید.

یکی دیگر از مواردی که شما می­‌توانید آن را مدنظر قرار دهید این است که تبلیغات بنری را می­‌توان به وسیله ابزارهای مختلف در بسترهای مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. از طرفی شما بواسطه تبلیغات بنری و استفاده از محتوای کاربردی می­‌توانید مخاطب خود را بهتر و دقیق‌­تر با کالا و خدمات خود آشنا کنید. امروزه فروش آنلاین بیش از آنکه نیاز به استراتژی­‌های پیچیده تبلیغاتی داشته باشد، نیاز به خلاقیت دارد و دست شما در تبلیغات بنری خود برای ایجاد خلاقیت باز است. از طرفی شما بواسطه تبلیغات بنری جذاب می‌­توانید ترافیک ورودی خود را بالا ببرید و با این کار شما می‌­توانید به نتایج بهتری در بلند مدت دست پیدا کنید.

یکی از نکاتی که می­‌تواند به تبلیغات بنری و همچنین نمایش بهتر شما در نتایج گوگل کمک کند، لینک سازی خارجی است. شما برای این کار نیاز دارید تا اصول رپورتاژنویسی آگهی را به صورت حرفه‌­ای فرا بگیرید. از این رو ما در مجموعه آموزشی برترآموز به شما پیشنهاد می­‌دهیم که از دوره آموزشی و تخصصی رپورتاژ نوِیسی تحت عنوان « آموزش رپورتاژ آگهی » استفاده کنید. این دوره آموزشی حاوی اطلاعات مفیدی است که برای هر شخصی می­‌تواند مفید و کاربردی باشد.

یکی از مهم­ترین نکاتی که شما قبل از انجام تبلیغات بنری باید به آن توجه ویژه باید داشته باشید این است که شما باید تمام آمار ورودی سایت خود و موارد مورد علاقه مخاطب هدف خود را بدست بیاورید، چرا که این موضوع برای طراحی تبلیغات موثر توسط شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید بدانید که چه محتوایی را برای چه کسی و با چه نیازی تحت عنوان تبلیغات بنری می­‌خواهید طراحی کنید. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

متاسفانه برخی از مدیران تبلیغاتی اصلا به بازخوردهای تبلیغات خود توجه نمی‌­کنند و در صورتی که نتیجه مناسب از تبلغیات بنری خود نگیریند، سایت تبلیغ دهنده را تغیر می­‌دهند و یا تعداد آن­ها را بیشتر می­‌کنند که این کار اصلا درست نیست. سعی کنید از هر روشی که برای تبلیغات بنری خود استفاده می­‌کنید، امکان گزارش دهی داشته باشد و شما در هر مرتبه تبلیغات بنری خود را بواسطه تحلیل داده­­‌های موجود باید بهینه تر و هدفمندتر از قبل انجام دهید. با ما تا پایان این مقاله در سایت برترآموز همراه باشید تا به شما اصول و رموزی را آموزش دهیم که تبلیغات بنری شما چندین برابر موثرتر و برای مخاطب جذاب تر می­کند.

افزایش بازدهی تبلیغات بنری از چه روشی امکان پذیر است؟

تکنیک گاوه بنفش در تبلیغات بنری

اگر شما هم برای انجام تبلیغات به برخی از سایت­‌ها مراجعه کنید متوجه خواهید شد که شما تنها کسی نیستید که برای این روش تبلیغاتی درخواست داده‌­اید و به نوعی شما در یک مزایده فروش به بهترین قیمت قرار گرفته‌­اید و این رقابت روز به روز سخت­تر می­‌شود. در نتیجه شما باید یک استراتژی قوی به کار ببرید که با توجه به میزان هزینه­‌ای که انجام می‌­دهید، با توجه به میزان انرژی که می­‌گذارید و با توجه رقبایی که در صحنه وجود دارند، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

علت این که به شما این موضوع را پیشنهاد می­‌دهیم این است که زمانی که شما تبلیغات بنری خود را انجام می‌­دهید، در سایت پذیرنده فقط تبلیغات شما نیست و شرکت­‌ها و سازمان­‌های دیگری نیز مانند شما به سایت مبدا تبلیغاتی داده­‌اند و تبلیغات شما در کنار آن­ها نمایش داده می­‌شود. اما در حال حاضر سوال اصلی این است که مخاطب شما چرا باید به تبلیغات شما توجه کند؟ چرا باید از میان انبوهی از تبلیغات شما را انتخاب کند؟ چرا باید اکشن خود را کامل کند و در سایت شما زمان بگذارد؟ پاسخ دادن به سوالات بالا شما را به استراتژی تبلیغاتی گاو بنفش می‌­رساند و شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که به بهترین نحو ممکن این استراتژی را شخصی سازی کنید و از آن بهره ببرید.

استراتژی گاو بنفش چیست؟

اگر شما به یک دسته از گاو درحال چرا نگاه کنید، قطعا تک تک گاوها را به خاطر نمی‌­آورید و یک منظره کلی از گاو­ها در ذهن دارید. حال اگر یک گاو بنفش در میان آن­‌ها ببینید به این سبب که این اتفاق نادر است شما نه تنها آن را به یاد می‌آورید بلکه به نشر آن نیز می­‌پردازید. به عنوان مثال اگر یادتان باشد در زمانی که سال 1400 می­خواست شروع شود. یک آژانس تبلیغاتی با زیرکی فراوان از این فرصت استفاد کرد و یک تبلیغات بنری بزرگ در یکی از بیلبوردهای شهر به صورت هوشمندانه سال 13400 را به مردم تبریک گفته بود.این موضوع نه تنها توجه کاربران را به خود جذب کرد، بلکه مردم از رسانه‌­های کوچک و بزرگ برا جا نماندن از موج ایجاد شده تبلیغ بنری جذاب را نشر دادن. دقت کردید ویژگی دوم تبلیغات با استراتژی گام بنفش این است که مردم به صورت داوطلبانه و رایگان مبلغان شما می‌­شوند.

ارتباط میان افزایش بازدهی تبلیغات بنری و استراتژی گاو بنفش

اگر شما دقت کرده باشید در ابتدای این مقاله به شما یادآوری کردیم که امروزه به سبب انبوه تبلیغات شما نیاز دارید که با خلاقیت خود متفاوت از دیگران بدرخشید و مخاطب را به خود جذب کنید. حال شما برای این که بتوانید بازدهی تبلیغات بنری خود را به صورت روز افزون افزایش دهید نیاز دارید تا علاوه بر متفاوت بودن برای مخاطب خود عجیب و خاص نیز باشید. شما باید کسب و کار خود را  نگاه کنید و با توجه به محصول و یا خدماتی که ارائه می‌­دهید، یک تبلیغ خلاقانه در حد یک عکس و یا بنر ویدیویی تبلیغاتی چند ثانیه­‌ای طراحی کنید که مخاطب در میان انبوهی از تبلیغات چشمش شما را پیدا کنید و روی شما مکث کند.

لازم نیست از طراحی گرافیکی خاصی استفاده کنید و یا تصاویر خاصی ثبت کنید، گاهی صرفا با یک نوشته می‌­توانید مسیر تبلیغات خود را بهبود ببخشید. مانند همان مثالی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که تبلیغات شما نباید دروغ شاخدار باشد. چرا که مخاطب شما احمق نیست، نه تنها به تبلیغات شما واکنشی نمی­‌دهد بلکه نسبت به تبلیغات شما احساس تنفر و انزجار نیز پیدا می­‌کند.

در نتیجه فکر کنید و یک جلسه طوفان فکری برگزار کنید و با توجه به اتفاقات ترند روز و شرایط سازمان خود یک ایده تبلیغاتی ناب طراحی کنید. شما اگر در مورد جلسات طوفان فکری اطلاعی ندارید، می­‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « طوفان فکری چیست » به صورت کاربردی استفاده کنید. این مقاله در بخش­‌های مختلف تولید محتوای شما نیز می­‌تواند کسب و کار شما را متحول کند.

از شبکه­ های اجتماعی استفاده کنید

یکی از بهترین مکان­‌هایی که می­‌توانید برای افزایش بازدهی تبلیغات بنری به صورت کاربردی استفاده کنید، شبکه­‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر است. دلیل این موضوع این است که شما در این فضا می­‌توانید به صورت یونیک و انحصاری تبلیغات خود را اجرا کنید و احتمال بازخورد شما به صورت قابل توجه ای افزایش پیدا می‌­کند.

شما می­توانید در شبکه­‌های اجتماعی با پیدا کردن صفحاتی که موضوع مرتبط با کار شما دارند به صورت تساعدی بازخورد خود را بهبود ببخشید. به عنوان مثال شما فرض کنید که شما طراح و تولید کننده عروسک‌­هایی برای دیزاین بهتر آشپزخانه‌­اید. شما در صورتی می‌­توانید بهترین بازخورد را از تبلیغات خود کسب کنید که در صفحات آموزش آشپزی به تبلیغات بپردازید. چرا که مخاطب هدف شما از این صفحات استفاده می­‌کند.

مخاطب شما از صفحات ورزش 3 استفاده نمی­‌کند. او از صفحات غیر مرتبط استفاده نمی‌­کند. به این صورت نیست که بازدهی شما در این صفحات صفر باشد. اما قابل مقایسه با صفحات مرتبط نیست. شما برای فزایش بازدهی تبلیغات بنری خود نیاز دارید تا مخاطب هدف خود را به خود جذب کنید و همچنین به او وعده جذاب بدهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کند.

تاثیر شبکه اجتماعی در افزایش بازدهی تبلیغات بنری

همچنین می­‌توانید از صاحب صفحه درخواست کنید که خود او به شخصه از شما تعریف و تمجدید کند و در صورتی که شخصی به واسطه صفحه او به سایت شما ورود کرد، می­‌تواند ارزش افزوده­‌ای مضاعف دریافت کند و به نوعی از صاحب صفحه نیز حمایت کرده است. شما برای افزایش بازدهی تبلیغات بنری خود به صورت کمپینی تبلیغات خود را به صورت همزمان در چند صفحه اجرا کنید. شما برای این کار از اینستاگرام می‌­توانید بازخود بهتری دریافت کنید.

شما با طراحی یک استراتژی مسابقه‌­ای و همچنین دریافت تعامل از مخاطب می­‌توانید بازدهی تبلیغات بنری خود را به صورت مضاعف بهبود ببخشید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که تبلیغات بنری بهترین بازخورد را جایی دارد که مخاطب را درگیری خود کند و خود مخاطب به تبلیغ شما بپردازد.

نکات تکمیلی افزایش بازدهی تبلیغات بنری

در این بخش ما به صورت موردی مواردی را خدمت شما بیان می­کنیم که می­تواند تبلیغات بنری شما را کاربردی­تر و جذاب­تر کند. در این صورت شما می­توانید تبلیغات بنری خود را در هر بستر تبلیغاتی با بازخورد بهتر پیگیری کنید. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید، شما بهتر است  هریک از این تبلیغات را بر  اساس کسب و کار خود شخصی سازی کنید و ممکن است نیاز باشد در جزئیات آن تغیراتی ایجاد کنید. با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

1.    از تکنیک کمیابی استفاده کنید

یکی از تکینک­‌های که در هرکسب و کاری موثر است و می‌­تواند نظر مخاطب را به خود جذب کند و با درگیر کردن احساس ترس مخاطب می­‌تواند او را وادار به اکشن کند. احساس کمبود است. شما می‌­توانید به واسطه القاء احساس کمبود به مخاطب خود او را تحریک کنید که به وب سایت شما سری بزند. شما با این کار مخاطب خود را قانع می­‌کنید که پاسخ نیازی که حتی ممکن است در آینده به آن دچار شود در دستان شما است. به عنوان مثال شما با محدود سازی زمان اقدام مخاطب و یا با محدود سازی تعداد قلم کالا و یا با محدود سازی تخفیف ارائه شده می‌­توانید مخاطب را بهتر و ساده تر به سایت خود جذب کنید.

2.  لندینگ پیج مناسب برای او طراحی کنید

اگر شما به صورت رندوم و کاملا اتفاقی روی برخی از تبلیغات بنری کلیک کنید، متوجه خواهید شد که شما به صفحه مناسب هدایت نشده‌­اید و شما صرفا به صفحه اول سایت دسترسی پیدا کرده‌­اید. شما باید صفحه‌­­ای را برای مخاطب در نظر بگیرید که کال تو اکشن‌­های مناسب داشته باشد. محتوای جذاب داشته باشد و از طرفی مخاطب شما به این موضوع جذب شود که مدت زمان بیشتری در سایت شما زمان بگذارد و از بخش‌­های مختلف آن دیدن کند.

شما باید با یک هدف مشخص و طراحی مسیری که قرار است مخاطب در سایت شما طی کند، مخاطب را به صفحه خود دعوت کنید. البته این موضوع را مدنظر قرار دهید که ممکن است شما با توجه به نیاز خود در برخی بازه‌­های زمانی مختلف صفحات لندینگ خود را تغیر دهید، که این موضع برای افزایش بازخورد تبلیغات بنری امری طبیعی است. اگر شما با استراتژی کال تو اکشن یا فراخوان عمل آشنایی ندارید به شما توصیه می­‌کنم که بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « فراخوان عمل یا Call To Action  » چیست استفاده کنید.

3. مکان مناسب را انتخاب کنید

زمانی که شما می‌­خواهید بازخورد تبلیغات بنری خود را افزایش دهید لازم است که در یک سایت درست و در مکان درست تبلیغات خود را نشان دهید. به شما پیشنهاد می­کنم از قانون دست راست استفاده کنید. اکثر مردم راست دست هستند و به طور ناخودآگاه نورن­‌های آینده­‌ای آن­ها به سمت راست بیشتر توجه می­‌کنند، از این رو حد المقدور سعی کنید که از قسمت راست یک صفحه برای تبلیغات استفاده کنید. در مرحله بعد سعی کنید تبلیغات خود را در  قسمت‌­های ابتدایی سایت قراردهید. چرا که هرچه فرد به سمت پایین­تر حرکت کند چشم او خسته می­‌شود و با تبلیغات بیشتری ­مورد حمله واقع می‌­شود.

در این بخش می­‌توان به نتیجه گزارشات یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران اشاره‌­ای کرد و از آن برای بهبود بازدهی تبلیغات بنری خود استفاده کرد. به طور کلی اگر هدف شما از تبلیغات آگاهی از برند شما است، برای گرفتن بهترین بازدهی بهتر است در جایگاه‌­های بالایی سایت تبلیغات خود را قرار دهید.

در صورتی که هدف شما از انجام تبلیغات بنری، فروش بیشتر است، به شما توصیه می­‌کنیم که از قسمت­‌های میانی مطالب و پایین تر سایت مبدا استفاده کنید. همچنین سعی کنید بخش‌­هایی از سایت را پیدا کنید که در کنار موضع شما کم­ترین تبلیغات صورت گرفته باشد.

  1. با رنگبندی بازی کنید

یکی از مهم­ترین ابزاری که در طراحی تبلیغات بنری می‌­تواند منجر به افزایش بازدهی تبلیغات بنری شما شود، استفاده از رنگ بندی متضاد است. شما باید تم اصلی سایتی که قرار است تبلیغات بنری شما در آن نمایش داده شود را بدست بیاورید. سپس به تبلیغات حاشیه­‌ای خود دقت کنید و در مرحله آخر رنگ­‌های متضاد این دو بخش را برای جذاب کردن تبلیغات بنری خود استفاده کنید. البته این موضوع را مد نظر قرار دهید که شما نباید این تضاد رنگ را فدای نکات زیباشناسی کنید.

شما باید به نوعی با یک طراحی جامع و کاربردی به طراحی اهداف خود دست پیدا کنید و این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که باید به گونه‌­ای رنگ بندی بنر خود را انتخاب کنید که مخاطب شما در لحظه روی آن مکث کند. اگر شما اطلاعاتی راجب رنگ‌­ها و قدرت هریک از آن­ها ندارید به شما توصیه می‌­کنم به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کرده و در آن بخش از مقاله « راهنمای جامع روانشناسی رنگ­ها در دنیای  کسب و کار » به صورت کاربردی استفاده کنید. قدرت رنگ­‌ها را در طراحی بنر تبلیغاتی خود دست­کم نگیرید و با تحقیق روی آن و تلاش مضاعف سعی کنید به یک استراتژی پایدار در استفاده از آن دست پیدا کنید.

  1. خود را به جای مخاطب قرار دهید

به هر میزان که شما خلاق و باهوش هستید، مخاطب شما نیز به همین میزان خلاق و باهوش است. شما باید برای افزایش بازدهی تبلیغات بنری خود، بنر خود را به گونه‌­ای طراحی کنید که اگر شما جای مخاطب بودید جذب این بنر شوید. کلماتی غیر واقعی و نامعقول نمی‌­تواند مخاطب را به خود جذب کند، مخاطب باهوش است به هوش و ذکاوت او احترام بگذارید.

سعی کنید، به گونه­‌ای بنر خود را طراحی کنید که مخاطب به محض ورود جذب بنر شما شود. شما همچنین بهتر است قبل از استفاده نهایی از بنر خود از دوستان، همکاران و اطرفیان خود نظر خواهی کنید. به یاد داشته باشید استفاده از کلیشه‌هایی که دیگران نیز از آن استفاده می‌­کنند، هیچ جذابیتی برای مخاطب شما ندارند و از طرفی شما سرمایه، انرژی و زمان خود را به خاطر هیچ به هدر داده‌­اید.

  1. استراتژی محتوا خود را مشخص کنید

شما برای این که تبلیغات بنری خود را به آژانس‌­های تبلیغاتی واگذار کنید و یا به صورت مستقیم با سایت­‌های عامل وارد مذاکره شوید. معمولا سه راه دارید.

راه اول این است که شما بر اساس نمایش به صورت ماهانه و ثابت هزینه پرداخت کنید.

راه دوم این است که شما بر اساس تعداد نمایش هزینه پرداخت کنید.

راه سوم این است که شما بر اساس تعداد کلیک هزینه پرداخت کنید.

شما می­‌توانید هریک از مسیرها را امتحان کنید اما نکته مهم این است که شما باید به صورت کاملا متفاوت برای هریک از این حالات محتوا تولید کنید. بله درست متوجه شدید شما باید محتوای شخصی سازی شده داشته باشید. چرا که بازخورد مخاطب برای تبلیغات بنری شما متفاوت است و ممکن است گاها برای شما منجر به هزینه‌­های ناخواسته شود.

التبه این نکته را نیز به شما گوشزد کنیم که بر اساس تحقیقات صورت گرفته بهترین راه تبلیغات بنری که بازدهی مناسبی نیز دارد راه اول است، البته شما از هریک این روش‌­ها که استفاده می‌­کنید در نهایت باید به تحلیل داده مشغول شوید. این نکته را مدنظر داشته باشید که ممکن است برای تبلیغات بنری کلیکی و تبلیغات بنری بر اساس مشاهده مخاطب دستکاری هایی وجود داشته باشد، در نتیجه سعی کنید همیشه به آژانس­های تبلیغاتی معتبر مراجعه کنید.

استراتژی تولید محتوای خود را برای تبلیغات بنری مشخص کنید

انواع تبلیغات بنری

شما به صورت کلی با تبلیغات بنری در این مقاله آشنا شدید. ما در این بخش از مقاله قصد داریم که برای  شما نکاتی را بیان کنیم که به صورت کلی به شما دید بهتری نسبت به تبلیغات بنری بدهد. شما بواسطه هر یک از این نکات می‌توانید برنامه ریزی مناسب‌تری برای تبلیغات بنری داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که محتوای تبلیغات بنری نیز به اندازه نوع تبلیغات بنری شما بسیار مهم است. زمانی که شما می‌خواهید از تبلیغات خود یک نتیجه مناسب را بدست آورید باید به دنبال یک محتوای دست اول نیز باشید.

سعی کنید با استفاده از نکات تکمیلی که در بخش قبل به شما گفته شد، یک استراتژی شخصی سازی شده برای محتوای تبلیغات بنری خود داشته باشید. در این صورت می‌توانید با استفاده از استراتژی نشر آن نیز یک نتیجه مکمل بهتر دریافت کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تبلیغات بنری یکی از بهترین و جذابترین روش‌های تبلیغاتی است که افراد زیادی بواسطه آن نتیجه مطلوب خود را دریافت کرده‌اند.

1.    تبلیغات بنری عادی

زمانی که شما از این روش استفاده می‌کنید، تبلیغات بنری شما به تمامی افراد نشان داده می‌شود. در این صورت شانس دیده شدن تبلیغات شما بستگی به زمان تبلیغات بنری شما و همچنین نوع استراتژی شما برای محتوای تبلیغات بنری البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این روش بهتر است که از استراتژی کمپین تبلیغاتی استفاده کنید.

چرا که شما بواسطه این روش می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به بازار یک شک بدهید. در این صورت همه جا در مورد شما صحبت خواهد شد و بازدهی تبلیغات شما به صورت قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کند. نوع محاسبه هزینه تبلیغات بنری شما نیز در این روش مهم است. سعی کنید بر هزینه تبلیغات خود را بر اساس کلیک و اکشن پرداخت کنید. در این صورت بازدهی بالاتری به ثبت خواهید رساند.

شما به عنوان یک روش مکمل در تبلیغات بنری خود می‌توانید از کانال تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قرار است شما در مدت زمانی بسیار کوتاهی نظر افراد را به خود جلب کنید.

2.    تبلیغات بنری ریتارگتینگ

زمانی که شما یک تا دو بار از روش تبلیغاتی قبل استفاده کردید، حال بهتر است که شما به صورت هدفمندتر به تبلیغات بنری بپردازید. چرا که در این مرحله شما برای افزایش بازدهی تبلیغات بنری خود نیاز به تکرار یک چرخه دارید. در این روش تبلیغاتی، تبلیغات بنری شما تنها به افرادی نمایش داده می‌شود که حداقل یکبار تبلیغات بنری شما را مشاهده کرده‌ باشند. هدف از تبلیغات بنری ریتارگتینگ در این است که ذهن مخاطب خود را با خود درگیر کنید. به این نکته توجه داشته باشید که نوآوری شما نیز در نوع تولید محتوای شما نیز مهم است.

شما قرار است که مخاطبان خود را شگفت‌زده کنید. شما قرار است که با این کار یک جرقه کوچک در ذهن ایجاد کنید. شما به صورت معناداری بازدهی تبلیغات بنری خود را افزایش می‌دهید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این مرحله قصد شما فروش نیست. بلکه قصد شما بیشتر برندینگ و یا آگاهی از برند است.

3.    تبلیغات بنری هدفمند

شما در این روش تبلیغاتی به شدت به پرسونای مخاطب خود نیاز خواهید داشت. چرا که شما در این روش انتخاب می‌کنید که دقیقا تبلیغات بنری خود را به چه کسی و با چه محتوایی نمایش بدهند.  شما در این روش باید مشخصات مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و تا جایی که برای مقدور است. دایره نمایش تبلیغات خود را کاهش دهید. چرا که هدف شما از این نوع تبلیغات فقط و فقط فروش است.

شما می‌توانید بدون این که از دو روش قبلی استفاده کنید. از این روش استفاده کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما برای اینکه بتوانید تبلیغات بنری خود را مدیریت کنید. بهتر است که هزینه آن را بر اساس یک نوع اکشن خاص پرداخت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید بدانید که مشتری شما قرار است چه فرآیندی را طی کند. مسیر خرید و یا مسیر عضویت در سایت شما باید کاملا بدون مشکل باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با یکی از جذاب­ترین روش‌­­های تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنا کردیم، نکته مهم این است که شما چگونه از این  روش به صورت شخصی سازی شده استفاده می‌­کنید. البته بهتر است که تبلیغات خود را همیشه از مسیرهای مختلف و به صورت همزمان تحت عنوان کمپین تبلیغاتی انجام دهید تا بهترین بازخورد را داشته باشید و به طبع بتوانید رشد فروش و برندینگ قوی داشته باشید. یکی از اهدافی که بازدهی تبلیغات بنری در آن اثبات شده است، استفاده به منظور برند سازی است. این موضوع را به یاد داشته باشید هر هدف نهایی که شما از انجام تبلیغات بنری دارید در نهایت منجر به تولید محتوای شخصی سازی شده می‌­شود. سعی کنید با گذشت زمان یک بانک اطلاعاتی از بازدهی تبلیغات بنری خود تشکیل دهید و در آن زمان انجام تبلیغات و استراتژی تولید محتوا تبلیغات خود را ذکر کنید و به مرور زمان آن را بهینه و کاربردی­ تر کنید. حتی برخی از شرکت­‌های تبلیغاتی هستند که به شما بابت این استراتژی تبلغیاتی مبالغ قابل توجه­‌ای پرداخت می­‌کنند.

 

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *