هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ | معرفی 7 مورد از بهترین ها

1400/10/01

اگر از کسانی هستید که هنوز به ایمیل مارکتینگ اعتقاد دارید، این راهنما مخصوص شماست. آیا بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار شما در سال 2023 اولویت دارد؟ اگر اینطور است و به دنبال بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ هستید، در این مقاله در سایت برترآموز با من همراه باشید. چون در اینجا می خواهیم بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی نماییم. انتخاب یک سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین ایمیلی شما داشته باشد. بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ را می توان جزئی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نامید.

در این مقاله به بررسی و مقایسه 7 مورد از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ برای بیزنس های کوچک می پردازیم.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

چرا انتخاب بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ مهم است؟

ایمیل مارکتینگ یکی از اقتصادی ترین و پربازده ترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. طبق انجمن بازاریابی، ایمیل مارکتینگ به طور متوسط ​​4300 درصد بازگشت سرمایه (ROI) برای مشاغل دارد. رقم خیلی بالایی است. یعنی 43 برابر هزینه ای که خرج می کنید بازگشت سرمایه خواهید داشت. در مقابل تبلیغات که بازگشت سرمایه 2 برابری دارد ایمیل مارکتینگ یک راه حل عالی است و یکی از بهترین مواردی است که در آموزش دیجیتال مارکتینگ افراد برای بازاریابی به آن می پردازند.

همچنین مدیریت ایمیل مارکتینگ آسان است و به شما اجازه کنترل کامل می دهد و به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنید. دانستن این موضوع مهم است که بخش بزرگی از موفقیت شما در ایمیل مارکتینگ کاملاً به سرویس بازاریابی ایمیلی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

چون باید به شما اطمینان بدهند که ایمیل های شما حتما ارسال می شود. به علاوه اگر مراقب نباشید، در نهایت برای امکانات کمتر و قیمت های ارسال ایمیل وحشتناک پول بیشتری می دهید. با توجه به اینکه ما در ایران هستیم این موضوع خیلی مهم است که یک سرویس ایمیل مارکتینگ عالی انتخاب کنید چون پرداخت شما به صورت دلاری است و هزینه ها سنگین تر هستند. اما در نظر داشته باشید، در کنار ایمیل مارکتینگ شما با استفاده از آموزش وردپرس رایگان و سئو کردن یک سایت، می توانید بازخورد بسیار چند برابری نسبت به

در یک ابزار بازاریابی ایمیلی خوب به دنبال چه چیزی باشیم؟

  • یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب باید امکاناتی داشته باشد که خبرنامه های ایمیل بسیار جذابی را با یک رابط کاربری آسان بسازید. برخی از سرویس های ایمیل مارکتینگ قابلیت Drog and drop یا کشیدن و انداختن را دارند که می توانید هر المنتی را که دوست دارید به ایمیل خود اضافه کنید.
  • شما باید بتوانید به راحتی ایمیل های بسیار زیادی که در واقع شخصی سازی شده و هدفمند هستند را بدون انجام کار زیادی برای کاربران خود بفرستید.
  • به جز موارد قبلی، سرویس ایمیل مارکتینگ شما باید مدیریت لیست کاربران، تقسیم کاربران به گروه های مختلف و گزازش کمپین های ایمیل مارکتینگ شما را آسان کند.
  • مهمتر از همه موارد، یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب تضمین می کند که ایمیل های ارسالی شما به پوشه اسپم ارسال نمی شوند.

در ادامه می خواهیم لیستی از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ دنیا را به شما ارائه دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Constant Contact

یکی از بزرگترین و سریعترین شرکت های ارائه سرویس ایمیل مارکتینگ در جهان است که در چند سال گذشته خیلی رشد داشته است.. همچنین می توان گفت آسان‌ترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای مبتدیان است. با استفاده از Constant Contact شما به راحتی می توانید لیست های ایمیل، کاربران، قالب ها و دیزاین ایمیل مارکتینگ و بسیاری از موارد دیگر را مدیریت کنید.

با ساخت اکانت در این سرویس می توانید به امکان ارسال ایمیل های نامحدود، گزارش دهی آسان، ابزارهای داخلی برای اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی، پایگاه بزرگی از تصاویر رایگان، تقسیم بندی لیست های مختلف ایمیل و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. اکانت های Email Plus دارای ویژگی‌ های قدرتمندی مانند ارسال اتوماتیک ایمیل، نظرسنجی، ارائه کوپن تخفیف و تست A/B است که به شما کمک می‌کند ایمیل‌های هدفمند را برای به حداکثر رساندن نرخ باز شدن ایمیل ارسال کنید.

Constant Contact پشتیبانی عالی داشته و روش های مختلفی مانند چت لحظه، تماس‌های تلفنی، ایمیل، پشتیبانی انجمن و طیف وسیعی از منابع مفید ارائه می‌ دهد. همچنین آن ها آموزش های آنلاین زیادی درباره افزایش بازدهی ایمیل مارکتینگ برگزار می کنند و این به صاحبان تجارت های کوچک اجازه می دهد تا به سرعت اصول ایمیل مارکتینگ را بیاموزند و شروع به استفاده از آن برای رشد تجارت خود مانند حرفه ای ها کنند.

به دلایلی که در مورد آن ها صحبت کردیم، ما Constant Contact را بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها معرفی می کنیم. Constant Contact دارای یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه است و نیاز به ارائه ویزاکارت یا کردیت کارت نیست.قیمت ایمیل مارکتینگ پولی با این سایت از 20 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

SendinBlue

SendinBlue یک سرویس ارائه خدمات بازاریابی پیامکی و ایمیلی کامل است. البته ما در این بخش با سرویس های ایمیل مارکتینگ این شرکت سر و کار داریم. طبق گزارش ها، این کمپانی اروپایی یکی از سریع ترین پلتفرم های ایمیل مارکتینگ در اروپا هستند که رشد زیادی داشته اند.

این سرویس ایمیل مارکتینگ یک پلتفرم خیلی ساده است که امکانات خیلی زیادی داشته و به راحتی می توانید با استفاده با ابزارهای عالی برای ایجاد ایمیل های زیبا و بسیار جذاب بهترین کمپین ایمیل مارکتینگ را داشته باشید. همچنین یک ادیتور و ایمیل ساز پیشرفته دارد که با drog and drop ساده می توان ایمیل های جذابی نوشت و برای کسانی که تجربه ساخت ایمیل نداشته اند عالی است.

SendinBlue ابزارهای پیشرفته متعددی دارد که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های بسیاری را ارسال کنید، یک بخش جدید برای دریافت گزارش کمپین های خود داشته باشید و کاربران را تقسیم‌ بندی کنید. همچنین یک امکان جذاب آن این است که می تواند بهترین زمان را برای ارسال ایمیل‌ با استفاده از الگوریتم‌ های هوش مصنوعی انتخاب کند تا بهترین نرخ تحویل و باز شدن ایمیل را ارائه دهد. نکته خوب این است که SendinBlue یک اکانت ایمیل مارکتینگ کاملا رایگان برای کاربران نامحدود ارائه می دهد.

نسخه رایگان آن به شما امکان می دهد روزانه حداکثر تا 300 ایمیل ارسال کنید، همچنین همه ایمیل های شما دارای لوگوی سرویس هستند. با این حال می تواند یک امکان خوب برای شروع کار باشد. قیمت های آن ها از 25 دلار در ماه برای اکانت Lite شروع می شود. به تازگی نسخه پولی سرویس بهتر شد و ویژگی های پیشرفته تری مانند امکان ساخت لندینگ پیج ، چت زنده، CRM فروش و ادغام تبلیغات فیس بوک را شامل می شود. به این معنی که کاربران در حال حاضر با همان قیمت ارزش و خدمات بیشتری دریافت می کنند.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

Drip

Drip یک سرویس ایمیل مارکتینگ سازمانی قدرتمند برای تجارت الکترونیک، وبلاگ نویسان و دیجیتال مارکترها است. آنها طیف گسترده ای از ابزارها را برای آسان کردن کمپین های ایمیل مارکتینگ، اتوماتیک کردن بخش های بسیار، ساخت قیف های فروش و شخصی سازی های بیشتر ارائه می دهند.

مزیت قابل توجه دریپ برای وردپرس کاران این است که سیستم آنها یکپارچه سازی اطلاعات را برای همه سایت سازهای پرطرفدار از جمله وردپرس و ووکامرس ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد تا به راحتی پاپ آپ ها مختلف و فرم های ثبت نام را به سایت خود اضافه کنید و ایمیل های بیشتری را جذب کنید.

چیزی که Drip را از رقبای دیگر متمایز می‌کند، ابزارهای خودکار برای بازاریابی هوشمند، تقسیم‌ بندی ایمیل ها به صورت هوشمند، ویژگی‌ های مختلف تقسیم کاربران برای تست های بازاریابی و بسیار امکانت دیگر است. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که در نهایت به مشتریان هدف در لیست ایمیل خود دسترسی پیدا کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. گزینه های پشتیبانی در Drip شامل پشتیبانی با چت زنده، وبینارهای مختلف، آموزش های اتوماتیک، دوره های دقیق، راهنماهای رایگان و مستندات نصب و مدیریت عالی است.

افراد زیادی از دریپ استفاده دارند و به آن ها امکان می‌ دهد با استفاده از بازاریابی هوشمند و اتوماتیک برای تجارت الکترونیک، ایمیل‌های انبوه را در حین ارتباط و تعامل با هر مشتری در سطح شخصی، ارسال کنند و یک امکان جالب و عالی است. همچنین یک ویژگی دیگر که Drip را از سایر سرویس های ایمیل مارکتینگ متمایز می کند این است که به شما گزارش ارائه می دهد که از هر کمپین ایمیلی خود چقدر سود داشته اید و درآمدتان از هر کمپین چقدر است؟

Drip اگرچه گران است، اما بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای سایت های تجارت الکترونیک و صاحبان مشاغلی است که خواهان ویژگی های پیشرفته تری برای به حداکثر رساندن تلاش های ایمیل مارکتینگ خود هستند. هزینه دریپ 49 دلار در ماه است و واقعا هزینه بالایی در ایران است اما اگر صاحب یک کسب و کار متوسط یا بزرگ هستید این سرویس برای شما مناسب است. همچنین قبل از خرید می توانید یک دوره آزمایشی چند روزه با آن داشته باشید.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

HubSpot

HubSpot یکی از شناخته شده ترین نرم افزارها برای خدمات CRM و ایمیل مارکتینگ است. سرویس بازاریابی ایمیلی آنها برای شروع رایگان است و بسیاری از ویژگی های اتوماسیون قدرتمندی را دارد که برای رشد کسب و کار شما طراحی شده اند.

می‌توانید از سازنده ایمیل آسان Drog and drop آن‌ها و مجموعه‌ای از ویژگی های مختلف برای ایجاد یک خبرنامه کاملاً سفارشی که با شخصیت و رنگ‌ های برند شما تطابق دارد، استفاده کنید. یک مزیت مهم در هاب اسپات این است که به دلیل ادغام با سرویس HubSpot CRM، می‌توانید ایمیل‌های خود را برای هر مشترک بر اساس مواردی مانند نوع دستگاه، کشور، عضویت در فهرست یا هر اطلاعات سفارشی دیگری که ممکن است در مورد هر مشترک داشته باشید شخصی کنید. این باعث افزایش نرخ باز شدن ایمیل و خوانده شدن ایمیل شود.

HubSpot دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که از یک سرویس ایمیل مارکتینگ در سطح سازمانی انتظار دارید. مانند بهینه سازی زمان ارسال، قابلیت تحویل ایمیل در تعداد بالا، تست A/B، تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد، اتوماسیون بازاریابی، قابلیت ایجاد کمپین های مختلف و چندین قابلیت دیگر.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مشتریان کوچک، متوسط ​​و سازمانی HubSpot را انتخاب می‌کنند این است که آنها یک پلتفرم دیجیتال مارکتینگ یکپارچه را ارائه می‌ دهند که شامل ایمیل مارکتینگ، CRM، گزارش دهی، ابزارهای فروش، سایت و موارد دیگر است. سرویس ایمیل مارکتینگ Hubspot یک طرح رایگان دارد که شامل CRM و تمام ابزارهای بازاریابی، فروش، خدمات و سایر پروژه های رایگان HubSpot است.

نسخه رایگان این سرویس به شما امکان ارسال 2000 ایمیل و ذخیره تعداد نامحدودی از مشترکین را می دهد. می توانید فرم های ثبت نام سفارشی و پاپ آپ ایجاد کنید، صفحات فرود بسازید، تبلیغات آنلاین خود را مدیریت و ردیابی کنید و بسیاری امکانات دیگر. هاب اسپات یک پلتفرم دیجیتال مارکتینگ به تمام معنا کامل است. اگر به قابلیت های پیشرفته تری نیاز دارید، پلن های پولی آنها از 45 دلار در ماه شروع می شود. البته اگر دارای یک بیزنس کوچک هستید این سرویس گران است.

ConvertKit

ConvertKit یک سرویس ایمیل مارکتینگ قوی برای وبلاگ نویسان، نویسندگان و بازاریابان حرفه ای است. استفاده از آن بسیار آسان و فوق العاده قدرتمند است. ویژگی منحصر به فرد Convert Kit این است که به شما امکان می دهد به راحتی برنامه های بازاریابی خود را با فرم های ثبت نام ایمیل ارائه دهید.

با ConvertKit، می‌توانید به راحتی مشترکین را به کاربران بالقوه و کسانی که قبلاً خرید کرده‌اند تقسیم کنید. این به شما کمک می‌کند تا با ایمیل‌های خودکار که شخصی‌ تر هستند، نرخ تبدیل‌ها را افزایش دهید. در اصطلاح بازاریابی به این امر بازاریابی ایمیلی هدفمند می گویند. ConvertKit تمام ویژگی های قدرتمندی را دارد که از یک سرویس ایمیل مارکتینگ درجه یک انتظار دارید. مانند تست a/b، قالب های ایمیل زیبا، سازنده صفحه فرود و موارد دیگر.

ConvertKit پشتیبانی مبتنی بر ایمیل را ارائه می دهد و پایگاه دانش گسترده ای با مطالب آموزشی عالی دارد. بسیاری از ویژگی های ConvertKit مانند خبرنامه های پولی به طور خاص برای سازندگان و وبلاگ نویسان حرفه ای طراحی شده اند، به همین دلیل است که ما آنها را بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ نویسان حرفه ای ارزیابی می کنیم. اگر سایت وبلاگی دارید و می خواهید با استفاده از سایت وبلاگی خود کاربرانی را جذب کرده و در نهایت فروش خود را افزایش دهید این سرویس گزینه مناسبی به شمار می رود.

آنها حتی امکان فروش محصولات دیجیتال و اشتراک از همان پلتفرم را برای شما ایجاد کرده اند. به این معنا که شما می توانید با ساخت فرم های مختلف، محصولات خود را از طریق این پلتفرم به فروش برسانید. البته بهتر است از ووکامرس استفاده کرده که راحت تر بوده و با تومان نیز سازگار است.

ConvertKit یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می دهد و قیمت آنها از 29 دلار در ماه شروع می شود. آنها همچنین تا 30 روز گارانتی بازگشت وجه ارائه می دهند و این نشان از اطمینانی است که به برند خود دارند.

 

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

Moosend

Moosend یک سرویس ایمیل مارکتینگ اقتصادی برای مشاغل کوچک است. این سرویس دارای مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند ایمیل مارکتینگ مانند ابزارهای ایجاد لیست ایمیل، صفحات فرود و ویژگی های دیگر است. شما می توانید به سرعت یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کنید و طراحی ایمیل را برای مطابقت با رنگ برند و ویژگی های برند خود در عرض چند دقیقه با انتخاب از بین ده ها الگوی ایمیل از پیش ساخته شده یا با ایجاد یک الگوی کاملاً سفارشی سفارشی کنید.

بخش خوب در مورد Moosend این است که آنها ویژگی های بازاریابی ایمیلی را در همه سطوح و حتی در پلن رایگان به صورت کامل ارائه می دهند. Moosend تجزیه و تحلیل ایمیل دقیقی را ارائه می دهد که معیارهای مهمی مانند باز شدن ایمیل، کلیک ها، نرخ پرش ، بازدیدهای محصول، خریدها، ردیابی گزینه های سفارشی و حتی داده های جمعیتی پیش بینی شده را به شما نشان می دهد.

همه پلن ها دارای ویژگی‌ های مارکتینگ قدرتمند زیادی مانند تست A/B، تجزیه و تحلیل ایمیل های ارسالی، تایمرهای شمارش معکوس، هوش مصنوعی برای توصیه‌ محصولات مشابه، فرم‌های پاپ آپ، نوارهای شناور، فرم‌ های اشتراک و ثبت‌ نام خبرنامه و موارد دیگر هستند.

Moosend یک پلن رایگان همیشگی برای حداکثر 1000 مشترک ایمیل و تعداد نامحدود ایمیل آن هم بدون نیاز به کارت اعتباری ارائه می دهد. پس از آن، قیمت آنها از 8 دلار در ماه برای طرح حرفه ای آنها شروع می شود که شامل سازنده صفحه فرود، سرویس های مهم ایمیل مارکتینگ، مدیریت تیم و موارد دیگر است. با توجه به قیمتی که دارد می توان گفت که یک سرویس ایمیل مارکتینگ ارزان و مناسب برای تجارت های کوچک است.

AWeber

AWeber یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است. آنها طیف گسترده ای از ابزارها را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند تا بتوانند بازاریابی ایمیلی خود را مدیریت کنند. شروع کار با AWeber آسان است. شامل یک سیستم یکپارچه است که به اکثر CMS ها از جمله وردپرس متصل می شود. با استفاده از AWeber شما به قالب‌های ایمیل آماده html برای استفاده، مدیریت فهرست ها، پاسخ‌دهی خودکار، تست a/b، و گزارش دهی ایمیل با جزئیات دقیق دسترسی خواهید داشت.

گزینه های پشتیبانی عبارتند از چت زنده، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی ایمیل، وبینارها، و تعداد وسیعی از دستورالعمل ها و آموزش ها. AWeber یک پلن رایگان محدود برای حداکثر 500 مشترک ارائه می دهد. پس از آن، قیمت آنها از 19 دلار در ماه شروع می شود. همچنین می توانید در پلن های سه ماهه یا سالانه ثبت نام کنید تا بیشتر صرفه جویی کنید.

Mailchimp

Mailchimp یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است، در درجه اول به این دلیل که یک برنامه خدمات بازاریابی ایمیلی رایگان برای همیشه ارائه می دهد. اگرچه ما دیگر آن را بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ دنیا نمی دانیم زیرا راه حل های بهتری در بازار وجود دارد اما به دلیل محبوبیتی که داشت تصمیم گرفتیم در آخرین گزینه لیست به آن اشاره کنیم.

Mailchimp دارای یک ایمیل ساز آسان با قابلیت Drog and drop، پاسخ‌ دهی خودکار به ایمیل ها، تقسیم کردن مخاطبین به گروه‌ها و گزارش دهی ساده برای تجزیه و تحلیل است. همچنین به شما امکان می دهد زمان های ارسال را بر اساس مناطق زمانی کاربر تنظیم کنید و می توانید تقسیم بندی را بر اساس موقعیت جغرافیایی تنظیم کنید. مثلا اگر شما در ایران هستید و کاربران در آلمان می توانید برنامه ریزی کنید تا به زمان آلمان ایمیل های شما ارسال شوند.

همچنین می توانید به راحتی MailChimp را با WordPress، Magento، Shopify و بسیاری از پلتفرم های دیگر یکپارچه سازی کنید. پلاگین میل چیمپ برای وردپرس نیز وجود دارد. هرچند که در سال‌ های اخیر، Mailchimp سعی کرده است بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را اضافه کند، اما در مقابل رقبا بسیاری از این ویژگی‌ها، واقعاً پیشرفته نیستند. پشتیبانی Mailchimp از طریق ایمیل، چت زنده و یک پایگاه دانش آموزشی بزرگ ارائه می شود. همچنین پاسخ دهی آن ها کندتر از برخی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ مانند Constant Contact است.

Mailchimp یک پلن رایگان همیشگی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد 12000 ایمیل برای حداکثر 2000 مشترک ارسال کنید. این پلن محدود است چون ویژگی‌ هایی مانند بهینه‌ سازی زمان ارسال، تقسیم‌ بندی پیشرفته، آزمایش چند متغیره و موارد دیگر را دریافت نمی‌کنید. همچنین آن ها لوگو و نام برند خود را در ایمیل های رایگان خود به اشتراک می گذارند. پشتیبانی میل چیمپ توسط ایمیل است که خیلی سریع نیست. اگر یک بیزنس نه چندان متکی به ایمیل دارید خیلی مشکل ساز نیست اما اگر به پشتیبانی جدی احتیاج دارید استفاده از آن توصیه نمی شود. پلن آن ها از ماهانه 10 دلار تا ماهانه 299 متغیر است.

نتیجه گیری: بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی

ده‌ ها سرویس ایمیل مارکتینگ وجود دارد و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما یک مورد مناسب را برای نیازهای بیزنس خود انتخاب می‌کنید. در زیر انتخاب متخصص ما آمده است: اگر دارای یک تجارت کوچک، غیرانتفاعی یا یک وبلاگ نویس تازه کار هستید، توصیه می کنیم از Constant Contact استفاده کنید. قیمت آنها عالی است و تیم پشتیبانی آنها به شما کمک می کند فوراً در بازاریابی ایمیلی موفق شوید.

اگر یک فروشگاه آنلاین / وب سایت تجارت الکترونیک دارید، توصیه می کنیم از Drip استفاده کنید زیرا بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای تجارت الکترونیک است. ویژگی های شخصی سازی و اتوماسیون آنها بسیار قدرتمند است. بسیاری از وب سایت های تجاری از Drip استفاده می کنند.

اگر یک وبلاگ نویس حرفه ای یا تولید کننده محتوا هستید، توصیه می کنیم از ConvertKit استفاده کنید . آنها یک پلت فرم آسان برای استفاده با تقسیم بندی و قیف های تبدیل کاربر پیشرفته ارائه می دهند که به شما کمک می کند تجارت وبلاگ نویسی خود را با فروش خدمات و محصولات به کاربران هدفمند درآمدزا کنید.

اگر به دنبال یک راه حل همه کاره بازاریابی ایمیلی هستید، توصیه می کنیم از HubSpot استفاده کنید . آنها مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای بازاریابی از جمله بازاریابی ایمیلی، CRM، ابزارهای فروش، چت زنده، سایت ساز و موارد دیگر را ارائه می دهند. همچنین پلن های رایگانی وجود دارد که برای تولید سرنخ عالی است زیرا به شما امکان می دهد مشترکین نامحدودی را در اکانت خود اضافه و ذخیره کنید.

نتیجه گیری و پایان

در این مقاله سعی داشتیم بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ در دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر نظر یا تجربه در رابطه با استفاده یا معرفی سرویس های ایمیل مارکتینگ دارید، آن را از طریق بخش کامنت های این پست با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سرزمین ایرانیان

    با سلام عزیز گرامی,
    مطلب بروز رسانی شده
    لطفاً این مطلب را بخوانید و به ایرانیان اطلاع رسانی کنید:

    —-

    1. محسن حبیبی راد

      مرسی از شما اما چون لینک گذاشته بودین ویرایش شد لینک