هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

چند روش و راهکار برای کسب درآمد از سئو در سال 1401

دسته بندی : سئو
1400/11/24

کسب درآمد از سئو یک راه عالی برای کسب درآمد از اینترنت بوده و می توان به آن به عنوان درآمد اول یا درآمد مکمل نگاه کرد. شما می توانید همه کارهای سئو را به راحتی در خانه خود انجام دهید و این پتانسیل را دارید که بیشتر از چیزی که اکثر مردم در شغل خود کسب درآمد می کنند، دربیاورید.

در حالی که ممکن است هنگام شروع، کار آسان نباشد اما زمانی که یاد بگیرید چگونه سئو را به درستی انجام دهید، نتیجه خواهید گرفت و به سود دلخواه می رسید. اگر علاقه مند به یادگیری روش های کسب درآمد از سئو هستید، در ادامه چند روش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا همین امروز کار خود را شروع کنید.

#1. افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از سئو و کسب درآمد غیرفعال است. اگر فردی بتواند کاری را به صورت مداوم انجام دهد، رقابت با او بسیار سخت خواهد بود، و این برگ برنده کسب درآمد غیرفعال برای شما به عنوان افیلیت مارکتر است.

مداومت راه پیروزی در افیلیت مارکتینگ است به این علت که اگر شما در کار خود مداومت داشته باشید ضمن کسب درآمد بیشتر افراد فعال در آن حوزه و کاربران شما را به عنوان یک مرجع می‌شناسند ضمن آن که به علت محتوا های زیاد که قرار دارید رقابت با شما سخت خواهد بود.

مهمترین راه حل برای افزایش ترافیک و کسب درآمد بیشتر استفاده از وبلاگ است شما می توانید در وبلاگ راه حل های زیادی حول محور خدمات و محصولات شرکتی که با آن کار می کنید ارائه داده و کاربران را به آن سایت ارجاع دهید و بدین ترتیب بابت هر فروش پورسانت بگیرید.

نکته مهم دیگر در افیلیت مارکتینگ این است که باید خدمات و محصولات را برای همکاری انتخاب کنید که حاشیه سود بالایی داشته باشد برای مثال فروش خودکار به صورت افیلیت مارکتینگ ایده خیلی خوبی نیست به این علت که پورسانت کمی نصیب شما می شود اما حوزه‌ای مانند فروش مبل یا فروش گوشی می تواند ایده خوبی باشد چرا که محصولات گرانقیمتی هستند و با فروش هر عدد از آن ها می توانید پورسانت خوبی دریافت کنید.

برای این که از شدت تقاضای محصولی که می‌خواهید بر روی آن کار کنید اطلاع پیدا کنید بهتر است که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی و جستجو در گوگل یا سایر راه ها مانند شبکه های اجتماعی این مورد را بررسی کنید.

برخی از شرکت هایی که به صورت افیلیت مارکتینگ کار میکنند کوکی‌ها را در مرورگر کاربر ذخیره می کند. به این معنا که تا مدتی پس از آن که کاربرد به سایت فروشنده ارجاع داده شد نه‌تنها از همان فروش ابتدایی بلکه از فروش هایی که در طی مدت های آینده رخ می‌دهد نیز برساند دریافت خواهید کرد میزان کوکی بسته به سیاست های استراتژیک شرکت همکار می تواند بین یک روز تا چندین ماه ادامه داشته باشد به این معنا که به فرض یک کاربر امروز از طریق لینک شما وارد سایت فروشنده شده و ۱۱ روز دیگر خرید خود را انجام می‌دهد و بدین شکل شما هنوز هم پرسند خود را دارید البته همانطور که گفته شد باید به این دقت کنید که میزان کوکی ارائه شده توسط شرکت همکار چقدر است.

شما می توانید از طریق کسب درآمد با سئو از طریق بازاریابی وابسته، وبلاگ نویسی، نوشتن و فروش کتاب های الکترونیکی در مورد موضوعات مرتبط، درآمد کسب کنید. شما همچنین می توانید با انجام پروژه های یکباره، مانند نوشتن پست های وبلاگ یا مقاله هایی در مورد موضوعات مرتبط، درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با مشارکت در انجمن‌هایی که به شما امکان می‌دهد پرداخت‌هایی را از مشتریانی که برای دستیابی به رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به کمک شما نیاز دارند، بپذیرید.

تبلیغات یکی دیگر از روش های کسب درآمد با هنر سئو است، به این معنی که به موقع هزینه های خود را پرداخت می کند. اگر وبلاگ یا وب سایت خود را اداره می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تبلیغات مرتبط و غیر مزاحم را که خاموش نمی شود قرار دهید.

#2. یک وبلاگ با ترافیک بالا ایجاد کنید

داشتن یک وبلاگ پربازدید به شما امکان می دهد که درآمد بیشتری کسب کنید زیرا بازدیدکنندگان بیشتری به وبلاگ شما می آیند. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دریافت کمیسیون های افیلیت مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و سایر راه های درآمدی بیشتر است.

یک راه برای افزایش ترافیک از طریق سئو است. مهم است که کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید که با عنوان مناسبی با شما مطابقت داشته باشد تا زمانی که افراد آن عبارات را جستجو می کنند، رتبه خوبی را در گوگل کسب کنید.

در حالی که رتبه بندی توسط گوگل کار آسانی نیست، سئو کردن آن بسیار آسان است. شما می توانید با متعهد ماندن، پشتکار داشتن و یک نویسنده باتجربه رتبه کسب کنید. وقت بگذارید و از بهترین ها درس بگیرید. در نهایت، شما می توانید رتبه های بالاتری کسب کنید و درآمد کسب کنید.

ایجاد یک وبلاگ پربازدید نیز مهم است، زیرا نه تنها درآمد سئوی شما را افزایش می دهد، بلکه به افزایش کیفیت لینک های شما نیز کمک می کند که ترافیک شما را نیز افزایش می دهد.

#3. پست های وبلاگ را با کلمه کلیدی خود در عنوان، تگ ها و سئو محتوا بنویسید.

یک وبلاگ در سایت های وبلاگ نویسی محبوب مانند وردپرس یا بلاگر راه اندازی کنید. پست های وبلاگی بنویسید که کلمه کلیدی شما در عنوان، برچسب ها و قسمت اصلی مقاله باشد. هدف شما باید تمرکز روی یک موضوع باشد.

اطمینان حاصل کنید که از هر مترادفی برای کلمات کلیدی خود در سراسر مقاله استفاده می کنید و پیوندهای متنی را به مقالات دیگری که در مورد موضوعات مرتبط یا نامرتبط در همان جایگاه نوشته اید، متصل کنید. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که مکان‌هایی وجود دارد که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در تمام محتوای خود درج می‌کنید.

هر پست را حدود 450-800 کلمه نگه دارید و هر روز حداقل 1-2 مقاله بنویسید تا مقدار زیادی محتوا ایجاد کنید.

با یافتن کلمات کلیدی در جایگاه خود که هر ماه صدها جستجو دریافت می کنند، و شما مقالاتی پیرامون آن عبارات می نویسید، افراد به طور طبیعی پس از خواندن مقاله شما، به شما لینک می دهند. یک راه خوب برای یافتن این عبارات کلیدی با ترافیک بالا و رقابت کم، استفاده از ابزار کلمات کلیدی Google Adwords است.

در مقاله گوگل ادوردز درباره آن صحبت کرده ایم.

از عناوین برای همه کانال های رسانه های اجتماعی خود، به ویژه پست های توییتر و فیس بوک، استفاده کنید تا کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پست را درج کنید.

#4. برای دیگران وبلاگ نویسی کنید

اگر نویسنده با استعدادی هستید، نیازی نیست منتظر بمانید تا گوگل ترافیک را برای شما ارسال کند. بسیاری از افراد آنلاین اگر آثار شما را در وبلاگشان پست می‌کردند، دوست دارند آن را بخوانند.

نویسندگی آزاد برای سال‌ها وجود داشته است و امروزه یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد است. تنها چیزی که از شما می خواهد استعداد، آموزش دادن و خلاقیت است.

هنگامی که این سرمایه گذاری را شروع کردید، آسمان محدودیت است، پس ادامه دهید. این می تواند یک تجارت عالی باشد. وقتی شروع می کنید، به دلیل رد شدنی که ممکن است از بسیاری از سایت ها دریافت کنید، ناامید نشوید. در مقاله کسب درآمد از تولید محتوا در مورد این موضوع به تفصیل صحبت کرده ایم.

این یک کسب و کار بسیار رقابتی است و پس از تکمیل موفقیت آمیز پروژه، ردهای زیادی وجود خواهد داشت، اما همچنین محقق می شود.

من چندین مقاله برای دیگران نوشته‌ام و نمی‌توانم حتی ذره‌ای از این تجارت شکایت کنم، زیرا به من کمک کرده در حرفه بازاریابی آنلاین خود سرپا بمانم. نوشتن برای وبلاگ های دیگر مهم است زیرا به شما اعتبار و دانش می دهد.

حتماً چند وبلاگ عالی بنویسید تا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کنید. قبل از اینکه اولین پروژه خود را دریافت کنید، باید حداقل برای 3 یا 4 وب سایت بنویسید، اما هنگامی که یک پروژه دارید، درست مانند شروع یک کمپین بازاریابی است که بهتر و بهتر می شود.

در نوشتن خود ثابت قدم باشید تا بتوانید یک کپی رایتر موفق سئو شوید.

کسب درآمد با سئو از طریق نوشتن برای دیگران یکی از بهترین راه هایی است که یک تازه کار در این تجارت می تواند بلافاصله شروع به کسب درآمد کند.

با این حال، برای به دست آوردن کار از مشتریان نیاز به تمرین و تجربه دارد، زیرا بازار از قبل از افرادی که سعی در نوشتن در وبلاگ خود دارند اشباع شده است.

اما اجازه دهید به شما بگویم که نوشتن برای دیگران پای شما را باز می کند و به شما این امکان را می دهد که بعد از آن که در طول سال های کارآموزی خود تحقیقات زیادی انجام دادید، در زندگی بدرخشید.

این باید ناگفته نماند، اما به هر حال می‌خواهم آن را بگویم – مطمئن باشید زمانی که به‌عنوان یک کپی‌رایتر سئو شروع به کار می‌کنید، به مسیر حرفه‌ای خود متعهد می‌مانید.

در حالی که انجام کارها صرفاً برای لذت و لذت آن کاملاً خوب است، همچنین باید آنقدر باهوش باشید که در مواقعی که فرصتی برایتان پیش آمد، تجارت کنید.

من مشتریانی داشته ام که برای مقالات سئو با کیفیت به من پول زیادی پرداخت می کنند زیرا می دانستند که من به عنوان یک نویسنده مورد تقاضا هستم. من دقیقاً همان چیزی را که دنبال می‌کردند برایشان فراهم کردم و به سمت پروژه‌های دیگری رفتم که درآمد بیشتری برایم به همراه داشت.

این یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین به‌عنوان یک نویسنده مستقل یا نویسنده سئو، نوشتن محتوای درجه یک و فروش مستقیم آن به مشتریانی است که به شخصی مانند شما نیاز دارند. اکثر فریلنسرها با تمرکز بر نوشتن محتوای باکیفیت از این طریق زندگی خود را به دست می آورند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله کسب درآمد از وبلاگ نویسی را مشاهده نمایید.

#5. وب سایت ها و وبلاگ های دیگر را ترجمه کنید

امروزه وب سایت ها با در دسترس شدن به چندین زبان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

اگر وب سایت زبان شما متخصص SEO ندارد، باید آن را با استفاده از Google Translate یا هر مترجم دیگری که به صورت آنلاین موجود است، ترجمه کنید.

به این ترتیب، اگر بدانید چگونه انگلیسی را روان بخوانید، هیچ چیز نمی تواند شما را از کسب درآمد با سئو از طریق خدمات ترجمه در وب سایت ها باز دارد. شهامت شروع و تقویت مهارت های سئوی خود را داشته باشید تا با بهترین ها همتراز باشید.

اگر وب‌سایت یا وبلاگی را پیدا کردید که به اندازه کافی مورد توجه خوانندگان قرار نگرفت، آن سایت را قضاوت نکنید و بدون فکر کردن به کسب درآمد با سئو از طریق خدمات ترجمه آن وب‌سایت، از آن عبور کنید.

بله، این امکان پذیر است و سایت های زیادی مانند این ها به صورت آنلاین وجود دارند که پتانسیل فوق العاده ای برای کسب درآمد با سئو از طریق خدمات ترجمه دارند.

شما باید شروع به بررسی کردن این وب سایت ها کنید زیرا آنها برای ترجمه به چندین زبان غیر از انگلیسی در دسترس هستند تا بتوانید از طریق حرفه بازاریابی خود سود بیشتری کسب کنید.

#6. حضور موثر در انجمن ها

انجمن ها روشی عالی برای یادگیری چیزهای جدید در مورد سئو و دریافت مشاوره تخصصی در مورد سوالات خود هستند. اطمینان حاصل کنید که محتوای واقعی را ارسال می کنید که توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب کند.

این انجمن ها به شما کمک می کند تا با افراد همفکر خود برای بحث در مورد هر موضوع مورد علاقه ارتباط برقرار کنید. فقط مطمئن شوید که این انجمن ها را تعدیل کرده و از هرزنامه ها دور نگه دارید، زیرا می توانند بحث های شما را خراب کنند.

تالار گفتمان زمان زیادی را می‌طلبد، اما با داشتن سئو، که متخصصان بازاریابی برای آن تلاش می‌کنند، همه چیز را به طور کامل به شما پس می‌دهد.

در حالی که راه اندازی و تعدیل انجمن ها ممکن است مشکل باشد، پس از ایجاد چند تالار و دانستن چگونگی مقابله با آنها، در این زمینه متخصص خواهید شد. به همین دلیل است که شما باید تلاش خود را در ایجاد تالارهای گفتگوی جدید امتحان کنید، اما اعتدال را به عنوان اولویت اصلی حفظ کنید.

قبل از شروع هر کاری سئو، همیشه عاقلانه است که ببینیم آیا دایرکتوری‌های موجودی وجود دارد که سایت‌های مربوط به آن جایگاه خاص را نشان می‌دهد یا شاید حتی چیزی مانند فهرستی از وب‌سایت‌های بررسی محصول که می‌توان با استفاده از تکنیک‌های SEO بهینه‌سازی شود.

هنگامی که آن را پیدا کردید، وقت آن است که جلو بروید و یک نمایه در این فهرست ها و وبلاگ ها ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارائه شده در سایت شما دقیق و به روز است تا حداکثر ترافیک را از این دایرکتوری های معتبر تضمین کنید.

اگر موفق به ایجاد یک انجمن خوب برای تعدیل شوید، در راه شروعی عالی برای سئو هستید. انجام چنین کارهایی تضمین می کند که ترافیک حاصل از این وبلاگ ها و دایرکتوری های معتبر در دراز مدت به پول تبدیل می شود.

شماره 7. تضمین حضور آنلاین

ناگفته نماند که اگر هیچ کس از سایت شما اطلاعی نداشته باشد، کسب درآمد مناسب با سئو برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود.

بنابراین، داشتن یک وب سایت خوش ساخت با یک وبلاگ و سایر ابزارها برای حضور اجتماعی مانند صفحه فیس بوک، پیج اینستاگرام یا حساب توییتر برای موفقیت در این زمینه حیاتی است.

همیشه به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو به میزان اطلاعات و محتوایی که در سایت خود دارید اهمیت نمی دهند، مگر اینکه صد در صد مطمئن باشند که مردم به دلیل حضور استثنایی شما در اینترنت از خدمات شما استفاده می کنند.

برای تضمین این موضوع، مطمئن شوید که سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای مرتبط ترین جستجوهای مرتبط با محتوا و خدمات شما نمایش داده می شود.

#8. در تمامی شبکه های اجتماعی و انجمن های برتر حضور داشته باشید.

اگر قبلاً نمی‌دانستید، باید بگوییم که موتورهای جستجو به طور منظم تمام شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و دیگر انواع پلت‌فرم‌های اینترنتی را بررسی می‌کنند تا ببینند مردم درباره وب‌سایت‌های خاص چه می‌گویند و چقدر محبوب هستند.

بنابراین، حتی اگر سطح حضور آنلاین شما به خوبی ساخته شده باشد، باز هم شانس از دست دادن فرصت‌های اصلی برای دیده شدن توسط Google وجود دارد، زیرا هنوز کسی نمی‌داند شما چه کسی هستید. داشتن یک رویکرد بازاریابی شبکه های اجتماعی قوی می تواند مفید باشد زیرا به شما امکان می دهد قبل از شروع کار سئوی خود، در معرض دید اولیه قرار بگیرید.

حضور در شبکه های اجتماعی مهم است زیرا به شما کمک می کند در نبرد سئو گوگل پیروز شوید.

شبکه های اجتماعی تاثیر به سزایی در پیشرفت شما دارند. شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی با مخاطبان جدیدی آشنا شده که به صورت بالقوه به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

در مقالات زیادی در مورد شبکه های اجتماعی صحبت کرده ایم.

در مقاله بهترین و بزرگ ترین شبکه های اجتماعی، بهترین و بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان معرفی شده است.

اگر یک سایت وردپرسی دارید بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی وردپرس را به شما معرفی کرده ایم.

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبنی بر گفتگو بوده که به تازگی ترند شده است و ما درباره کلاب هاوس چیست؟ و آموزش کلاب هاوس محتوا نوشته ایم.

در سلسله مقالات زیر نیز درباره بازاریابی اینستاگرامی و موارد مربوط به آن صحبت شده است.

#9. یک انجمن آنلاین از بلاگرها ایجاد کنید

وبلاگ نویسی برای اکثر مردم تبدیل به یک روش زندگی شده است، چه وبلاگ نویسی شخصی و چه حرفه ای.

این یک راه عالی برای جلب توجه فوری از سوی کسانی است که علاقه مند به خواندن مقالات شما منتشر شده در یک مکان خاص از طریق وبلاگ مربوطه خود هستند.

موتورهای جستجو، وبلاگ ها را به عنوان سایت هایی با کیفیت و مناسب برای رتبه بندی بالا در SERP می بینند، زیرا پست های وبلاگ اغلب به طور منظم به روز می شوند.

شماره 10. کیفیت تضمینی تولید محتوا

با نوشتن محتوای با کیفیت برای خوانندگان، به طور غیر مستقیم سایت خود را نیز تبلیغ می کنید.

اگر کارشناس تولید محتوا هستید، این یکی از بهترین روش‌هایی است که کارشناسان سئو پیشنهاد می‌کنند، و برای اطمینان از عملکرد کامل آن، باید مقالات خود را با جستجوی کلمات کلیدی مناسب، لینک‌های مرتبط و موارد دیگر بهینه کنید.

اطمینان حاصل کنید که کارهای دیگران را کپی پیست نکنید، بدون اینکه به آنها اعتباری برای کار سختشان بدهید. همچنین، گوگل این عمل را دوست ندارد، بنابراین مطمئن شوید که لینکی به نویسنده اصلی که مقاله را از آنجا دریافت کرده اید داده یا منبع را در یک مقاله سئو ذکر کنید.

شماره 11. خدمات سئو را امتحان کنید و بفروشید

فروش خدمات سئو نیز یک راه عالی برای کسب درآمد ماهانه از سئو است. در مقاله مدیر سئو درباره آن صحبت کردیم.

مردم همیشه به دنبال راه هایی برای رتبه بندی سایت های خود در صفحه اول گوگل هستند و شما می توانید خدمات خود را به عنوان یک متخصص در بهینه سازی موتورهای جستجو ارائه دهید تا به آنها در رسیدن به این هدف کمک کنید.

شما می توانید خدمات خود را با راه اندازی یک وب سایت ساده با جزئیات در مورد آنچه انجام می دهید و هزینه آن تبلیغ کنید. حتی می توانید با استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر کسب و کار خود را بازاریابی کنید.

هنگامی که مردم بیشتر با خدمات شما آشنا می شوند، مطمئناً با شما تماس خواهند گرفت تا به آنها در رتبه بندی سایت های خود کمک کنید.

نتیجه

در پایان، راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد با سئو وجود دارد. وقتی می‌دانید چگونه این کار را به درستی انجام دهید، و زمانی که محصولی دارید که تقاضای آنلاین زیادی دارد، احتمال بروز اشتباه پایین است.

اگر یک سئوکار هستید نیاز است تا ابتدا تجربه کسب کنید. پس در اولین پروژه های خود تضمین ندهید. می توانید به جای این کار از تعهد انجام کار صحبت کنید. اگر سوال، نظر یا تجربه ای دارید در بخش کامنت های این پست با ما همراه باشید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *