مشتریها جزو رکن اساسی هر کسب و کاری هستند و هر بیزینسی با هر هدف و موضوع کاری همیشه به دنبال این است که تعداد زیادی جذب مشتری داشته باشد. در واقع این مشتریان هستند که با خرید از شما رونق اقتصادی را در کسب و کارتان ایجاد میکنند و باعث میشوند که شما بتوانید پیشرفت داشته باشید. برای جذب مشتری از قدیم تا به الان روشهای متعدد زیادی وجود دارد که شما باید بر اساس ویژگیهای جامعه هدفتان بهترین این راههای جذب را انتخاب نمایید. در این قسمت از سری مقالات برتر آموز قصد داریم تا راجب به انواع روشها و تکنیک های جذب مشتری هدفمند برای کسب و کار ها صحبت نماییم. پس همراه ما باشید. اگر به موضوعات مارکتینگ و بازاریابی علاقه مند هستید ، پیشنهاد میشود آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید.
کسب و کارها از دو طریق میتوانند برای خود مشتری جذب نمایند. روش اول و معمول اینکه با انجام روشهای بازاریابی مانند اسمس مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و… شروع به جذب مشتری کنند و سعی کنند به دنبال مشتریان بروند و با انوع روشها زمینهای را فراهم کنند که مشتریان از آنها خرید کنند. اما برخی دیگر از کسب و کارها اینگونه عمل میکنند که هرگز به دنبال مشتری نمیروند بلکه شرایطی را مهیا میکنند تا مشتریان خود به این کسب و کارها از روی نیاز و میل باطنی سر بزنند. یعنی در حالت اول شما مشتری را انتخاب میکنید ولی در حالت دوم این مشتری است که شما را انتخاب کرده است. اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم قطعا کیفیت مشتری و میزان وفاداری او در حالت دوم بسیار بیشتر از حالت اول خواهد بود. با تکنیکهایی که در ادامه آموزش میدهیم شما میتوانید هر دوی این حالتها را پیاده سازی و استفاده نمایید.
آنچه که شما در این مقاله میآموزید:
تکنیک های جذب مشتری هدفمند
خوب در این مرحله نوبت به آن رسید تا دربارهی تکنیک های جذب مشتری هدفمند صحبت کنیم. با توجه به موضوع کسب و کارتان میتوانید از این تکنیکها استفاده نمایید. ما تکنیکهایی را بیان میکنیم که استفاده از آنها به صورت تضمینی برای جذب مشتری پیشنهاد میشود. قبل از انجام این تکنیکها باید روی شناخت مشتری تمرکز داشته باشید.
شناخت مشتری واجبتر از نان شب!
اگر در زمینه استراتژی مارکتینگ و فروش تا به الان فعالیت کرده باشید قطعا میدانید که شناخت از مشتری تا به چه میزان اهمیت دارد و اگر نتوانید این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارید مطمئن باشید در ادامه مسیر خلاءهای زیادی برای شما وجود دارد. با ذکر یک مثال ساده اهمیت شتاخت را توضیح میدهیم. فرض کنید که شما قصد دارید برای دوستتان هدیه تولید خریداری نمایید. قبل از خرید راجب به ویژگیهای که دوست شما علاقه دارد تحقیق میکنید مانند رنگ مورد علاقه و….. سپس طبق این موارد خرید هدیه خود را انجام میدهید چون هدف شما این است که دوستتان را خوشحال کنید. اگر طبق سلیقه این شخص خرید نکنید قطعا نمیتوانید این خوشحالی را به وجود آورید. در مورد مخاطبین شما هم این موضوع صادق است. اگر شناخت کافی از آنها نداشته باشید نمیتوانید مشتری را خوشحال نمایید. حالا این شناخت را چگونه بدست آوریم:
شما باید در درجه اول نیاز مشتری را تشخیص بدهید و بررسی نمایید آیا محصول شما مطابق نیاز مشتری میباشد یا خیر! در درجه بعدی باید راجب به علایق مشتری ، سطح خواستهها و… بررسی نمایید. حتی در برخی از کسب و کارها میزان تحصیلات ، سن ، استان محل سکونت و…. جزو موارد مهم در شناخت مشتری بشمار میرود. پس برای اینکار بهتر است حتما یک پرسونا داشته باشید. در اصل شما با پرسونای مشتری متوجه خواهید شد که تمامی راهکارها و فعالیتهایی را که در خصوص جذب مشتری انجام میدهید آیا با نیازها و خواستههای آنها تطابق دارد یا خیر! برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت مشتری پیشنهاد میشود مقاله پرسونای مشتری چیست؟ را مطالعه نمایید.
تکنیک های جذب مشتری هدفمند برتر آموز
جذب مشتری از طریق شبکههای اجتماعی
امروزه شبکههای اجتماعی به یک ابزار پر قدرت و مهم برای جذب مشتری تبدیل شده است. رایگان بودن این شبکههای اجتماعی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با کمترین هزینه مشتریهای خوبی را جذب نمایید. شاید الان پیش خود فکر کنید که مگر میشود در تمامی شبکههای اجتماعی فعالیت کرد؟ واقعیت امر اینگونه است که واقعا نمیتوانید در تمامی شبکهها فعالیت داشته باشید و باید از میان آنها یک تا دو شبکه اجتماعی را انتخاب نمایید.. انتخاب این شبکهها به هیچ وجه نباید شانسی یا بر حسب سلیقه باشد بلکه باید با استراتژیهای مناسب متوجه شوید که کدام یک از شبکهها برای شما کاربردی است و جامعه هدف شما بیشتر در کدام شبکهها فعالیت دارند. بر اساس تجربه شخصی بیشتر کسب و کارها از پلتفرم اینستاگرام ، توییتر و لینکدین استفاده میکنند که اینستاگرام با بیشترین حضور جامعه هدف در رتبه برتر استفاده میباشد. سپس با دقیق شدن روی ابزارها سعی در جذب مشتری داشته باشید. آموزش اینستاگرام مطلبی مفید برای شما در زمینه یادگیری این شبکه اجتماعی میباشد.
ما در یک مقاله کلی راجب به راهنمای تبلیغات در اینستاگرام به طور کامل صحبت کردیم که شما با مطالعه این مورد میتوانید به خوبی ترفندهای جذب مشتری با تبلیغات را آموزش ببینید. پیشنهاد میشود حتما این مقاله را مطالعه نمایید.
جذب مشتری از طریق بهینه سازی موتورهای جست و جو SEO
در ابتدای مقاله راجب به این موضوع صحبت کردیم که کسب و کارها برای جذب مشتری میتوانند از دو طریق اقدام کنند. یا خودشان به دنبال مشتری بروند و برندشان را معرفی کنند و یا با انجام یکسری از روشها زمینهای را فراهم کنند تا مشتری به سراغ آنها بیاید. جذب مشتری از طریق بهینه سازی موتورهای جست و جو دقیقا کاری است که شما انجام میدهید تا مشتری بر حسب نیاز به سراغ شما بیاید که موثرترین و بهترین راه برای جذب میباشد. شما باید تلاش کنید تا با انجام تکنیکهای سئو کلاه سفید کلمات کلیدی سایت خود را بهینه کنید تا بتوانید رتبه خوب از گوگل دریافت کرده و در SERP قرار بگیرید. به این ترتیب زمانی که کاربر به کالایی که شما میفروشید شما نیز پیدا کند تنها کافیست با سرچ در گوگل سایت شما را بیاید و جزو مشتریهای شما به شمار رود. لازمه این کار داشتن دانش قوی در زمینه سئو میباشد که پیشنهاد میشود آموزش سئو فوق حرفهای گوگل را مطالعه نمایید.
جذب مشتری از طریق تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی یکی از روشهای خود جذب مشتری میباشد و به اینگونه صورت میگیرد که شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما میشود یک هزینه پرداخت میکنید. برای استفاده از این روش باید بودجه خوبی را در نظر بگیرید چون استارت آن نیازمند پول است. شما از طریق دو روش میتوانید برای سایت خود مشتری جذب نمایید. روش اول تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد. بدین صورت که شما با پرداخت هزینه به گوگل میخواهید که او شما را برای یکسری از کلمات کلیدی در رتبه برتر قرار دید سپس به ازای هر کلیک کاربر به سایت شما یک هزینه به گوگل پرداخت میکنید. البته در نظر داشته باشید که در این روش گوگل کنار آدرس سایت شما عبارت Ad را قرار میدهد و کاربران متوجه میشوند که با تبلیغات در این رتبه قرار گرفتهاید. در نظر داشته باشید که ممکن است اصلا این کاربرهای وارد شده به سایت شما به مشتری تبدیل نشوند در این صورت باید موارد دیگری را در سایت خود بررسی نمایید تا باگ کار مشخص شود.
در سوی دیگر شما با همکاری با شرکتهای واسط و پرداخت هزینه میخواهید بنر سایت شما با انواع و اقسام روشهای مختلف در سایتهای مختلف دیگر در دسترس کاربر قرار بگیرد و به محض کلیک هر کاربر روی بنر و ورود آن به سایت شما یک هزینه پرداخت کنید. اگر استراتژی خوبی برای تبلیغات کلیکی داشته باشید و تمامی شرایط برای خرید مشتری فراهم باشد (برای مثال سرعت سایت بالا باشد ، درگاه پرداخت خراب نباشد ، قسمت گذاریها به طور دقیق باشد ، سایت از نظر تجربه کاربری و رابط کاربری به صورت درستی طراحی شده باشد و……) میتوانید بازخورد مناسبی را دریافت کنید. برخی از کاربران در همین حین بین استفاده از سئو و تبلیغات کلیکی شک میکنند که برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در این زمینه پیشنهاد میشود مقاله سئو یا گوگل ادز؟ را مطالعه نمایید تا سوالات ذهنی شما برطرف شود.
جذب مشتری با طراحی سایت زیبا و رابط کاربری عالی!
داشتن سایت زیبا مانند این است که یک مغازه خوب و تمیز برای مشتریان داشته باشید. باید سعی کنید همواره به سایت خودتان اهمیت بدهید و آن را از مواردی مانند سرعت سایت ، رابط کاربری ، ریسپانسیو بودن در تلفنهای همراه و… عالی و بی نقص قرار بدهید.
کاربر به محض ورود به وبسایت شما باید احساس رضایت داشته باشد و همین حس رضایت باعث میشود که تا مرحله آخر یعنی نهایی کردن سفارش پیش برود.
حتما مراحل خرید در سایت خودتان را کوتاه کنید و از درج دکمهها و صفحات زیاد بپرهیزید. کاربر باید بتواند تنها با چند کلیک ساده به سمت درگاه منتقل شده و خرید خود را نهایی کند. سعی کنید چت آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان قرار بدهید تا در صورت مشکل و یا سوالی بتوانید در لحظه نیاز کاربر را برطرف نمایید.
میتوانید یک لندیگ برای سوالات متداول درست کرده و در آن قسمت پر تکرارترین سوالاتی که ممکن است کاربران از شما داشته باشند را بیان نمایید تا بتوانید نیاز کاربر را سریع برطرف نمایید. با انجام تکنیک های جذب مشتری هدفمند برای کسب و کار ها میتوانید نتایج بسیار خوبی را جذب نمایید.
جذب مشتری از طریق تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای داخل شهری
قطعا کسب و کارهای بزرگی مانند دیجی کالا ، ایزانسل ، همراه اول ، علی بابا و… را مشاهده کردهاید که بارها تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای داخل شهری داشتهاند. شاید با خود فکر کنید که امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنتها دیگر تبلیغات بیلبورد و تلویزیونی جذب مشتری ندارد اما در واقعیت اینطور نیست و اگر این روشهای جذب به صورت اصولی انجام شود قطعا بازخورد زیادی برای شما خواهد داشت و همچنین روی اعتماد سازی کاربران بسیار تاثیر گذار است. لازم به ذکر است که تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای شهری هزینهی بالایی دارد و به علت بالا محدود بودن بودجههای این بیزینسها اگر کسب و کار نوپا هستید استفاده از این روش توصیه نمیشود.
جذب مشتری از طریق شرکت در نمایشگاههای سالانه
سالانه در شکور نمایشگاههای مختلف برای هر موضوع شغلی برگذار میشود که رد این نمایشگاهها کسب و کارها گرد هم میآیند و با معرفی شغل خود به جذب مشتری میپردازند. مشتریان و افراد علاقه مند به این موضوعات هرساله برای بازدید از کسب و کارها و همکاری با آنها در این نمایشگاهها شرکت میکنند لذا شما میتوانید جذب مشتری مناسبی را داشته باشید. البته هزینههای برگذاری نمایشگاهها هرساله بسیار افزایشی است و باید بودجه خوبی را برای این کار اختصاص بدهید. اگر کسب و کار نوپا هستید به علت ازیاد هزینهها این روش توصیه نمیشود ولی اگر بیزینس قدیمی هستید با شرکت در این نمایشگاههای سالانه میتوانید اعتبار خود را افزایش بدهید.
جذب مشتری از طریق مسابقات با جوایز هیجان انگیز!
همهی ما انسانها به طور ذاتی مسابقه دادن و برنده شدن در مسابقات را دوست داریم و میخواهیم هیجان کافی برای این کار را کسب کنیم. شما میتوانید از همین علاقه ذاتی استفاده کرده و این علاقه را به سمت کسب و کارتان پیش ببرید.
برگزاری یک مسابقه این امکان را میدهد تا کاربران زیادی به کسب و کار شما اهمیت بدهند و در همین راستا افراد زیادی شما را شناسایی کنند. البته که برگزاری مسابقه شرایط و قواعد خودش را دارد بنابراین باید بتوانید به خوبی طبق این شرایط پیش بروید. سعی کنید جوایزی را انتخاب کنید که کاربران زیادی به شرکت در مسابقه شما جذب شوند.
هم از طریق سایت و هم از طریق شبکههای اجتماعی خود میتوانید این مسابقات را برگزار کرده و آنها را اداره نمایید نکته مهم این است که باید بررسی کنید بیشترین تعداد جامعه هدف شما در کجا قرار دارند؟
جذب مشتری از طریق تولید محتوای کاربردی !
زمانی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی میکنید همواره نباید به این فکر کنید که فقط بخواهید کالا و خدمات به مشتریان بفروشید ، بلکه مهمترین خدمت شما باید این باشد که نیاز کاربران را برطرف کنید.
اگر بتوانید نیاز کاربر را برطرف کنید قطعا میتوانید کالایی را به مشتری بفروشید!
یکی از راههایی که به وسیله آن میتوانید روی نیاز کاربر تمرکز داشته باشید همین تولید محتوا میباشد. تولید محتوای کاربردی که کاربر با خواندن آن بتواند اطلاعاتی را دریافت کرده و نیاز خود را برطرف گند قطعا بسیار با ارزش و درآمدزا برای شما خواهد بود.
پس سعی کنید یک صفحه وبلاگ قوی در سایت خود داشته باشید و در مورد محصولات و خدمات خود به خوبی محتواهای کاربردی را ارائه بدهید تا کاربر احساس کند با استفاده از محصول شما دیگر هیچ نیازی نخواهد داشت.
اگر کسب و کار شما بزرگ است میتوانید این کار را به تیم تولید محتوا بسپارید و از آنها بخواهید که بهترین ایدههای خود را در تولید محتوا با جامعه هدف به اشتراک بگذارند.
البته که برای ایده گرفتن در مورد تولید محتوا میتوانید از بخش سرچ کنسول گوگل کمک بگیرید.
جذب مشتری از طریق تراکت و بروشور
جذب مشتری از این روش جزو قدیمی ترین روشها برای جذب مشتری میباشد و هر کسب و کار نوپایی معمولا از این روش استفاده میکند. نمیتوان گفت که این روش کاملا منسوخ شده است اما برای همه کسب و کارها با هر موضوعی موثر نیست. بنابراین باید موضوع کسب و کار خود را بررسی نمایید و سپس به فکر استفاده از این روش باشید. باید فکر کنید که آیا جامعه هدف شما افرادی هستند که از طریق بروشورها بخواهند به کسب و کار شما جذب بشوند. برای مثال امروزه رستورانها ، کلینیکهای زیبایی ، آرایشگاهها و…. هنوز هم از تراکت برای جذب مشتری استفاده میکنند.
جذب مشتری از طریق ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ هنوز هم به عنوان یک روش عالی و موثر برای جذب مشتری به شمار میرود. شرط موثر بودن این روش این است که ایمیل مارکتینگ را به صورت اصولی انجام دهید. خیلی از دیجیتال مارکترها هستند که استفاده از ایمیل مارکتینگ را توصیه نمیکنند اما اگر اصولی انجام شود نتیحه عالی برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از ویژگیهای خوب ایمیل مارکتینگ این است که از لحاظ هزینه کاملا مقرون بصرفه است. زیرا شما میتوانید از ابزارهای رایگان موجود برای ارسال ایمیلهای خود استفاده نمایید. حتما از قبل استراتژی خوبی برای ارسال ایمیلهای خود داشته باشید. از خرید بانک ایمیل خودداری نمایید و سع یکنید به مرور زمان یک بانک مشتری برای خود تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیح دربارهی نحوه استفاده از ایمیل مارکتینگ پیشنهاد میشود مقاله ایمیل مارکتینگ چیست؟ را مطالعه نمایید.
جذب مشتری از طریق بازاریابی دهان به دهان!
یکی از بهترین روشهای جذب مشتری از طریق بازاریابی دهان به دهان میباشد. در این روش از بازاریابی مشتریهای قدیم شما که از کسب و کار شما رضایت داشتند ، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند و این افراد هم با استناد تعاریف از شما خرید انجام میدهند و اینگونه است که شما بدون هزینه خاصی توانستهاید مشتریهای زیادی را جذب نمایید. زمانی که شما بتوانید یک تجربه خرید و یا استفاده خوب از خدمات خود را به مشتریان بدهید ، سبب میشوید تا مشتری شما به مشتری وفادار تبدیل شده و در صحبت های خود از برند شما نام ببرد. در واقع زمانی که نام برند شما وارد صحبتهای مردم میشود، بازاریابی دهان به دهان اتفاق میافتد. این روش هنوز هم بسیار موثر است. اگر این روش در کسب و کار شما اتفاق افتاده است باید همواره روی کیفیت کار خود تمرکز نمایید زیرا مشتریهای شما از اعتبار خود استفاده کردهاند تا شما را به دوستان خود معرفی کنند.
جذب مشتری با استفاده از کد تخفیف و پیشنهادات شگفت انگیز!
قطعا بارها و کد تخفیفهای چند درصدی و پیشنهادات شگفت انگیز زیادی ترغیب شدید که از یک فروشگاه و یا مجموعه خرید کنید. حتما به مشتریان جدید و مشتریان بالقوه خود کد تخفیف پیشنهاد بدهید ، این کد تخفیف میتواند از 2 درصد تا به بالا باشد و بنابر قیمت و ارزش کالا و حاشیه سود میتوانید کد تخفیف قرار بدهید.
اگر وارد سایت دیجی کالا بشوید با یک قسمت پیشنهادات شگفت انگیز روبرو هستید ، در این قسمت بهترین کالاها با بیشترین میزان تخفیف برای مشتریان عزیز قرار گرفته است که خوب این موضوع هم افراد را برای خرید ترغیب خواهد کرد!
ارسال رایگان معجزه میکند!
بارها شده که به خاطر ارسال رایگان محصولاتی را خرید کردهاید که نیازی به آنها نداشتید ، صرفا به خاطر اینکه ارسال رایگان داشته شما را به خرید ترغیب کرده است. شما میتوانید مثلا برای مشتریانی که خرید اول از شما دارند ارسال رایگان قرار بدهید تا بر این اساس این شانس را داشته باشید تا افراد جدید حتی برای یک بار هم از شما خرید کنند. اگر تجربه خرید خوبی را برای آنها به اشتراک بگذارید ، مطمئن باشید که به خوبی میتوانید این مشتریان را در قیف فروش حرکت بدهید.
اگر با هزینههای ارسال و نحوه ارسال کالاها آشناییت ندارید پیشنهاد میشود برای برآورد هزینه حتما مقاله روشهای ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی را مطالعه نمایید. در این مقاله ما روشهای ارسال کالای زیادی را بررسی کردهایم که میتوانید بهترین آن را انتخاب نمایید.
جذب مشتری از طریق ثبت مکان کسب و کار در نقشه گوگل !
خیلی از اوقات قطعا برای شما پیش آمده که به دنبال رستوران و یا کافه هستید و حوصله و وقت کافی برای بررسی ندارید ، خیلی راحت گوگل مپ خود را باز میکنید و از رستوران و کافههای ثبت شده در اطراف یکی را پیدا کرده و به سمت آنها حرکت خواهید کرد.
در این روش شما بدون هیچ کار اضافهای تنها برای رفع نیاز کسب و کار نزدیک در اطراف خود را پیدا کردهاید.
برای این که این شانس را به مشتریان اطراف خود بدهید میتوانید با ثبت مکان کسب و کار به صورت رایگان در نقشه گوگل مشتریان زیادی را جذب نمایید.
جذب مشتری از طریق کمپینهای مناسبتی!
ما در طول سال مناسبتهای زیادی را داریم که اکثر کسب و کارها برای این مناسبت ها تخفیفهای ویژهای را در نظر میگیرند. چون امروزه درج اینگونه تخفیفهای مناسبتی مرسوم شده است شما میتوانید با طراحی استراتژی آن مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار خود هدایت نمایید. تنها کافیست در روزهایی مانند عید نوروز ، شب یلدا ، چهارشنبه سوری ، بلک فرایدی ، ولنتاین و…. این کمپینها را طراحی و به جامعه هدف از طریق روشهای مختلف بازاریابی اطلاع دهید! اگر این کمپین را به درستی اجرا نمایید میتوانید مشتریهای زیادی را جذب کنید.
مثلا در مقاله چگونه کمپین نوروزی ایجاد کنیم؟ به خوبی راجب به این موضوع به شما توضیح دادیم تا بتوانید کمپینهای مناسبتی را به خوبی درک نمایید.
اگر امکان این را دارید خدمات رایگان ارائه دهید!
ارائه خدمات رایگان بسیار زیاد روی جذب مشتری تاثیر گذار است بنابراین اگر امکان ارائه خدمات رایگان را دارید میتوانید این کار را برای مشتری انجام بدهید! برای مثال شما فروشنده پنل ارسال اسمس انبوه هستید میتوانید برای جذب مشتری پنل خود را برای مدت محدود مثلا 2 روز رایگان در اختیار مخاطب قرار دهید و این فرد پس از استفاده و تست از پنل در صورت رضایت از شما خریداری نماید. البته این امکان برای همه کسب و کارها مقدور نیست و به موضوع فعالیت بستگی دارد.
جذب مشتری از طریق پوش نوتیفیکیشن!
پوش نوتیفیکیشن یک پیام مانند اسمس میباشد که از طرف اپلیکیشن مربوط ارسال شده و در قسمت نوتیفیکیشن های شما ظاهر میشود. این اعلان ها مانند هر اعلان دیگری گوشی موبایل توجه کاربر را به سمت خود جذب میکنید. اگر بتوانید در این روش موثر عمل کنید میتوانید مخاطبین زیادی را بدست بیاورید.
سخن آخر :
سعی کردهایم به طور کامل راجب به موضوع تکنیک های جذب مشتری هدفمند صحبت کرده و نکات کاربردیای را برای شما بیان نماییم. پیشنهاد میشود حتما با توجه موضوع و بودجه کسب و کارتان بهترین روش را انتخاب نمایید و سعی کنید هر روش انتخاب شده را به صورت اصولی انجام بدهید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.
تکنیک های جذب مشتری هدفمند در کسب و کارها اهمیت بالایی دارد برای همین سعی کنید حتما با برنامه این کار را انجام بدهید. ممکن است در اوایل مسیر نتیجه خوبی از روشهای جذب مشتری نگیرید ولی با آزمون و خطا میتوانید بهترین روشها را انتخاب نمایید. اگر در این زمینه تجربهای دارید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. با تشکر از توجه شما به برتر آموز.
تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.
نظرات کاربران